ویروس کرونا در ایران

جزییات بیشتری از گسترش کرونا در ایران و پنهان‌کاری مجرمانه رژیم آخوندی
۵بهمن۱۳۹۸
مقابله با ویروس کرونا

این مطلب در این لینک به روز میشود

شیوع ویروس کرونا در ایران


جزییات بیشتری از گسترش کرونا در ایران و پنهان‌کاری مجرمانه رژیم آخوندی

  • در حالیکه گسترش بیماری کرونا و خبرهای مربوط به بالا رفتن سریع شمار فوت شدگان خشم مردم از پنهان‌کاریهای مجرمانه رژیم را برانگیخته، حکومت آخوندی به جای اقدام مؤثری در مقابله با این اپیدمی، در هراس از این وضعیت و در تلاش برای مقابله با مردم است و به استمرار پنهان‌کاری و عدم شفافیت ادامه می‌دهد.
  • گزارشهای رسیده از داخل کشور حاکی از نگرانی و التهاب مردم از گسترش کرونا است. خیابانهای قم خلوت است. ماسک در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد و در ورودی داروخانه‌ها نوشته شده که برای ماسک مراجعه نکنید. حکومت آخوندی که با نارضایتی فزاینده مردم روبه‌روست از جمله از اراک ۲۰ماشین ضدشورش و ۱۰موتور به قم منتقل شدند.
  • شهروندان قمی می‌گویند بسیاری از آخوندهای حکومتی قم را ترک کرده و به شهرهای امن‌تر رفته‌اند و دفاتر آنها تعطیل است.
  • در رشت یک پزشک متخصص قلب و ریه به‌دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری است.
  • در بیمارستان ولی عصر اراک هم‌اکنون ۱۸بیمار مشکوک به کرونا بستری هستند و یک پزشک روز جمعه در این بیمارستان فوت کرده است. ماسک در این شهر کمیاب است و تنها در بازار سیاه به قیمت ۱۵هزار تومان قابل تهیه است.
  • در ارومیه، پزشکان گفتند که تاکنون سه نفر به‌خاطر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند ولی رژیم از اعلام آمار خودداری می‌کند. پزشکان خواهان این هستند که مدارس به مدت یک هفته در این شهر تعطیل اعلام شود.
  • در کرمانشاه و شهرهای اطراف آن ماسک و ژل ضدعفوتی تمام شده و قیمت هر ماسک به ۵۰هزار تومان رسیده است.
  • در یاسوج یک بیمار مشکوک کرونا در بیمارستان موسوم به رجایی این شهر فوت کرده است.
  • عباس عبدی از باند مغلوب رژیم درباره پیامدهای پنهان‌کاری و رهنمودهای غیرعملی برای مردم نوشت: «خانواده‌های با اقتصاد پایین قادر به انجام کامل توصیه‌های ایمنی نیستند. یا رژیم‌های خاص غذایی داشته باشند، در حالی که به نان شب محتاج‌اند. بنابراین وارد کردن استرس به این خانواده‌ها از عوارض ویروس کرونا خطرناک‌تر است. ویروس‌های فقر و بی‌عدالتی و ناامیدی و...‌ بسیار کشنده‌تر و مسری‌تر است و هر روز قربانیان زیادی را می‌گیرد که به‌مراتب از این ویروس بیشتر است.
  • جامعه‌ای که هر روز و هر هفته با یک ادعای تازه مواجه شده که خلاف آن ثابت می‌شود و حقیقت به مردم گفته نمی‌شود، اعتمادش را از دست می‌دهد».


  • شهروندان قمی می‌گویند بسیاری از آخوندهای حکومتی قم را ترک کرده و به شهرهای امن‌تر رفته‌اند و دفاتر آنها تعطیل است.
  •  در رشت یک پزشک متخصص قلب و ریه بدلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری است.
  • در ارومیه، پزشکان گفتند که تاکنون سه نفر به خاطر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند ولی رژیم از اعلام آمار خودداری می‌کند. پزشکان خواهان این هستند که مدارس به مدت یک هفته در این شهر تعطیل اعلام شود
  •  در یاسوج یک بیمار مشکوک کرونا در بیمارستان موسوم به رجایی این شهر فوت کرده است.
     
بستری شدن ۳۲۰نفر مشکوک به کرونا در قم
دکتر ابرازه، قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم:
تعداد افراد بستری مشکوک به کرونا در دو بیمارستان کامکار و فرقانی ۳۲۰نفر است که برخی از آنها دچار آنفولانزا و مشکوک به کرونا هستند.

ابتلای سه نفر در استان البرز به ویروس کرونا تأیید شد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ابتلای سه نفر در استان به ویروس کرونا را تأیید کرد.
 کویت به‌خاطر ویروس کرونا حاضر نشد که میزبانی دیدار پرسپولیس و النصر عربستان را قبول کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهدحضور ۷۰۰طلبه چینی در قم علت آمار بالای مرگ‌ومیر کرونا در ایران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مرگ و میر بالای کرونا در ایران به‌دلیل حضور ۷۰۰طلبه چینی در حوزه علمیه قم بود که زمینه انتشار این بیماری را فراهم کرده است.

عمان می‌گوید ویروس کرونا به این کشور رسید
وزیر بهداشت عمان تأیید کرده است که ویروس کرونا به این کشور حوزه خلیج‌فارس هم رسیده است. بر اساس گزارش دو زن که به‌تازگی به ایران سفر کرده بودند در عمان مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده‌اند.

جزییات بیشتری از گسترش کرونا در ایران و پنهان‌کاری مجرمانه رژیم آخوندی
در حالی‌که گسترش بیماری کرونا و خبرهای مربوط به بالا رفتن سریع شمار فوت شدگان خشم مردم از پنهان‌کاریهای مجرمانه رژیم را برانگیخته، حکومت آخوندی به جای اقدام مؤثری در مقابله با این اپیدمی، در هراس از این وضعیت و در تلاش برای مقابله با مردم است و به استمرار پنهان‌کاری و عدم شفافیت ادامه می‌دهد.
گزارشهای رسیده از داخل کشور حاکی از نگرانی و التهاب مردم از گسترش کرونا است. خیابانهای قم خلوت است. ماسک در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد و در ورودی دارو خانه‌ها نوشته شده که برای ماسک مراجعه نکنید. حکومت آخوندی که با نارضایتی فزاینده مردم روبه‌روست از جمله از اراک ۲۰ماشین ضدشورش و ۱۰موتور به قم منتقل شدند.
شهروندان قمی می‌گویند بسیاری از آخوندهای حکومتی قم را ترک کرده و به شهرهای امن‌تر رفته‌اند و دفاتر آنها تعطیل است.

در رشت یک پزشک متخصص قلب و ریه به‌دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری است.
در بیمارستان ولی عصر اراک هم‌اکنون ۱۸بیمار مشکوک به کرونا بستری هستند و یک پزشک روز جمعه در این بیمارستان فوت کرده است. ماسک در این شهر کمیاب است و تنها در بازار سیاه به قیمت ۱۵هزار تومان قابل تهیه است.
در ارومیه، پزشکان گفتند که تاکنون سه نفر به‌خاطر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند ولی رژیم از اعلام آمار خودداری می‌کند. پزشکان خواهان این هستند که مدارس به مدت یک هفته در این شهر تعطیل اعلام شود.
در کرمانشاه و شهرهای اطراف آن ماسک و ژل ضد عفونی تمام شده و قیمت هر ماسک به ۵۰هزار تومان رسیده است.
در یاسوج یک بیمار مشکوک کرونا در بیمارستان موسوم به رجایی این شهر فوت کرده است.
 عباس عبدی از باند مغلوب رژیم درباره پیامدهای پنهان‌کاری و رهنمودهای غیرعملی برای مردم نوشت: خانواده‌های با اقتصاد پایین قادر به انجام کامل توصیه‌های ایمنی نیستند. یا رژیم‌های خاص غذایی داشته باشند، در حالی که به نان شب محتاج‌اند. بنابراین وارد کردن استرس به این خانواده‌ها از عوارض ویروس کرونا خطرناک‌تر است. ویروس‌های فقر و بی‌عدالتی و ناامیدی و...‌ بسیار کشنده‌تر و مسری‌تر است و هر روز قربانیان زیادی را می‌گیرد که به‌مراتب از این ویروس بیشتر است.
جامعه‌ای که هر روز و هر هفته با یک ادعای تازه مواجه شده که خلاف آن ثابت می‌شود و حقیقت به مردم گفته نمی‌شود، اعتمادش را از دست می‌دهد.

ابتلای ۲نفر به «کرونا» در عمان پس از بازگشت از ایران
عمان از ابتلای دو نفر در این کشور به ویروس «کرونا» خبر داد.

ملاقات مردمی در بیمارستانهای اصفهان ممنوع شد
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: به‌منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا و رعایت حال بیماران بستری، ملاقات مردمی در همه بیمارستانهای این استان تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

توقف سفرهای زمینی زیارتی بین ایران و عراق
یکی از کارگزاران رژیم در سازمان حج و زیارت: سفر زمینی زائران ایرانی به عتبات عالیات و زائران عراقی به شهرهای زیارتی ایران تا ۲۰اسفند ماه متوقف شده است.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در تهران: ۱۰۴بیمار مشکوک به کرونا بستری در بیمارستان مسیح دانشوری

  • معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از فوت یک نفر در اثر بیماری کرونا در همدان خبر داد.

  • فعلاً به مازندران سفر نکنید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: به‌دلیل شیوع ویروس کووید-۱۹در برخی از شهرهای شمالی، از سفرهای غیرضروری به مازندران پرهیز کنید.

  • رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در ایران از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در این شهر خبر داده است.

  • علی‌اکبر ولایتی: دو نفر از همکاران بیمارستان ریوی مسیح دانشوری در تهران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

  • توقف موقت پروازهای خطوط هوایی ترکیه تا پنجشنبه ۸اسفند به چهار شهر ایران: مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز
  • به گزارش خبرگزاری رویترز، خطوط هوایی ترکیه (ترکیش ایرلاینز) تا روز پنجشنبه ۲۷فوریه (۸اسفند) پروازهای خود به چهار شهر ایران را لغو کرده و تعداد پروازهای تهران را کاهش داده است.
  • خطوط هوایی ترکیه اعلام کرده است پروازهای تهران هم به دو پرواز در روز کاهش پیدا می‌کند. در پی افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایران، ترکیه مرزهای زمینی خود با ایران را بست.
 آسوشیتدپرس فوت ۵۰نفر در قم را شوکه‌کننده خواند
  • آسوشیتدپرس درباره آمار قربانیان ویروس کرونا در قم نوشت: خبرگزاری نیمه رسمی رژیم ایران روز دوشنبه گزارش کرد به‌طور شوکه‌کننده‌ای ۵۰نفر در شهر قم از ویروس کرونا در این ماه کشته شده‌اند. آمار جدید کشته‌ها به‌طرز چشمگیری بیشتر از تعداد اخیر تأیید شده از مبتلایان است که به‌گفته تلویزیون دولتی، تعداد کشته‌ها ۱۲نفر از ۴۷مورد مبتلایان بوده است.
  • آسوشیتدپرس افزود: تعداد افراد فوت شده در مقایسه با مبتلایان تأیید شده این ویروس در ایران نسبت به سایر کشورها از جمله چین و کره جنوبی بیشتر است و شیوع بسا گسترده‌تر بوده است.

  • مورد مبتلا به کرونا در عراق نیز ایرانی است؛ دولت عراق از ابتلای یک طلبه ایرانی در نجف به کرونا خبر داد.
  • اولین مورد رسمی کرونا در عراق ایرانی است.

  • خبرگزاری حکومتی ایلنا: امیرآبادی نماینده مجلس ارتجاع در قم در خصوص تکذیب آمار فوتی ۵۰نفر در قم گفت: اسامی فوتی‌ها را به معاون وزیر بهداشت دادم، منتظر استعفای حریرچی هستم.

اعزام اولین جوان شاهرودی مبتلا به کرونا به تهران
سخنگوی و معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ابتلای یک پسر جوان ۲۵ساله شاهرودی مبتلا به کرونا خبر داد و گفت ‌: بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان مسیح دانشوری اعزام شد.

وزیر بهداشت ترکیه: ایران قم را قرنطینه نکرد به این دلیل ترکیه مرزها را بست
  • وزیر بهداشت ترکیه در مصاحبه با روزنامه "حریت" گفته است که موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایران از شهر قم شروع شده و اگر این شهر قرنطینه می‌شد نیازی به بستن مرزها نبوده است.
حریرچی، دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا، در نشست خبری سخنگوی دولت آخوند روحانی:
  • رشت دومین استان درگیر کشور با کروناست.

  • رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت رژیم: مبتلایان به کرونا ویروس در ایران ۶۴نفر
  • طبق آمار ارائه شده تا پیش از ظهر امروز تعداد ۱۸نفر در استانهای مختلف مبتلای جدید به کرونا ویروس جدید شناسایی شدند که از این تعداد هشت نفر در استان قم، یک مورد در استان همدان، سه مورد در تهران، دو مورد در مرکزی، دو مورد در استان اصفهان و دو نفر در گیلان مبتلای جدید به کرونا ویروس شناسایی شده است. هم‌چنین از این ۱۸نفر چهار نفر متأسفانه جان‌ باخته‌اند.
  • با این حساب شمار مبتلایان کرونا ویروس مجموعاً به ۶۴نفر و مجموع فوتیها به ۱۲نفر رسید.

  • امیرآبادی نماینده مجلس ارتجاع در قم: ۵۰نفر تا شب گذشته بر اثر کرونا جان خود را در قم از دست داده‌اند.
  • متأسفانه سه هفته است کرونا به قم آمده و این موضوع دیر اعلام شده است.
  • اکنون بیش از ۲۵۰نفر در قرنطینه هستند‌.
  • در جلسه غیرعلنی از وزیر بهداشت درخواست کردم که قم را قرنطینه کند و حتی با وی دعوا کردم که چرا به مردم دروغ می‌گویید.
  • دولت به‌دنبال این است که اخبار را منتشر نکند تا مردم استرس نداشته باشند.
  • جواب آزمایش دو تن از کودکان نیز مثبت اعلام شده است.
  • اولین فوتیهای مشکوک به کرونا ۲۴بهمن فوت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا، امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس ارتجاع در قم در جلسه امروز مجلس ارتجاع با بیان این‌که روزانه ۱۰نفر در قم از بین می‌روند، گفت: تا دیشب حدود ۵۰نفر به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند. وزیر بهداشت در این قضیه مقصر است.

عضو هیات رئیسه مجلس ارتجاع با بیان این‌که ۵۰نفر در دو هفته اخیر به‌دلیل ابتلا به کرونا درگذشته‌اند، بیان کرد: متأسفانه سه هفته است کرونا به قم آمده و این موضوع دیر اعلام شده است.

وی با بیان این‌که پرستاران در خطر هستند، افزود: هیچیک از پرستاران لباس مناسب که لباس فضایی معروف است را در اختیار ندارند.
امیرآبادی با بیان این‌که اکنون بیش از ۲۵۰نفر در قرنطینه هستند، ادامه داد: امکانات کافی در قم وجود ندارد و بسته‌های پیشگیری نیز هنوز به مردم نرسیده است، و در بعضی دارو خانه‌ها نیز ماسک پیدا نمی‌شود.
نماینده قم در مجلس ارتجاع گفت: «در جلسه غیرعلنی از وزیر بهداشت درخواست کردم که قم را قرنطینه کند و حتی با وی دعوا کردم که چرا به مردم دروغ می‌گویید، زیرا شرایط این‌گونه که به نمایندگان می‌گویید نیست و وضعیت قم بحرانی‌تر از این صحبت‌ها است. هم‌چنین به وزیر بهداشت گفتم شما که فرمانده عملیات نام گرفته‌اید، در قم حاضر شوید و از آنجا فرماندهی کنید».
وی با بیان این‌که دولت به‌دنبال این است که اخبار را منتشر نکند تا مردم استرس نداشته باشند، افزود: شیوع ویروس کرونا قطعاً با اقتصاد قم لطمه می‌زند.
امیرآبادی فراهانی با بیان این‌که در طول این مدت ۳۲نفر در محل قرنطینه ویروس کرونا فوت شده‌اند، گفت: آنهایی که در بیمارستان کامکار و فرقانی قم از دنیا رفته‌اند، عمدتاً به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا بوده است.
خبرگزاری حکومتی ایلنا: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که متأسفانه جواب آزمایش دو تن از کودکان نیز مثبت اعلام شده است، اظهار داشت: جواب آزمایش کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز مثبت بوده است و با توجه به وخامت اوضاع باید هر چه سریع‌تر جانشین ایشان انتخاب شود. وی افزود: هیچ امکاناتی به پرستاران نمی‌دهند در حالی که وزیر می‌گورد از صبح ۷هزار لباس مناسب برای پرستاران فرستاده‌اند و نمی‌دانم این اظهارات صحیح است یا نه.
خبرگزاری حکومتی ایلنا: وی تصریح کرد: طبق گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی اولین فوتی‌های مشکوک به کرونا ۲۴بهمن فوت کرده‌اند و ‌پس از آزمایشاتی که متخصصان اعزام شده از تهران روی آنها انجام داده‌اند، مشخص شد که این افراد مبتلا به کرونا بوده‌اند.

اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس ارتجاع در حاشیه نشست علنی امروز (دوشنبه، ۵اسفندماه) مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس با حضور وزیر بهداشت، گفت: تقریباً ۴۷مورد در سراسر کشور مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شدند که متأسفانه منجر به فوت ۱۲نفر شده است.

ترمینال آزادی تهران، بیهوشی یک فرد مشکوک مبتلا به کرونا

‏ ترمینال آزادی تهران، بیهوشی یک فرد مشکوک مبتلا به کرونا


تجمع مردم در مقابل بیمارستان ۲۲بهمن در مسجد سلیمان
بامداد روز دوشنبه پنجم اسفند ۹۸جمعی از مردم مسجدسلیمان در اعتراض به انتخاب بیمارستان ۲۲بهمن این شهر برای بیماران مبتلا به کرونا تجمع کردند.

تازه‌ترین خبرهای این ساعت در رابطه با ویروس کرونا
  • دولت عراق برای جلوگیری از شیوع کرونا، منع ورود شهروندان ایران به این کشور و سفر عراقی‌ها به ایران را برای ۱۵روز دیگر تمدید کرد.
  • جلسه غیرعلنی مجلس ارتجاع برای بررسی وضعیت شیوع«کرونا» با حضور نمکی وزیر بهداشت رژیم آغاز شد.
  • «امیرآبادی» نماینده مجلس رژیم در قم: دولت هنوز کرونا را در قم جدی نگرفته است.
  • نماینده مجلس رژیم در قم از مثبت بودن تست کرونای دکتر قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد.
  • بنا‌ به گزارش خبرگزاریهای حکومتی، محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم «بنا بر توصیه پزشکان باید مدتی در قرنطینه تحت‌نظر قرار گیرد».
  • مدارس یزد، کرمانشاه، ایلام، لرستان، قم، کرمان و خراسان‌شمالی تا پایان هفته تعطیل است.
  • وزارت بهداشت کویت کشف ۳مبتلا به کرونا در میان افراد بازگشته از مشهد را اعلام کرد.
  • اردن ورود ایرانی‌ها را ممنوع کرد.

  • کشف اولین مورد کرونا در بحرین
  • بیمار، شهروند بحرینی بازگشته از سفر به ایران است.
  • ایران به یکی از کانون‌های کرونا در منطقه تبدیل گشته است.

  • عبدالقیوم رحیمی، والی هرات در غرب افغانستان اعلام کرده که بر اساس تصمیم شورای امنیت ملی افغانستان مرز اسلام قلعه میان افغانستان و ایران موقتا‌ مسدود است.
  • شورای امنیت ملی افغانستان روز گذشته بعد از آن تصمیم به بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی افغانستان با ایران گرفت که مسئولان بهداشت در هرات گزارش دادند، سه فرد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در این شهر کشف شده و ۳۶نفر دیگر که سابقه سفر به شهر قم ایران داشتند، قرنطینه شده‌اند.
  • کرونا به شهر وان ترکیه رسید.
  • شهر ووهان چین از قرنطینه درآمد
  • دولت چین اعلام کرد از امروز دوشنبه، افرادی که مبتلا به ویروس کرونا نیستند، تحت شرایط خاصی می‌توانند شهر ووهان را ترک کنند.
  • شهر ۱۱میلیونی ووهان چین، مرکز اصلی و ابتدایی شیوع ویروس کرونا است که از روز ۳بهمن در قرنطینه کامل قرار دارد.
  • شمار قربانیان کرونا در چین به ۲۵۹۲تن افزایش یافت.

  • صندوق بین‌المللی پول: کرونا اقتصاد جهانی را تهدید می‌کند.
هشدارها و اقدامات محدودکننده کشورها برای ممانعت از ورود بیماری کرونا از ایران
ویروس کرونا در کشورهای منطقه
 کویت، بحرین، افغانستان، باکو و عراق اعلام کردند موارد ابتلا به کرونا را در افرادی که از ایران آمده‌اند شناسایی کرده‌اند.
یک مسافر ایرانی از قم که به هرات افغانستان سفر کرده به بیماری کرونا مبتلا بوده است. دولت افغانستان در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام کرد. در حال حاضر مسافران ایرانی در مرز افغانستان سرگردان هستند.
 خبرگزاری رویترز نوشت:‌ کویت و بحرین روز دوشنبه اولین موارد ابتلا به کرونا در کشورشان را گزارش کردند، تمامی موارد کسانی هستند که به ایران سفر کرده‌اند...
در بحرین وزارت بهداشت این کشور گفت یک تبعه بحرین که از ایران برگشته است مبتلا به ویروس کرونا می‌باشد...
 خطوط هوایی قطر روز دوشنبه گفت از مسافرانی که از ایران و کره‌جنوبی برمی‌گردند خواهد خواست که برای ۱۴روز در خانه‌های خود یا در مراکز خاص قرنطینه شوند...
در امارات متحده عربی ۱۳مورد ابتلا به کرونا تأیید شده که حداقل ۲نفر از آنها یک توریست ایرانی و همسرش می‌باشند.
 وزارت بهداشت عراق اعلام کرد یک طلبه ایرانی ساکن شهر نجف مبتلا به ویروس کرونا است. بر اساس این گزارش،‌ این طلبه به‌تازگی به ایران سفر کرده بود. ترکیه نیز پروازهای خطوط هوایی خود به جز تهران به همه شهرهای ایران را متوقف کرد.

پیش از این کشورهای لبنان، کانادا، بحرین، کویت و افغانستان هم خبر داده بودند که برخی مسافرانی که از ایران به این کشورها سفر کرده بودند، به کرونا مبتلا شده‌اند.
 در همین حال خبرگزاریهای بین‌المللی خبر دادند در ایتالیا شمار قربانیان ویروس کرونا به ۷تن رسید. شمار مبتلایان در این کشور به ۲۲۰نفر رسید. ایتالیا در هر شهر بیمارستانی را به رسیدگی به این بیماران اختصاص داده است.
------------------++--------------


سخنان امروز خامنه‌ای با بیرحمی و قساوت بدون ابراز همدردی با قربانیان کرونا
۴بهمن۱۳۹۸
ترکیه، گرجستان، عراق و کویت پروازهای ایران را لغو کردند
در پی انتشار اخباری مبنی‌ بر لغو برخی پروازهای خارجی با مبدأ ایران از امروز (یکشنبه، ۴ اسفند)، مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی موسوم به خمینی گفت: تاکنون ترکیه، گرجستان، عراق و کویت پروازهای ایران به کشورشان را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده‌اند و به گفته مقامات این کشورها، این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

توئیت زهرا کشوری روزنامه‌نگارتست کرونای چهار دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس هم مثبت اعلام شد. این دانشجویان در گروهی ۱۰۰نفره هفته گذشته به قم سفر کرده بودند.

ثبت دو فوتی و دو مبتلا به کرونا در گیلان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این‌که تاکنون چهار گیلانی مبتلا به بیماری کرونا شده‌اند، گفت: دو تن از این بیماران در گیلان فوت‌شده‌اند.


توزیع مجانی ماسک و دستکش توسط مردم در شهرهای بهبهان، شیراز و بندر انزلی


ایران دومین کشور جهان از بابت مرگ و میر کرونا
  • ۴اسفند۹۸
 

کرونا در ایران

اعلام رسمی هشتمین فوت در اثر کرونا، حکومت آخوندی ایران را به دومین کشور جهان از بابت مرگ و میر کرونا بعد از چین تبدیل کرده است. البته این رقم فوت‌شدگان از واقعیت امر بسیار فاصله دارد و رژیم آخوندی که چند ماه است به‌خاطر نمایشهای حکومتی ۲۲بهمن و نمایش انتخابات، دروغگویی و پنهان‌کاری مجرمانه به بهای جان مردم ایران درباره کرونا پیشه کرده بود و تا زمان شروع مرگ و میرها مدعی بود اثری از کرونا در ایران نیست، اکنون و به‌رغم قرار گرفتن ایران در خطرناکترین موقعیت از بابت این اپیدمی، به پنهان‌کاری و فقدان شفافیت ادامه می‌دهد و صرفاً به اذعان‌های ناگزیر و قطره‌ای مبادرت می‌کند.

گزارشی در این باره:
وزارت بهداشت رژیم ۴اسفند ۹۸: «تعداد مبتلایان به کرونا به ۴۳نفر افزایش یافت، تعدا فوتی‌ها: ۸نفر.
از ۴۳نفری که مبتلا شده‌اند، ۲۶نفر در قم، ۱۰نفر در تهران، ۴نفر در گیلان، ۲نفر در استان مرکزی و یک نفر در مازندران هستند».
وزارت بهداشت رژیم هم‌چنین موارد مشکوک به کرونا که هم‌اکنون بستری هستند را که حدود ۷۸۵نفر اعلام کرد.
حکومت آخوندی، به شیوع بیماری کرونا، در استانهای قم، اراک، گلستان، زنجان، مازندران، همدان، قزوین، گیلان، اردبیل، تهران، کرمانشاه و البرز و اعلام تعطیلی مدارس و دانشگاه و سینماها بین دو روز تا یک هفته در این استانها مبادرت کرده است. هم‌چنین رئیس شورای حکومتی شهر تهران از احتمال قرنطینه شدن این کلان‌شهر خبر داد.
 این اطلاع‌رسانیهای بسیار ناقص و همراه با ابهام و پنهان‌کاری، بخشی از اعترافهای ناگزیر و قطره‌ای سرکردگان رژیم آخوندی در زمینه یک اپیدمی خطرناک است که همه کارشناسان می‌گویند شرط اول مقابله با آن شفافیت و اطلاع‌رسانی است.


قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ۲اسفند۹۸: از وزارت بهداشت استمداد می‌طلبم دولت قم را ویژه ببیند خدای نکرده شاهد اپیدمی در قم نباشیم.
افرادی داریم از کادر پزشکی و پرستاری هستند خیلی از دوستان مشکوک هستند جواب آزمایش هایشان نیامده است درگیری یدی دارند.
مجری: آقا دکتر می‌توانید آمار بدهید از تعداد بستری شده‌ها.
قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:: قرار شد شکل متمرکز از طرف اطلاع‌رسانی وزرات بهداشت اعلام بشود و به ما گفتند که آماری نباید اعلام بشود.

جهان صنعت۴ اسفند ۹۸: «یک ماه پیش موارد کرونا در قم دیده شد اما می‌گفتند اینها شایعه است. بعد معلوم شد که دست‌کم دو نفر جان باختند. اخیراً هم مشخص شده زنی لبنانی که در قم اقامت داشته در فرودگاه بیروت او را به‌دلیل کرونا قرنطینه کردند. اکنون به‌نظر می‌رسد مسئولان ابتدا می‌خواستند شیوع کروناویروس را در کشور پنهان کنند یا دست‌کم تا ۲اسفند که زمان انتخابات مجلس است به تعویق بیندازند. اما فوت آن دو نفر نقشه‌های دولتیان را بر هم زد».

همدلی۴اسفند۹۸: «ایران از نظر آمار درگذشتگان بر اثر ویروس کرونا در مقام دوم پس از کشور مبدأ یعنی چین قرار دارد. برخی از کشورهای همسایه چین علی‌رغم داشتن بیش از ۵۰۰بیمار اما به اندازه یک چهارم ما نیز تلفات نداشته‌اند. بعد از گذشت چند روز که مراجع (دولتی) مجبور به اعلام شرایط اضطراری شوند، این ضربه‌ای دیگر به پیکر‌ اعتماد مردم (به‌خصوص پس از اعلام علت سقوط هواپیمای اوکراینی بعد از چند روز) خواهد بود.
مسئولان بالادستی، شهرهایی مانند قم، اراک و... را که مورد ابتلا به کرونا در آن مشاهده شده است به‌حال خود رها کرده‌اند».

رویداد۲۴-۴ اسفند۹۸: «در حالی که وضعیت ویروس کرونا هر روز بیشتر می‌شود، در وضعیتی عجیب، ماسک و ژل ضدعفونی در دارو خانه کمیاب شده یا به قیمت ده تا بیست برابر به فروش می‌رسد. آیا باید منتظر سلطان ماسک باشیم؟».


اعتراف تکاندهنده به پنهانکاری رژیم ایران در زمینه ویروس کرونا / فوت ۲پزشک در یک شب

کروناویروس در ایران
روزنامه حکومتی جهان صنعت نیوز روز سوم اسفند۹۸ در مطلبی از پنهان‌کاریهای رژیم آخوندی و نداشتن هیچ اطلاع‌رسانی و شفافیتی درباره ابعاد و منشأ آلودگی به این ویروس خطرناک به‌نقل از مصطفی اقلیما یکی از کارشناسان حکومتی نوشت: چون تجهیزات ایزوله نداریم دو پزشک بر اثر کرونا فوت کردند.

مصطفی اقلیما در ادامه نوشته است: یک بیمارستان مجهز برای رسیدگی به مبتلایان کرونا نداریم. تنها ۵۰کیت آزمایش ویروس داریم، باید از قبل برای خرید آن اقدام می‌کردیم.
هیچ‌کس به دولت اعتماد ندارد. وزارت بهداشت از گفتن آمارهای دقیق کرونا واهمه دارد و این دروغگویی شکاف بین دولت و ملت را افزایش می‌دهد.

گزیده‌یی از این مطلب در زیر آمده است:
وقتی یک بحران در کشوری ظهور می‌کند، مهم‌ترین مسأله آن، آگاهی‌رسانی به موقع است. می‌توانید نمونه آن را در چین ببینید. دولت چین به پزشکی که اولین بار شیوع این ویروس را اعلام کرده بود، بی‌توجهی کرد و زمانی اعلام رسمی کرد که دیگر خیلی دیر شده بود. اما کشور چین به قدری قدرتمند و داناست که سریعاً یک شهر ۹میلیونی را قرنطینه کرد و به مدت ۱۰روز بیمارستان مجهز و مخصوص همین امر ساخت!

از دو سه هفته قبل توریست‌های چینی به ایران رفت و آمد می‌کردند. هم‌چنین وزارت بهداشت اعلام کرد مسئولان در خصوص رسیدگی به وضعیت مسافران با دستگاه تب‌سنج در فرودگاهها مستقر‌ند و جای هیچ نگرانی نیست.

در ادامه هر موقع مسئولان وزارت بهداشت در این امر صحبت می‌کردند با تأکید بر این‌که هنوز این ویروس به ایران نرسیده حرف را تمام می‌کردند در صورتی که همه می‌دانستند علائم این بیماری دو هفته بعد خود را نشان خواهد داد. پس نباید از دو هفته قبل با ضرس قاطع گفت خبری نیست!

حال روز چهارشنبه ۳۰بهمن اعلام کردند چهار روز پیش دو نفر در قم بر اثر کروناویروس جان خود را از دست دادند. تصور کنید مردم با اعلام یک‌شبه خبر فوت دو نفر چقدر شوکه شدند.

در حال حاضر ترس تمام وجود مردم را فراگرفته که وقتی خبر فوت دو نفر اعلام می‌شود قطعاً ۱۰۰نفر مبتلا شده‌اند اما وزارت بهداشت آمار رسمی نمی‌دهد. هم‌چنین چون سریعاً قم را قرنطینه نکردند حین اعلام خبر، ساکنان شهر قم از ترس مبتلا شدن به شهرهای اطراف پناه بردند، یعنی مبتلایانی که اطلاع نداشتند با سفر به شهرهای دیگر ویروس را ناخودآگاه پخش کردند.

.... هیچ‌کس به دولت ایران اعتماد نمی‌کند. وزارت بهداشت از گفتن آمارهای دقیق واهمه دارد و این دروغگویی، شکاف بین دولت و ملت را افزایش می‌دهد. گفتن آمار‌های درست و به موقع مردم را خاطر جمع می‌کند ولی مسئولان هم‌چنان بر دروغ خود پافشاری می‌کنند. تنها اعلام کردند بهداشت فردی را رعایت کنید، اما آیا آگاهی درست به مردم می‌دهند؟

کل کشور از مبتلا شدن به این ویروس وحشت دارند، زیرا هر چقدر هم بهداشت فردی را رعایت کنند اگر از یک نفر این ویروس را بگیرند باید به کجا بروند؟ هیچ می‌دانید تنها ۵۰ تا کیت آزمایش این ویروس را داریم؟ باید از قبل برای خرید آن اقدام می‌کردیم اما هیچ مسوولی دلش برای مردم نمی‌سوزد.
جالب این است که وزیر بهداشت و درمان روز سه‌شنبه با قاطعیت اعلام کرد هیچ فردی مبتلا به کروناویروس نداریم! پس چطور در فاصله یک روز، دو نفر بر اثر این بیماری فوت می‌کنند؟ چرا مردم نباید وحشت کنند؟ سردرگمی مردم باعث آشفتگی آنان شده است زیرا هیچ‌کس در این کشور پاسخگو نیست.

یک بیمارستان مجهز برای رسیدگی به مبتلایان نداریم. بیماران را از سراسر کشور جمع‌آوری می‌کنند می‌آورند تهران تا معالجه شوند. پزشکان بیمارستانها از برخورد با مبتلایان وحشت دارند چون نمی‌دانند باید چه کار کنند. از دیشب تا حالا فقط دو پزشک فوت کردند، چرا؟ چون تجهیزات ایزوله نداریم.
بی‌اعتمادی مردم نسبت به دولت به ۹۰درصد رسیده است.

چرا امروزه اعتماد در بین یک خانواده بسیار کم است؟ به‌دلیل عدم شفاف‌سازی دولت با ملت عملاً یک کشور از کار افتاده است. امروزه هر کس به هر طریقی می‌خواهد از ایران فرار کند. در زمان شیوع ویروس ما پروازهایمان را به هیچ کشوری کنسل نکردیم چه‌بسا به چین بیشتر هم کردیم اما در این سه روز پروازهای تمام کشورها به ایران و بالعکس کنسل شده است. ما با خیال راحت از چین توریست و دانشجو می‌آوردیم. این تنها بی‌مسوولیتی و بی‌کفایتی مسئولان را نشان می‌دهد و متأسفانه هیچ ارگانی آنها را بازخواست نمی‌کند. اگر این افراد در کشور دیگری مسئول بودند با این اشتباهات صد‌در‌صد اعدام می‌شدند.

مسوولان شهر قم را به‌دلیل عدم هماهنگی سیستم وزارت بهداشت با مابقی مسئولان قرنطینه نکردند که ضرر آن تنها شامل حال مردم شده است. اگر همان روز اول در مورد شهر قم بدون در نظر گرفتن مسائل امنیتی و سیاسی تصمیم می‌گرفتند حال کروناویروس در همان شهر کنترل می‌شد.


مسوولان در این سال‌ها هیچ‌گاه پاسخگوی مردم نبودند و فقط مسوولیتها را با هم پاسکاری می‌کردند. حداقل کاری که مسئولان می‌توانند در قبال مردم بکنند آگاهی‌رسانی به موقع است تا مردم کمی آرام بگیرند.

شیوع ویروس کرونا - درخواست سخنگوی مجاهدین از پزشکان و پرسنل شریف پزشکی در قم و تهران و شهرهای اطراف

سخنگوی مجاهدین - اول اسفند ۹۸

 درخواست سخنگوی مجاهدین از پزشکان و پرسنل شریف پزشکی در قم و تهران و شهرهای اطراف: به‌کمک هموطنان و مردم بی‌پناه در قم بشتابید و با رهنمودها و دستورالعملهای پزشکی به حفظ جان و سلامت آنان قیام کنید. رژیم باید تمام امکانات را در اختیار مردم و دکترها و پرستاران بگذارد. چشم امید مردم به شماست.
خویشاوندان نفرات فوت شده در قم بر اثر ویروس کرونا می‌گویند در سه روز اخیر دست کم ۱۲نفر درگذشته‌اند اما رژیم عمداً پنهان می‌کند تا انتخاباتش به‌هم نخورد.
 پنهان‌کاری رژیم فضای عصبی ایجاد کرده و مردم در قم به‌یکدیگر نسبت به شیوع کرونا در تجمعات و ارتباطات جمعی از جمله انگشت زدن در جوهر برای انتخابات رژیم هشدار می‌دهند.
 یکی از نفرات فوت شده که در بیمارستان کامکار قم بستری بود،‌ به بیمارستان عرفان تهران منتقل شده و پس از ۶ساعت جان‌ باخته است.
مأموران امنیتی در پوشش وزارت بهداشت به‌نزد اقوام فوت‌شدگان آمده و گفته‌اند اگر مراسم می‌گیرید به‌هیچ‌وجه سر و صدای آن‌را در نیاورید.
گفته می‌شود در بیمارستان امام رضای قم ۴نفر جان‌ باخته‌اند.
مردم قم در فضای نگرانی و خشم و نفرت از رژیم می‌گویند طلابی که رژیم برای چین و از چین استخدام و تربیت کرده و تردد آنها محدودیت ندارد از عوامل انتقال ویروس هستند.
 مردم به‌جان آمده در قم در صفهای طولانی در مقابل داروخانه‌ها به‌دنبال خرید ماسک هستند ولی ماسک تمام شده.
 موارد ابتلا به کرونا در بابل هم دیده شده و به‌توصیه پزشکان مردم مازندران باید اکیداً مراقبت کنند.
 به‌رغم تکذیب جهانگیری و تکذیب فرمایشی هواپیمایی کشوری، سایت اقتصاد آنلاین فاش کرد که با وجود مشاهده کرونا، پروازهای ماهان متعلق به سپاه پاسداران به چین کماکان در روز اول اسفند
توییت مریم رجوی:

 ۳۶نفر بیمار مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان
  • خبرگزاری حکومتی ایرنا در خبری نوشت: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رژیم در کاشان از شناسایی ۳۶نفر بیمار مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در منطقه شمال استان اصفهان خبر داد.
  • علیرضا مروجی روز یکشنبه ۴اسفند گفت: ۲۹نفر از این بیماران در شهرستان کاشان و هفت نفر در شهرستان آران‌وبیدگل هستند.
  •  ۶نفر از بیماران مشکوک به ویروس کرونا در کاشان و ۲نفر در آران‌وبیدگل به دستگاه ونتیناتور (برای تنفس) وصل هستند و احتمال بهبودی آنها وجود دارد.
  •  میانگین سنی بیماران مشکوک در این منطقه را از ۲۷تا بالای ۸۰سال عنوان کرد و افزود: یکی از بیماران که ۸۱سال داشت و دارای فشار خون نیز بود، جان خود را از دست داد اما نمی‌توان گفت که علت مرگ ویروس کرونا بوده است.

سخنان امروز خامنه‌ای با بیرحمی و قساوت بدون یک ابراز همدردی لفظی با قربانیان کرونا
خامنه‌ای صبح امروز در یک فرار به جلوی ابلهانه با بیرحمی و قساوت، بدون یک ابراز همدردی لفظی با قربانیان و حتی بدون این‌که اسم کرونا را ببرد، آن را بهانه‌ای برای دعوت به تحریم انتخابات توصیف کرد و گفت: «حالا آخری هم که یک بهانه‌ای پیدا کردند که این بیماری بود... یک بهانه خوب یعنی از کمترین فرصتی استفاده کردند نگذاشتند حتی چند ساعت هدر برود». البته از نظر مردم ایران کرونای اصلی، نظام منحوس ولایت فقیه است که همه دردها و مشکلات از آن ناشی می‌شود و باید از میان برداشته شود.

گذری بر روزنامه‌های حکومتی و لاپوشانی بحران کرونا 
روزنامه‌های هر دو باند حاکم اغلب تلاش کرده‌اند ابعاد بحران کرونا را لاپوشانی کنند. اسمی از شهرهای درگیر این بحران را نیآورده‌اند. حتی روزنامه حکومتی وطن امروز از باند خامنه‌ای و روزنامه‌ ایران ارگان دولت روحانی ضمن انعکاس وعده‌درمانیهای وزیر بهداشت مدعی شده‌اند که ابعاد گسترش این ویروس در ایران چندان قابل‌ توجه نیست. و کرونا از آنفولانزا که سال قبل نظام از سر گذرانده خطرناکتر نیست. البته در میان این ادعا برخی هم در دعوای باندی اذعان کرده‌اند ابعاد فاجعه جدی است. مثلا روزنامه حکومتی همدلی به نظام هشدار داده به اعتماد مردم لگد نزنید. جهان صنعت هم هشدار داده بی اعتمادی مردم به نظام از ویروس کرونا خطرناکتر است. به‌رغم این توصیه‌ها هیچ‌یک از روزنامه‌های حکومتی به ابعاد واقعی این فاجعه و کمبودهایی که مردم در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرده‌اند اشاره نکرده‌اند.

ترکیه مرزهای زمینی و هوایی خود با ایران را بست
ترکیه اعلام کرده است که راههای زمینی، اعم از ترانزیت و راه‌آهن را به روی ایران بسته است و پروازها از ایران نیز لغو شده است. عراق، کویت، افغانستان و پاکستان نیز مسافران ایرانی را به‌دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌پذیرند.
وزارت کشور ترکیه روز یکشنبه ۲۳فوریه (چهارم اسفند) با صدور بیانیه‌یی اعلام کرد که مرزهای خود با ایران را به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور به‌طور موقت بسته است.
وزارت کشور ترکیه امروز یکشنبه در بیانیه‌یی اعلام کرد: در ارتباط با ویروس کرونا در ایران، ترکیه مرزهای خود با این کشور را موقتاً بَست.
با اعلام منابع خبری از بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی ترکیه و ایران به‌دلیل شیوع بیماری کرونا، دقایقی پیش پرواز هواپیمای مسافربری W۵۱۱۴ماهان به مقصد استانبول از فرودگاه تهران تیک‌ آف کرد.

گرجستان مرز هوایی با ایران را بست
جلوگیری از پرواز امروز تهران - تفلیس
مسافران ساعت ۱۶:۳۰ امروز پرواز شماره ۲۲۷۲هواپیمایی قشم ایر از تهران به مقصد تفلیس، پس از سوار شدن، از هواپیما پیاده شدند واز پرواز آنان جلوگیری شد.
این تصمیم جدید دولت گرجستان، جهت مقابله با ورود کرونا ویروس به این کشور گرفته شده است
مدارس استان زنجان تعطیل شد
مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهی سراسر خوزستان تا پایان هفته تعطیل اعلام شد
 
مرز ترکمنستان با ایران بسته شد
وزارت کشور ترکیه امروز یکشنبه در بیانیه‌یی اعلام کرد: در ارتباط با ویروس کرونا در ایران، ترکیه مرزهای خود با این کشور را موقتاً بَست.

عربستان، شهروندان خود را از سفر به ایران منع کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:
  • بستری شدن ۱۰نفر از شهروندان کاشانی(اصفهان) مشکوک به کرونا
  • خوابگاههای دانشگاه تهران تعطیل شدند
  • کلیه مراکز آموزشی و تجمعی بوشهر تعطیل شد
  • کلیه دانشگاهها، مهدکودک ها، مراکز آموزشی، گردهمایی‌ها، نمایشگاه ‌ها، برنامه‌های ورزشی و مراکز تجمعی استان بوشهر تا پایان هفته تعطیل شد.

  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: آمار مبتلایان به کرونا در استان مرکزی به ۶نفر رسید.
  • به‌منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تمامی مدارس و دانشگاههای خراسان رضوی تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.
  • استاندار رژیم در چهارمحال و بختیاری: فعالیت مراکز آموزشی استان نظیر مدارس و دانشگاهها تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.
  • مدارس و دانشگاههای سراسری آذربایجان غربی تا آخر هفته تعطیل اعلام شد.
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: یک مسافر تهرانی در یکی از بیمارستانهای شهرستان تنکابن به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرد. به‌این ترتیب شمار قربانیان اعلام شده توسط رژیم به‌۷تن می‌رسد.

  • اعتراف روزنامه‌های حکومتی جهان صنعت: به‌نظر می‌رسد مسئولان ابتدا می‌خواستند شیوع ویروس کرونا را در کشور پنهان کنند یا دست‌کم تا ۲اسفند که زمان انتخابات مجلس است به‌تعویق بیندازند. اما فوت آن دو نفر نقشه‌های دولتیان را بر هم زد.

  • خامنه‌ای در اعتراف به‌ کارزار مقاومت و تحریم فراگیر شعبده انتخابات گفت: شما می‌دانید که علیه شرکت مردم در انتخابات چه‌ حجمی کار شد، در فضای مجازی در دستگاههای گوناگون از هر عاملی که توانستند استفاده کردند.
       حالا آخری هم که یک بهانه‌یی پیدا کردند که این بیماری این هم که شد یک بهانه. خوب یعنی از      کمترین فرصتی استفاده کردند نگذاشتند حتی چند ساعت هدر برود.

توقف موقت فعالیت سفارت ارمنستان در ایران
سفارت ارمنستان در ایران از توقف فعالیت‌های این سفارت به‌صورت موقت خبر داد.

آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان ویروس کرونا در کشور 
سخنگوی وزارت بهداشت رژیم: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۴۳نفر و تعداد جان‌باختگان در ایران به  ۸ نفر رسیده است. ثبت ۱۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در تهران،‌گیلان،‌تنکابن و قم.

کویت ورود کشتی از ایران را ممنوع کرد
  • کویت ورود هر نوع کشتی از ایران را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

تایید مرگ یک نفر بر اثر بیماری کرونا
مرگ یک نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا ویروس در استان مازندران تأیید شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رژیم در مرکز مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تأیید ابتلا و مرگ یک نفر بر اثر بیماری کرونا ویروس در استان، گفت: مرگ یک مسافر تهرانی در یکی از بیمارستانهای شهرستان تنکابن تأیید شد.
موسوی افزود: جسد این فرد تا اعلام نهایی نتیجه آزمایش‌های کرونا ویروس، در سردخانه نگهداری می‌شود تا جلوی انتشار این ویروس گرفته شود.

وزیر بهداشت رژیم: ناقلین چینی، منبع کرونای جدید در ایران:
  • طبق بررسی‌هایمان منبع ویروس را پیدا کردیم که از ناقلین چینی بوده است و موارد آن در حال مشخص شدن است.
  • یکی از فوتی‌ها در قم بازرگانی بود که از طریق پروازهای غیرمستقیم سفرهایی به چین داشته است.

کرونا در چین:
  • چین روز یکشنبه همزمان با اعلام تعداد موارد جدید آلوده به ویروس کرونا، تأکید کرد که شمار عفونت‌های تازه هم‌چنین مرگ و میر در خارج از استان هوبئی، کانون ظهور و انتشار این ویروس رو به کاهش است.
  • بنا بر اعلام پکن تا پایان روز شنبه ابتلای ۶۴۸نفر دیگر از ساکنان این کشور به بیماری «کووید-۱۹» تأیید شده است اما از این تعداد تنها ۱۸مورد در خارج از استان هوبیی به ثبت رسیده است که کمترین میزان طی یک‌ماه گذشته محسوب می‌شود.
  • به این ترتیب با احتساب این گزارش، شمار کل مبتلایان به این بیماری در سراسر چین به ۷۶۹۳۶نفر می‌رسد.
  • تعداد جان‌باختگان این بیماری نیز پس از احتساب آمار ۹۷قربانی جدید در روز شنبه، به ۲۴۴۲رسیده است. با این وجود تنها یک نفر در خارج از استان هوبیی جان‌باخته است.


مدارس و دانشگاههای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته تعطیل شد.
به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، کلیه مدارس و مؤسسات آموزشی و دانشگاهها تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

دستور بالاترین سطح مقابله با کرونا از سوی رئیس‌جمهوری کره جنوبی
 رئیس‌جمهوری کره جنوبی آماده‌باش در مقابل ویروس کرونا را به بالاترین سطح ممکن رساند.
 
از سوی دیگر مسئولان بهداشتی کره جنوبی از فوت پنجمین مبتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر دادند.

پیروز حناچی، شهردار رژیم در تهران تأیید کرد جواب آزمایش مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه ۱۳تهران که روز گذشته اعلام شد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بوده "مثبت" بوده است.
 حناچی گفت که "از ۴ آزمایشی که برای او انجام شده است، ۳ آزمایش مثبت بوده و ابتلای وی به ویروس کرونا تأیید شده است".

  • شب گذشته دانشجویان دانشگاههای ایلام، بابلسر، تهران و شهر کرد با برپایی تجمعهایی به پنهان‌کاری و بی‌عملی رژیم آخوندی در رابطه با گسترش ویروس مرگبار کرونا اعتراض کردند.
  • روزنامه حکومتی همدلی: مسئولان بالادستی، شهرهایی مانند قم و اراک را که مورد ابتلا به کرونا در آنها مشاهده شده است به‌حال خود رها کرده‌اند و مردم به‌راحتی در حال ورود و خروج به آن شهرها هستند.
  • شهر قم که به مرکز بیماری کرونا تبدیل شده است در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد و وضعیت قرنطینه آن روشن نیست.
  • محمود صادقی عضو مجلس ارتجاع: لاپوشانی و مخفی‌کاری در ورود کرونا به کشور و هم‌چنین اهمال‌کاری در برخورد با شیوع این بیماری انتقادات زیادی را برانگیخته است.
  • شرکت سامسونگ کره جنوبی امروز اعلام کرد که یکی از کارمندان کارخانه تولید گوشی سامسونگ به ویروس کرونا مبتلا شده و به همین دلیل این کارخانه تعطیل شده است.
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: وزارت بهداشت دستور داده است که هیچگونه اطلاعات آماری از شیوع بیماری کرونا داده نشود.
  • اولین مورد مثبت برای ویروس کرونا در آبادان و در بیمارستان نفت گزارش شد.
  • محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بستری بودن ۵فرد مشکوک به کرونا در این استان خبر داد.
  • رژیم آخوندی اعلام کرد داروخانه‌ها از چرخه عرضه «ماسک» خارج شدند.
  • دبیر انجمن داروسازان ایران: بر اساس دستور اخیر سازمان غذا و دارو، توزیع ماسک فقط از طریق هیأت امنای ارزی صورت خواهد گرفت.

 تالش - درگیری نیروهای سرکوبگر با مردم معترض و شلیک هوایی و گاز اشک آور
 
مردم در تالش شنبه شب نسبت به انتقال بیماران مبتلا به کرونا مقابل بیمارستان نورانی تجمع  کردند.  ماموران سرکوبگر با شلیک هوایی و گاز اشک‌آور به آنها حمله کردند.

تجمع اعتراضی شبانه دانشجویان دانشگاههای خوابگاه کوی دختران بهشتی، مازندران، ایلام، شهرکرد
 
تجمع اعتراضی شبانه دانشجویان دانشگاههای خوابگاه کوی دختران موسوم به بهشتی در تهران، دانشجویان دانشگاه مازندران، دانشجویان خوابگاهی دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد. خواستار تعطیلی دانشگاهها جهت پیشگیری از بیماری کرونا شدند.
دانشجویان خوابگاه کوی دختران موسوم به بهشتی شعار میدهند: "ما نمی‌خواهیم بمیریم، همه به خونه می‌ریم"
 
تجمع دانشجویان خوابگاهی دانشگاه ایلام با شعار تعطیل تعطیل










تالش - تجمع اعتراضی مردم مقابل بیمارستان تالش


تجمع دانشجویان دانشگاه مازندران در اعتراض به عدم تعطیلی دانشگاه با وجود شیوع ویروس خطرناک کرونا

تجمع دانشجویان دانشگاه مازندران در اعتراض به عدم تعطیلی دانشگاه با وجود شیوع ویروس خطرناک کرونا

تجمع دانشجویان_خوابگاهی دانشگاه_ایلام به‌دلیل انتشار ویروس کرونا در دانشگاه و ایلام

تجمع دانشجویان دانشگاه مازندران، جهت مطالبه تعطیلی دانشگاهها جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا
اخبار روز گذشته درباره شیوع کرونا در ایران
  • ایران با ۶فوت بر اثر کرونا که رژیم رسما اعلام کرده هم‌چنان در صدر کشورهای پرخطر بعد از چین قرار دارد.
  • آنهم در حالیکه رژیم تا زمان اعلام این مرگ و میرها، با پنهان‌کاری مجرمانه زمینه گسترش بیماری به قیمت جان مردم را فراهم کرد.
  • خبرهای نگران کننده‌یی مانند اظهارات وزیر بهداشت ترکیه که به‌نقل از وزیر بهداشت رژیم آخوندی از ۷۵۸مورد مظنون به کرونا در ایران خبر داد، همگان را با این سئوال مواجه می‌کند که چرا این خبرها از مردم پنهان می‌شود؟ آن هم در حالی که کارشناسان شفافیت و اطلاع‌رسانی را شرط اول مقابله با این بیماری واگیر می‌دانند.
  • در همان روزی که رژیم بعد از پنهان‌کاری کامل، به‌طور ناگهانی از دو فوت در قم خبر داد، مردم قم شمار فوت شدگان را دست‌کم ۱۲تن و مبتلایان را بیش از ۲۰۰تن می‌دانستند.
  • در خارج از ایران وزرات بهداشت امارات متحده عربی نیز خبر داد:‌ یک مسافر ایرانی و همسرش به ویروس کرونا مبتلا هستند هم‌چنین وزارت بهداشت لبنان خبر داد که عامل انتقال ویروس کرونا به این کشور از ایران آمده است.
  • مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو اعلام کرد شیوع بیماری کرونا در ایران نگران‌کننده است. وی خواستار دریافت اطلاعات این بیماری از رژیم آخوندی شد.
  • مدیرکل سازمان بهداشت جهانی هشدار داد اگر سریع اقدام نشود پنجره فرصتها بسته می‌شود.
  • انتشار ویروس کرونا به حدی رسیده که شهردار منطقه ۱۳ رژیم به کرونا مبتلا شده و شورای حکومتی شهر تهران به مدت یک هفته تعطیل شده‌ است.
  • در همین حال، مهره‌های و رسانه‌های حکومتی در اعترافات تکان‌دهنده‌ای بر نقش رژیم آخوندی در شیوع بیماری کرونا و پیامدهای آن اذعان می‌کنند.
  • اعترافات رسانه‌های حکومتی به پنهان‌کاری جنایت‌بار رژیم در بیماری کرونا
  • روزنامه حکومتی جهان صنعت۳اسفند۹۸: به‌دلیل عدم شفافیت، هیچ‌کس به دولت اعتماد نمی‌کند. وزارت بهداشت از گفتن آمارهای دقیق واهمه دارد و این دروغگویی، موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام شده است در حال حاضر این بی‌اعتمادی به ۹۰ درصد رسیده است، وزیر بهداشت و درمان روز سه‌شنبه با قاطعیت اعلام کرد هیچ فردی مبتلا به کرونا ویروس نداریم! پس چطور در فاصله یک روز، دو نفر بر اثر این بیماری فوت می‌کنند؟ ما حتی یک بیمارستان مجهز برای رسیدگی به مبتلایان نداریم. از دیشب تا حالا فقط دو پزشک فوت کردند، چرا؟ چون تجهیزات ایزوله نداریم.
  • در زمان شیوع ویروس ما پروازهایمان را به هیچ کشوری کنسل نکردیم چه‌بسا به چین بیشتر هم کردیم اما در این سه روز پروازهای تمام کشورها به ایران و بالعکس کنسل شده است. ما با خیال راحت از چین توریست و دانشجو می‌آوردیم.
  • یک کارشناس حکومتی: بیش از پنج ماه این ویروس به ایران ورود کرده چون ما بیشترین مراوده تجاری و توریستی را با کشور چین داریم. هنوز ایرلاین ماهان در تردد با چین است ویروس به ایران ورود کرد ماسک نایاب شده است آن وقت ما به چین کمک بشردوستانه می‌کنیم؟
  • چرا به‌راحتی با جان مردم بازی می‌کنند؟ چون تمام مسائل را امنیتی می‌بینند. البته هیچ‌کس حرف رسانه‌های داخلی و صدا‌و‌سیما را باور نمی‌کند. (جهان صنعت ۳اسفند۹۸)
  • یک عضو کمیته آنفلوآنزا در وزارت بهداشت رژیم: آمار اعلام شده از تعداد مبتلایان تنها ٥‌درصد واقعیت است، یعنی اگر تعداد مبتلایان اعلام شده ١٠نفر است، ١٠٠نفر مبتلا شده‌اند. (شهروند ۳اسفند۹۸)
  • بر اساس گزارشهای دریافتی در شهر شفت گیلان یک مبتلا به کرونا جان باخت. در لاهیجان یک پزشک در اثر این بیماری جان سپرد.
  • در همین حال لبنان نیز به کشورهایی پیوست که مسافران از مبدآ یا به مقصد ایران را تحت قرنطینه قرار می‌دهند.(جهان صنعت ۳اسفند۹۸)
جزئیاتی از بیماری کرونا در ایران و پنهان‌کاری حکومت آخوندی/موارد جدید مبتلا به کرونا در قم، تهران، اراک و بابل
  • اول اسفند۹۸
تست کرونا در قم

به‌دنبال فوت ۲تن در قم بر اثر بیماری کرونا و خشم و نارضایتی مردم به‌خاطر پنهان‌کاری حکومت آخوندی، موارد دیگری از بیماران مبتلا به کرونا در شهرهای قم، تهران، اراک و بابل در بیمارستانها بستری شدند.
پنهان‌کاری حکومت آخوندی در زمینه بیماری کرونا به‌ویژه به‌خاطر شعبده انتخابات آخوندی است.

تایید ابتلای ۲بیمار جدید به کرونا در قم و انتقال ۵فرد مشکوک به تهران
به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا، محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت رژیم اعلام کرد:
«به جز دو بیمار مبتلا به ویروس کرونا که دیروز در قم جان خود را از دست دادند، ابتلای دو بیمار دیگر به این ویروس در قم تأیید شده و در بیمارستان بستری هستند.
پنج فرد مشکوک دیگر نیز با آمبولانس به تهران منتقل شده‌اند و در بیمارستانهای پایتخت بستری هستند. همه موارد ویروس کرونا ساکن قم بوده‌اند. این افراد هیچ ارتباطی با خارجیها یا چینیها نداشته‌اند. منشاء بیماری بر اساس اطلاعاتی که داریم از خارج کشور نیست».

 دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رژیم در بابل در ویدئویی گفت:
«دو مورد مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند و در حال حاضر تحت نظر، مراقبت و درمان هستند».

خبرگزاری حکومتی ایرنا نوشت: یک مورد بیماری کرونا در اراک تایید شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یک مورد مثبت بیماری کرونا در این شهرستان تشخیص داده شد و اکنون تحت مراقبت‌های ویژه و قرنطینه است.
دکتر«محمد جمالیان» روز پنجشنبه افزود: هشت مورد بیمار مشکوک به کرونا ویروس در کل استان و اراک وجود داشت که پس از آزمایش‌های تخصصی بیماری یک نفر تایید شد و نتایج آزمایشگاهی هفت بیمار دیگر منفی بود.
وی اظهار داشت: مورد آزمایشگاهی فرد مشکوک به کرونا ویروس برای تایید نهایی و قطعی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  ارجاع شد.

خبرگزاری حکومتی ایلنا شب گذشته نوشت: شش‌ نفر در قم به‌دلیل ابتلا به‌ویروس کرونا بستری شدند.

خبرگزاری رسمی رژیم اعلام کرد: مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان قم روز پنجشنبه تعطیل خواهد بود. این خبرگزاری افزود: به‌علت پیدایش نشانه‌هایی از ویروس کرونا در قم مدارس و مراکز حوزه در قم امروز تعطیل اعلام شد.
بهرام سرمست استاندار رژیم در قم اعلام کرده است: هیچ مدیری جز رئیس دانشگاه علوم پزشکی حق اظهارنظر در خصوص کرونا را ندارد.

پرواز هواپیماهای ماهان به چین ادامه دارد
در حالیکه ویروس کرونا در ایران هم قربانی گرفته است، پروازهای هواپیمایی ماهان هم‌چنان به چین ادامه دارد.
جمعی از کلینرهای فرودگاه موسوم به خمینی، از این‌که مجبورند پس از ورود هواپیماهای ورودی از چین، داخل هواپیما را مرتب و تمیز کنند، ابراز نگرانی می‌کنند.
با وجود این‌که بسیاری از کشورها، پرواز به کشور چین را کاملاً لغو کرده‌اند، پروازهای رژیم ایران به چین هم‌چنان برقرار است. چندی پیش وزیر بهداشت رژیم آخوندی از لغو کامل این پروازها خبر داده بود.

جلسه اضطراری کمیته سلامت شورای قلابی تهران و پیشنهاد ایزوله شدن شهر قم
ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر رژیم در تهران در جلسه اضطراری شب گذشته، در رابطه با اقدامات مدیریت شهری برای مقابله با ویروس کرونا گفت:
«رفت و آمد به قم با شهرداری نیست. برای شهر قم حتماً باید شرایطی مانند حالت ووهان ایجاد شود و شهر باید ایزوله شود. مردم قم فکر نکنند که با آمدن تهران محفوظ می‌شوند بلکه خود و دیگران را بیشتر در معرض قرار می‌دهند.
بهتر است شهر ایزوله شود و تمهیدات برای حفاظت از جان افراد انجام شود تا این‌که این‌که بخواهیم در سراسر ایران اقدامات انجام بدهیم و بهتر است تمرکز روی شهر قم انجام شود. نمی‌دانم چرا تعلل صورت می‌گیرد چرا که شهر قم باید ایزوله شود».

دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: «مردم قمی از آمدن در اماکن عمومی خودداری کنند. توصیه می‌کنیم در خانه بمانند و بدون ضرورت از خانه بیرون نیایند مخصوصاً مکانهای عمومی».

در قم صف‌های طولانی جلو داروخانه‌ها برای خرید ماسک شکل گرفته است، بسیاری از فروشگاه‌ها ماسک تمام کردند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: «۲بیمارستان کامکار و فرقانی برای قرنطینه آماده است و افرادی که مشکوک به بیماری کرونا باشند به این مراکز منتقل می‌شوند».
بیماران بیمارستان فرقانی قم برای اعزام به بیمارستانهای شهدا و خرمی و ولیعصر تخلیه شدند.
این بیمارستان که همیشه به‌طور صددرصد اشغال بود، به‌منظور اختصاص آن به قرنطینه کرونا در قم همراه با بیمارستان کامکار تخلیه شدند.

روزنامه حکومتی آرمان: «یکی از شهروندان قمی می‌گوید مردم در شهر ترسیده‌اند و خیلی‌ها از خانه خارج نمی‌شوند و ماسک در دارو خانه‌ها پیدا نمی‌شود».

مقامات دیکتاتوری آخوندی هیچ عدد و رقمی درباره تعداد مبتلایان به این بیماری و گستره شیوع آن در ایران اعلام نکرده‌اند.
این در حالی است که آخوندها برای پول‌اندوزی تنها حکومتی بودند که تردد‌های هوایی خود به چین را در اوج شیوع این بیماری قطع نکردند.

خبرگزاری حکومتی ایلنا به‌نقل از رئیس اتاق بازرگانی رژیم و عراق اعلام کرد:
«در حال حاضر تنها مرز ما در استان ایلام بسته است و این موضوع باعث شده فعلاً اجازه ورود به کامیونهای ایرانی داده نشود اما این روند موقتی است و در حال پیگیری آن هستیم».

شیوع کرونا در ایران و انتشار قطره چکانی خبرهای آن توسط حکومت آخوندی
اول اسفند۹۸

کرونا در ایران

پس از فوت ۲تن در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قم و فاش شدن موارد بیشتری از ابتلایان به بیماری کشنده کرونا، رژیم آخوندی با سیاست انتشار قطره‌ای اطلاعات اعلام کرد: که مبتلایان به این بیماری به ۵تن رسیده‌اند.
 وزارت بهداشت رژیم روز پنجشنبه اعلام کرد نتایج آزمایشها حاکیست که ۲نفر جدید در قم و ۱نفر در اراک به ویروس مبتلا شده‌اند.
۲تن دیگر از مبتلایان در بابل و ۱تن در تهران در وضعیت قرنطینه قرار گرفتند.
در همین حال، برادر یکی از مبتلایان به کرونا که فوت کرده است، گفت: به اصرار من ار برادرم تست کرونا گرفتند. چند نفر مثل برادرم بودند و مردند.
 وی افزود: مسئول آی.سی.یو روز اول به من گفت ما چند مورد دیگر با همین وضعیت داشته‌ایم که به مرور سطح اکسیژن آنها کم شده و بعدتر هم درگذشته‌اند. به آنها گفتم برادر من هیچ سابقه بیماری نداشته است اما گفت موارد قبلی موارد قبلی هم سابقه بیماری نداشته‌اند.
  به‌دنبال فوت ۲تن از بیماران مبتلا به کرونا در قم که رژیم آخوندی تا آخرین ساعات درصدد پنهان کردن آن بود، روز پنجشنبه وزارت بهداشت رژیم اعلام کرد که ۲تن از بیماران مبتلا به کرونا در قم به بیمارستان فرمانیه در تهران منتقل شده است. در همین حال خبرگزاری حکومتی ایلنا اعلام کرد: ۶نفر در قم به‌دلیل ابتلا به‌ویروس کرونا بستری شدند.
 رژیم آخوندی از ترس نارضایتی و خشم مردم قم از پنهان کاری، مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی این استان را روز پنجشنبه و شنبه تعطیل کرده است.
 در واکنش به موج نگرانی عمومی،لاریجانی رئیس مجلس مدعی بررسی این موضوع شده و ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی از تشکیل ستاد مقابله با کرونا در وزارت بهداشت رژیم خبر داده است.
دولت آخوند روحانی در هراس از بالا‌گرفتن خشم مردم اعلام کرد یک قرارگاه مقابله با کرونا تشکیل داده است.
 شورای حکومتی شهر تهران هم جلسه اضطراری برگزار کرده و هشدار داده: برای شهر قم حتماً باید شرایطی مانند حالت ووهان ایجاد شود و شهر باید ایزوله شود.
وی برای مقابله با موج حرکت مردم از قم به تهران، گفت: مردم قم فکر نکنند که با آمدن تهران محفوظ می‌شوند بلکه خود و دیگران را بیشتر در معرض قرار می‌دهند.

دانشگاه علوم پزشکی قم نیز اعلام کرد: «مردم قم از آمدن در اماکن عمومی خودداری کنند. توصیه می‌کنیم در خانه بمانند و بدون ضرورت از خانه بیرون نیایند مخصوصاً مکانهای عمومی.
در قم صف‌های طولانی جلو دارو خانه‌ها برای خرید ماسک شکل گرفته است، بسیاری از فروشگاهها ماسک تمام کردند!
 حکومت آخوندی که با اعتراضات و نگرانی‌های مردمی در رابطه با روابطه رژیم و چین مواجه است، مدعی است موارد ابتلا به کرونا از طریق چین به ایران سرایت نکرده است. ولی نمی‌گوید از کجا سرایت کرده و فقدان شفافیت و اطلاع‌رسانی کلافگی مردم را بیشتر کرده است.
این در حالیست که رسانه‌های حکومتی نوشته‌اند، پروازهای ماهان (وابسته به سپاه پاسداران) هم‌چنان به چین ادامه دارد. جمعی از کلینرهای فرودگاه از این‌که مجبورند پس از ورود هواپیماهای ورودی از چین، داخل هواپیما را مرتب و تمیز کنند. ابراز نگرانی می‌کنند.
 در این میان رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر در وزارت بهداشت رژیم گفت: «مبتلایان به کرونا هیچ ارتباطی با خارجیها یا چینیها نداشته‌اند. بنابراین منشأ بیماری در خارج کشور نیست».
 به‌دنبال فوت ۲تن از مبتلایان به کرونا در قم پنهان‌کاریها و ادعاهای دروغ رژیم را بیش‌از‌پیش برجسته کرده و کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌نویسند: بر طبق آمار دو درصد از مبتلایان به کرونا فوت می‌کنند با توجه به فوت ۲نفر دیگر در ایران حداقل چند نفر در کشور کرونا دارند؟ تا به‌حال فقط ۳نفر خارج از چین بر اثر کرونا فوت کرده بودند، ما چطور از کرونایی که از خارج وارد ایران نشده بود، ۲کشته دادیم؟
رسانه‌ها هم‌چنین نوشته‌اند حکومت آخوندی با سوءاستفاده از نگرانی مردم از ابتلا به کرونا، در قم و برخی دیگر از شهرستانها از مراجعه‌کنندگان برای آزمایش ابتلا به کرونا بیش از یک میلیون تومان پول می‌گیرد.
اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران