ویروس کرونا در ایران - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

 رمضان پورقاسم، فرمانده حفاظت اطلاعات نیروی زمینی سپاه خامنه‌ای در اثر ابتلا به کرونا مرد
کرونا در ایران

این خبر تکمیل می‌شود.
سرتیتر خبرهای جدید مربوط به کرونا
آخوند حبیبی عضو شورای عالی حوزه‌های جهل و جنایت استان تهران به‌خاطر کرونا مرد
  • آخوند حبیبی از گردانندگان مدرسه علمیه مجتهدی و عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان تهران صبح امروز بر اثر بیماری ناشی از کرونا مرد.

  • غیظ رئیس تلویزیون رژیم در آذربایجان شرقی از افشای پنهان‌کاری رژیم در مورد کرونا: سایبریهای سازمان مجاهدین در جامعه نگرانی ایجاد می‌کنند. سعی داریم ترس و نگرانی ایجاد شده در فضای مجازی را کمتر کنیم.
  • آخوندها با تأخیر بسیار امروز به‌ناگزیر در خراسان رضوی وضعیت قرمز اعلام کردند و نماز جمعه و تمام اجتماعات و ادارات و مدارس و دانشگاهها تعطیل شد.
  • اطلاعیه‌ی دبیرخانه شورای ملی مقاومت: از ترس سرایت کرونا در سراسر کشور حوزه‌های آخوندی و حتی کلاس درس نمایشی خامنه‌ای تعطیل شده است.
  • استاندار رژیم در خوزستان اعلام کرد به‌علت کرونا، مدارس، مراکز آموزش عالی و مهد کودکهای این استان هفته‌ی آینده هم تعطیل است.
  • تایمز مالی: ویروس کرونا، اعتماد به‌سران رژیم در ایران را درهم شکسته است.
  • تایمز مالی: رژیم ایران منزوی شده و تحت فشار است زیرا شیوع بیماری گسترش یافته است.
  • نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌نهاد سیاسی تبدیل شده است. به‌نظر می‌رسد گزارش اخیر آژانس درباره نظام تحت فشارهای سیاسی آمریکا ارائه شده است.
  • خبرگزاری بلومبرگ: گذشته‌ی ‌ مخفی برنامه‌ی اتمی رژیم ایران اکنون زیر ذره‌بین می‌رود.

شمار قربانیان فاجعه کرونا به بیش از ۱۳۰۰تن رسید

  • سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد لااقل ۱۰۰نفر دیگر در اثر کرونا در شهرهای مشهد، تهران، کاشان، انزلی، قم، رشت، اراک، اهواز، اصفهان و آران و بیدگل جان‌ باخته‌اند. علاوه بر این در شهرهای سمنان، رزن (همدان)، شهر کرد، مریوان، بیجار، آق قلا و بوکان تعدادی از هموطنان جان سپرده‌اند.
  • به این ترتیب شمار جان‌باختگان کرونا تا چهارشنبه شب ۱۴اسفند (ساعت ۲۰به وقت تهران) از ۱۳۰۰تن گذشته است.
  • وخامت اوضاع به حدی است که آخوندها با تأخیر بسیار امروز به ناگزیر در خراسان رضوی وضعیت قرمز اعلام کردند و نماز جمعه و تمام اجتماعات و ادارات و مدارس و دانشگاهها تعطیل شد. از ترس سرایت کرونا در سراسر کشور حوزه‌های آخوندی و حتی کلاس درس نمایشی خامنه‌ای تعطیل شده است. رژیم هم‌چنین شرکت در همایشها و نمایشگاههای بین‌المللی را لغو کرد.
    • رئیس جامعه‌ی هتل‌داران: در پی بحران کرونا ضرر چند صد میلیاردی به‌هتل‌ها و بخش گردشگری ایران وارد شده است.
    • خبرگزاری حکومتی ایلنا: ۴۷۰۰ کودک زباله‌گرد تهرانی در خطر ابتلا به‌کرونا نفس می‌کشند.
    • لاهوتی، عضو مجلس ارتجاع: اگر وزارت بهداشت موضوع کرونا را جدی می‌گرفت، پروازهای ماهان در مسیر چین انجام نمی‌شد. همان‌طور که قدرت دارد مجلس را به‌خاطر کرونا تعطیل کند، حتماً می‌توانست دستور لغو پروازهای چین را هم بدهد.
    • لاهوتی: مردم گیلان نسبت به‌دفن فوتی‌های کرونا در آرامستانهای نزدیک به منازلشان اعتراض می‌کنند.
    • ناله‌ی روحانی از افشای پنهان‌کاری‌ رژیم: دشمنان (درباره‌ی کرونا) آمار دروغ می‌دهند؛ حرف‌های دروغ می‌زنند و نظرات دروغ منتشر می‌کنند؛ می‌گویند نظام واقعیتها به مردم نمی‌گوید.
    • روحانی: از روز اول به وزارت بهداشت و درمان گفته شد که همه آمار و اطلاعات در اختیار مردم قرار داده شده و چیزی از مردم مخفی نشود، مردم توجه کنند معاندین در فضای مجازی رحم نمی‌کنند.
    • آخوند روحانی: ویروس کرونا تقریباً دامنهٴ همه‌ی استانهای کشور را فراگرفته است. اما «امنیت» روحی روانی جامعه بسیار حائز اهمیت است.
    • رئیس‌جمهور ارتجاع: عده‌یی در رابطه با کرونا افکار جامعه را دچار اضطراب می‌کنند. از همه‌ی دستگاههای خبری، به‌ویژه صدا و سیما می‌خواهم با همه‌ی وجود در برابر معاندینی که در فضای مجازی و رسانه‌های معاند سمپاشی می‌کنند، واقعیتها را برای مردم توضیح دهند.
    • آخوند روحانی: بدترین کار این است که بدخواهان از ورود یک ویروس علیه نظام استفاده می‌کنند و می‌خواهند آرامش و اعتماد را از مردم بگیرند. آنها می‌گویند نظام واقعیتها را به مردم نمی‌گوید.
    • الحره: سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد شمار جان‌باختگان کرونا ۱۲۰۰تن است.
شمار قربانیان فاجعه کرونا به بیش از ۱۳۰۰تن رسید، بیش از ۱۰۰قربانی دیگر در ۱۸شهر
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
روحانی پس از هفته‌ها پنهان‌کاری اعتراف کرد دامنه کرونا همه استانها را فراگرفته ‌است
سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد لااقل ۱۰۰نفر دیگر در اثر کرونا در شهرهای مشهد، تهران، کاشان، انزلی، قم، رشت، اراک، اهواز، اصفهان و آران و بیدگل جان‌ باخته‌اند. علاوه بر این در شهرهای سمنان، رزن (همدان)، شهر کرد، مریوان، بیجار، آق قلا و بوکان تعدادی از هموطنان جان سپرده‌اند.

به این ترتیب شمار جان‌ باختگان کرونا تا چهارشنبه شب ۱۴اسفند (ساعت ۲۰به وقت تهران) از ۱۳۰۰تن گذشته است.
وخامت اوضاع به حدی است که آخوندها با تأخیر بسیار امروز به ناگزیر در خراسان رضوی وضعیت قرمز اعلام کردند و نماز جمعه و تمام اجتماعات و ادارات و مدارس و دانشگاهها تعطیل شد. از ترس سرایت کرونا در سراسر کشور حوزه‌های آخوندی و حتی کلاس درس نمایشی خامنه‌ای تعطیل شده است.
رژیم هم‌چنین شرکت در همایشها و نمایشگاههای بین‌المللی را لغو کرد.

آخوند روحانی که ۱۰روز پیش فریبکارانه می‌گفت مشکل کرونا تا شنبه ۱۰اسفند تمام می‌شود، امروز پس از هفته‌ها دروغگویی در پی لغو کلیه سفرهای خارجی مؤسسات دولتی گفت «این بیماری، یک بیماری فراگیر است. تقریباً دامنه آن همه استانهای ما را فرا گرفته». وی که از افشای اعداد واقعی قربانیان خشمگین بود گفت «آمار دروغ می‌دهند؛ می‌گویند واقعیتها به مردم گفته نمی‌شود، در حالی که از روز اولی که احساس کردیم ویروسی وارد کشور شده، همان‌ وقت به وزارت بهداشت و درمان گفته شد که همه آمار و اطلاعات در اختیار مردم قرار داده شده و چیزی از مردم مخفی نشود». این وقاحت بی‌حدومرز در حالیست‌ که در اکثر کشورها ۳ یا ۴هفته قبل از اولین مورد فوت در اثر کرونا، نسبت به ورود ویروس آن اطلاع‌رسانی شده اما رژیم آخوندی خبر بیماری و ورود ویروس به ایران را همزمان با خبر جان باختن دو تن از هموطنان در قم اعلام کرد.

پنهان‌کاری مجرمانه و پخش اطلاعات دروغ و گمراه‌کننده از سوی رژیم نه تنها باعث گسترش بسیار سریع این ویروس در ایران بلکه باعث شیوع این ویروس در بسیاری دیگر از کشورها شده است. روزنامه واشنگتن پست در سرمقاله امروز خود در این باره نوشت: «واکنش (رژیم) ایران به ویروس کرونا تبدیل به خطری برای جهان شده است». نیویورک تایمز هم گزارش کرده است: «پزشکان و پرستاران می‌گویند به‌جای دادن کمک به آنها توسط دولت، به آنها توسط نیروهای امنیتی اخطار داده شده که سکوت کنند. بعضی از مقامات می‌گویند... اذعان به این امر(میزان شیوع) به‌عنوان شکست محسوب می‌شود و دشمنان از آن بهره خواهند برد.... بر اساس مصاحبه‌های تلفنی با چند تن از کارکنان بخش درمانی به‌نظر می‌رسد که مقامات به همان میزان که نگران کنترل ویروس هستند نگران کنترل اطلاعات نیز می‌باشند».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۴اسفند ۱۳۹۸(۴مارس۲۰۲۰)

نخستین مورد کروناویروس در شورای اتحادیه اروپا
  • سخنگوی شورای اتحادیه اروپا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونای جدید در این شورا مشاهده شده و این در حالی است که قرار است وزرای ۲۷کشور عضو در یکسری نشست‌های اضطراری شرکت کنند

شهردار رژیم در مشهد خواستار تعطیلی این شهر شد
  • کلایی، شهردار رژیم در مشهد طی نامه‌یی خطاب به استاندار خراسان رضوی خواسته است:
  • با توجه به لزوم عملیات گسترده ضدعفونی در روزهای آتی به‌ویژه در محل‌های تجمع مسقف و فضای باز و صیانت بیش‌ از‌ پیش از شهروندان پیشنهاد می‌شود روزهای پنجشنبه ۱۵و شنبه ۱۷اسفند در شهر مشهد تعطیل عمومی اعلام شود.
  • برای جلوگیری از ورود مسافران در ایام نوروز، اماکن موقت که هر سال با محوریت شهرداری مشهد برای استقرار موقت زائرین در ایام نوروز در نظر گرفته می‌شود، برای نوروز ۱۳۹۹از چرخه خدمت رسانی خارج و این موضوع به اطلاع عموم هموطنان برسد.

وزیر بهداشت ترکیه؛ به مسئولان ایران گفتیم به ترکیه نیایید، با اسکایپ تماس بگیرید

  • خرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه با بیان این‌که «شیوع کرونا در ایران خیلی سریع بوده» گفت: «ما پیشنهاد دادیم شهر قم را قرنطینه کنند اما گفتند نیازی نیست.» او با اشاره به‌درخواست ایران برای کمک از ترکیه گفت: «حالا که وضعیت جدی شده، در خصوص گام‌های ضروری از ما کمک می‌خواهند.»
  • وزیر بهداشت ترکیه در این زمینه توضیح داد: «ایران خواستار اعزام یک هیات برای دریافت اطلاعات عملی از ما شد، اما ما گفتیم به ترکیه نیایید و از طریق اسکایپ ارتباط برقرار کنیم.»

اظهارات تکاندهنده پزشکیان نایب‌رئیس مجلس ارتجاع: در این مملکت چندین میلیون نفر باید درگیر کرونا باشند
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
ویروس کرونا در ایران
-اگر با آمار نماینده‌ها که گرفتارند، باقی مردم هم گرفتار باشند، معنی‌اش این است که در این مملکت چندین میلیون نفر باید درگیر باشند. این‌گونه است؟ نه! چون نماینده‌ها در معرض گرفتاری بیشتری قرار دارند. نماینده‌ها به‌خصوص در این انتخابات هم این‌همه مراوده داشتند.

-از روز اول باید قم را قرنطینه می‌کردید، ما تعطیل نکردیم و همه‌ی شهرهایمان را آلوده به‌کرونا کردیم
هر فرد مبتلا به‌کرونا یک بمب است.

-الان بیمارستانها برای مریض‌ها جا ندارند، روزبه‌روز هم بدتر خواهد شد و همه‌چیز مملکت را بهم خواهد ریخت
 پزشکیان نایب‌رئیس مجلس ارتجاع، وزیر سابق بهداشت رژیم - خبرآنلاین ۱۳اسفند ۹۸:
کرونا شوخی گرفته شده است و باید بسیار جدی‌تر با آن برخورد کرد..
مدام می‌گوییم که نترسید و ما می‌جنگیم!...

این‌که کشور را ۱۵روز تعطیل می‌کردند بهتر از این بود که الآن کلاً تعطیل شود. الآن بیمارستانها برای مریض‌ها جا ندارند، روزبه‌روز هم بدتر خواهد شد. اقتصاد و همه‌چیز مملکت را هم بهم خواهد ریخت.
کشورهای خارجی آن شهری که گرفتار بود را تعطیل کردند؛ ما تعطیل نکردیم و همه‌‌ی شهرهایمان را آلوده کردیم.

عدد و رقم‌ها واقعی نیست، چون یک تعداد از این بیماران اصلاً علامت ندارند که ما تست کنیم؛ ۹۵نفر را پیدا می‌کنیم و دو نفر می‌میرند، بعد هم می‌گوییم از ۱۰۰نفر این‌قدر نفر آدم مرده، در حالیکه از ۱۰۰نفر نیست؛ شاید از ۱۰هزار دو درصدش مرده باشد. این‌که این‌قدر می‌میرند و اینها می‌گویند ما این تعداد را پیدا کردیم، نباید این تعداد باشد و آمار به‌هم نمی‌خواند. بعضی از اینها علامت ندارند یا یک سرماخوردگی است و نمی‌آیند و یا تست نمی‌کنیم و متوجه نمی‌شویم.


در بیمارستان الآن آمار دارند و می‌گویند تعداد بیشتری می‌گیرند، راست هم می‌گویند... ما خیلی‌ها را نشناختیم و تست نکردیم اما مریض هم هستند. نماینده‌ها را آمدند تست گرفتند و تازه از آن تعدادی که تست دادند و خیلی کم هستند، تعدادی‌شان الآن گرفتارند؛ ۵-۶نفرشان حسابی گرفتارند... الآن تعداد قابل توجهی‌شان مثبت است؛ در جامعه هم وضعیت همین است و فقط تست ندادهاند، اگر تست می‌دادند آنها هم مثبت می‌شدند. با این مسأله باید جدی برخورد کرد که ما شوخی گرفته‌ایم. باید نظامی با همه جا برخورد کنند و قرنطینه کنند... اگر با آمار نماینده‌ها که گرفتارند، باقی مردم هم گرفتار باشند، معنی‌اش این است که در این مملکت چندین میلیون نفر باید درگیر باشند. این‌گونه است؟ نه! چون نماینده‌ها در معرض گرفتاری بیشتری قرار دارند تا مردم عادی.


گزارشی از قبرستان بهشت سکینه کرج
سه‌شنبه ۱۳اسفند ۹۸– یک هموطن از کرج: «هیچ مزاری وجود ندارد. این افراد [کرونایی] را در جاهای مختلف دفن کردند که کسی پیداشون نکند. فقط مزار پویا بختیاری بود».

گزارش مردمی از شهر تالش – مردم تالش گرفتار ویروس کرونا
چهارشنبه ۱۴اسفند ۹۸– یک هموطن از تالش: «من از تالش بزرگ گزارش می‌کنم تالشی که به گوش اسکندر متجاوز سیلی نواخت و قوم کادوسیانی که برعلیه هر ظالمی بپاخواسته و کمر ظالم را شکسته‌اند.
ما مردم تالش گرفتار ویروسی خطرناک که از سوی حکومت فاسد و جابر ولایت مطلقه که از دیگر نقاط جهان آورده شد، شدیم و مردمان کادوس را یکی پس از دیگری می‌بلعد و نگرانی و خساراتی را ببار می‌آورد. اگر حکومت قبل از انتخابات دولتی قرنطینه را انجام می‌داد امروز مردم تالش بزرگ دچار مرگ تحمیلی نمی‌شدند. چرا قم قرنطینه نشد. و دیگر شهرها هنوز ماسک معمولی و ابتدائی‌ترین پیشگیری را ندارند...
مردم تالش بزرگ دم دارو خانه‌ها صف کشیدند تا قرص سرماخوردگی و مسکن به قیمت چند برابر بگیرند..جوانان تالش در شهرهای هشتبر، رضوانشهر، پره سرا، سالم شاندرمن و ماسال و فومن هر روز به زمین افتاده و همانجا جان می‌سپارند.
مردم گیلان و تالش بزرگ هر روز چه در خیابان و چه در بیمارستانها که اغلب پزشکان و پرستاران گرفتار ویروس کرونا هستند از بی‌دارویی و درمان جان می‌دهند چه ظلمی بزرگتر از این....

  • فوت ۲ بیمار مشکوک به کرونا در آستارا
  •   نمایش جمعه این هفته رژیم در تمامی شهرها لغو شد.
  • جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت رژیم آخوندی در ادامه پنهانکاریها در آمار کرونا:
  • تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران ۲۸۲۲نفر و تعداد قربانیان ۹۲ نفر 

شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو مجلس ارتجاع: اگر قم، قرنطینه و پروازهای چین متوقف می‌شد کرونا فراگیر نمی‌شد
شهاب‌الدین بی‌مقدار، مجلس ارتجاع به پنهان‌کاریهای رژیم اعتراف کرد و گفت:«در توزیع اقلام بهداشتی، مشخص نیست چه روندی در جریان است که کارخانه‌ها تولید انجام می‌دهند و آن را در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌دهند اما این اقلام در دارو خانه‌ها توزیع نمی‌شود. از سوی دیگر یک اتفاق بدی رخ می‌دهد که در برخی موارد انباری که اقلام را دارد و در حال توزیع است را پلمب می‌کنند که این اتفاق موجب ایجاد اختلال در دسترسی مردم به محصولات مورد نیاز می‌شود. اشتباه دیگری که صورت گرفت این بود که باید از همان زمان که این ویروس در چین مشاهده شد، تدابیر اندیشیده می‌شد اما در حالی که پروازها به چین متأسفانه انجام می‌شد، اقدامات پیشگیرانه و کنترلی نیز خیلی دیر شروع شد برای مثال اگر شهر قم قرنطینه می‌شد، این بیماری به این اندازه فراگیر نمی‌شد.»....

  • اداره بهداشت سلیمانیه در منطقه کردستان عراق اعلام کرد یک مرد ۷۰ ساله در پی ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
  • تاکنون ۳۲ نفر در عراق به کرونا مبتلا شده‌اند که حدود نیمی از آنها در استان بغداد بوده‌اند.
  • لهستان ابتلای اولین نفر در این کشور به ویروس کرونا را اعلام کرد. او از آلمان بازگشته بود.

کرونا جان یکی‌ دیگر از سرداران سپاه پاسداران تروریستی را گرفت
محمد حاج‌ابوالقاسمی، مسئول بسیج مداحان سپاه تهران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرد.
 
اعلام وضعیت قرمز در زندان ارومیه
 مسئولین زندان ارومیه پس از انتقال هفتمین مورد مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان، از طریق بلندگوهای زندان اعلام وضعیت قرمز کردند.


چهارشنبه ۱۴ اسفند۹۸
   کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم گنبد کاووس در نبود ساده‌ترین امکانات محافظتی، با کاور ماهیگیری و شکار در حال خدمت رسانی به بیماران مشکوک به کرونا هستند


نایب رئیس مجلس ارتجاع مسعود پزشکیان : آمار مبتلایان به کرونا در ایران واقعی نیست
  • اگر پس از شیوع کرونا کشور را "پانزده روز تعطیل می‌کردند بهتر از این بود که الان کلا تعطیل شود." او گفت باید در ابتدای شیوع ویروس قم قرنطینه می‌شد.
  •  پزشکیان گفت: "الان بیمارستان‌ها برای مریض‌ها جا ندارند؛ روزبروز هم بدتر خواهد شد. اقتصاد و همه‌ چیز مملکت را هم به ‌نظر من به‌ هم خواهد ریخت،شوخی بردار نیست."
ماهشهر-  یک جوان ۲۰ساله بر اثر کرونا درگذشت
کرونا به فاز ۴ بازار مصلی ماهشهر رسید. 


اعلام وضعیت قرمز در سربندر 
در سربندر به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا وضعیت قرمز اعلام شد.


در کاشان ورود به قبرستان‌ها ممنوع شد

سه شنبه ۱۳ اسفند ۹۸ – یک شهروند از کاشان: «کاشان ۲۶۰ نفربستری که ۴۰ فر جواب قطعی اومده که کرونا دارن ۴۰۰۰ نفر ناقل هم تخمین زدن در سطح شهر تا امروز هست که مرتب زیاد میشه. این جور که صحبت هست از شنبه میخوان ادارات و دادگستری رو تعطیل کنن به شهرک های صنعتی هم اخطار دادن از شنبه کار نکنن اگر کار کنند برق شهرک صنعتی رو قطع کنن اوضاع خرابه مردم همه استرس دارند مغازه ها کسی برای شب عید خرید نمی کنه عصر که میشه همه تو خونه هستن پیاده روها هیچ کس نیست فقط داروخانه ها قیامته نه ماسک هست نه ضد عفونی کننده اگر هم باشه با قیمت بالا.  از امروز ورود مردم به قبرستان ها رو هم ممنون کردن».

توئیت مریم رجوی:
سازمان مجاهدین خلق #ایران اعلام کرد شمار جان باختگان #کرونا تا سه‌شنبه شب ۱۳اسفند (ساعت ۲۰ به وقت تهران) از ۱۲۰۰تن گذشته است pic.twitter.com/Qhhz566VyM
جدیدترین آمار کرونا در استان اصفهان به تفکیک شهرهای مختلف/ تایید ۲۲ ابتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته
آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
🔹تا امروز ۱۳ اسفند از ۴۱۸ نمونه که از موارد مشکوک به کرونا گرفته شده، ۶۶ مورد کرونای قطعی در استان اصفهان تایید شده (این آمار شامل کاشان و آران و بیدگل نمی‌باشد) که مبتلایان در ۱۴ شهرستان استان اصفهان و تعداد آن‌ها به شرح زیر است:
🔹اصفهان ۳۲ مورد
🔹اردستان ۳ مورد
🔹خمینی شهر ۱ مورد
🔹خوانسار ۲ مورد
🔹سمیرم ۱ مورد
🔹شاهین شهر ۱ مورد
🔹شهرضا ۲ مورد
🔹فلاورجان ۲ مورد
🔹گلپایگان ۱ مورد
🔹لنجان ۲ مورد
🔹مبارکه ۱ مورد
🔹نایین ۵ مورد
🔹نجف آباد ۷ مورد
🔹نطنز ۶ مورد

🔸از این تعداد ۲۹ خانم و ۳۷ مرد مبتلای قطعی هستند

🔸میانگین سنی افراد مبتلا حدود ۵۳ سال است.
سرتیتر تازه‌ترین خبرهای ایران و جهان
  • رمضان پورقاسم، فرمانده حفاظت اطلاعات نیروی زمینی سپاه، معاون وزیر ارتباطات در دولت نهم و دهم  و مسؤول ستاد نماز جمعه شهرستان ساری دقایقی قبل در بیمارستان خمینی ساری به دلیل ابتلا به کرونا مرد
  • رضا رحمانی وزیر صمت دولت آخوند روحانی نیز به‌دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.
  • رسانه‌های حکومتی خبر دادند حسین شیخ‌الاسلام، مشاور جواد ظریف هم به ‌ویروس کرونا مبتلا شد.
  • قزاقستان ارائه خدمات به کشتی‌های مسافربری ایران در دریای خزر را برای جلوگیری از بیماری کرونا متوقف کرد.
  • چین، مسافران از ایران را ۱۴روز قرنطینه می‌کند.
  • با گسترش ویروس کرونا، ایالت اوهایو در آمریکا ممنوعیتهای مسافرتی به ایران را تمدید کرد.
  • مدیرکل سازمان بهداشت جهانی: وضعیت شیوع کرونا در ایران نه تنها بهتر نشده، بلکه در حال وخامت بیشتر است. کمبود ماسک و سایر لوازم ضروری بهداشتی در ایران، از کشورهای دیگر به‌مراتب بیشتر است.

  • سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد شمار جان‌ باختگان کرونا تا سه‌شنبه شب ۱۳اسفند (ساعت ۲۰به‌وقت تهران) از ۱۲۰۰تن گذشته است.
  • تعداد قربانیان در شماری از شهرها عبارت است از: قم ۳۰۰نفر، تهران ۲۱۵نفر، رشت ۷۰نفر، مشهد ۶۰نفر، شهر اصفهان ۴۳نفر، کاشان ۲۳نفر، گرگان ۵۴نفر، اراک ۴۵نفر، کرمانشاه ۴۵نفر، شیراز ۳۸نفر، کرج ۳۹نفر، خرم‌آباد ۲۳نفر، قزوین ۲۰نفر و در استان مازندران بیش از ۱۰۰نفر.

  • اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت: در حالی‌که پنهان‌کاری چند هفته‌یی و پخش اطلاعات دروغ و گمراه‌کننده توسط رژیم آخوندی باعث گسترش سریع کرونا در ایران و صادر شدن آن به‌ کشورهای مختلف جهان شده است، امروز خامنه‌ای گفت این بلا آن‌چنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است. این «مسأله‌ای گذرا» است و «فوق‌العاده» نیست.

  • خانم مریم رجوی با اشاره به‌اظهارات وقیحانه خلیفه ارتجاع گفت: برای این رژیم و سردمدارانش تنها چیزی که اصالت دارد، حفظ سلطه ننگین آخوندهاست، جان و مال و سلامت مردم برای آخوندهای حاکم ارزشی ندارد.
  • مریم رجوی:‌ در حاکمیت آخوندها، مردم ایران بیشترین خسارت و قربانی را در اثر جنگ خارجی، سرکوب داخلی و فقر و بیکاری و بیماری متحمل شده‌اند.

  • آه و ناله بعیدی‌نژاد، سفیر رژیم ایران در لندن: شبکه سازمان مجاهدین با طراحی یک سیاست خبری می‌خواهد مردم و افکار عمومی را در یک بن‌بست قرار دهند.

  • احمد تویسرکانی، مشاور آخوند رئیسی، سردژخیم قضاییه رژیم، بر اثر ابتلا به ‌کرونا مرد.
  • تلویزیون رژیم - دکتر پور شریفی: ویروس سراغ همه می‌آید...خبر بد این‌که اگر توصیه‌ها را رعایت نکنیم اوضاع ممکن است از کنترل خارج بشود.

رویتر - سه نفر دیگر در ناحیه سیاتل از ابتلا به کرونا فوت کردند
  • مبتلا به کرونا در آمریکا به ۱۰۸نفر رسید.
  • کرونا تاکنون به ۸۰کشور سرایت کرده و بیش از ۳۰۰۰نفر تلفات داشته است.

رویتر - سنگال اولین تلفات خود ناشی از کرونا را تأیید کرد.
  • بیمار از فرانسه به سنگال برگشته بود که در فرودگاه چک دمای بدن شد و مشخص شد بیمار است. این دومین کشور آفریقا بعد از نیجریه می‌باشد که کرونا به آنها رسیده است.

رویتر - اسپانیا اولین تلفات کرونا را تأیید کرد.

کروناویروس به شادگان رسید/ ۲نفر مبتلا؛ ۲نفر مشکوک
  • فرماندار رژیم در شادگان: ۴نفر در حالت مشکوک به کرونا قرار گرفتند که جواب آزمایشات کرونای ۲نفر از آنها مثبت و جواب ۲نفر دیگر نیز فردا اعلام خواهد شد.

تعطیلی یک بیمارستان موقت کروناویروس در "ووهان" با کاهش شمار مبتلایان
در پی بهبودی و مرخص شدن آخرین بیمار مبتلا به کروناویروس جدید در یکی از ۱۶بیمارستان موقتی که در "ووهان" به‌طور اختصاصی برای این بیماران ساخته شده بود، این بیمارستان تعطیل شد.
وضعیت قرمز در خراسان رضوی در شیوع کرونا اعلام شد.


شمار جان‌ باختگان فاجعه کرونا به ۱۲۰۰نفر رسیده است
  • ۱۳اسفند۱۳۹۸
شورای ملی مقاومت ایران

خامنه‌ای وقیحانه مدعی شد کرونا بلای آن‌چنان بزرگی نیست و رژیمش از روز اول با شفافیت خبررسانی کرده است

سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد شمار جان‌ باختگان کرونا تا سه‌شنبه شب ۱۳اسفند (ساعت ۲۰به وقت تهران) از ۱۲۰۰تن گذشته است. تعداد قربانیان در قم ۳۰۰نفر، تهران ۲۱۵نفر، رشت ۷۰نفر، لاهیجان ۱۲نفر، آستانه ۶نفر، مشهد ۶۰نفر، شهر اصفهان ۴۳نفر، کاشان ۲۳نفر، دستگرد ۱۰نفر، گرگان ۵۴نفر، اراک ۴۵نفر، کرمانشاه ۴۵نفر، شیراز ۳۸نفر، کرج ۳۹نفر، خرم‌آباد ۲۳نفر، قزوین ۲۰نفر، زاهدان ۱۰نفر، ایرانشهر۱۶نفر، بوشهر ۱۲نفر و در استان مازندران بیش از ۱۰۰نفر است.

علاوه بر این در بسیاری از شهرهای دیگر از جمله اردبیل، زنجان، خرمدره، سقز، بانه، آزاد شهر، گنبد، چایپاره، ارومیه، ایلام، سماله، صالح شهر، ماهشهر، اهواز، اندیمشک، سربندر، تبریز، بناب، ساوه، زرند، قدس، نجف آباد، همایونشهر، کیاشهر، املش، سیاهکل، یاسوج، ملایر، همدان، نیشابور، کاشمر، اسلام‌آباد غرب، نوشهر، سرخه حصار، سمنان، شاهرود، یزد، بویین زهرا، تاکستان و بندرعباس شماری از هموطنان در اثر کرونا جان‌ باخته‌اند.

در حالی‌که پنهان‌کاری چند هفته‌یی و پخش اطلاعات دروغ و گمراه‌کننده توسط رژیم آخوندی باعث گسترش سریع کورنا در ایران و صادر شدن آن از ایران به کشورهای مختلف جهان شده است، امروز خامنه‌ای گفت «این بلا آن‌چنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است..». این «مسأله‌ای گذرا» است و «فوق العاده» نیست. خامنه‌ای وقیحانه افزود« مسئولان ما از روز اول با صفا، صداقت و شفافیت خبررسانی کردند و مردم را در جریان قرار دادند اما برخی کشورهای دیگر که این بیماری در آنها شدیدتر و همه گیرتر است، پنهان‌کاری می‌کنند». روز گذشته نیز پاسدار شکنجه‌گر علی ربیعی سخنگوی روحانی مدعی شد که رژیم ایران شفاف‌ترین رویکرد را در مورد کرونا دارد.

این در حالیست که امروز مسعود پزشکیان معاون مجلس ارتجاع و وزیر پیشین بهداشت همین رژیم گفت: «باید از روز اول قم را قرنطینه می‌کردیم... این بیماری شوخی بردار نیست که ما این‌گونه با آن برخورد می‌کنیم. الآن بیمارستانها برای مریضها جا ندارند، روزبه‌روز هم بدتر خواهد شد. اقتصاد و همه چیز مملکت را بهم خواهد ریخت، شوخی بردار نیست. ۱۵روز مملکت را تعطیل می‌کردند، چه می‌شد؟... در صورتی‌که اگر آن کار را اول می‌کردیم، دیگر همه‌ٔ کشور را این‌گونه آلوده نمی‌کردند.... عدد و رقمها واقعی نیست، چون یک تعداد از این بیماران اصلاً علامت ندارند ما ۹۵نفر را پیدا می‌کنیم و دو نفر می‌میرند، بعد هم می‌گوییم از ۱۰۰نفر این‌قدر مرده، در حالیکه از ۱۰۰نفر نیست؛ شاید از ۱۰هزار دو درصدش مرده باشد».

هم‌چنین بهرام پارسایی نماینده مجلس آخوندها امروز گفت:« واقعیت فراتر از آمارهاست... و اگر جهان، به یاری پزشکان فداکار و کادر درمانی از جان گذشته ما نشتابد، همه زیان می‌کنیم». روزنامه رسالت متعلق به باند خامنه‌ای نوشت: «نمی‌شود تا ۳۰بهمن، همه تریبونهای رسمی خیال مردم را کاملاً از کرونا راحت کنند، اما از فردایش بر طبل خطرناک بودن کرونا و احتمال فراگیری آن در ایران بکوبند...». سرمقاله ابتکار۱۲اسفند نوشت: «آنچه از تک‌تک این بحرانها، بحرانی‌تر و فاجعه‌بارتر می‌نماید، بحران اعتماد از دست رفته اجتماعی است».

خانم مریم رجوی با اشاره به اظهارات وقیحانه خلیفه ارتجاع گفت: برای این رژیم و سردمدارانش تنها چیزی که اصالت دارد، حفظ سلطه ننگین آخوندهاست جان و مال و سلامت مردم برای آخوندهای حاکم ارزشی ندارد. در حاکمیت آنها مردم ایران بیشترین خسارت و قربانی را در اثر جنگ خارجی، سرکوب داخلی و فقر و بیکاری و بیماری متحمل شده‌اند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۳اسفند ۱۳۹۸(۳مارس۲۰۲۰)


موارد مرتبط:

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران