کرونای ولایت فقیه در اینفوگرافی ایران

۲۲ اسفند ۱۳۹۸
آمار جانباختگان کرونا

طی چهاردهه در فقدان یک حاکمیت ملی، مردم ایران از سال ۵۷ با کرونای ولایت فقیه چنگ در چنگ هستند. دیکتاتوری مذهبی حاکمیتی مبتنی بر غارت و چپاول، ویروس مرگبار ولایت فقیه را بر مردم ایران تحمیل کرده است.

آنچه امروز از ابعاد فاجعه‌بار کرونا شاهد هستیم نه فقط یک پنهان‌کاری یا سوء‌مدیریت بلکه جنایت سازمان‌یافته‌ای است که هم‌چون سیل فروردین۹۸ و سرنگون کردن هواپیمای‌ اوکراینی و.... برعلیه مردم ایران اعمال شده است.
امروز نیز بر کسی پوشیده نیست که مخفی‌کاری جنایتکارانه آخوندها در رابطه با کرونا و آثار فاجعه‌بار آن از طینت ضدانسانی رژیمی که مردم ایران را همواره فدای «حفظ نظام» کرده، نشات گرفته است.

ویروس آخوندی در اینفوگرافی ایران
در اینفوگرافی ایران نمی‌توان و نباید ویروس کرونا را جدای از سایر ویروس‌های ولایت فقیه تنظیم کرد، زیرا تمامی مصیبت‌های مردم ایران اعم از تورم، بیکاری، حاشیه‌نشینی، گرانی و بی‌خانمانی ریشه در ویروس کرونای ولایت دارد.
جنایت و شقاوت حاصل چهار دهه حاکمیت کرونای ولایت فقیه بر مردم ایران

 قرنطینه ۴۰ساله ولایت فقیه
رژیم منحوس ولایت سال‌هاست تلاش کرد تا جنایت علیه مردم ایران را پرده‌پوشی و سفیدسازی کند، اما ۴۰سال است که مردم ایران در قرنطینه ولایت فقیه اسیرند.
یک‌سال قبل بیرانوندی، نماینده رژیم در۲آبان ۹۷ در مجلس رژیم گفت: «با عرض تأسف چه فراوان‌اند انسانهای شریفی که قادر نیستند قرص نانی حتی قرضی هم تهیه کنند...».
یک‌سال بعد ببینید که آخوندها چه بر سر مردمی که حتی نان شب نداشتند و از فرط گرسنگی قیام کردند آورده‌اند.
 یک شهروند در خلخال روز یکشنبه ‍۱۸اسفند ۹۸ در مورد وضعیت بیماری خودش و مشکلات مالی و بی‌پولی درخانه‌نشینی ناشی از شیوع کرونا چنین می‌گوید:
«... بعد از این‌که این مریضی کرونا را شنیدم بیرون نمی‌روم نمی‌تونم کار کنم هر جا بروم تشنجم بگیره می‌ترسم یک اتفاقی برام بیفته بعد دو تا دختر دارم. چه جوری بگم نمی‌تونم اصلاً چی بگم ماندم علاف بی‌پولی و بی‌مالی.... خوب حالا به ما میگند که بیرون نرید خوب باشه نرفتیم نمی‌ریم خوب کی به داد ما برسه کی بیاد به ما کمک کنه. نون نخریم بیرون نرو بازار نرو یک بچه کوچولو چهارساله دارم حرف حالیش نمیشه چکار کنم با آن دستور یک آب میوه برم بگیرم براش سه چهار تومنه ندارم بخدا ندارم میگم اصلاً اشکم درمیاد. نمی‌تونم حرف بزنم بخدا ماهی ۶۰۰هزار تومن فقط پول داروهامه از کجا بیارم؟ برم تن فروشی؟ چه خاکی تو سرم بریزم نمی‌دونم چی بگم اصلاً خودم موندم».

ویروس ولایت فقیه ناقل کرونای مرگ‌آفرین در کشور
رژیم با مراودات گسترده‌ای که با چین داشت از هفته‌ها قبل اطلاع داشت که گسترش ویروس کرونا خواه ‌ناخواه روی دستش است ولی با لاپوشانی و کتمان سازمان‌یافته تلاش کرد نمایش ۲۲بهمن و انتخاباتش را بدون تنش پشت سر بگذارد.
ویروس کرونا از ماه نوامبر ٢٠١٩(آذر۹۸) به‌عنوان اپیدمی «ویروس کرونا» در شهر «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین آشکار شد متعاقباً روز ٣٠ژانویه۲۰۲۰(۱۰بهمن ۹۸) سازمان بهداشت جهانی با اشاره به انتشار این بیماری حالت «اضطراری سلامت عمومی بین‌المللی» را در جهان اعلام کرد.
علی‌رغم این‌که همه کشورهای جهان پرواز هواپیمایی خود به چین و از چین را لغو کردند اما سپاه خونریر پاسداران با هواپیمای ماهان، بی‌توجه به سلامت مردم به‌خاطر حل بحرانهای سیاسی‌اش از طریق چین و به‌عنوان یک منبع درآمد به‌جای سایر شرکت‌ها، حمل و نقل‌بار و انتقال مسافران چین را به‌عهده گرفت.
 یک سایت حکومتی ۱۶روز قبل از اعلام اولین فوتی مبتلا به کرونا نوشته بود: «چرا تمام کشورهای جهان مرزهایشان را به روی چینی‌ها بسته‌اند اما ما نبستیم. چرا هیچ ایرلاینی چینی‌ها را جابه‌جا نمی‌کنند اما ما آنها را از استانبول به ایران می‌آوریم و در اینجا بدون قرنطینه به چین برمی‌گردانیم.(سایت آپارات رژیم، ۱۵بهمن ۹۸)
جواب مشخص است، زیرا برای خامنه‌ای و پاسداران جنایتکار او، موضوع کرونا یعنی مرگ هزاران انسان بیگناه، بیکاری و گرسنگی میلیون‌ها نفر هرگز اهمیتی نداشته است.
خامنه‌ای سفاک در اوج وقاحت پس از یک‌ ماه دست روی دست گذاشتن گفت: «این بلا به‌نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست، از این بلاها بزرگتر هم وجود داشته و داره، خودمان هم در کشور مواردی را مشاهده کردیم.(تلویزیون شبکه یک رژیم ۱۳اسفند ۹۸)
بله، تنها چیزی که برای خامنه‌ای و آخوندهای دربار ولایت اهمیت دارد، بقای حکومتی است که ستونهایش بر دریای خون بنا شده است.

سپاه خونخوار پاسداران منشاء ورود کرونا به ایران
با وجود اخبار ضدونقیض مبنی بر «به‌تعلیق درآمدن» پروازها بین چین و ایران در بهمن‌ماه، بهرام پارسایی گفت: «قرار بود این پروازها تنها برای آوردن دانشجویان و ایرانیان از چین برقرار باشد ولی ما شاهد برقراری پروازهای چین بودیم و ایرلاینهای ایران به‌صورت ترانزیت مسافرهای چین را از کشورهای دیگر منتقل می‌کنند».(روزنامه حکومتی مستقل- ۱۶بهمن ۹۸)
اقتصاد آنلاین روز ۳۰بهمن ۹۸ در توئیتر خود ضمن انتشار عکسی از برنامه‌های پروازی فرودگاه خمینی، نوشت: «در حالی که ویروس کرونا در ایران هم قربانی گرفته است، پروازهای هواپیمایی ماهان هم‌چنان به چین ادامه دارد».
ضرورت حفظ پروازها به چین از جابه‌جایی یک مشت آخوند از یک شعبه تروریست‌پروری وابسته به سپاه قدس تحت نام جامعه‌المصطفی که پوش برون‌مرزی سپاه است جنایت‌آفرینی سپاه‌ پاسداران را بیشتر برملا می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد «محمدحسین بحرینی» گفت: «آمار مرگ و میر بالای کرونا در ایران به‌دلیل حضور ۷۰۰طلبه چینی در حوزه علمیه قم بود که زمینه انتشار این بیماری را فراهم کرده است.(سایت شفقنا رژیم، ۵اسفند۹۸)

اعتراف به انتشار ویروس از بهمن‌ماه در ایران
احمد امیرآبادی فراهانی نماینده رژیم گفت: «طی دو هفته حدود ۵۰نفر به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قم جان‌ باخته‌اند که طبق گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی «اولین فوتی‌های مشکوک به کرونا ۲۴بهمن بوده‌اند».
یک نماینده دیگری رژیم از اطلاع سردمداران حکومتی از انتشار ویروس کرونا از بهمن‌ماه اعتراف کرد و گفت «...اینجاست که صدا و سیما به جای ارائه گزارشات عجیب و غریب از مردم بخواهد در خانه بمانند. این اقدامات باید از بهمن‌ماه انجام می‌شد اما به سخره گرفتند و گفتند که صحبت از کرونا به‌خاطر برهم‌ زدن انتخابات است! متأسفانه همه چیز در مملکت ما سیاسی می‌شود».(روزنامه جهان صنعت رژیم، ۲۰اسفند۹۸)

اسدالله عباسی نماینده مجلس رژیم از گیلان از اقدام جنایتکارانه رژیم در انتشار ویروس گفت: «گذاشتند کرونا در کل گیلان شیوع پیدا کند؛ حالا هم دنبال راه‌کارند. راه‌کار اصلی این بود که وقتی فهمیدند این بیماری از قم شایع شده، استانهای شمالی را می‌بستند و به داد مردم می‌رسیدند اما گذاشتند این بیماری در همه استان گیلان و مازندران شیوع پیدا کرد.».(روزنامه حکومتی همشهری ۲۰اسفند ۹۸)

ادامه کتمان‌کاری و ترس از انفجار خشم مردم
یک روزنامه حکومتی از پرده‌پوشی پاسداران جنایت‌پیشه و بازی با جان مردم نوشت: «مردم به‌طور قطع نمی‌دانند با چه بیماری دهشتناکی روبه‌رو هستند. این بیماری هر چقدر هم خطرناک باشد باید به مردم آمار و اطلاعات دقیق را بدهند. آتش زدن یک مرکز درمانی در شرایطی که مسولان پاسخگوی سؤالات مردم نیستند کاملاً طبیعی است...در حال حاضر نگاه امنیتی که در کشور حاکم است، مسئولان ترجیح دادند کروناویروس در تمام کشور و حتی آن را به کشورهای دیگر هم صادر کنند ولی قم را قرنطینه نکنند. آخر چرا نباید جان مردم با ارزش باشد!؟».(روزنامه جهان صنعت رژیم، ۱۱بهمن ۹۸)
در حالی رژیم آخوندی با ادامه پنهان‌کاری، دروغپردازی بر ابعاد جانکاه فاجعه می‌افزاید وزارت بهداشت رژیم در تاریخ ۲۰اسفند ماه تعداد قربانیان کرونا را ۲۹۱نفر و مبتلایان را ۸۰۲۴نفر اعلام کرد.

البته آمارهای داده شده از طرف کارگزاران محلی رژیم ـ در وحشت از خشم و نفرت عمومی ـ به‌علت این‌که تحت فشار مردم صورت می‌گیرد و از فیلتر شورای عالی امنیت رژیم عبور نمی‌کند، چندین برابر آمارهای رسمی وزارت بهداشت است. به‌عنوان مثال طبق آمار رسمی رژیم تا روز ۱۹اسفند در کل استان اصفهان حتی یک نفر فوت نکرده است، اما در همین تاریخ ـ ۱۹اسفند ـ فرماندار کاشان به مرگ ۸۸نفر فقط در منطقه بیدگل و کاشان اعتراف کرد.
احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم، ۵اسفند خبر داده بود که تا آن زمان حدود ۵۰نفر در استان قم بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند.
محمد حسین قربانی نماینده وزیر بهداشت رژیم در گیلان صبح ۱۸اسفند ۹۸در یک گزارش محرمانه به دفتر خامنه‌ای اعلام کرد شمار قربانیان در این استان تا روز یکشنبه به ۴۰۸تن رسیده که شامل ۶پزشک است. وی بعدازظهر همان‌ روز در یک کنفرانس مطبوعاتی تعداد قربانیان را در گیلان ۲۰۰نفر اعلام کرد.
عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تعداد افراد قربانی شده در اثر ابتلا به کرونا این استان را ۲۱نفر اعلام کرد.

آمارها جان‌ باختگان کرونا از لابلای رسانه‌های حکومتی
حسن اینانلو، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، خبر داد که ۱۹نفر در بیمارستانهای این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، هم تعداد افراد فوت شده در استان مرکزی به‌دلیل ابتلا به کرونا را ۱۳نفر اعلام کرد. (۱۳اسفند ۹۸)
محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تعداد افراد فوت شده در استان آذربایجان شرقی بر اثر ابتلا به این ویروس را ۱۱نفر اعلام کرد.
هم‌چنین به‌گفته اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ۹نفر در این استان فوت شده‌اند.
آرش نجیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، نیز خبر داده که تست کرونا ۱۲نفر از افراد فوت شده مثبت بوده است.
علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اعلام کرده که تعداد جان‌ باختگان کرونا در استان خوزستان به ۱۶نفر رسیده است.
محمد حسین ارداقیان، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، تعداد قربانیان کرونا در این استان را ۹نفر اعلام کرده است.
هم‌چنین به‌گفته حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، پنج نفر در این استان به‌خاطر کرونا فوت شده‌اند.
به گفته محمد کریمیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، تعداد افراد فوت شده در استان ایلام روز ۱۷اسفند به سه نفر رسید.
بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی استانهای کردستان پنج نفر، همدان سه نفر و در سمنان نیز از مرگ دو بیمار مبتلا به کرونا تا ۹اسفند ۹۸ اطلاع دادند.
به گفته محسن عظیمی نژاد، رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور، ۱۴نفر مشکوک به ویروس کرونا در نیشابور فوت کرده‌اند.


شمار جانباختگان کرونا از مرز ۳۳۰۰نفر عبور کرد
سازمان مجاهدین خلق ایران ۲۱اسفند ۹۸ اعلام کرد شمار جانباختگان کرونا در ۱۴۹شهر در ۳۱استان به ۳۳۰۰تن افزایش یافته است.
شمار قربانیان در قم ۵۲۰نفر، گیلان ۵۱۰نفر، تهران بزرگ ۵۰۰نفر، البرز ۱۴۰نفر، قزوین ۱۰۴نفر، مازندران لااقل ۲۰۰نفر، خراسان رضوی۳۰۲نفر، گلستان ۲۷۶نفر، کرمانشاه ۱۱۰نفر، خوزستان ۱۰۸نفر، استان فارس ۱۰۶نفر، لرستان ۸۲نفر، آذربایجان شرقی ۲۶نفر و در یزد ۲۳نفر است.

محمد میرزابیگی رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: «کمبود لوازم محافظ در برابر ویروس کرونا مانند ماسک، دستکش، گان و شیلد محافظ صورت در برخی مراکز درمانی هم‌چنان ادامه دارد و پرستاران و کادر درمانی این مراکز با سختی‌های زیادی کار مراقبت و درمان بیماران را انجام می‌دهند».(خبرگزاری ایرنا رژیم ۱۹اسفند ۹۸)
شایان یادآوری است که بخش اعظم سرمایه‌های کشور در اختیار سپاه پاسداران و بیت‌العنکبوت خامنه‌ای است. روز گذشته چهار نماینده مجلس ارتجاع درخواست کردند منابع مالی ستاد اجرایی فرمان خمینی، بنیاد مستضعفان و ”هلدینگ‌های پتروشیمی“ در خدمت درمان مبتلایان قرار گیرد.

جنگ سرنوشت با کرونای ولایت
وقتی ابعاد فاجعه کرونا و فشارهای غیرقابل تصور دیگر از سرکوب و شکنجه و اعدام و مجموعه‌ی فشارهای اقتصادی و روانی و... را کنار هم بگذاریم و آنها را در پرتو قیامهای آبان و دی۹۸ از نظر بگذرانیم، به‌خوبی در می‌یابیم که جنگ کنونی مردم ایران با بیماری کرونا، همان جنگ سرنوشت با مسبب اصلی همه‌ی مصائب و تباهی‌های ۴۱ساله بر مردم، یعنی رژیم پرنکبت آخوندی برای سرنگونی آن است.
از همین روست که رهبر مقاومت ایران در پیام (۱۷اسفند) خود خطاب به مردم و جوانان شورشگر میهن، تأکید کرد: «مبادا در وانفسای کرونا و این‌ همه مصیبتها قرار از کف بدهید و آن‌چنانکه خلیفه‌ ارتجاع می‌خواهد کُنج  عْزلت بگزینید و صبر و انتظار ِانفعالی پیشه کنید. «نه‌جنگ» راه‌کار نیست. لازمه‌ پیروزی، شورش و جنگ صد برابر است.
در هر کوی و برزن فریاد اعتراض سر دهید. ایران فریاد شعله‌ور است. بگذارید دنیا ببیند و بشنود. ببیند و بشنود که مردم ایران کرونا و آخوند نمی‌خواهند».

موارد مرتبط:

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران