ویروس کرونا در ایران و جهان - ۱۷ فروردین۱۳۹۹

کرونایی شدن کادرهای درمانی بیمارستان در جوانرود و قرنطینه شدن در منزل

کرونا در ایران و جهان
این خبر کامل می‌شود.




آمار جانباختگان فاجعه کرونا ۱۸۶۰۰نفر در ۲۴۲ شهر ایران

نمونه مکالمات نیروی انتظامی ولایت فقیه در مورد اجساد افتاده در خانه‌ها و خیابان‌ها - پیام مسعود رجوی
نقشه مناطق تهران بزرگ و ملارد
نمونه مکالمات نیروی انتظامی ولایت فقیه در تهران و ملارد در مورد اجساد افتاده در خانه‌ها و خیابان‌ها
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران منتشر می‌کند:


«به‌دلیل این بیماری کرونا جسد را تحویل نمی‌گیرند» - شرق تهران - سه‌شنبه ۲۰اسفند ۹۸ - ساعت ۱۱۰۰
-۳۱مرکز، ۳۱-۳۱، گلستان، خیابان چورکچی، پلاک۸، واحد ۱ کشف جسدی پیرمرد ۹۲ساله بر اثر کرونا.
- گلستان چورکچی پلاک ۸خیابان چورکچی شورکچی پلاک ۸واحد یک،
-تداخل شد دوباره اعلام کن صداتم ضعیفه / واقعا صداتو ندارم واقعاً صداتو ندارم
- ۳۱قضیه کشف جسد صحت دارد؟ ۳۱مرکز؟
-...خیابان چورکچی اطراف میدانه، فکر می‌کنم، فکر می‌کنم، اجازه بده...
- ۹۶مثبت مثبت ۹۶ها ۹۶ را پیدا کنی میدون ۹۶رو، چورکچی پیداست
- متوجه شدی۳۱، چورکچی یک اسم خارجیه چورکچی
-.... اعلام کردند اورژانس تو محل عوامل ۱۱۵وستاد مبارزه با کرونا تو موقعیت اند
-...۳۱
-چند لحظه وایسا موقعیت
- مشخصاتش رو بگیر از بنده خدا مشخصاتشو اول دریافت کن... ستاد شما که اعلام کن که باید داشته باشه
- مشخصات را بمن ندادی‌ها واحد ۳۱
- ریه‌اش آب آورده است می‌شود همان مورد ویروس دیگه، محمد قربانعلی

***

«اگر یارو مورد بیماری داشته باشه تکلیف ما چیه؟» - ملارد - دوشنبه ۲۶اسفند ۹۸ساعت ۲۳۳۰
-مخابره کن بگوشم
- یاور روبه‌روی شهرداری ابتدای خیابان الغدیر فضای سبز یک خانم بیهوشی اونجا افتاده، گزارش کردند، یه اعزام بشید، ببینید مورد صحت داره یا نه.
-بله دریافت شد حالا، اگر یارو مورد بیماری داشته باشه تکلیف ما چیه؟
-برادر من اعزام بشوید ببیند اصلاً رؤیت میشه، حالا دیگه از دور که، ویروس وای‌فای که نیست که از دور بگیره برادر ببین رؤیت میشه، اگر رویت شد بقیه هماهنگی‌هاشو انجام میدیم.

***

«کشف جسد» - ملارد - شنبه ۹فروردین ۹۹-ساعت ۱۲۰۰
- یاور، این مورد پشت مقر مربوط به کشف جسد انجام شد؟
-واحد ۷ ... رسوندیم به استحضارشون که بیان انتقال بدن جنازه رو
- ۱۳: یاور، هر وقت این موضوع حل و فصل شد سریعاً این مورد خیابان سعدی رو هم برطرف کنید، بنده خدا توی این پنج دقیقه هشت بار خبر صدودهی‌اش آمده،میترسم این‌قدر با ۱۱۰تماس بگیره کشف جسد دیگه هم بزاره روی دستمون، هر موقع اون موضوع انجام شد توی خیابون سعدی هم برطرف کنید.

***

«به‌دلیل این بیماری کرونا جسد را تحویل نمی‌گیرند» - ملارد - دوشنبه ۱۱فروردین ۹۹-ساعت ۱۹۳۰
-۷-۱۶- ۷
-... بفرمایید
- عوامل حمل جسد را ما هماهنگ کردیم منتها به‌دلیل این بیماری کرونا آنها جسد را تحویل نمی‌گیرند و اعلام کردند که اصلاً حمل جسدی انجام نمیشه توسط اینا، حالا راهنمایی کردند و گفتند که مثل این‌که با اورژانس باید تماس داشته باشین، کجا انتقال می‌دهند دیگه عوامل اورژانس می‌دانند چون اینجا مثل این‌که ممنوع کردند دیگه تحویل نگیرند.

***

مسعود رجوی:
دریغ از آمار بهت‌انگیز قربانیان و پر پر شدن هموطنان افتاده در خانه یا در کوچه و خیابان در تباهی و حاکمیت ملایان
جانهایی که از دست می‌رود تیک‌تاک قیام و سرنگونی است
باید برشورید صدبار بیشتر جنگید و ایران را پس گرفت
این است انتخاب فرزندان دلیر ایران
خامنه‌ای سرنگون - ولایتش واژگون


افزایش جانگداز آمار جانباختگان کرونا به ۱۸۶۰۰نفر در ۲۴۲شهر
شورای ملی مقاومت ایران
خانم رجوی: تصمیم جنایتکارانه خامنه‌ای و روحانی برای بازگرداندن مردم بر سر کار قربانیان بی‌شمار بر جا می‌گذارد
 سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، یکشنبه ۱۷فروردین ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان ویروس کرونا در ۲۴۲شهر کشور از ۱۸۶۰۰نفر بیشتر شده است. تعداد قربانیان در آذربایجان شرقی به ۲۴۰نفر، در آذربایجان غربی به ۳۹۰نفر، در البرز به ۷۰۰نفر، در تهران به ۲۳۵۰نفر، در چهار محال و بختیاری به ۷۰نفر، در خراسان رضوی به ۱۴۵۰نفر، در سمنان به ۲۹۰نفر، در قم به ۱۹۰۰نفر، در کرمان به ۳۲۰نفر، در کرمانشاه به ۵۸۰نفر و در همدان به ۵۳۰نفر رسیده است که به آمار سایر استانها افزوده می‌شود. این ارقام یک به یک، شهر به شهر و استان به استان، توسط شاهدان عینی، کانون‌های شورشی، خبرنگاران سیمای آزادی، هواداران مجاهدین و پشتیبانان مقاومت ایران گزارش‌شده و توسط ستاد اجتماعی مجاهدین تدقیق و سرجمع شده است. طبعاً این آمار تمامی جان‌باختگان را در کل کشور در برنمی‌گیرد. آمار واقعی در سراسر ایران و کلیه شهرها و روستاهای آن، بسا بیشتر است.

وزارت بهداشت رژیم با دروغ و دجالگری در گزارش روزانه خود آمار قربانیان را به کسانی که در بیمارستانها فوت کرده و تست آنها مثبت بوده است، منحصر می‌کند و انبوه کسانی را که در خارج از بیمارستانها به‌خصوص در روستاها درگذشته‌اند و انبوه کسانی را که تست کرونا نشده‌اند در نظر نمی‌گیرد. برای بسیاری از درگذشتگان جواز دفن تحت عنوان بیماری حاد تنفسی صادر شده که اسم مستعار بیماری کرونا است. فاکتها و گزارشهای وحشتناکی از قم می‌رسد که حاکی از جان باختن چندین هزار نفر است. این گزارشها در دست بررسی و تحقیق بیشتر است.
 سخنگوی وزارت بهداشت رژیم روز گذشته استانهای آذربایجان شرقی، فارس، مازندران، اصفهان و خراستان رضوی را در وضعیت قرمز اعلام کرد. امروز نیز گفت تهران در وضعیت قرمز است و افزود: «هیچ استانی در وضعیت سفید از نظر ابتلا به کرونا نیست». محمود نوری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد روز گذشته «از افزایش بیماران بدحال در روزهای اخیر خبر داد» و گفت: «۹۷نفر آنها در آی.سی.یو بستری می‌باشند». مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم از مبتلا شدن ۹۰تن از کادر پزشکی آذربایجان شرقی به کرونا خبر داد.

با این حال روحانی با وقاحت اعلام کرد: «ما استانهای سفیدی در جنوب کشور داریم که هیچ مشکلی برای آموزش و پرورش وجود ندارد استانهای بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان.... می‌تواند فعالیت خود را شروع کند». روحانی به‌خصوص از شروع «فعالیت کسبه» و «فعالیت‌های اقتصادی که پر ریسک نیست» از شنبه ۲۳فروردین خبر داد و گفت: «برای بازگشایی فعالیت از یک روند پلکانی استفاده می‌کنیم» و «از هفته آینده فعالیت ادارات به این صورت است که دو سوم در سر کار خواهند بود و یک‌سوم مجاز هستند که سر کار نباشند».

این در حالی است که در روزهای گذشته وزیر بهداشت و سازمان نظام پزشکی و بسیاری از کارگزاران رژیم نسبت به از سرگیری فعالیت‌های اداری و اقتصادی هشدار داده‌اند. روز گذشته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت اگر به دلایل اقتصادی مردم زندگی عادی خود را دنبال کنند «بیماری شعله‌ور و بیمارستانها پر از بیمار و کنترل آن از دست ما خارج می‌شود و نمی‌توانیم آن را مدیریت کنیم» و احتمال داد «یک میلیون نفر فوت ‌کنند».

در همین حال سازمان ثبت احوال که جزیی از وزارت کشور است اعلام کرد: «تا اطلاع ثانوی همکاری وزارت بهداشت و ثبت احوال و ارائه اطلاعات افراد به این وزارتخانه متوقف شده است چرا که بارگذاری اطلاعات افراد روی سامانه غربالگری غیرحرفه‌یی و نادرست بوده» و این وزارتخانه در «انجام تفاهم‌نامه صورت گرفته با ثبت احوال کوتاهی کرده است». این تلاش دیگری برای پنهان نگاه داشتن شمار فزاینده قربانیان و افشای آمار و ارقام واقعی است.

با این‌حال آخوند روحانی گفت: «هیچ اختلاف‌نظری بین دستگاههای دولتی وجود ندارد. برخلاف بدخواهان و ضدانقلاب که مردم را دعوت می‌کنند بین سلامت و فعالیت اقتصادی یکی را باید انتخاب کرد، هم فعالیت اقتصادی و هم پروتکل‌های بهداشتی هر دو در کنار هم قابل پیاده کردن است.... بین وزارت صمت و بهداشت و نه بین دیگر وزارتخانه‌ها هیچ اختلافی نیست».

روحانی با اشاره تلویحی به اسناد افشا‌ شده از سوی مقاومت ایران گفت: « یک چیزی را یک گوشه‌ای، یک شیطانی، پیدا می‌کند می‌دهد به رسانه‌های خارج کشور و آنها آن مسأله را بزرگ می‌کنند».

خانم رجوی در این باره گفت، هراس از حقیقت سرتاپای رژیم را در بر گرفته است. او تأکید کرد: تصمیم جنایتکارانه خامنه‌ای و روحانی برای بازگرداندن مردم بر سر کار قربانیان بی‌شمار بر جا می‌گذارد. دستورالعمل روحانی برای از سرگیری «فعالیت کسبه» و «فعالیت‌های اقتصادی» سلامت دهها میلیون ایرانی را به خطر می‌اندازد. رژیم آخوندی برخلاف استانداردهای شناخته شده جهانی، به‌جای این‌که حداقل‌های زندگی مردم را از محل مؤسسات اقتصادی تحت کنترل خامنه‌ای و سپاه پاسداران که تماماً اموال به سرقت رفته ملت ایران است تأمین کند، آنها را به قربانگاه کرونا روانه می‌کند. بی‌کفایتی، چپاولگری و اختلاف وحشتناک طبقاتی در فاشیسم دینی هر روز ابعاد فاجعه را بیشتر می‌کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۷فروردین ۱۳۹۹(۵آوریل ۲۰۲۰)


آخرین آمار اعلام شده توسط سازمان مجاهدین خلق ایران:
سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، شنبه ۱۶فروردین ۱۳۹۹اعلام کرد آمار جانگداز جان‌ باختگان ویروس کرونا در ۲۴۰شهر کشور بیشتر از ۱۷۵۰۰نفر است.

گزارش یک هموطن - کرونایی شدن کادرهای درمانی بیمارستان در جوانرود
  • روز شنبه ۱۶فروردین ۹۹ یکی از کادرهای درمانی بیمارستان حضرت رسول جوانرود واقع در استان کرمانشاه گفت که ۶نفر از کادرهای درمانی این بیمارستان به کرونا مبتلا شده و قرنطینه خانگی شده‌اند.
  • وی افزود «بیمارستان حضرت رسول جوانرود ۹۰تخت دارد اما مردم به‌خاطر ترس از مبتلا شدن به کرونا اساساً جرأت آمدن به این بیمارستان را ندارند. به همین علت اکثر تخت ها خالی است و مردم خودشان را در خانه‌هایشان قرنطینه می‌کنند. به‌طوری‌که در حال حاضر ۴بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند و بقیه در خانه‌هایشان هستند. تجهیزات این بیمارستان بسیار کم است و وضعیت هم هر روز دارد بدتر از روز قبل می‌شود.
  • این پرستار اضافه کرد که بیماران بدحال را به کرمانشاه می‌فرستند.

شمار رسمی مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به مرز یک میلیون و ۲۰۰هزار نفر نزدیک شد
  • بر اساس آخرین آمار صبح یکشنبه ۵آوریل (۱۷فروردین)، بیش از یک میلیون و ۱۹۰هزار و ۴۶۷نفر مبتلا به ویروس کرونا در جهان شناسایی شده است.
  • تعداد جان‌باختگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دست کم ۶۴هزار و ۴۲۱نفر است.
  • تنها در ۲۴ساعت گذشته، ۹۳هزار و ۷۸۰مورد ابتلای جدید گزارش‌شده است و در همین مدت، پنج هزار و ۷۸۳نفر نفر در جهان بر اثر ابتلا به ویروس جان خود را از دست دادند.

آمار رسمی کرونا در افغانستان ۳۳۷ مبتلا
  • ‏وزارت بهداشت افغانستان: با اضافه شدن ۳۸نفر در یک شبانه روز، شمار مبتلایان ثبت شده به کووید۱۹ در این کشور به ۳۳۷تن رسیده، ۷نفر درگذشته‌ و ۱۵تن بهبود یافته‌اند.

  • اسپانیا برای دو هفته دیگر (تا ۲۶آوریل) قرنطینه در این کشور را تمدید کرد. مردم اسپانیا در سه هفته گذشته در قرنطینه کامل بودند و به جز در موارد ضروری اجازه خروج از خانه را نداشته و اکثر کسب و کارها هم تعطیل بوده است.
  • در این کشور در ۲۴ساعت گذشته ۸۰۹نفر به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده و ۷۰۲۶نفر هم به این ویروس مبتلا شده‌اند. به این ترتیب شمار درگذشتگان در این کشور به ۱۱هزار و ۷۴۴نفر رسیده و در مجموع ۱۲۴هزار و ۷۳۶نفر هم مبتلا به این ویروس هستند.

در آمریکا دو هفته آینده حیاتی است
  • دونالد ترامپ در تازه‌ترین در کنفرانس خبری روزانه درباره تازه‌ترین تحولات شیوع ویروس کرونا به مردم این کشور هشدار داده است که هفته پیش رو احتمالاً سخت‌ترین و این کشور شاهد مرگ شمار بزرگی خواهد بود.
  • آمار تأیید شده مبتلایان به ویروس جدید کرونا (با نام علمی سارس-کوو-۲) در کل آمریکا به بیش از ۳۰۰هزار نفر رسیده و بیش از ۸هزار نفر هم جان خود را از دست داده‌اند. به این ترتیب آمار مرگ بین دو تا سه درصد مبتلایان بوده است.

معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری تهران:
  • اگر دولت قرنطینه را بردارد تا ٢یا ٣هفته آینده پیک دوم را شاهد خواهیم بود و متأسفانه در پی آن با افزایش مرگ و میر مواجه می‌شویم
چکیده‌یی از حرفهای آخوند روحانی امروز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا:
  • کسب و کارهای کم خطر در استانها از شنبه ۲۳فروردین از سر گرفته می‌شود.
  • آغاز فعالیت اقتصادی استان تهران از ۳۰فروردین
  • فعلاً تصمیم بر این است که در بخش آموزش به استثناء آموزش تکمیل در دانشگاهها تا ۳۰فروردین فعالیت آموزشی تعطیل باشد و مدارس از فضای مجازی استفاده کنند.
  • این اختیار را به استانها دادیم که در مناطقی که مشکلی ندارد مثل بوشهر و هرمزگان، آموزش و پرورش در استا‌های سفید کار خود را آغاز کند.
  • اماکن مقدسه تا پایان فرودین تعطیل خواهد ماند.
  • خودرو‌های شخصی در داخل استانها آزاد بوده و در حال حاضر هم هستند، اما میان استان به استان که تردد خودرو‌ها ممنوع بوده تا ۳۰فروردین ممنوع است.
  • ساعات کار اداری از روز ۲۳فروردین تمام استا‌ن‌ها و تهران ۷صبح تا ۲بعدازظهر است و این رویه تا ماه رمضان هم ادامه دارد.

آخوند روحانی در پاسخ به نامه سعید نمکی اعلام کرد تمامی فعالیت‌های اقتصادی از تاریخ ۲۰فروردین باید با پروتکل آغاز شود.
  • ۱۳فروردین نمکی وزیر بهداشت در نامه‌یی به آخوند روحانی نوشت: اخیراً بدون اطلاع ستاد نامه‌یی توسط قائم‌مقام وزارت صنعت به کلیه استانها ابلاغ شده که عملاً دستورالعمل اداری برای بازگشایی کلیه مشاغل و مراکز کسب و کار تلقی می‌شود که این شیوه با نقش، مسئولیت و جایگاه ستاد ملی مقابله با کرونا مغایرت دارد.
  • هر گونه تصمیم آتش به اختیار توسط هر دستگاه دولتی، غیردولتی، فرهنگی، مذهبی و غیره که مورد تأیید نباشد شعله‌هایش به‌سرعت دامن نظام سلامت و متعاقب آن اقتصاد کشور را خواهد گرفت.
  • کوچکترین حرکت نسنجیده و غیرمنطبق با نظر کارشناسی آسیب‌های غیرقابل جبرانی در پی خواهد داشت که حداقل در نظام سلامت امکان ایستادن در مقابل هجمه‌هایش میسر نیست.
  • آخوند روحانی در پاسخ به نمکی ضمن تأیید اقدامات قائم‌مقام وزارت صنعت تأکید دارد که تمامی فعالیت‌های اقتصادی از تاریخ ۲۰فروردین باید با پروتکل آغاز شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس - وزیر بهداشت ترکیه: آمار فوتیهای ترکیه به بالای ۵۰۰نفر رسید
شروع آزادی زندانیان در آلبانی به‌خاطر شیوع کرونا
  • در بخشی از اقدامات انجام شده علیه گسترش Covid-۱۹و اجرای قانون در مورد عفو زندانیان، آلبانی از امروز شنبه آزادی زندانیان را به‌خاطر کرونا شروع کرد.
  • سری اول زندانیان، توسط یکی از اعضای خانواده‌هایشان تحویل گرفته شدند آنها به مدت ۳ماه قرنطینه هستند و به‌طور مداوم تحت کنترل پلیس هستند که حتماً قرنطینه را رعایت کنند.
رویترز - آلبانی در ۲۴ساعت گذشته بیشترین آمار ابتلا به کرونا نسبت به قبلش را داشته و به ۲۹نفر رسیده است
  • جمعیت ۲.۸میلیونی آلبانی سومین روز قرنطینه ۴۰ساعتی خود را شروع کرده‌اند تا زنجیر سرایت کرونا را بشکنند
  • مبتلا به کرونا در آلبانی ۳۳۳نفر و فوتی ۱۸نفر بوده است
  • کرونا، ٢میلیون سفر هوایی در جهان را لغو کرد

  • به گزارش انجمن بین‌المللی حمل ‌و نقل هوایی (یاتا): تعداد افرادی که سفرهای هوایی خود را در پی شیوع کروناویروس لغو کرده‌اند، از ٢میلیون نفر گذشت.

کرونا در ایران
  • آخوند روحانی: تلویزیون شبکه خبر رژیم۱۷فروردین
  • اختلاف‌نظری بین دستگاههای دولتی وجود ندارد! / یک کسی یک شیطانی پیدا می‌کند. می‌دهد به این رسانه‌های خارج کشور آنها این مسأله را بزرگ می‌کنند ما هیچ اختلافی در این زمینه نداریم.
  • مؤسسه‌ی گیت استون: برخورد فاجعه‌ بار رژیم ایران با کرونا در نهایت ممکن است تهدیدی بزرگتر از تحریم‌های سازش ناپذیر واشنگتن نسبت به‌ بقای آخوندها باشد.
  • حسن اینانلو، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز: اگر بخواهیم فعالیت‌های اقتصادی را کامل آزاد کنیم در مدیریت کرونا با یک سناریوی فاجعه‌بار مواجه می‌شویم و یک میلیون ایرانی به‌خاطر کرونا می‌میرند.
  • روزنامه‌ی حکومتی همشهری: دولت دستور رسمی مبنی بر تعطیلی مشاغل پس از پایان تعطیلات نوروزی ابلاغ نکرده است. همین امر باعث شد تهران که آمار بالای ابتلا به کرونا را دارد روز شنبه ۱۶فروردین با شلوغی و حتی ترافیک عجیبی روبه‌رو شود که این روزها در کمتر کشوری در دنیا دیده می‌شود.
  • سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در یزد: تاکنون ١٥٥نفر نیز به‌دلیل ابتلا به این بیماری در استان جان‌ باخته‌اند.
  • وحشت از قیام در سایت حکومتی مشرق: در آبان ماه سال قبل آشوبگران اقدام به آشوب کردند و در حال حاضر نیز بحث تبعات اقتصادی کرونا و فشار بر اقشار مستضعف می‌تواند مورد توجه برخی بداندیشان نظام قرار بگیرد.
  • روزنامه‌ی حکومتی همشهری: تاکنون نزدیک به ١٧٠پزشک و پرستار در قم به‌کووید١٩مبتلا و ٣٧پزشک و پرستار جان‌ باخته‌اند.
  • روزنامه‌ی حکومتی همشهری:‌ صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی کمکهای فوری خود را برای مبارزه با کرونا به ۲۸کشور در حال توسعه آغاز کردند که البته نامی از ایران در بین آنها نیست.
  • روزنامه‌ی حکومتی همشهری:‌ ایران که در میان کشورهای خاورمیانه بیشترین آلودگی به‌ویروس کرونا را دارد درخواست دریافت وام ۵میلیارد دلاری از صندوق بین‌المللی پول داده است.
  • کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت رژیم: اکنون در استانهای آذربایجان شرقی، فارس، مازندران، اصفهان و خراسان رضوی وضعیت قرمز دارند.
  • اسحاق جهانگیری: تصور این‌که بتوانیم بدون هزینه و آسیب از این مقطع عبور کنیم تقریباً غیرممکن است.
  • نمکی، وزیر بهداشت رژیم: تا مهار کووید ۱۹راه دشواری را باید طی کنیم.
  • روزنامه‌ی‌ حکومتی جهان صنعت: سازمان غذا و داروی ایران در حال حاضر درصدد است ذخیره دارویی موجود در کشور را به‌طور انحصاری در خدمت درمان مدیران و مسئولان مبتلا به کووید ۱۹قرار دهد.

کرونا در جهان
  • رئیس‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ و همتای فرانسوی خود امانوئل ماکرون روز جمعه خواستار مذاکرات سطح بالا سازمان ملل در مورد بحران ویروس کرونا شدند، در حالی که فرانسه تلاش کرد تا بر مناطق جنگی در سرتاسر جهان تمرکز کند.
  • سایت پارلمان اروپا: پارلمان اروپا قرار است برای مقابله با کرونا یک اجلاس عمومی فوق‌العاده در ۱۶و ۱۷آوریل برگزار کند.
  • در آمریکا بهبود یافتگان ویروس کرونا، پلاسمای پر از پادتن خون خودشان را به امید این‌که درمان این بیماری باشد، اهدا می‌کنند در مطالعات محدودی که صورت گرفته ثابت شده که پلاسمای دوران نقاهت، در درمان بیماریهای عفونی مؤثر است.
  • رویترز - کره جنوبی برای رسیدن به روزانه ۵۰مورد از ویروس، رعایت فاصله اجتماعی را با شدت بیشتری تمدید می‌کند.
  • کره جنوبی روز شنبه گفت که کمپین گسترده خود برای فاصله شدید اجتماعی را قرار بود دوشنبه به پایان برسد تا دو هفته در تلاش برای مهار میزان مبتلا های ویروس کرونا به حدود ۵۰مورد در روز تمدید خواهد کرد.
  • این کشور تا حدود زیادی موفق شده است بزرگترین بیماری همه گیر آسیا را در خارج از چین با حدود روزانه ۱۰۰مورد جدید یا کمتر تحت کنترل خود درآورد. اما شیوع های کوچکتر در کلیساها، بیمارستانها و خانه‌های سالمندان و هم‌چنین مبتلایان در بین مسافران هم‌چنان ظاهر می‌شود.
  • رویترز - وزارت بهداشت اتریش: افزایش ویروس کرونا در اطریش به‌طور چشمگیری آهسته می‌شود
  • وین ـ رویترز ـ وزارت بهداشت گفت، رشد روزانه عفونتهای کووید ۱۹ـ در اتریش از ۴۰درصد در سه هفته پیش، زمانیکه محدودیت در حرکت افراد و تعطیلی مدارس و مغازه‌ها اجرا شد، به سه درصد کاهش یافته است.
  • بنا بر اعلام مقامات، تعداد موارد تأیید شده در روز شنبه به ۱۱۷۸۱نفر افزایش یافته و ۱۸۶نفر جان باختند.
  • وزیر بهداشت رودولف آنشوبر گفت: «ما باید روند فعلی را به‌طور قابل توجهی تقویت و سپس تثبیت کنیم، سپس شانس واقعی داریم،» از مردم خواست با وجود هوای آفتابی و گرم بهاری در خانه بمانند.
  • ما نباید هیچ خطری را بپذیریم بلکه باید با موفقیتهای اولیه ترغیب شویم، باید به‌طور مداوم ماراتن را ادامه دهند.
  • اندرو کومو، فرماندار نیویورک روز شنبه گفت، تنها در ۲۴ساعت گذشته ۶۳۰نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت جان خود را از دست داده‌اند.

مطالب مرتبط:



مطالب قبلی:   
اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران