ویروس کرونا در ایران - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

شیوع کرونا و پنهانکاری رژیم + عکس و فیلم

 ویروس کرونا در ایران

مسعود رجوی: پرپر شدن فرزندان ایران و مردم محروم و بی‌پناه، این است فاجعه و عملکرد ویروس ولایت
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران

مسعود رجوی: پرپر شدن فرزندان ایران و مردم محروم و بی‌پناه
این است فاجعه و عملکرد ویروس ولایت با سرقت و غصب حاکمیت ملت

تکرار می‌کنیم:
پاسخ در انقلاب و سرنگونی
و ارتش آزادیبخش ملی است

********************
تصاویری از پرپر شدن فرزندان ایران و مردم محروم و بی‌پناه در اثر ابتلا به ویروس کرونا 

 سنندج - افتادن یک نفر در اثر کرونا

ارومیه - افتادن بازرس تاکسی‌رانی به زمین در پنج راه ،مبتلا به بیماری کرونا

 تهران - ایستگاههای بی ار تی، مترو، تاکسی-افتادن یکی از بیماران کرونایی

 شیراز - یک نفر بر اثر کرونا بر زمین افتاده است

 
 تهران - میدان انقلاب- افتادن یک نفر در اثر کرونا

********************
سازمان مجاهدین خلق ایران: شمار جان‌ باختگان ویروس کرونا در سراسر میهن اشغال‌شده به ۶۵۰نفر می‌رسد
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸


ویروس کرونا

سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد تا ساعت ۲۰یکشنبه‌شب ۱۱اسفند به وقت تهران شمار جان‌ باختگان ویروس کرونا در سراسر میهن اشغال‌شده به ۶۵۰نفر می‌رسد. رژیم آخوندی کماکان از اعلام آمار واقعی خودداری می‌کند و مردم از طریق شبکه‌های اجتماعی با انتشار ویدئو و ذکر جزئیات به یکدیگر خبررسانی می‌کنند.
 طبق گزارشهای جدید تعداد قربانیان در استان تهران ۱۵۰نفر، در استان اصفهان ۴۶نفر، در گیلان ۲۳نفر، در لرستان ۱۸نفر، در کرمانشاه ۴۵نفر، در مشهد ۱۴نفر، در شهسوار ۱۱۶نفر، در اهواز ۵نفر، در اندیمشک ۴نفر، در کرج و سرخ حصار ۱۱نفر، و در قم لااقل ۱۵۰نفر است.
 علاوه بر این در شهرهای ایرانشهر، سقز، ارومیه، ایلام، اهواز، اندیمشک، تبریز، ساوه، اراک، یاسوج، همدان، نیشابور، کرج، سمنان، یزد، قزوین، بندرعباس، کاشمر و دیگر شهرهای کشور از یک تا چند نفر جان سپرده‌اند.
 خانم مریم رجوی بار دیگر خواستار تسریع سفر هیأتهای نظارت و درمان سازمان بهداشت جهانی شد و از پزشکان و پرستاران و کادرهای فداکار درمانی میهنمان خواست کماکان برای کمک به مردم بی‌پناه از هرآنچه در توان دارند دریغ نکنند. خانم رجوی تأکید کرده بود که رژیم باید امکانات پزشکی و بهداشتی را که به‌طور انحصاری برای نیروهای سرکوبگرش در اختیار دارد و متعلق به مردم ایران است به پزشکان و بیمارستانها و مردم برگرداند.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران خاطرنشان کرد اقدامات فریبکارانه آخوندها و سپاه جهل و ظلمت هیچ هدفی جز کنترل و سرکوب و مقابله با قیام و خشم و اعتراض مردم ندارد. این سد بستن بیهوده در برابر مردم و جوانان شورشی میهن است.

فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در دزفول
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از اولین مورد فوت بیمار مبتلا به کروناویروس در حوزه این دانشگاه خبر داد.
نتایج آزمایش‌های یک بیمار ۸۱ساله نیز نشان می‌دهد که فوت وی ناشی از ابتلا به کرونا ویروس بوده است.

حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران
رژیم آخوندی در هراس از اعتراضهای مردمی با وارد کردن گشتهای نیروهای سرکوبگر انتظامی در پوش مبارزه با کرونا به ایجاد فضای رعب و وحشت می‌پردازد.

حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران


حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران

پنهان‌کاری رژیم در آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت رژیم روز یکشنبه ۱۱اسفند آخرین آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در ایران را اعلام کرد که بر اساس آن تعداد مبتلایان در ایران به بیش از ۹۷۰نفر رسیده و ۵۴نفر نیز تاکنون بر اثر ابتلا به این ویروس جان‌ باخته‌اند. خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) آمار مبتلایان را ۹۷۸نفر اعلام کرده است.
روز گذشته آمار دولتی مبتلایان از سوی وزارت بهداشت رژیم ۵۹۳نفر اعلام شد که با توجه به آمار امروز، بیش از ۳۷۰نفر بیشتر از روز قبل شده است.

سازمان مجاهدین خلق ایران: شمار جان‌باختگان کرونا تا غروب شنبه ۱۰اسفند به ۵۰۰نفر رسیده است.

سنندج شنبه شب: تعداد مبتلایان به کرونا در حال افزایش است و بیمارستان های مرکز کرستان در بدترین شرایط امکاناتی قرار دارند.

گزارش یک هموطن در مورد شیوع کرونا از اهواز     
 شنبه دهم اسفند ۹۸ – یک هموطن از اهواز: «امروز  به چندین داروخانه در سطح  خیابان نادری جهت تهیه ی ماسک و مواد لازم ضد عفونی و دستکش و......   مراجعه کردم و به همه  بلا استثنا  گفتند نداریم و خیلی هاشون برای راحتی کار   یک تراکت  نو شته و به شیشه چسبانده بودن که ماسک و...و...و.....  موجود نمی باشد  و نکته ی دیگر  تعدادی از دکتر های داروخانه ها و فروشنده ها  می گفتن ما خودمون هم  ماسک نداریم  و یا می گفتن از ماسک کهنه ی چند روز پیش داریم استفاده می کنیم و در جواب پرسش ما و خیلی از مراجعه کنندگان که باید برای تهیه چه کار  کنیم می گفتن:  به درمانگاه های محل زندگی تون مراجعه کنید شاید گیر تون بیاد. داروخانه هایی که در  مجموع  رفتم   محمدیان،   زرگر نژاد ،  رازی   ، عیاشی   ممبینی ،  ثامن   شفا ، و  کیمیا.  مواد اسپری تمیز کننده در سوپرها  دو برابر شده   ۱۰ هزار تومان بوده  و حالا شده ۲۰ هزار تومان و کمیاب».

 کرونا اهواز

وضعیت  بحرانی بدلیل شیوع کرونا در استان گیلان و بندر انزلی
یکشنبه ۱۱ اسفند ۹۸ – یک هموطن از بندر انزلی در رابطه با شیوع کرونا در استان گیلان طی چند روز گذشته گفت: « با ورود تعدادی بیمار کرونایی از قم به استان گیلان بخصوص به بندر انزلی بیماری، کرونا در این استان شدت گرفته و وضعیت گیلان از بابت بیماری کرونا وخیم  است . همه شبه کرونا گرفته اند و یا کرونا. راههای گیلان را از روز گذشته به شهرهای دیگر بسته اند. مشخصا از قزوین به گیلان راه ها بسته شده از ساعت ۲۲ شب گذشته (شنبه شب) اعلام کردند هیچکس از منزل خود بیرون نیاید و با هلیکوپتر چندین شهر گیلان از جمله بندر انزلی را سمپاشی می کنند».
خانواده و بستگانش این هموطن در بندر انزلی هستند که گفت «همه تب شدید گرفتند و سرفه می کنند»

 شیوع کرونا و پنهانکاری رژیم
جمعه ۹ اسفند ۹۸ – یکی از شهروندان طی گزارشی نوشت: «درمانگاه خیریه المهدی جنوب غرب تهران خیابان شهرداری منطقه ۱۹ (بعد از شهرداری منطقه ۱۹) زیر نظر اوقاف هست که متعلق به بیت خامنه ای است. در  این درمانگاه ۶ اتباع افغانستانی را بستری کردند.‌آنها از قم آورده و بطور مخفیانه بستری کردند.
این درمانگاه در محله خانی آباد نو (ایستگاه متروی شهرک شریعتی ) واقع شده که چند روز پیش تعدادی بیمار کرونایی مشاهده شده که مخفیانه در این درمانگاه بستری کردند.
این بستری کردن‌ها از درب پشتی درمانگاه صورت میگیرد و مشاهده شده که پرستارها و دکترها با لباس مخصوص کرونا به این درمانگاه تردد دارند. ولی هیچ اطلاع رسانی عمومی نکردند و مخفیانه بستری می کنند.
دو پایگاه بسیج هم روبروی این درمانگاه هست. بیشتر بخاطر همین مریض‌های کرونا آنها را آورده‌اند آنجا تا کسی مشکوک نشود.
مامور و بسیج ایستاده آنجا  نمیشه واضح عکس گرفت. آن قسمتی که مستقر هستند پست درب ورودی و کنار اسانسور هست و سمت دیگر اسانسور قسمت عمومی هست که مردم عادی بدون اطلاع از بستری بیماران کرونا رفت و آمد دارند.
در طبقه پایین این درمانگاه هم یک مرکز خرید بزرگ قرار دارد
اگرمردم خانی آباد بفهمند بدون اطلاع آنها بیمار کرونا بستری کردند حتما آنجا را آتش می زنند و شورش میکنند.
پنجشنبه [هشتم اسفند] بعد از ظهر کلا اونجا مستقر بودم تا عکس بندازم اما بسیجیها و نیروی انتظامی مستقر هستند و نمیشد. از این درمانگاه های زیر نظر بیت خامنه ای در تهران زیاد هست که احتمالا برای کرونا در نظر گرفتند».

 شیوع کرونا و پنهان‌کاری رژیم

 تهران کودک مشکوک به کرونا در حال افتادن 
  • کودک مشکوک به ویروس کرونا در حال افتادن در خیابان یوسف آباد تهران، یک آمبولانس فوری آمد که وی را ببرد

دو پرستار جوانی که در راه کمک به بیماران کرونایی ایثار کرده و جان خود را از دست دادند،

 ۲پرستاری که در راه مقابله با کرونا جان باختند

 ۷۲۵ فرد مشکوک به کرونا در قم بستری شدند
  قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم:تا صبح دیروز، دهم اسفندماه مجموعا ۶۵۲ نفر مشکوک به کرونا در چهار بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا(ع) و علی ابن ابیطالب(ع) بستری شدند که هم‌اکنون به ۷۲۵ نفر رسیده است./باشگاه خبرنگاران 

 بیمارستان کامکار

جهان صنعت: کنترل خشم مردم با صداقتاز طرفی آمارهای مبتلایان هر لحظه بیشتر می‌شود و از طرف دیگر رئیس‌جمهور در تریبون می‌گوید از شنبه وضعیت نرمال می‌شود و پشت‌بند آن وزیر بهداشت شرایط هفته جاری را سخت می‌نامد! در همین گیرودار افراد سرمایه‌دار و روحانیان به کیش پناه بردند!
این بیماری هر چقدر هم خطرناک باشد باید به مردم آمار و اطلاعات دقیق را بدهند. آتش زدن یک مرکز درمانی در شرایطی که مسئولان پاسخگوی سؤالات مردم نیستند کاملاً طبیعی است. آنها فقط می‌ترسند عزیزان‌شان در بیمارستان مبتلا شوند. مطمئناً در آنجا موضوعی بوده وگرنه مردم بی‌دلیل این واکنش‌ها را نشان نمی‌دهند.

در حال حاضر با نگاه امنیتی که در کشور حاکم است، مسئولان ترجیح دادند کروناویروس در تمام کشور و حتی آن را به کشورهای دیگر هم صادر کنند ولی قم را قرنطینه نکنند. آخر چرا نباید، جان مردم با ارزش باشد؟
اگر مردم رفتارهای هیجانی از خودشان نشان می‌دهند تنها به‌دلیل همین پنهان‌کاریهای مداوم دولت است. هم‌چنین هر فردی که خبر دقیقی را در فضای مجازی نشر می‌دهد بازداشت می‌کنند.

آفتاب یزدمدیر بیمارستان خمینی فرمودند از مردم مراجعه کننده به بیمارستان که ظن مبتلا شدن به ویروس کرونا را دارند آزمایشی گرفته نمی‌شود و تنها و تنها در صورتی از آنان آزمایش گرفته می‌شود که به مرحله بستری رسیده باشند.پیام آقای رئیس واضح است: تا وقتی که روی پا هستید و توان در بدن دارید آزمایشی در کار نیست مگر این‌که افقی شوید.
در مقابل اگر نماینده مجلسی و اگر سایر مسئولان ریتم عطسه‌شان متفاوت شود بلافاصله یک اکیپ حاضر هستند تا آزمایش بگیرند...در مورد یکی از این مسئولان که پاسخ آزمایش وی مثبت اعلام شده گفته می‌شود تیمی از بیمارستان راهی منزل او شده‌اند تا این مسئول زحمت رفتن تا بیمارستان را هم نکشند و در همان منزل از وی آزمایش گرفته شده.اما از مردمی که با پای خود به بیمارستان می‌روند آزمایشی گرفته نمی‌شود مگر این‌که روی پای خود نباشند!

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان: با توجه به‌گسترش موارد بروز بیماری کرونا، وضعیت این منطقه در مرحله هشدار قرار گرفته است.
  • رئیس فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ: بعید است برای مسابقه به‌ ایران برویم، چرا که طبق مقررات هنگ‌کنگ به‌خاطر خطر ابتلا به ‌کرونا در صورت سفر به‌ ایران باید ۱۴روز قرنطینه شویم.
  • وزیر بهداشت رژیم: پس از ۱۰روز تنها یک میلیون ماسک تحویل دادند و بقیه نمی‌دانم در کجا انباشته شد.
  • نمکی در نامه به روحانی: این شبکه فرصت‌طلب از کجا خاطرجمعی دارد که این‌گونه جسورانه اعلام می‌کند که ۲۰۰میلیون ماسک را می‌تواند ۲۴ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند؟

گزارش خبرنگار سیمای آزادی از آثار کرونا در تهران
یکشنبه ۱۱اسفند ۹۸– به‌دنبال شیوع کرونا خبرنگار سیمای آزادی در یک گزارش مصور گفت: «اینجا میدان عشرت آباد،‌شب عید بیستم اسفند ماه،‌هیچ خبری از عید نیست. مغازه‌های خالی از مشتری خبرنگار سیمای آزادی».

گزارش خبرنگار سیمای آزادی از آثار کرونا در تهران شماره ۲
به‌دنبال شیوع کرونا خبرنگار سیمای آزادی در یک گزارش مصور گفت: « سلام اینجا دقیقاً تقاطع پارک قیطریه است. این روبه‌رو هم که مشاهده می‌کنید پارک قیطریه است و خیابون روشنایی. امروز دهم اسفند ماه ۹۸بیست روز مانده به عید هیچ خبری نیست گرونی تورم فقر بیکاری خودکشی کرونا ای لعنت بر نظام آخوندی سفاک حاکم بر ایران چهار تا ماشین زورکی وایسادن دارن راه می‌رن توی خیابون خبرنگار سیمای آزادی».

انتقال آخوندها از ترس کرونا به دو هتل به بهبهان
شنبه دهم اسفند ۹۸- یک شهروند از بهبهان خبر داد که تعداد زیادی آخوند از قم به شهر بهبهان آوردند و در هتل رضا و پلاژای سد مارون بهبهان مستقر کردند.

خبرهای جدید کرونا
  • کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت رژیم: افزایش آمار در گلستان نشان می‌دهد این استان در حال تبدیل شدن به کانون شیوع کرونا است. در استان اصفهان و استان مرکزی به‌نظر می‌آید که تعداد موارد مشکوک به‌بیماری کرونا در حال افزایش است
  • رئیس‌جمهور آمریکا ورود هر گونه مسافر از ایران را ممنوع کرد. حتی خارجیانی که در ۱۴روز گذشته به‌ایران رفته باشند اجازه‌ی ورود به‌آمریکا ندارند.
  • ترامپ، ایران، کره جنوبی و ایتالیا را علاوه بر چین به‌لحاظ کرونا مناطق پرخطر اعلام کرد
  • ترامپ: ما حرفه‌یی‌ترین متخصصان بهداشت در جهان را داریم و دوست داریم که به آنها (ایران) کمک کنیم. تنها کاری که رژیم ایران باید انجام دهد این است که درخواست کند
  • رئیس فدراسیون فوتبال هنگ کنگ: بعید است برای مسابقه به‌ایران برویم، چرا که طبق مقررات هنگ کنگ به‌خاطر خطر ابتلا به‌کرونا در صورت سفر به‌ایران باید ۱۴روز قرنطینه شویم
اعتراف تکان‌دهندهٔ ‌ نمکی، وزیر بهداشت رژیم: عده‌یی لباس (مخصوص) و ماسک را در انبارها برای سودجویی صد برابری یا قاچاق به‌دیگر کشورها تلنبار می‌کنند
سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد در ساعت ۲۴به وقت تهران آمار اعلام شده قربانیان کرونا در غروب شنبه ۱۰اسفند به‌نحو شوکه‌کننده‌یی رو به‌افزایش است
تعداد جان‌ باختگان در شهسوار ۱۱۶نفر، در گرگان ۱۳نفر و در تهران به ۱۵۰نفر رسیده است

وضعیت بیمارستانها به‌دنبال شیوع کرونا در گرگان
یکشنبه ۱۰اسفند ۹۸- یک هموطن از گرگان: «... اینجا اوضاع خیلی خرابه، بیمارستانها تخت خالی ندارن. مریضها رو، رو صندلی می‌نشونند تو بیمارستان... بیمارستان صیاد شیرازی و بیمارستان ۵آذر... مردم وقتی مراجعه می‌کنن به بیمارستان صیاد اگه حالشون به خط قرمز نرسیده باشه همونجا نگهداری می‌شوند. اونهایی هم که قرمز هستن به بیمارستان ۵آذر فرستاده می‌شوند.. به جز بیمارستان هم،اکثر کلینیک‌ها و مطبهای شخصی دکترها هم پر شده از بیمار... اگه اشتباه نکنم چند بالای صد نفر آلودند... ولی وزارت بهداشت اعلام کرده ۲۲نفر... البته حداقل صد نفر... طیف وسیعی از مراجعات به‌خاطر همین تب و لرز و عطسه و سرفه هستش...حالا این وسط چند درصد کرونا ست یا آنفلانزا نمیدونم... ولی من هفته پیش که بیمارستان صیاد بودم گفتن که کرونایی‌ها را تو این سالن بستری می‌کنن...همون جا هم مسئول بخش اومد قسمت اورژانس و داشت بهشون می‌گفت که اونهایی که شدت بیماری کمتره اینجا بستری بشوند. کارهای اولیه انجام بشه خوب شدند که چه بهتر اگه نشدند هم منتقلشون کنین ۵آذر.... امروزم یکی از دوستام رفته بود بیمارستان می‌گفت اوضاع خیلی خرابه تخت واسه بستری ندارند. بیمارها ساعتها رو صندلی میشینن......من از اواسط بهمن‌ماه داد می‌زدم به همه می‌گفتم ولی کسی جدی نمی‌گرفت.....یعنی هر آدمی شرایط بیمارستان رو می‌دید متوجه می‌شد اوضاع چقدر خرابه...کلا حکومت نظامی بود بیمارستان...کسی رو راه نمی‌دادند حتی ملاقات روزانه که ساعت ۳تا ۴بود رو کنسل کرده بودند...ورودی بیمارستان پر شده بود از انتظامات...».


تجارت و سود‌جویی سپاه پاسداران؛ به قیمت جان مردم!

پرواز ماهان ایر به شانگهای و پکن
چین اولین کشوری بود که شهروندانش به ویروس کرونا مبتلا شدند، بعد از انتشار این خبر شرکتهای هواپیمایی کشورهای مختلف پروازهای خود را به چین قطع کردند.
در حالی‌که همه کشورها در رابطه با چین با احتیاط برخورد کردند شرکت هواپیمایی ماهان ایر متعلق به سپاه پاسداران بی‌اعتنا به جان و سلامت مردم ایران پروازهای خود به چین را ادامه داد و این پروازها در رسانه‌های حکومتی هم انعکاس می‌یافت.
در این زمینه سایت همشهری آنلاین ۸اسفند ۹۸ نوشت: «به گزارش همشهری آنلاین تصویری در شبکه‌های اجتماعی مجازی در حال دست به دست شدن است نشان می‌دهد هواپیمایی ماهان هنوز به چین پرواز دارد.
کن‌نیوز در این باره نوشت: «ایرباس٣٤٠هواپیمایی ماهان که صبح امروز پرواز شانگهای چین را انجام داده بود؛ در حال پرواز از شانگهای به تهران است».
شرکت هواپیمایی ماهان ایر زیر فشار افکار عمومی در یک پست اینستاگرامی به‌قول خودش برای «تنویر افکار عمومی» قبول کرد که بعد از دستور توقف پروازها، ۹پرواز به مقصد چین داشته است.
در این رابطه خبرگزاری ایرنا ۵اسفند ۹۸نوشت: «هواپیمایی ماهان ضمن تأیید انجام ۴پرواز باری به مقصد دو شهر «شانگهای» و «پکن» و هم‌چنین پنج پرواز مسافری بعد از دستور توقف پروازها به چین، اطلاع‌ داد که اکنون این شرکت پرواز برنامه‌یی مسافربری به مقصد چین ندارد و برقراری احتمالی پروازها به چین مبتنی بر مجوز سازمان هواپیمایی کشوری است».
پیش از این نیز یکی از نماینده‌های مجلس رژیم به نام بهرام پارسایی در گفتگوی با خبرگزاری حکومتی ایسنا در جنگ و دعواهای باندی پرده از این پروازهای فاجعه‌بار ماهان ایر به چین برداشت.
او که به‌دلیل مصالح نظام جرأت نام بردن از شرکت هوایی متعلق به سپاه را نداشت اما با توضیحاتی که داد مشخص بود منظورش شرکت هواپیمایی ماهان‌ایر سپاه خامنه‌ای است.
پارسایی به‌طور مشخص منبع ورود ویروس کرونا به ایران را پروازهای این ایرلاین داخلی دانست: «در مورد ویروس کرونا سازمان بهداشت جهانی در اوایل شیوع آن در چین برای جهان وضعیت اضطراری اعلام کرد و بعد از آن ما شاهد مدیریت موضوع در نقاط مختلف دنیا بودیم اما متأسفانه به هر دلیلی که قابل توجیه نیست پرواز یکی از ایرلاینهای ایرانی به چین ادامه پیدا کرد و حتی مسافران کشورهای دیگر توسط ایرلاین ایرانی جابه‌جا شدند. در این زمینه هشدارها جدی گرفته نشد و سهل‌انگاری بسیار واضح است».
منفعت‌طلبی یک ایرلاین داخلی یا سیاست‌های غلط سازمان هواپیمایی و هم‌چنین جدی نگرفتن هشدارهای سازمان بهداشت جهانی باعث شد ویروس کرونا به ایران هم بیاید. با توجه به این‌که ابتلای به این ویروس در کشورهای همسایه گزارش نشده بنابراین این ویروس از طریق پروازها وارد کشور شده است و مشخص نیست چه زمانی ویروس به ایران آمده است.(خبرگزاری ایسنا ۳اسفند ۹۸)
در فیلمی که در شبکه‌های مجازی منتشر شد مشخص شد که شرکت هوایی ماهان‌ایر سپاه پاسداران نه تنها از ایران اقدام به پرواز های مسافربری به چین می‌کند بلکه به‌دلیل سود و منفعت مسافران چینی را که سایر شرکتهایی هوایی به‌دلیل بیماری کرونا به چین نمی‌بردند از فرودگاه استانبول به تهران می‌آورد و از تهران به مقصد چین می‌برد.
در تاریخ یازدهم بهمن‌ماه سال جاری، رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی رژیم، در مصاحبه با تلویزیون حکومتی رسما اعتراف کرد پروازها به چین و آسیای شرقی در حال انجام است.
محمد حسین قربانی، نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس رژیم هم اذعان کرد که به این ایرلاینها هشدار داده شده بود اما آنها خود را خصوصی دانسته و پروازها را قطع نکردند و گفتند نمی‌خواهند ضرر کنند.
در این زمینه خبرگزاری ایسنا ۴اسفند ۹۸ از قول او نوشت: «نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این‌که وزارت بهداشت درباره خطر انتقال ویروس کرونا از طریق پرواز به کشور چین به ایرلاین‌ هشدار داده بود، گفت: اما با وجود این هشدارهای پزشکی، ایرلاین‌ها خود را خصوصی دانسته و عنوان کردند نباید به‌خاطر تصمیمات دولتی متضرر شوند..... این ویروس از طریق ارتباط و پرواز به چین و آسیای شرقی به کشور مان منتقل شده است و هم‌چنین رعایت نکردن مسائل بهداشتی در مبادی ورود به کشور از جمله فرودگاهها وارد کشور شد».
شرکت ماهان‌ایر نیز اعتراف کرد پس از تصویب هیأت دولت مبنی بر ممنوعیت پرواز به چین ۹پرواز باری و مسافرتی به شهرهای مختلف چین داشته است.
خبرگزاری ایرنا نیز نوشت از زمان تصویب نامه دولت این شرکت دو پرواز به مقصد پکن و دو پرواز به مقصد شانگهای داشته است.
پیش از آن نیز سفیر چین ۱۳بهمن ۹۸ در توئیتی نوشت: «در دیدار با عرب‌نژاد مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماهان ایشان اعلام کردند تمایل دارند همکاری با چین را ادامه دهند».
همکاری ماهان‌ایر با چین در شرایطی بود که این کشور درگیر بحران کرونا بود و بسیاری شرکت‌های هواپیمایی پروازهایشان را به مقصد چین متوقف کرده بودند.
با وجود این‌که نقش ماهان‌ایر در انتقال ویروس کرونا از چین به ایران امری بدیهی است اما محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی انتقال ویروس کرونا به ایران از طریق پروازهای چین را تکذیب کرد.!
او به خبرگزاری حکومتی ایلنا گفت: «چنین چیزی صحت ندارد و پروازهای چین متوقف بود».!(ایلنا ۳اسفند ۹۸)
با توجه به این خبرها و اعترافات باندهای رژیم مشخص می‌شود شرکت هواپیمایی ماهان‌ایر که متعلق به سپاه پاسدارن خامنه‌ای است، عامل اصلی انتقال این ویروس از چین به ایران بوده و مقصر اصلی این فاجعه ملی است و تنها دلیلش هم آن‌چنانکه کارگزاران رژیم اعتراف کردند منافع اقتصادی است.
به این ترتیب سپاه پاسداران خامنه‌ای یکبار دیگر ثابت کرد برای منافع حقیر اقتصادیش ابایی از نابودی حرص و نسل مردم ایران ندارد و این حقیقت هم یکبار دیگر خود را به عیان‌ترین شکل نشان داد که دشمن اصلی مردم ایران، ولی‌فقیه و سپاه جنایتکار اوست.

قطعا جواب تمامی جنایتهای سپاه پاسداران خامنه‌ای چه در کشتار جوانان قیام‌آفرین و چه در ایجاد فجایعی جنایتکارانه‌ای مانند انتقال ویروس مهلک کرونا به ایران را، مردم ایران با قیام‌هایشان خواهند داد و قطعاً خامنه‌ای و سپاه پاسداران را بابت همه جنایاتشان به محاکمه خواهند کشید.


موارد مرتبط:

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران