ویروس کرونا در ایران و جهان - ۲۳ فروردین۱۳۹۹


شمار مبتلایان به کرونا در جهان از مرز یک‌ میلیون و ۷۰۰هزار تن عبور کرد، شمار قربانیان به بیش از ۱۰۸هزار تن رسید

آخرین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان
شمار بهت‌انگیز و جانگداز قربانیان کرونا در ۲۶۳شهر کشور از مرز ۲۵۰۰۰نفر عبور کرد
📅آخرین بروز رسانی شنبه ۲۳ فروردین

به‌رغم روند فزاینده جان‌باختگان، خامنه‌ای و روحانی از  ۲۳فروردین بخشهای وسیعی از مردم را به سرکار بازگرداندند

مسعود رجوی - پیام شماره ۲۴ - آمار ۲۵هزار جان‌ باختهٔ کرونا پشت هر انسانی را می‌لرزاند
۲۳ فروردین ۹۹

آمار ۲۵هزار جان‌باخته‌ی کرونا پشت هر انسانی را می‌لرزاند
خامنه‌ای و روحانی برای حفظ رژیم از خطر قیام و سرنگونی در شرایط تحریم
مانند جنگ ضدمیهنی و مانند قتل‌عام زندانیان سیاسی، استراتژی کلان تلفات انسانی
و فرستادن مردم به میدانهای مین کرونا را در پیش گرفته‌اند

هموطنان،
وضعیت و شرایط ایران و خطی را که رژیم در فاجعهٔ کرونا در پیش گرفته با سایر کشورها مقایسه نکنید.
اینجا صحبت از مدل چینی یا اروپایی و آمریکایی، بیراهه رفتن است. خامنه‌ای در ۱۳اسفند به صراحت گفت بر آن است از بلا و تهدید کرونا، نعمت و فرصت بسازد. منظورش این است که کرونا را بر ضد سرنگونی رژیم ولایت فقیه با تلفات کلان انسانی برای حفظ این رژیم به کار گیرد.

خامنه‌ای: «این بلا به‌نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست، از این بلاها بزرگتر هم وجود داشته و دارد، خودمان هم در کشور مواردی را مشاهده کردیم... و مطلب آخر هم این است که مسأله یک مسأله گذرا است، یک چیز فوق‌العاده نیست، از این حوادث در کشور پیش می‌آید، البته من نمی‌خواهم مسأله را خیلی کوچک بگیرم، اما خیلی هم بزرگش نکنیم مسأله را. یک قضیه‌یی است پیش آمده، یک مدتی که انشاءالله خیلی طولانی نخواهد بود،‌ این برای کشور وجود خواهد داشت بعد همه رخت برمی‌بندد و می‌رود و می‌تواند تجربیاتی که ما در این زمینه به‌دست می‌آوریم و فعالیتی که مردم می‌کنند، دستگاهها می‌کنند و در واقع یک رزمایشی، رزمایش عمومی در این زمینه انجام می‌گیرد این می‌تواند یک دستاورد باشد. اگر این دست‌آوردها را داشته باشیم، بلا برای ما تبدیل می‌شود به نعمت، تهدید تبدیل می‌شود به فرصت».

اینچنین برای خلیفه‌ی ارتجاع هر مرگ یک فرصت و یک نعمت است.
خمینی هم جنگ را «نعمت الهی» می‌دانست. برای حفظ رژیم ولایت فقیه که آن را واجب‌ترین واجب‌ها اعلام کرد ۸سال به جنگ ضدمیهنی با عراق ادامه داد. یک میلیون اتباع ایران را به تنور جنگ ریخت. ۲میلیون معلول و مجروح و ۴میلیون نفر آواره شدند. وزارت آموزش و پرورش خمینی در ۱۵دی ۱۳۶۷ اعلام کرد در طول جنگ ۴۴۰هزار دانش‌آموز را به خط مقدم یعنی بر روی میدانهای مین فرستاده است. رژیم تا همین اواخر در روز ۸آبان تحت عنوان روز بسیج دانش‌آموزی یادواره ۳۶هزار تن از دانش‌آموزان قربانی را برگزار می‌کرد.

جنگ ضدمیهنی بیش از هزار میلیارد دلار خسارت برجا گذاشت که معادل درآمد یک قرن نفت ایران بود. خمینی قبل از آن‌که ارتش آزادیبخش‌ او را به خوردن زهر آتش‌بس ناگزیر کند، می‌گفت که تا آخرین خانه‌یی که در تهران باقی بماند ادامه خواهد داد. می‌گفت «اگر این جنگ ۲۰سال هم طول بکشد ما ایستاده‌ایم».
 خمینی برای حفظ نظام بعد از آتش‌بس به قتل‌عام مجاهدین «سر موضع» در زندانهایش حکم کرد و فتوا داد:
«از آنجا که منافقین خائن به هیچ‌وجه به اسلام معتقد نبوده و هر چه می‌گویند از روی حیله و نفاق آنهاست... و با توجه به محارب بودن آنها و جنگهای کلاسیک آنها در شمال و غرب و جنوب کشور...
و با توجه به ارتباط آنان با استکبار جهانی و ضربات ناجوانمردانه‌ آنان از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی تاکنون، کسانی که در زندانهای سراسر کشور بر سر موضع نفاق خود پافشاری کـرده و می‌کنند محارب و محکوم به اعدام می‌باشند‌».

بعد هم در پاسخ به سؤالات سرجلاد قضاییه وقت، هیچ شکافی باقی نگذاشت. حکم قتل‌عام را آب‌بندی کرد و نوشت: « در تمام موارد... هر کس در هر مرحله اگر بر سر نفاق باشد حکمش اعدام است. سریعاً دشمنان اسلام را نابود کنید».

در آن روزگار برای ناظرانی که با طینت دجال و ضدبشری ولایت فقیه آشنا نبودند، عملکرد خمینی در ماجرای گروگانگیری و در جنگ‌افروزی و قتل‌عام و صدور ارتجاع و تروریسم، به‌سادگی قابل فهم نبود. هم‌چنانکه نمی‌دانستند چرا می‌گفتیم و می‌گوییم که تنها هماورد تاریخی و ایدئولوژیکی ولایت‌فقیه، اسلام بردبار و دموکراتیک مجاهدین است. ۴۰سال گذشت و این هماوردی در جمیع جهات در عرصه‌ی سیاسی و اجتماعی ایران و در پهنه‌ی منطقه‌یی و بین‌المللی هم‌چون روز روشن شد.

امروز هم در موضوع کرونا در وهله اول مشکل بتوان فهمید که چرا خامنه‌ای و روحانی به‌خاطر همان اقتصادی که خمینی می‌گفت مال خر است، در فرستادن مردم به کام مرگ کرونا منفعت و اصرار دارند. مگر نمی‌فهمند که وبال گردنشان خواهد شد؟ اما چاره‌ای ندارند و بین بد و بدتر ناگزیر بد را انتخاب کرده‌اند.

آمار ۲۵هزار جان‌ باخته‌ی کرونا پشت هر انسانی را می‌لرزاند. اما خامنه‌ای و روحانی برای حفظ رژیم از خطر قیام و سرنگونی در شرایط تحریم، استراتژی کلان تلفات انسانی و فرستادن مردم به میدانهای مین کرونا را در پیش گرفته‌اند. این«به سر کار» فرستادن زحمتکشان اعم از کارگران و کارمندان ادامه همان خط کار جنگ ضدمیهنی و قتل‌عام زندانیان در شرایط امروز است.

اگر برای رژیم ولایت فقیه هر مرگ یک فرصت و یک نعمت است، ما باید با شورش و جنگ صد برابر آن را به تیک‌تاک قیام و ناقوس سرنگونی تبدیل کنیم. فرصت استبداد دینی و رژیم دجال و ضدبشری به پایان رسیده است.
شورشگران پیروزی می‌سازند.

مسعود رجوی
۲۳فروردین ۹۹

شمار بهت‌انگیز و جانگداز قربانیان کرونا در ۲۶۳شهر کشور از مرز ۲۵۰۰۰نفر عبور کرد
  • اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، شنبه ۲۳فروردین ۱۳۹۹اعلام کرد آمار جان‌باختگان فاجعه کرونا در ۲۶۳شهر ایران از مرز ۲۵۰۰۰نفر گذشته است. شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۶۱۰نفر، در البرز به ۹۷۰نفر، در اصفهان به ۱۹۱۰نفر، در تهران به ۳۲۰۰نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۲۰۴نفر، در خراسان رضوی به ۲۲۷۰نفر، در خراسان شمالی به ۲۵۰نفر، در خوزستان به ۱۰۵۰نفر، در سیستان و بلوچستان به ۲۵۵نفر، در فارس به ۵۱۵نفر، در قزوین به ۳۷۵نفر، در قم به ۲۴۸۰نفر، در کردستان به ۴۰۵نفر، در کرمان به ۳۸۰نفر، در کرمانشاه به ۶۹۵نفر، در گیلان به ۲۱۵۰نفر، در لرستان به ۵۹۰نفر، در مرکزی به ۳۴۵نفر، در هرمزگان به ۵۵نفر و در همدان به ۶۵۰نفر رسیده است. آمار سایر استانها به این ارقام اضافه می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از بستری بودن ۳۰۰بیمار به‌دلیل مشکلات حاد تنفسی و مشکوک به کرونا خبر داد که ۱۹نفر از آنها کودک هستند (خبرگزاری رسمی رژیم ۲۲فروردین).
شهریاری نماینده مجلس ارتجاع از زاهدان شب گذشته گفت: «اگر زودتر از موعد مقرر قرنطینه‌ها را برداریم، پیک بزرگ‌تری را تجربه می‌کنیم.. در سیستان و بلوچستان آزمایش‌های مثبت زیاد می‌شود و حتی در این چند روز این‌طور بود و ما نگران هستیم پیک بیشتری را در سیستان و بلوچستان شاهد باشیم. تعداد شهدای حوزه بهداشت و درمان در مبارزه با کرونا بیشتر از پزشکان ما در جبهه و جنگ است» (تلویزیون شبکه ۵رژیم ۲۲فروردین).
به‌رغم روند فزاینده جان‌باختگان، خامنه‌ای و روحانی از امروز بخشهای وسیعی از مردم را به سرکار بازگرداندند. روحانی در توجیه این وضعیت گفت: «آنچه در مرحله جدید فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی دارای اهمیت است این است که طرح مذکور با مطالعه سبک زندگی ایرانی و با مدلی بومی و در عین‌حال منطبق بر اصول مصوب بهداشت جهانی انجام می‌شود». این مدل چیزی جز قربانی کردن توده‌های مردم برای حفظ حاکمیت ننگین آخوندی نیست. ۴۰سال است که این رژیم در مراجع بین‌المللی می‌گوید ما به حقوق‌بشر اما از مدل «اسلامی» و «ایرانی» آن احترام می‌گذاریم. منظور همان قتل‌عام زندانیان سیاسی و به رگبار بستن تظاهر کنندگان بی‌سلاح و بی‌دفاع است.

دژخیم علی ربیعی سخنگوی روحانی در مقاله‌یی با عنوان «حفظ جان، زندگی و معیشت سلامت محور» در مورد علت بازگرداندن مردم به‌سر کار نوشت: «حفظ جان و تأمین نان برای اجتناب از مرگ و فقر کرونایی رویکرد اصلی دولت است».

ربیعی افزود: «بیش از ۱،۵میلیون کارگاه رسمی و غیررسمی دچار توقف شدند. ۴میلیون شاغل غیررسمی در کشور در معرض توقف یا کاهش فعالیت کاهش دستمزد و اخراج هستند... در صورت تعطیلی درازمدت... بیکار شدگان به بیش از ۴میلیون نفر خواهد رسید که برای جبران دستمزد آنها با حداکثر ۲میلیون تومان در ماه برای ۳ماه، به ۲۴هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز خواهد بود» (ایرنا ۲۳فروردین).

از سوی دیگر یک نماینده مجلس رژیم خاطرنشان کرد: «اگر تعطیلی مانند سایر کشورها اجرایی نشود، سلامتی قشر عظیمی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و مسائل اجتماعی و امنیتی به‌دنبال خواهد داشت.... اجرای طرح تعطیلی همگانی برای دولت هزینه دارد که می‌توان از منابع ستاد اجرایی فرمان امام، آستان قدس، بنیاد مستضعفان، صندوق توسعه ملی و حتی حقوق ماهانه نماینده‌ها استفاده کرد... اگر تعطیلی را جدی نگیریم اقتصاد بیش از این ضربه خواهد خورد» (شهاب الدین بی‌مقدار -ایسنا ۲۳فروردین).

هم‌چنین نمازی نایب‌رئیس مجمع نمایندگان ادوار مجلس نوشت: « مسئولان در این ۳۰سال چه کرده‌اند که به‌رغم هزینه ۳۰۰۰میلیارد دلار درآمد نفتی، آن‌قدر خزانه خالی باشد که دولت نتواند حدود سه الی چهار ماه به دارندگان مشاغل غیر‌دولتی غیر‌برخوردار، کمک‌هزینه پرداخت نماید؟ » (روزنامه آرمان ۲۳فروردین).

آل اسحاق وزیر بازرگانی پیشین و رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق نیز گفت: «بنا‌ به‌گفته مسئولان دولتی، ۱۸هزار هزار میلیارد تومان دارایی داریم در اختیار دولت است که منجمدشده است....مجموعه دارایی‌های منجمد را باید تبدیل به دارایی‌های روان و جاری کرد تا بتوان مشکلات را حل کرد» (خبر آن لاین ۲۲فروردین).
در همین حال کابوس خیزش و قیام هم‌چنان سراپای رژیم را فراگرفته است. روزنامه حکومتی آرمان نوشت: «ورشکستگی اقتصادی کشور را به زانو در خواهد آورد....به‌گونه‌ای که ممکن است مشکلات اقتصادی منجر به شورشهای اجتماعی شود... شاید کشور تا یک سال دیگر درگیر کرونا باشد اما تبعات اقتصادی آن تا سال‌ها گریبان کشور را خواهد گرفت». یک روزنامه حکومتی دیگر به نام مستقل با تشریح شرایط ناشی از کرونا هشدار داد: «قیچی دو لبه تیز تحریم و تبلیغات سوء می‌رود که زمینه سرخ شدن زغال‌های زیر خاکستر اعتراضات معیشتی و اجتماعی را دوباره شعله‌ور سازد». هم‌چنین روزنامه جهان صنعت با ابراز نگرانی از «سقوط مملکت» می‌پرسد که چگونه «بعد از کابوس مرگبار کرونا به سونامی ویرانگر کرونای اقتصادی با پیامدهای هولناک اجتماعی، سیاسی آن دچار نشویم؟».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۳فروردین ۱۳۹۹(۱۱آوریل ۲۰۲۰)

توئیت مریم رجوی:
خاطره پزشکان و پرستاران فداکاری را گرامی میدارم که در مراقبت از بیماران جان‌باختند.این پرستاران در‌حالی خطر مرگ را به‌جان میخرند که سالهاست ابتدایی‌ترین حقوقشان پایمال سرکوب و غارتگری آخوندها شده‌ است، همه ما خود را مدیون و مرهون این زنان و مردان از جان گذشته میدانیم #IransAngels pic.twitter.com/R96HIaOKpg

کرونا در جهان
 نقشه زنده آخرین وضعیت بیماری کرونا



آخرین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

  • آمار مبتلایان در جهان:۱.۷۶۵.۵۰۰نفر
  • آمار قربانیان در جهان:۱۰۸.۰۴۲نفر
کرونا در ایران


ماسک هم می‌تواند عامل انتقال کرونا باشد
  • فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران:
  • تضمینی برای از بین رفتن کرونا با گرم شدن هوا وجود ندارد.
  • مراقب باشید، ماسک هم می‌تواند عامل انتقال باشد.
  • مهمترین عامل وحشت طبیعی جهان از کرونا ماندگاری طولانی آن در محیط است.

رویترز - تلفات بیمارستانی کرونا در انگلستان امروز به ۸۲۳نفر و در مجموع تلفات انگلستان به ۸۹۳۷رسیده است.
  • سن فوتیها بین ۱۱تا ۱۰۲سال بوده است و ۳۳نفرشان هیچ بیماری قبلی نداشته‌اند

نمکی:‌ این بازگشایی به‌معنای اجبار بازگشایی کسبه نیست، اگر استاندار محترمی و مسئولان استانی تشخیص دادند... می‌توانند خودشان تصمیم بگیرند.

فاکس نیوز تی وی - ژنرال جک کین: سه کشور چین و ایران و روسیه قیمتش را از ما می‌گیرند و با دروغپراکنی در مشکل کرونا بهره‌برداری می‌کنند و اعتماد به دولتها را کاهش می‌دهند. آنها تأکید می‌کنند که شیوع کرونا در آمریکا بیشترین میزان بوده و در این دولت را مقصر می‌خوانند. ایران هم به نوبه خود از یک‌طرف کمک ما را در کرونا قبول نمی‌کند و از طرف دیگر به حملات گسترده در عراق دست می زند.

سایت وان آمریکا نیوز - خشم مردم از کرونا ممکن است تغییر رژیم در ایران را جرقه بزند
معاون شورای ملی مقاومت ایران به وان آمریکا گفت گروه او مخالف لغو تحریمهای ایران است و افزود بر این باور است که این پاندمی ممکن است جرقه‌یی در جهت تغییر این رژیم باشد.

زالی رئیس ستاد کرونای تهران
امروز ممکن است خوب برای مردم اتفاقی نیفتد طبیعی است اما یادمان باشد بازتاب چنین حضوری امروز نیست و تقریباً برمی‌گردد به شاید به دو هفته دیگر و ما آمار مبتلایانمان در دو هفته دیگر ایجاد خواهد شد.

یک نکته دیگر که به هر حال تو دنیا هم به آن خیلی توجه می شود دارند تلاش می‌کنند که رویکرد به (نامفهوم) و مطول شدن اپیدمی را مماس با تحمل به آستانه چون جنابعالی هم بخوبی اشاره کردید تشکر هم از حضرتعالی می کنم آقای دکتر مرندی هم اشاره فرمودند بالاخره جهان پزشکی در واقع حماسه آفرینی کرد عزیزانمان در رسته های بهداشتی درمانی همه دوستان دست به دست هم دادند اما یادمان باشد یک جنگ فرسایشی ما الان با این ویروس داریم هنوز هم نمی دانیم تا کی باید تیم پزشکی و درمانی و بهداشتی ما در تقابل با این ویروس باشد ولی همانطور هم که اشاره شد اینها خسته شدند بالاخره دچار مشکلات متعدد شدند بعضی از آنها شهید شدند بعضی ها کما فی سابق از مدار خارج شدن بالاخره لجستیک نیروی انسانی ما در بخش بهداشت و درمان به طور خاص در تهران در مدت بسیار طولانی نسبتا طولانی در مسیر هستند بالاخره ما اگر دو هفته دیگر مثلاً فرض کنیم یک تکانه هایی از بروز این بیماری را در شهر تهران شاهد باشیم تیم خسته ما که رمق اش هم کم شده باید در آستانه یک تکانه های جدید بیماری باشد ضمن اینکه ما هنوز در تهران آن شیب مناسب و مطلوب خودمان را هنوز حس نکردیم هم ما هم تیم پزشکی ما یعنی همه دوستانی که من در بیمارستانها با آنها تماس می‌گیرم کمافی سابق هنوز در معرض این مراجعات عمومی هستند
روزنامه‌ی حکومتی شرق: با گسترش بیکاری، کاهش بهره‌وری، رشد بی‌رویه واردات و افزایش شدید نقدینگی، شکاف طبقاتی عمیق‌تر شد و همین، مردم ضعیف را عصبانی‌تر کرده است. مردم به این باور رسیده‌اند که مسئولان در حال اختلاس و ویژه‌خواری هستند.
روزنامه‌ی شرق: سخت می‌توان باور کرد که اعتراضهای آبان‌ماه خودجوش بوده باشد. بحث برنامه‌ریزی و سازماندهی محتمل‌تر است. طبیعی است که در چنین شرایطی گروهی از مردم که نارضایتی هم دارند به‌ خیابان می‌ریزند.

شهریاری عضو مجلس ارتجاع از زاهدان: در زاهدان تعداد آزمایشهای مثبت کرونا زیاد می‌شود. احتمالاً پیک بیشتری را در سیستان و بلوچستان شاهد باشیم.


  • اسناد ابتلاء زندانیان در فشافویه و اوین به کرونا و ابتلاء یک نگهبان در اوین
  • سند جنایت ولی‌فقیه خامنه‌ای و سردژخیم قضاییه آخوند رئیسی علیه بشریت
  • فراخوان به جامعه بین‌المللی برای وادار کردن رژیم به آزادی زندانیان
  • رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی در اسفند ۹۸با دریافت نخستین خبرها از زندانهای رژیم اعلام کرد:
  • به‌خاطر شرایط غیرانسانی زندانهای حکومت آخوندها زندانیان و به‌ویژه زندانیان سیاسی، باید فوراً بدون هیچگونه وثیقه و قید و شرط آزاد شوند والا فاجعه کرونا در زندانهای رژیم امان نخواهد داد.
روزنامه  حکومتی آرمان: مهدی آیتی عضو پیشین مجلس: ورشکستگی اقتصادی کشور را به زانو در خواهد آورد. امروزه شاهد هستیم تمامی مشاغل مرتبط با صنعت گردشگری تعطیل شده‌اند و به‌دنبال آن اقتصاد بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی نیز با اختلال مواجه شده است و حمل‌و‌نقل نیز در همین راستا با رکود مواجه شده است و این زنجیره ادامه دار غالب مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است به‌گونه‌ای که ممکن است این مشکلات اقتصادی در ادامه منجر به شورش‌های اجتماعی شود.
روزنامه  حکومتی آرمان: وزیر بهداشت بارها در مصاحبه‌های خود تاکید کرده که هزینه درمان بیماران مبتلا به کرونا رایگان است، اما حسن روحانی، نیز ‌ ضمن اشاره به هزینه‌های درمان بیماری کرونا برای مردم اظهار کرد که به‌دلیل «مستحکم‌بودن پایه‌های سلامت» افراد مبتلا تنها ۱۰‌درصد از هزینه درمان را می‌پردازند. اظهار نظرهای مردم در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با دریافت هزینه‌های درمان در برخی از بیمارستان‌های دولتی و خصوصی مخصوصا در شهرهایی همچون قم، باعث تشدید این نگرانی‌ها شده است. چند روز پیش، محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت که هنوز بخشنامه‌ای از سوی وزارت بهداشت مبنی بر عدم دریافت هزینه از بیماران کرونا ابلاغ نشده است.

سایت حکومتی ستاره صبحروح‌الامینی: برای روزهای آینده به‌شدت نگران حمل‌ونقل عمومی در تهران و بازگشایی دوباره مشاغل هستیم. به نظر من برخورد سینوسی با کرونا بدترین اتفاق است و شل کن سفت کن درآوردن در برخورد با کرونا صحیح نیست.

سایت حکومتی ستاره صبحبر اساس نظرسنجی که شهرداری تهران و خبرگزاری دانشجویان انجام داده‌اند حدود ۵۰ درصد مردم به آمارهای رسمی اعتقاد ندارند. موضوع از آن‌جهت درست است که وزیر بهداشت هم در جلسه علنی مجلس در روز سه‌شنبه گذشته گفت: حرف‌هایی درباره شیوع کرونا در قم و گیلان دارد که حاضر است آن‌ها را در یک جلسه غیرعلنی بیان کند.
  • شواهد و قرائنی وجود دارد که ویروس کرونا در دی و نیمه اول بهمن‌ماه وارد کشور شده بود
  • ازجمله این شواهد می‌توان به مشاهده دکتر سورانی در اصفهان و هشدار وزیر سابق بهداشت اشاره کرد. علاوه بر آن در دهه اول بهمن جلسه‌ای با حضور معاون وزیر بهداشت در دفتر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد و در آن جلسه نماینده روزنامه شرق اصرار داشت که دو مورد مبتلابه ویروس کرونا در بیمارستان امام خمینی بستری‌شده بودند که معاون سلامت وزارت بهداشت آن را نپذیرفت.

اعتراف و توجیه وقیحانهٔ ربیعی،‌ سخنگوی دولت روحانی برای فرستادن مردم به‌کام کرونا: میزان مرگ و میر ناشی از فقر در اثر سیاستهای محدودکنندهٔ اقتصادی (قرنطینه) قابل مقایسه با میزان مرگ بر اثر کرونا نخواهد بود.
  •  ناکارآمدی سیاستهای دولتهای پس از جنگ در اقتصاد ایران به‌اضافهٔ تحریمهای دوبار اتفاق افتاده و شیوع کرونا، ایرانیان را در بدترین وضعیت اقتصادی قرار داده است.
  • در حال حاضر ۳میلیون و ۳۰۰هزار نفر از شاغلین رسمی مستقیم در معرض آسیب قرار گرفته‌اند. بیش از یک و نیم میلیون کارگاه دچار توقف فعالیت شده‌اند. میزان بیکار شدگان به‌بیش از ۴میلیون نفر خواهد رسید.

 شهاب‌الدین بی‌مقدار عضو مجلس ارتجاع:‌ اگر تعطیلی مانند سایر کشورها اجرایی نشود، سلامتی قشر عظیمی از جامعه تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و مسائل اجتماعی و امنیتی به‌دنبال خواهد داشت.
  • با اجرای سیاستهای نیم‌بند نمی‌توان جلو شیوع ویروس را گرفت. تنها راه حل اجرای سیاستهای قاطعانه است. اگر تعطیلی را جدی نگیریم اقتصاد بیش از این ضربه خواهد خورد

مشاهده شدن رشته‌کوه هیمالیا از هند
  • مردم ایالت پنجاب در شمال هند پس از ده‌ها سال و در اتفاقی نادر قادر به مشاهده کوه‌های هیمالیا از مسافت بیش از ۱۰۰ مایلی هستند.
  • این اتفاق نادر درپی قرنطینه کشور هند و کاهش شدید آلودگی هوا رخ داده است
برداشتن قرنطینه مرگبار خواهد بود
  • سازمان جهانی بهداشت، خطاب به دولت‌ها هشدار داده است که در برداشتن محدودیت‌های #کرونا نباید عجله کرد و گرنه موج مرگبار دیگری به سرعت باز خواهد گشت
ترکیه برای ۴٨ ساعت قرنطینه شد
  • وزارت کشور ترکیه اعلام کرد استانبول، آنکارا و دیگر شهرهای اصلی این کشور برای جلوگیری از گسترش کرونا برای ۴٨ ساعت به حالت قرنطینه در می‌آیند.
  • ترکیه از افراد زیر ٢٠ و بالای ۶۵ سال خواسته شده در خانه‌هایشان بمانند
  • آخرین آمار از جان باختن ١٠٠٠ نفر از مردم ترکیه در اثر کرونا حکایت دارد.
  • دولت این کشور تمامی پروازهای بین‌المللی را به حالت تعلیق در آورده و پروازهای داخلی هم در این کشور محدود شده‌اند. همچنین مدارس،  کافه‌ها و نمازهای جماعت در این کشور تعطیل شده‌اند .


  • در سراسر جهان نزدیک به یک میلیون و ۷۰۰هزار نفر به بیماری همه‌گیر کووید۱۹ مبتلا شده و تاکنون  ۱۰۲ هزار و ۷۳۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند.
  • مطابق آخرین آمار روز جمعه ۲۲ فروردین (۱۰ آوریل) پاندمی کرونا در اروپا بیشترین قربانی را در اسپانیا و ایتالیا گرفته است.
  • در ایتالیا بیش از ۱۴۷ هزار نفر به بیماری مبتلا شده و نزدیک به ۱۹هزار نفر درگذشته‌اند.
  • در اسپانیا بیش از ۱۵۷ هزار نفر به بیماری دچار شده و نزدیک به ۱۶ هزار نفر درگذشته‌اند.
  • در فرانسه بیش از ۱۲۴ هزار نفر مبتلا به ویروس کرونا ثبت شده و بیش از ۱۳ هزار نفر جان باخته‌اند.
  • منابع رسمی در فرانسه اعلام کردند که ۵۰ نفر از خدمه ناو هواپیمابر شارل دو گل به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. این رزمناو بزرگ در حال حاضر در نزدیکی آب‌های ساحلی پرتغال در حرکت است و اجازه ندارد به سواحل فرانسه نزدیک شود.
  • در بلژیک بیش از ۲۶ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و بیش از سه هزار نفر درگذشته‌اند.
  • بنا به آمار رسمی، در آلمان نزدیک به ۱۲۱ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و از میان آنان نزدیک به ۲۸۰۰ جان خود را از دست داده‌اند.
مطالب مرتبط:



انتشار اسناد سازمان اورژانس کشور:



مطالب قبلی:   
اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران