ویروس کرونا در ایران - ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

آخوند اکبر دهقان از حوزه جهل و جنایت قم بر اثر بیماری کرونا مرد
ویروس کرونا در قم
این خبر کامل می‌شود.
سازمان مجاهدین خلق ایران آمار جان‌ باختگان کرونا را دستکم ۱۸۰۰نفر اعلام کرد
بسته شدن مسیرهای ورودی و خروجی مازندران

سازمان مجاهدین خلق ایران، بر اساس گزارشها و پیامها و تماسهای هموطنان از شهرها و مناطق مختلف کشور، آمار جان‌ باختگان کرونا تا جمعه شب ۱۶اسفند ساعت ۲۰ به‌وقت تهران را دستکم ۱۸۰۰نفر اعلام کرد. در شبانه روز گذشته شمار قابل توجهی از هموطنان در شهرهای تهران، قم، رشت، سنندج، کامیاران، آق قلا، علی آباد کتول، گرگان، خوی، سلماس، اهواز، شهریار، پاکدشت، شهرضا، اصفهان، مشهد، قوچان، کاشان، ماسال، شاندرمن، رودسر، رامسر، لاهیجان، همدان، کنگاور، هشتگرد، کرج، شاهرود، پارسیان و لردگان، جان باختند. (جزئیات بیشتر در اطلاعیه شورای ملی مقاومت)

تهران درآستانه انفجار به خاطر تلفات کرونا
شمار جان‌ باختگان کرونا دست کم ۱۸۰۰نفر است
  • اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
  • ۱۶اسفند۱۳۹۸


اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران


رژیم با پنهان‌کاری در قم، تهران را با ۹میلیون و ۷۰۰هزار جمعیت به قربانگاه بزرگ کرونا تبدیل کرد

فاشیسم دینی حاکم بر ایران به‌رغم همه پنهان‌کاریها و دروغگویی‌ها امروز به ناگزیر اعتراف کرد تهران بیشترین میزان ابتلا به ویروس کرونا را دارد و به کانون این بیماری تبدیل شده است. تهران به‌خاطر تلفات کرونا به واقع در آستانه انفجار قرار دارد. وزارت بهداشت رژیم امروز اعلام کرد «تهران عملاً به تدریج به سمت کانون ابتلا و شیوع بیماری حرکت می‌کند».
رژیم آخوندی با پنهان‌کاری چند هفته‌یی در قم و قرنطینه نکردن این شهر که ارتباطات بسیار گسترده‌ای با تهران دارد، نه تنها باعث جان باختن صدها تن از هموطنانمان در قم شد، بلکه تهران ۹.۷میلیونی و متراکم‌ترین نقطه جمعیتی کشور را به قربانگاه بزرگ کرونا تبدیل کرد. این یک جنایت بزرگ علیه بشریت است که سردمداران رژیم و سرکردگان سپاه پاسداران باید به‌خاطر آن در برابر عدالت قرار گیرند. شمار قربانیان در استان تهران با ۱۴میلیون جمعیت از ۴۰۰تن گذشته است.
محمدرضا نجفی نماینده مجلس رژیم در نامه‌یی به روحانی خواستار قرنطینه کردن تهران شد و نوشت «عدم قرنطینه شهر قم متأسفانه آثار مهیبی بر جای گذاشت... این مهم (قرنطینه) با توجه به گستره‌ی ابتلا و تعطیلات پیش رو، در تهران نیز متأسفانه اجتناب‌ناپذیر می‌نماید، چه آن که در صورت مسامحه، وقوع عواقب جبران‌ناپذیر دور از ذهن نیست».
سازمان مجاهدین خلق ایران، بر اساس گزارشها و پیامها و تماسهای هموطنان از شهرها و مناطق مختلف کشور، آمار جان‌ باختگان کرونا تا جمعه شب ۱۶اسفند ساعت ۲۰ به‌وقت تهران را دستکم ۱۸۰۰نفر اعلام کرد. در شبانه روز گذشته شمار قابل توجهی از هموطنان در شهرهای تهران، قم، رشت، سنندج، کامیاران، آق قلا، علی آباد کتول، گرگان، خوی، سلماس، اهواز، شهریار، پاکدشت، شهرضا، اصفهان، مشهد، قوچان، کاشان، ماسال، شاندرمن، رودسر، رامسر، لاهیجان، همدان، کنگاور، هشتگرد، کرج، شاهرود، پارسیان و لردگان، جان باختند.
کادر پزشکی بیمارستان امام حسین در تهران می‌گویند که در این بیمارستان روزانه ۱۵تا ۲۰نفر در اثر کرونا فوت می‌کنند. در رشت وضع بسیار وخیم است و درگذشتگان را شبانه در گورهای دستجمعی دفن می‌کنند. در بابل سردخانه‌ها پر از جنازه است. تردد مسافران به گیلان و مازندران ممنوع شده است.
از سوی دیگر ماسکها توسط سپاه انبار شده و در بازار سیاه به قیمت ۱۰برابر به‌فروش می‌رسد یا با قیمت بالا به سایر کشورها قاچاق می‌شود.
سرکردگان رژیم در وحشت از خشم مردم به‌خاطر پنهان‌کاری و بی‌عملی آنها در مقابله با کرونا به‌هذیان‌گویی افتاده و از حمله بیولوژیکی آمریکا دم می‌زنند. پاسدار سلامی، فرمانده کل سپاه، روز ۱۵اسفند گفته بود که «شاید کرونا محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد». امروز هم حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ارتجاع گفت شیوع ویروس کرونا در چین و ایران «حمله بیو تروریستی» است.
مرگ دهها تن از سرکردگان رژیم که از امکانات درمانی و پزشکی بسیار بهتر و بیشتری از مردم عادی برخوردار هستند، از ابعاد گسترده قربانیان کرونا خبر می‌دهد. برخی از آنها عبارتند از: حسین شیخ‌الاسلام معاون سابق وزارت‌خارجه و از سرکردگان صدور تروریسم و بنیادگرایی، سید محمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت، محمدعلی رمضانی نماینده مجلس رژیم، آخوند سیدهادی خسروشاهی سفیر خمینی در واتیکان، پاسدار سرتیپ حاج رمضان پورقاسم رئیس سابق حفاظت اطلاعات نیروی زمینی سپاه، محمد حاج قاسمی مسئول بسیج مداحان در سپاه تهران، علی خلفی مشاور رئیس قوه قضاییه و فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی مؤتلفه و عضو مجلس ارتجاع در سه دوره. رئیس کل بانک مرکزی رژیم نیز روز گذشته از مرگ «شش کارمند نظام بانکی کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا» خبر داد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۶اسفند ۱۳۹۸(۶مارس۲۰۲۰)


  • علی شیخ‌مرادی، پرستار بیمارستان قائم رشت، بر اثر ابتلا به کرونا جان‌باخت - پرستاران دیگری همچون غلامرضا وثوقی کیا. رامین عزیزی و نرجس خانعلی زاده قبل از او در اثر بیماری کرونا جان‌باختند
  • دکتر سیامک دیوشلی متخصص اطفال و ریاست هیئت بدوی نظام پزشکی بندرانزلی در اثر بیماری  کرونا درگذشت.
  •  

تعداد افراد بستری در مراکز درمانی قم به ۱۰۲۶ نفر رسید.

پیامهای هموطنان از شهرهای قم، قزوین، کرج، بندرعباس و شاندرمن  درباره پنهان‌کاریهای مجرمانه رژیم آخوندی:
پیام یک هموطن از قم
مسئولین شهرستان استان به دروغ آمار غیر واقعی به مردم میدهند. من از طریق یکی از دوستان شنیدم که آمار فوتیها بیش از ۱۵۰نفر است . بیمارستانهای قم ظرفیتشان پر شده است. بعضی اخبار رسیده حاکی از این است که بسیاری از نیروهای نظامی به ویروس کرونا مبتلا شدند. اما رژیم حاضر نیست اطلاع رسانی کند. ۴نفر در تنها خط پرواز نوسازی هلیکوپترهای ایران به این ویروس مبتلا شدند. در پایگاه هوایی همدان ۴ نفر از پرسنل سرباز پایگاه تست مثبت کرونا داشتند. سه نفر ار نیروهای کادری همین پایگاه دارای علائم همین ویروس بودند و به بیمارستان بوعلی سینای همدان منتقل شدند.


پیام یک هموطن از قزوین:  ۷۸نفر بر اثر بیماری کرونا فوت کردند و ماسک و ژل بهداشتی وجود ندارد و خیابانها ضدعفونی نشده:


کرج - گزارش یک هموطن: مردم بیرون نمی‌روند و خودشان را قرنطینه کردند. خیابانها خلوت است. ماسک و ژل بهداشتی و الکل در خیابانها پیدا نمیشود. آمار رسمی از کرج وجود ندارد.

گزارش یک هموطن از بندرعباس:
قرار است امروز وضعیت بحرانی استان را اعلام کنند. استان ما جزو ۹ استان بدخیم و خیلی وخیم هستیم و قرار شد کل پاساژها از شنبه تعطیل باشد. طبق آمار به احتمال ۹۰درصد کل کشور تعطیل است.

گزارش یک هموطن از شاندرمن:
اینجا نه مواد شوینده دارد نه دستکش و ماسک. هیچ موادی وجود ندارد. مردم بنده خدا هم نمیدانند این ویروس چیه.

 نماینده مجلس ارتجاع از رشت:
هیچ‌گونه تختخوابی برای بستری مبتلایان جدید به کرونا در شهر رشت و اطراف آن وجود ندارد و شرایط این منطقه قرمز اعلام شده است.
 قزوین وارد خط قرمز شد
در قزوین ضمن تعطیلی همه اماکن عمومی، تمام ورودی و خروجی‌های شهر قزوین کنترل شده و از رفت و آمد مسافران بشدت جلوگیری شود.

ثبت نخستین فوت بیمار کرونا در خراسان شمالی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام‌شده، آمار نهایی مبتلایان به کویید ۱۹ در خراسان شمالی تاکنون به ۱۶ نفر رسیده که آمار فوت‌شدگان در استان یک نفر است.
 استاندار رژیم در  قم: روند بیماری کرونا در قم همچنان رو به صعود است.
 وزیر بهداشت رژیم، مهدی شادنوش را جابه‌جا کرد
سعید نمکی وزیر بهداشت رژیم آخوندی مهدی شادنوش نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مدیریت کرونا در گیلان را که گفته بود: بیمارستانها شاهد روزهای دردناکی است و برخی از خانواده‌ها چند نفر از عزیزان خود را از دست داده‌اند...ویروس کرونا بی‌رحم است و همه کسانی را که در معرضش قرار بگیرند، درو می‌کند، با محمد حسین قربانی جابه‌جا کرد.
 تبلیغات دروغین آخوندی درباره توزیع ماسک و مواد ضدعفونی رایگان
‌در شرایطی که رژیم ضدایران و ایرانی آخوندی از روزهای اول گسترش بیماری ویروس کرونا که ناشی از پنهان‌کاری و دروغگویی شخص خامنه‌ای برای پیشبرد مانورهای نمایشی ۲۲بهمن و نمایش انتخابات بود، با تبلیغات کر کننده از توزیع ماسک و مواد ضدعفونی رایگان خبر می‌دهد، مردم رنجدیده ایران هم‌چنان برای به‌دست آوردن یک ماسک باید روزها باید به محلهای مختلف مراجعه کنند و چندین برابر نیز پول بدهند.
در همین حال رسانه‌های رژیم از کشف میلیون ها دستکش و ماسک احتکار شده خبر می‌دهند.
اما با انتقال اجناس کشف شده به انبار باندهای دیگر رژیم، مردم هم‌چنان برای تهیه یک دستکش یا ماسک در شرایط اضطرار بیماری، باید روزها وقت و انرژی و پول خود را صرف کنند.
رسانه‌های رژیم نیز در وحشت از خشم و خروش و قیام مردم علیه رژیم آخوندی به ناچار این وضعیت را منعکس می‌کنند.
 معاون وزیر ارتباطات رژیم: احتمال ابتلای ۱۸۰هزار به کرونا
امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات رژیم آخوندی اعلام کرد داده‌های ارسالی از اظهارات دو میلیون نفر حاکی از علائم کرونا در ۹درصد آنها (یعنی ۱۸۰هزار نفر) است؛ اذعان ناگزیر دیگری که نشان می‌دهد پنهان‌کاری عمدی خامنه‌ای چه پیآمد وخیمی در شیوع کرونا داشته است.
امیر ناظمی در توئیتر خود نوشت:‌ «داده‌های خوداظهاری حدود دو میلیون نفر نشان از وجود علائم ظاهری کرونا در میان ۹درصد اظهارکنندگان است! هر چند داده‌ها، خوداظهاری است و نیاز به بررسی دقیق پزشکی دارد».
  • رسانه حکومتی فرارو: کرونا، گسست‌های پیشین به‌خاطر عدم اعلام آمار کشته‌های آبان و عدم اعلام علت سقوط هواپیمای اوکراینی «حداکثر فاصله» میان مردم و حاکمیت در انتخابات «تیرخلاص» «بی‌اعتمادی» را «فعال‌تر کرد».
  • نیویورک تایمز: ایران به‌عنوان کانون مرکزی ویروس کرونا در خاورمیانه ظاهر شده است.
  • رویترز: عربستان سعودی می‌گوید مبتلایان به کرونا با کمک مقام‌های رژیم ایران و به شکل مخفیانه و با پاسپورت بدون مهر ورود و خروج از ایران آمده‌اند.
  • شهردار مسکو: مسافرانی که از ایران می‌آیند در صورت داشتن علائم کرونا باید ۱۴روز قرنطینه شوند.
  • رئیس بیمارستان کامکار قم به کرونا مبتلا شد. وی در قرنطینه و تحت درمان است.
  • پیش از این، تست کرونای متخصص طب اورژانس این بیمارستان هم مثبت اعلام شده بود.
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: پنجمین بیمار مبتلا به کرونا در شاهرود که خانم ۶۰ساله بوده فوت شد.

کوسه غراوی،‌ نماینده مجلس ارتجاع:‌ آمار مبتلایان به کرونا در استان گلستان تصاعدی پیش می‌رود [اوضاع استان گلستان خیلی خوب نیست و آمارهایی که داده می‌شود خیلی آمار واقعی نیست.]
شهرام کوسه غراوی نماینده مجلس ارتجاع از مینودشت در رابطه با وضعیت بیماری کرونا در حوزه انتخابیه خود گفت: اوضاع استان گلستان خیلی خوب نیست و آمارهایی که داده می‌شود

مریم رجوی: فاجعه کرونا در ایران - برای حفاظت از جامعه و کشور- برای سلامت و امنیت و آینده‌ ایران به‌پا خیزیم
  • ۱۶اسفند ۱۳۹۸
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

شورای امنیت، دبیرکل ملل متحد، شورای حقوق‌بشر و کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل ‌متحد باید رژیم آخوندی را به‌خاطر پنهان‌کاری مجرمانه و ادامه‌دار در مورد شیوع کرونا و به‌خطر انداختن جان مردم ایران و دیگر کشورها محکوم کنند.
هموطنان عزیز،
پزشکان و پرستاران فداکار!
در این روزهای تلخ که بر اثر پنهان‌کاری و تعلل مجرمانه آخوندها، شیوع ویروس کرونا، زندگی عموم مردم را ‌به‌خطر انداخته،‌ همه شما را به‌همبستگی ملی برای جلوگیری از گسترش بیماری و حفاظت از جان هموطنان و اعتراض و مقابله با رژیم ضدمردمی حاکم فرا می‌خوانم.
به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم و برای بهبودی سریع تمام هموطنانی که به این بیماری مبتلا شده‌اند، دعا می‌کنم.
خاطره پزشکان و پرستاران فداکاری را گرامی می‌دارم که در مراقبت از بیماران جان باختند. این پرستاران در حالی خطر مرگ را به‌جان می‌خرند که سال‌هاست ابتدایی‌ترین حقوق‌شان پایمال سرکوب و غارتگری آخوندها شده‌ است، همه ما خود را مدیون و مرهون این زنان و مردان از جان گذشته می‌دانیم.
هم‌چنین درودها و تقدیرهای خود را نثار هواداران مجاهدین و اعضای کانون‌های شورشی می‌کنیم که به‌خاطر کمک به مبتلایان، خود به بیماری گرفتار شده و جان باختند.
بی‌اطلاع نگه‌داشتن جامعه ایران از شیوع ویروس کرونا، و خودداری از هر گونه اقدامی برای مهار به‌موقع آن، بر‌اساس دستور خامنه‌ای صورت گرفت تا بتواند انتخابات نمایشی و خیمه‌شب‌بازی ۲۲بهمن را از سر بگذراند.
دژخیمی که از اول با تکیه بر شکنجه و اعدام و جنگ‌افروزی و دزدی حکومت کرده، حالا جان ۸۳میلیون ایرانی را به‌بازی گرفته است. او با وقاحت و بیرحمی گفت این بیماری را بهانه کردند که انتخابات را خراب کنند و مدعی شد این ویروس بلای آن‌چنان بزرگی نیست و رژیم از روز اول با شفافیت خبررسانی کرده است.
 
امروز، بعد از جان باختن دست کم ۱۸۰۰تن از هموطنان،‌ هنوز هم آخوندها نمی‌گویند این بیماری از کجا و چگونه به‌قم سرایت کرد، هنوز نمی‌گویند که چرا پرواز‌های هواپیمایی سپاه پاسداران یعنی ماهان‌ایر به‌ چین را متوقف نکرده‌اند و تا همین امروز هم به‌آن ادامه می‌دهند.
خامنه‌ای، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و دیگر ارگانهای سرکوب را مأمور کرده تا به هر وسیله ممکن از افشای آمار واقعی مبتلایان و قربانیان جلوگیری کنند.
این بیماری بیش از همه نهال عمر تهیدستان و کارگران و زحمتکشان را می‌شکند. همانها که در روستاها در فقر و گرسنگی می‌سوزند. همان جمعیت حاشیه‌نشین که دست‌کم ۲۰میلیون نفرند و در محیط‌های آلوده هدف‌های بیماری محسوب می‌شوند.
ابعاد قساوت و جنایت نظام ولایت فقیه را در بی‌دفاع گذاشتن صدها هزار زندانی در مقابل این ویروس می‌توان دید.
از سوی دیگر آخوندها با پنهان‌کاری نه تنها جان مردم ایران را در ۳۱استان کشور به‌خطر انداختند، بلکه به کانون صدور ویروس به بخش‌های وسیعی از جهان مبدل شدند. این، آن روی سکه جنگ‌افروزی و صدور تروریسم آخوندها به‌منظور حفظ سلطه ننگین خودشان می‌باشد.

هموطنان عزیز،
آنچه کشور ما را در برابر بیماریها و بلاهای طبیعی به‌شدت آسیب‌پذیر کرده، یک دیکتاتوری وحشی و غارتگر است که برای حفظ حاکمیت ننگین خود، از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند. رژیمی که زیربناهای اقتصادی و اجتماعی و درمانی و بهداشتی و زیست‌محیطی را نابود کرده است.
راستی کشوری که دست کم ۱۲میلیون‌ نفر آن گرسنگی می‌کشند، کشوری که نزدیک به ۶۰میلیون‌ نفر آن زیر خط فقر مطلق‌اند، چطور می‌تواند در مقابل شیوع این بیماری پایداری کند؟ آن‌هم در شرایطی که بخش زیادی از ثروت کشور خرج سپاه پاسداران جرار خامنه‌ای می‌شود یا برای جنگ و خون‌ریزی در سوریه و عراق و یمن صرف می‌شود.
جنایت آخوندها در ماجرای ویروس کرونا آن روی سکه قتل‌عام بزرگی است که در قیام آبان مرتکب شدند. وقتی حاکمیتشان به خطر می‌افتد به هیچ صغیر و کبیری رحم نمی‌کنند، تصاویر کودکانی که در آبان‌ماه به‌دست پاسداران به‌شهادت رسیدند، وجدان بشریت معاصر را جریحه‌دار می‌کند.
در گزارش اخیر عفو بین‌الملل در مورد قیام آبان۹۸ آمده است: حداقل ۲۳کودک با گلوله‌های جنگی نیروهای امنیتی در اعتراضات آبان کشته شدند و اجساد پیچیده‌شده در کفن آنها تنها دقایقی قبل از تدفین به خانواده‌هایشان تحویل داده شد. البته با این شرط که خانواده‌ها سکوت کنند.
فاشیسم دینی حاکم بر ایران با تمام قوا تلاش می‌کند از روشن شدن شمار شهیدان قیام جلوگیری کند. سازمان مجاهدین اسامی ۷۵۵تن از شهیدان، از جمله کودکان شهید را در هفته‌ها و ماه‌های پس از قیام اعلام کرد تا توطئه پنهان‌کاری و فریبکاری آخوندها را خنثی کند. در همین جا از همه هموطنان، همه مادران داغدار همه بستگان و دوستان و همرزمان شهیدان قیام آبان می‌خواهم به هر طریقی که می‌توانند اسامی این شهیدان را اعلام کنند و به اطلاع مجامع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر برسانند.

هموطنان عزیز، جوانان غیرتمند، دانشجویان آگاه و مبارز!
هم‌چنان‌که مسعود رجوی گفتجنگ مردم ایران با کرونا بخشی از جنگ سرنوشت با خامنه‌ای و رژیم دجال و ضدبشری ولایت فقیه است.
آخوندهای حاکم هیچ بویی از انسانیت، ایرانیت و اسلام نبرده‌اند، آنها نه می‌خواهند و نه می‌توانند از منافع ملی ایران حفاظت کنند.
امروز نه فقط آزادی مردم ایران، بلکه سلامتی و زندگی آنها و نجات اقتصاد و حفظ موجودیت ایران، در گرو ‌سرنگونی این رژیم است. هم‌چنان‌که لازمه صلح و امنیت در منطقه و جهان و مقابله با بلایای طبیعی، مشروط به تغییر این رژیم است. لذا در این موقعیت حساس تاریخ میهن‌مان چند نکته را یادآوری می‌کنم:
۱- خشم فرو خورده را به جانب رژیم نشانه بروید. ابتکارها و خلاقیت جوانان به‌ویژه دانشجویان راهگشا و بن‌بست‌شکن است. این خود ما هستیم که باید برای حفاظت از کشور و جامعه و سلامت و امنیت و آینده‌اش به‌پا خیزیم. باید‌ ابراز انزجار از رژیم و اعتراض و اعتصاب را تا هرکجا که امکان‌پذیر است دامن بزنیم.
۲- امکانات بهداشتی و درمانی باید از انحصار پاسداران و دستگاههای وابسته به بیت‌العنکبوت خامنه‌ای خارج و در اختیار عموم مردم و تحت‌نظر پزشکان و پرستاران شرافتمند و آزاده قرار گیرد.
۳- هواداران مجاهدین و مقاومت، کانون‌های شورشی، شوراهای مقاومت و شوراهای مردمی باید در عین توجه کامل به ضوابط ایمنی و با تجهیزات کامل بهداشتی برای کمک و رسیدگی به مبتلایان و نجات جان هموطنان اقدام کنند. این همدلی و همبستگی ملی جزیی از مبارزه با نظام منحوس ولایت فقیه است.
۴- از عموم هموطنان می‌خواهم به هر طریقی که می‌توانند اخبار فاجعه کرونا و به‌خصوص تعداد و اسامی جان‌ باختگان را به اطلاع عموم برسانند و توطئه سکوت رژیم را در هم بشکنند.
۵- شورای امنیت، دبیرکل ملل متحد، شورای حقوق‌بشر، کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل ‌متحد و دیگر ارگانهای ذیربط بین‌المللی باید رژیم آخوندی را به‌خاطر پنهان‌کاری مجرمانه و ادامه‌دار در مورد شیوع ویروس کرونا و به‌خطر انداختن جان مردم ایران و دیگر کشورها، محکوم نمایند. هم‌چنین می‌خواهیم که برای نجات جان و سلامت زندانیان، مخصوصاً زندانیان سیاسی که تحت شکنجه و محرومیت و فشار مضاعف به سرمی‌برند، بلادرنگ دست به‌کار شوند و از یک فاجعه بزرگ انسانی ممانعت کنند.
 
بار خدایا، مردم ایران را از بیماری و از ویروس ولایت شفا ببخش و در امان و سلامت نگه‌دار.
سلام و سلامت بر مردم ایران



*********
 سازمان مجاهدین خلق ایران: شمار قربانیان کرونا در ۷۴شهر در ۲۸استان تا پنجشنبه‌شب ۱۵اسفند (ساعت ۲۰به‌وقت تهران) قطعاً از ۱۵۰۰تن گذشته است.

  •  دو تن از مدیران شرکت توزیع نیروی برق گیلان به علت ابتلا به کرونا در بیمارستانی در فوت کردند.

خبرگزاری حکومتی رسا در خبری نوشت آخوند اکبر دهقان از حوزه جهل و جنایت  قم امروز پنجشنبه ۱۵اسفند۹۸ مرد.

گزارش یک هموطن از شیوع کرونا و پنهانکاری رژیم در مشهد
  • پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ – گزارش یک هموطن از مشهد:
  • «آمار بیماران مبتلا به کرونا حسابی بالا  میرود:
  • تا امروز  ۹۴ نفر  در بیمارستان امام رضا بستری شدند و تعداد ۴۹ نفر در بیمارستان قائم و تعداد  ۱۸۳ نفر  بیمارستان شریعتی مشهد.
  • بیمارستان شریعتی جای پرتی هست و دور از دسترس و دید است. گوشه‌ای  از مشهد هست  و اول دو راهی طرقبه شاندیز ما بین دو جاده  که با درخت های بزرگ ۲۰ الی ۷۰ ساله پوشانده شده است.
  • بیمارانی  را که حالشان وخیم است نصف شب ساعت  ۳ با آمبولانس به  بیمارستان شریعتی انتقال میدهند.
  • گفته میشود که از این بیماران ۷۰درصدشان احتمالا فوت میکنند. رژیم برای ممانعت از درز این خبر اولا بیماران وخیم را به این بیمارستان پرت افتاده نیمه شب ساعت ۳ منتقل میکند.
  • همچنین گوشی های کادر درمانی و پرسنل دست‌اندرکار این پروژه را برای ممانعت از درز خبر مدتی که شیفت هستند گرفته و در کمد قفل شده نگهداری میکند و هر کس که تخطی کند به حراست معرفی میشود».

گزارش خبرنگار سیمای آزادی از شیوع کرونا در مشهد
  • پنجشنبه ۱۵اسفند ۹۸– یک خبرنگار سیمای آزادی طی گزارش از مشهد گفت: «از سه روز پیش بیماری کرونا در مشهد شیوع پیدا کرده است. کانون این بیماری شهرک صابر مشهد در خیابان پیروزی است که اکثراً مهاجر نشین و افغانی‌هایی بودند که گفته می‌شود به چین رفت و آمد داشتند. امروز آمبولانس های خصوصی و اورژانس ۱۱۵ با لباس مخصوص بیماران را به بخش مراقبتهای ویژه کنترل عفونی بیمارستان امام رضا انتقال دادند.. 
  • در حال حاضر دو تا بخش بیمارستان امام رضا امروز پر شده و ساعت به ساعت به آن اضافه می‌شود.
  • بیمارستان رضوی نامه نوشته به اورژانس مشهد به هیچ عنوان بیمار کرونایی به اینجا منتقل نکنند.
  • در مشهد می‌گویند ماسک کمیاب شده. درد دل کارکنان بهداری این است که ماسک نداریم – هم‌چنین به‌دلیل کمبود کیت، لباس نامناسب به پرسنل امداد نیشابور داده‌اند که آنجا هم بیماری شیوع پیدا کرده است».

گزارش تکان‌دهنده یک هموطن در مورد شیوع کرونا از تهران:
  • پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸– یکی از هموطنان طی گزارشی گفت: «... امروز چند تماس تلفنی با تهران داشتم با توجه به این‌که در بیمارستانهای تهران دوستانی دارند، پرستار دو بیمارستان تهران گفته بودند حداقل در هر بیمارستان تعداد کشته به پنجاه نفر می‌رسد. وضعیت خیلی خراب است و رژیم درمانده و فاسد هم برای تهیه امکانات بسیار کوتاهی و با کمبود دارو مواجه هستند و این‌که حتی راهروهای بیمارستانها مملو از بیماران کرونای است و گاها بیماران را انباشته روی هم رها کرده‌اند. این خبر موثق است و هیچ شبهه‌ای هم ندارد و در اساس دستوری هم که داده شده این است که به بیمارانی که حاد هستند اصلاً رسیدگی نشه و به‌حال خود رها کنید».


  • نقوی‌ حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: مانور مسئولان در ابتلا به‌ کرونا تاثیرات منفی در جامعه داشته است.
  • نقوی‌ حسینی: جامعه گلایه دارند که چطور به‌ مسئولان امکانات خوب داده می‌شود، اما مردم حتی نمی‌توانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده پیدا کنند.
  • برایان هوک: رژیم ایران می‌دانست مشکل کرونا دارد و نباید انتخابات برگزار می‌کرد، ولی برگزار کرد. آنها به مردم خود دروغ گفتند و این کاری است که رژیم ۴۰سال است انجام داده است.
  • روابط عمومی استانداری رژیم در مازندران: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا تمامی مسیرهای ورودی مازندران بر روی مسافران و افراد غیربومی بسته شده است
  • آخوند امید زمانی: پس پرده این ویروس، ویروس فتنه در پی اون قرار دارد شروع هم شده، یک عده‌یی سپاه را متهم می‌کنند می‌گویند سپاه باعث شده که این ویروس وارد کشور بشود
  • کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور تا پایان سال جاری تعطیل شد.
  • انصراف ازبکستان از میزبانی مسابقات وزنه‌برداری انتخابی المپیک به‌خاطر کرونا

آمار رژیم در قم: ۱۶۰۰نفر بستری شدگان کرونا قم
  • دکتر ابرازه قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: تعداد بستری شدگان مبتلا یا مشکوک به کرونا۱۶۰۰نفر تا صبح امروز جمعه ۱۶است. بر اساس آمار آخر و دیروز وزارت بهداشت ۳۸۶نفر از قم دارای کرونا قطعی می‌باشند.

  • شمار قربانیان کرونا در چین به ۳۰۴۵نفر رسید
  • کمیسیون ملی بهداشت چین در تازه‌ترین آمار خود شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور تا بامداد امروز جمعه را سه هزار و ۴۵تن اعلام کرد.
  •  
  • تعداد جان‌ باختگان کرونا در جهان به ۳۳۸۷نفر رسید/ منهای رژیم ایران که آمار را از مردم و جهان پنهان کرده است.
  • روند نزولی کرونا در چین و کره جنوبی
  • افزایش تصاعدی مبتلایان در اروپا و آمریکا
  • کرونا در قم؛ ورود به بخش کهک تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
  • کرونا مسکو را به‌حالت آماده‌باش کامل درآورد.
  • به گفته رژیم آخوندی آمار فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌ شرقی به هشت نفر رسید.
  • ویروس جدید کرونا به پارلمان فرانسه رسید.
  • رئیس مجلس ملی فرانسه ابتلای یکی از نمایندگان و یکی از کارکنان این نهاد به نوع جدید ویروس کرونا را تأیید کرد.
  • ابتلای رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به کرونا
  • نتیجه آزمایش کرونای رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز که در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارد، مثبت اعلام شد.

نماینده وزیر بهداشت رژیم در گیلان:‌ شاهد روزهای دردناکی در بیمارستانهای گیلان هستیم. برخی از خانواده‌ها چند نفر از عزیزان خود را از دست داده‌اند.

حسین شیخ الاسلام سفیر پیشین رژیم در سوریه، مشاور پیشین رئیس مجلس ارتجاع و مشاور کنونی وزیر خارجه رژیم بر اثر کرونا مرد.
رئیسی سردژخیم قضاییه‌ی رژیم اعلام کرد آخوند علی خلفی معاون جنایتکار قضایی قوه قضاییه رژیم، بر اثر کرونا مرده است.

شهر بیت لحم فلسطین برای مقابله با کرونا قرنطینه شد.
دولت فلسطین به مدت ۳۰روز وضعیت اضطراری اعلام کرد تا از گسترش بیماری کرونا جلوگیری کند.

علی فرخزاد معاون استاندار رژیم در قزوین کرونایی شد!
رئیس شورای اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین از ابتلاء شدن یکی از معاونان استانداری رژیم در قزوین به بیماری کرونا خبر داد.

مسیرهای ورودی به مازندران مسدود شد.
به گفته دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان مازندران، بر اساس تصمیم‌گیریهای ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، مسیر ورودی گیلان به رامسر در غربی‌ترین نقطه استان مازندران به روی مسافران بسته شد.

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود (سمنان): آمار مبتلایان به ویروس کرونا رو به افزایش است.
آمار واقعی به یقین بیشتر از این‌ها است که در رسانه‌های رژیم به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

استان هوبی در چین به جز شهر ووهان یک روز بدون مورد جدید کرونا را گذراند.
آن‌طور که آمار رسمی دولت چین نشان می‌دهد، استان هوبی، استانی که ویروس کرونا در آن شیوع پیدا کرد، به‌جز شهر ووهان، برای نخستین بار، ۲۴ساعت بدون مورد جدیدی از ابتلا را سپری کرده‌ است.

برکناری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شوشتر
محمد دانشگر مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر (خوزستان) به‌دلیل انتشار خبر ابتلای دو کودک شوشتری به بیماری کروناویروس برکنار شد.


موارد مرتبط:


اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران