ویروس کرونا در ایران - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸

کرونا در ایران - دفن درگذشتگان کرونا در منازل توسط مردم
کرونا در ایران
این خبر کامل می‌شود.
مسعود رجوی - پیام شماره ۲۲ - شورش در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
مسعود رجوی - رهبر مقاومت ایران

شورش در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت
در عید میلاد امیر مؤمنان، دریغا که تعداد پرپرشدگان و آمار قربانیان فاجعه کرونا، در اثر ویروس ولایت بیش از ۲۰۰۰نفر است. آیا عیدی هست که اهریمنان عمامه‌دار آن را به عزا تبدیل نکرده باشند؟ پس ذوالفقار علی بر فرق آخوندهای ضدبشر، کلمه‌ی نهایی شفا و نجات خلق ستمدیده است. با تمسک به شیر پیروزمند خدا باید در همه جا رژیم را نشانه رفت.
مجاهدان پیشتاز آزادی و کانون‌های دلاور شورشی با الهام از ابراهیم بت‌شکن و حیدر جنگاور و صف‌شکن سوگند خورده‌اند با لعنت به خمینی و خامنه‌ای بت‌های شرک و جاهلیت زمانه را واژگون کنند و بند از بند این رژیم بگسلند. تَاللَّهِ لَأَکِیــدَنَّ أَصْنَامَکُــم...

مبادا در وانفسای کرونا و این‌ همه مصیبتها قرار از کف بدهید و آن‌چنانکه خلیفه‌ی ارتجاع می‌خواهد کُنج عزلت بگزینید و صبر و انتظار انفعالی پیشه کنید. «نه‌جنگ» راه‌کار نیست. لازمه‌ی پیروزی شورش و جنگ صد برابر است.
۱-در هر کوی و برزن فریاد اعتراض سر دهید. ایران فریاد شعله‌ور است. بگذارید دنیا ببیند و بشنود. ببیند و بشنود که مردم ایران کرونا و آخوند نمی‌خواهند.
۲-امکانات بهداشتی و درمانی را باید از چنگ رژیم بیرون کشید و در اختیار مردم گذاشت.
۳- بیمارستانهای سپاه و مراکز درمانی نمایندگان ولی‌فقیه که دارای بالاترین امکانات پزشکی است، باید به روی همه‌ی بیماران باز شود و در اختیار مردم قرار بگیرد. همهٔ تجهیزات ریز و درشت در این مراکز متعلق به مردم ایران است.
۴-خامنه‌ای باید ۱۰۰میلیارد دلار سرمایه و دارایی‌های «ستاد اجرایی فرمان خمینی» ملعون و ثروت عظیم انباشته در تعاونی‌های سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و بنیاد مستضعفان و پولهایی را که در عراق و سوریه و یمن و غزه و لبنان هزینه می‌کند به بهداشت و درمان مردم ایران اختصاص دهد.
۵-رژیم با همین سرمایه و پول می‌تواند از طریق بهداشت جهانی و صلیب‌سرخ بین‌المللی بدون هیچ محدودیتی برای مقابله با کرونا دارو و تجهیزات پزشکی تهیه کند و در اختیار بیمارستانها و مردم قرار بدهد.
۶-بودجه اتمی و موشکی رژیم و سرمایه‌ها و امکانات هلال‌احمر که برای صدور ارتجاع و تروریسم مراکز متعددی در خاورمیانه و آفریقا دایر کرده است، باید صرف درمان مبتلایان کرونا و بیماران محروم شود.
۷- حقوق معوقه‌ی پرستاران و کادر پزشکی و کارکنان زحمتکش بیمارستانها باید بلادرنگ از بودجه و کلان سرمایه‌های سپاه پاسداران پرداخت شود.
۸-داراییهای آستان قدس رضوی در خراسان که با موقوفات نجومی به نام امام رضا در چنگ خامنه‌ای است پول و سرمایه عظیمی دارد که هم‌اکنون می‌تواند در آستانه‌ی سال نو دستمزدها و حقوق پرداخت نشده کارگران و معلمان و کارمندان و هزینه درمان آنها را تأدیه کند. سیاست ظالمانه و ضدانسانی پرداخت نکردن حقوق به‌شمار عظیم کارگرانی که در بحران کرونا اخراج یا به مرخصی اجباری فرستاده شده‌اند باید متوقف شود.
۹- انبارهای سپاه و بسیج و انتظامی و ارتش و همه‌ی دوایر و مؤسسات حکومت و دولت ولایت فقیه باید شناسایی و به نفع مردم و برای مردم تسخیر و تصاحب شود.
۱۰- پولهای غارت شده مردم در بانک‌های سپاه و دولت ولایت فقیه باید به نفع مردم و برای مردم مصادره شود.
۱۱-زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی باید فوراً آزاد شوند. این تنها راه جلوگیری از فاجعه‌ی کرونا در زندانهای رژیم است.
۱۲-مأموران سپاه و بسیج و اطلاعات آخوندها باید از بیمارستانها و مراکز درمانی بیرون انداخته شوند تا در کار پزشکان و پرستاران اخلال نکنند.مزدورانی که در کار پزشکان و پرستاران اخلال می‌کنند باید گوشمالی داده شوند.
۱۳- شوراهای مردمی باید خدمات و امکانات درمانی در هر محله را در کنترل بگیرند و نیازهای مردم خود را تأمین کنند.
۱۴-مراکز حکومتی به‌ویژه سپاه، بسیج، دادگاههای ارتجاع و حوزه‌های جهل و جنایت که تسلیم اراده خلق نمی‌شوند باید دهم کوبیده شود.
حق گرفتنی است. باید برشورید و آنرا از حلقوم آخوندهای ضدبشر بیرون کشید.
مسعود رجوی

**********************

شمار قربانیان کرونا بیش از ۲۳۰۰نفر است
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
ادامه پنهان‌کاری، دروغپردازی و تناقض‌گویی توسط رژیم بر ابعاد جانکاه فاجعه می‌افزاید

در حالیکه رژیم آخوندی به پنهان‌کاری در مورد ضایعات و آمار جانباختگان کرونا ادامه می‌دهد، سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد که شمار قربانیان در ۱۱۵شهر در ۳۰استان از ۲۳۰۰نفر فراتر رفته است. در ۲۴ساعت گذشته بیش از ۳۰۰تن از هموطنانمان در تهران و شهرهای زاهدان، گنبد، قم، آبادان، ساوه، ورامین، قرچک، شهرری، کاشان، اصفهان، رشت، هشتپر، رضوانشهر، آستانه، مشهد، کاشمر، بیرجند، ساری، قائمشهر، بابل، جان سپردند.

ادامه پنهان‌کاری، دروغپردازی و تناقض‌گویی توسط رژیم آخوندی بر ابعاد جانکاه فاجعه می‌افزاید. محمد حسین قربانی نماینده وزیر بهداشت رژیم در گیلان صبح امروز در یک گزارش محرمانه به دفتر خامنه‌ای اعلام کرد شمار قربانیان در این استان تا روز یکشنبه به ۴۰۸تن رسیده که شامل ۶پزشک است. وی بعدازظهر امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی تعداد قربانیان را در گیلان ۲۰۰نفر اعلام کرد در حالی‌که ساعتی قبل از آن معاون وزیر بهداشت گفت تعداد فوت در کل کشور ۱۹۴نفر است. وی البته استان مازندران را به لیست استانهای بحرانی اضافه کرد.

علیرضا رحیمی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع که اظهاراتش توسط خبرگزاری حکومتی ایسنا در تاریخ ۱۷اسفند منتشر شد، گفت: «چرا شیوع کرونا در قم تحت‌الشعاع انتخابات مجلس پنهان شد؟ چرا شهر قم برای پیشگیری از شیوع کرونا در کشور قرنطینه نشد؟».

علی نجفی خوشرودی، نماینده مجلس رژیم از مازندران گفت: «وضعیت شیوع کرونا در استان مازندران به‌ویژه شهرستان بابل به وضعیت بغرنجی رسیده است... سه بیمارستان بزرگ بابل گنجایش پذیرش بیماران جدید را ندارند و کمبود امکانات اولیه برای پیشگیری و فقدان تجهیزات و برخی اقلام دارویی مشکلات مردم را مضاعف کرده است».

در استان گلستان الزامات بهداشتی بسیار کمیاب است و مردم در مضیقه هستند. تمام بیمارستانها پر شده است. سالن نمایشگاه بین الملی استان را برای انتقال بیماران به این محل به بیمارستان صحرایی تبدیل کرده‌اند. بسیج و سپاه در کوچه‌ها و خیابان‌ها تحت عنوان ستاد مبارزه با کرونا برای مقابله با اعتراضات مردم گشت می‌زنند.

شرایط وخیم زندان اوین از یک فاجعه انسانی دیگر خبر می‌دهد. شمار قابل توجهی از زندانیان سیاسی از علائم بالینی کرونا مانند سرفه‌های شدید و تب بالا رنج می‌برند اما هیچ اقدامی برای درمان و قرنطینه کردن آنها به‌عمل نیامده است. وضعیت به‌گونه‌یی است که نگهبانان از ترس آلوده شدن به ویروس وارد سلولها برای سر شماری روزانه نمی‌شوند و از پشت در سر شماری می‌کنند. از امکانات بهداشتی و ضدعفونی هیچ خبری نیست. کیت آزمایش کرونا وجود ندارد. به زندانیان گفته شده باید خودشان مواد بهداشتی مورد نیاز را از بیرون زندان خریداری کنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۸اسفند ۱۳۹۸(۸مارس۲۰۲۰)
*********

آمار وحشتناک جانباختگان در گیلان، ۴۰۸قربانی شامل ۶پزشک فداکار
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
محمد حسین قربانی نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت در مجلس ارتجاع که از دو روز پیش نماینده وزیر بهداشت در استان گیلان شده است صبح امروز در یک گزارش محرمانه به دفتر خامنه‌ای اعلام کرد ۴۰۸نفر در گیلان فوت کرده‌اند که در میان آنها ۶پزشک وجود دارد. طبق این گزارش هم‌اکنون ۱۸۶۰بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای گیلان بستری هستند که حال اغلب آنها رو به وخامت می‌رود.
وی در گزارش دیگری به سعید نمکی وزیر بهداشت روحانی اعلام کرده است اوضاع در گیلان بسیار بحرانی است و اگر کمک جدی از مرکز دریافت نشود، اوضاع غیرقابل کنترل می‌شود. کادرهای پزشکی و پرستاران به‌دلیل فشار کار و کمبود امکانات بسیار خسته و فرسوده شده و برخی از آنها توان ادامه کار ندارند. آنها برای روزهای متمادی در بیمارستان هستند و با خانواده‌هایشان هم امکان دیدار ندارند.

روزنامه حکومتی همشهری صبح امروز به‌نقل از محمدحسین قربانی نوشت: «وضعیت گیلان خوب نیست و اقدامات دولت و وزارت بهداشت نیز کافی نیست و کمبودها وحشتناک است.» او به پنهان‌کاری و دروغگویی رژیم اذعان کرد و اعلام کرد: «آمارها بر اساس یک پروتکل اعلام می‌شود و کانال خروجی آمار هم قرارگاه مبارزه با کرونا است».

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین قربانی بعدازظهر امروز در جلسه‌ای در رشت اعلام کرد شمار قربانیان در گیلان ۲۰۰نفر است. این در حالیست که ساعتی قبل از آن معاون وزیر بهداشت رژیم شمار قربانیان در کل کشور را ۱۹۴تن اعلام کرده بود.شاهدان عینی در گیلان بالاتفاق می‌گویند هیچ مدیریتی در اداره بحران در گیلان وجود ندارد و هر کس کار خودش را انجام می‌دهد.

پاسدار سرتیپ عبدالله‌پور فرمانده سپاه گیلان همراه با دیگر سرکردگان سپاه و بسیج در استان در ستاد مقابله با کرونا همه امور را برای مقابله با اعتراضات و قیام مردم تحت‌نظر دارند. آنها به‌خصوص تلاش می‌کنند از فاش شدن اعداد واقعی قربانیان و مبتلایان جلوگیری کنند.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران ضمن تسلیت به مردم و خانواده‌های داغدار از جوانان دلیر گیلان خواست با رعایت ضوابط بهداشتی به کمک مبتلایان بشتابند. رژیم آخوندی که خود مسبب اصلی گسترش فاجعه است هیچ صلاحیت و توانمندی برای اداره و مدیریت بحران و کمک به مردم گیلان و سراسر ایران ندارد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۸اسفند ۱۳۹۸(۸مارس ۲۰۲۰)
*********
خبرنگار سابق تلویزیون رژیم روز ۱۷اسفند۹۸:
۹روز قبل از راهپیمایی ۲۲بهمن هشدار دادم این راهپیمایی اگر برگزار شود در شرایطی که کرونا به کشور آمده یک فاجعه ملی رخ خواهد داد، هیچ‌کس گوش نکرد.

وی گفت: اگر من به پستی که دوم فوریه مصادف با ۱۳بهمن روی صفحه شخصی خودم گذاشتم مراجعه بفرمایید ۹روز قبل از راهپیمایی ۲۲بهمن هشدار دادم این راهپیمایی اگر برگزار بشه در این شرایطی که کرونا به کشور ما آمده یک فاجعه ملی رخ خواهد داد. هیچ‌کس گوش نکرد و بعضی‌ها آمدند به ما ناسزا گفتند. الآن منابع موثق اعلام کردند که از دهم بهمن یعنی ۱۲روز قبل از راهپیمایی ۲۲بهمن اعضای شورای عالی امنیت ملی و همین طور وزارت بهداشت می‌دانستند که این کرونا به ایران آمده. و جلوی این کار رو نگرفتند.

جلوگیری جوانان از ورود خودروها به شهر آمل به‌دلیل کرونا+ فیلم
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
جوانان در آمل راه ورود به شهر را بستند
معاون سیاسی استاندار رژیم در مازندران شب گذشته ۱۷ اسفند ۹۸ از باز شدن جاده‌ها خبر داد و هم‌چنین اطلاعیه مربوط به مسدود بودن این جاده‌ها از وبسایت مرکز مدیریت راه‌های ایران حذف شد.
همزمان با رفع ممنوعیت تردد خودروها شبکه‌های اجتماعی از تجمع شمار زیادی از جوانان در جاده‌های ورودی و بستن آنها از جمله جاده هراز خبر دادند.
جوانان در آمل به خیابان‌ها آمده و با حضور در محور هراز از ورود خودروهایی که از تهران به این شهر می‌آمدند جلوگیری کرده و فرمان دور زدن و برگشت به آنها می‌دادند.
این در حالی بود که سرکرده فرمانداری رژیم در آمل گفتنیروی انتظامی کنترل جاده هراز را برعهده گرفته و در حال بازگرداندن مسافران است.

وی در یک تلاش مذبوحانه از مردم خواست: مردم نباید خود را با مسافران درگیر کنند و باید اجازه دهند مأموران پلیس موضوع را مدیریت کنند.


ادامه پنهان‌کاری، دروغپردازی و تناقض‌گویی توسط رژیم بر ابعاد جانکاه فاجعه می‌افزاید

در حالیکه رژیم آخوندی به پنهان‌کاری در مورد ضایعات و آمار جانباختگان کرونا ادامه می‌دهد، سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد که شمار قربانیان در ۱۱۵شهر در ۳۰استان از ۲۳۰۰نفر فراتر رفته است. در ۲۴ساعت گذشته بیش از ۳۰۰تن از هموطنانمان در تهران و شهرهای زاهدان، گنبد، قم، آبادان، ساوه، ورامین، قرچک، شهرری، کاشان، اصفهان، رشت، هشتپر، رضوانشهر، آستانه، مشهد، کاشمر، بیرجند، ساری، قائمشهر، بابل، جان سپردند.

احمدی لاشکی، عضو مجلس رژیم از مازندران در تماس با واعظی رئیس دفتر آخوند روحانی هشدار داد مازندران در حال از دست رفتن است و مردم دارند نابود می‌شوند.
  • دیگه ظرفیت نداریم و ما دیگه بریدیم... جاده کندوان رو ببندید. مردم ما دارند نابود می‌شوند. تعداد کشته‌های در این چند روز خدا میدونه الا ماشاءالله داره میره بالا... اگر نشه مردم می‌بندند... آقای واعظی... مازندران داره از دست میره... همه دارند میمیرند دارند نابود می‌شوند. این کار نشه مجبوریم ما خودمون خودجوش راه را ببندیم.

مرگ و میر مهره‌های حکومتی بر اثر بیماری کرونا، هم‌چنان ادامه دارد.
  • آخوند مدرسی و آخوند لطفی از حوزه قم و آخوند حسینی رئیس سازمان تبلیغات رژیم در علی‌آباد کتول، آخوند احمد خسروی و آخوند احمد دهقان مردند.
  • رسانه‌های حکومتی هم‌چنین از تلف شدن شماری از پاسداران و مهره‌های رژیم از جمله رمضان پورقاسم، حاج ابوالقاسمی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه پاسداران، سرهنگ پاسدار رضا خازنی‌زاد، موسی تراب‌زاده دادستان سابق رژیم در آستانه اشرفیه، حسن شیرازی از مداحان خامنه‌ای در قم، خبر دادند.
نماینده وزیر بهداشت رژیم از مرگ بیش از ۲۰۰ نفر در گیلان خبر داد
  • محمد حسین قربانی، نماینده وزیر بهداشت رژیم در استان گیلان گفته است بیش از ۲۰۰ نفر در این استان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. این در حالی است که وزارت بهداشت آخوندی تعداد کل جان‌باختگان ویروس کرونا در ایران را ۱۹۴ نفر اعلام کرده است.

۲پزشک فداکار گیلانی در راه مبارزه با کرونا درگذشتند
  • «دکتر محمد محمدی» رئیس اسبق انجمن پزشکان عمومی رشت و «دکتر محمدعلی ربیعی» یک پزشک اهل شهرستان شفت ساعاتی پیش در راه خدمت و مداوای بیماران کرونایی جان خود را از دست دادند.

شرکت هواپیمایی رژیم اعلام کرد به‌علت محدودیتهای اعمال شده از سوی اروپا، تا اطلاع ثانوی تمامی پروازهایش از ایران به‌ اروپا لغو شده است.
  • به‌علت گسترش کرونا،‌ سازمان هواپیمایی رژیم محدودیت پروازها به‌کیش و نفروختن بلیط برای پرواز به‌این جزیره را اعلام کرد.

رضیان، عضو مجلس ارتجاع: تعداد مبتلایان به‌ کرونا در استان مازنداران افزایش پیدا کرده و دو برابر شده است.
  • رضیان: امکانات موجود برای مقابله با بیماری پاسخگو نیست. مردم استرس دارند و شرایط استان خوب نیست.
  •  جمالی، عضو مجلس ارتجاع: تعداد بیماران مبتلا به‌ کرونا در حال افزایش است و ممکن است تا ۲یا ۳هفته‌ی ‌ آینده بیشتر هم بشود. اکنون کادرهای پزشکی با حجم زیادی از بیماران کرونایی روبه‌رو هستند که بسیاری در آی.سی.یو بستری شده‌اند.
  •  مدیرکل گردشگری استان تهران: در بعضی از شهرستانها به‌دلیل ظرفیت محدود تخت‌های بیمارستانی جهت بستری کردن بیماران مبتلا به‌کرونا، هتل‌ها را هم برای بستری کردن بیماران بکار گرفتند.
  • اعتراف خبرگزاری حکومتی ایلنا: زن‌هایی که همیشه و همه وقت، تنها بوده‌اند؛ حالا در بحران کرونا هم تنها مانده‌اند.
  • آخوند شیاد جوادی آملی: کرونا یک آزمون الهی است. نتیجهٔ‌ این آزمون در روز جزا مشخص می‌شود! راه مقابله دعا و توسل است.
جعفرزاده ایمن آبادی عضو مجلس ارتجاع از گیلان:  با صراحت بگویم  آمار‌هایی که از تعداد مبتلایان و فوتی‌ها بر اثر کرونا داده می‌شود، درست نیست.
  • ایمن آبادی: قبرستان‌ها جا ندارد و اجساد روی هم دفن می‌شوند. به نظرم روزانه فقط ۳۰ الی ۴۰ نفر در استان جان خود را در اثر این بیماری از دست می‌دهند.
  • ایمن آبادی: صریح بگویم، نمی‌توانیم جان کادر درمانی خودمان را تأمین کنیم. اگر بگویم که ۵۰ درصد کادر درمانی استان ما مبتلا به کرونا هستند، خلاف نگفته‌ام.
  • جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت رژیم:‌ قطعاً ما هم‌چنان در نمودار صعودی هستیم و تعداد موارد ابتلا افزایش پیدا خواهد کرد
  • جهانپور:‌ روند فوت در روزهای گذشته افزایش پیدا کرده از میان افراد مورد ابتلای قطعی هم افزایش داشتیم
  • دولت عراق اعلام کرد ۵مرز زمینی خود با ایران را، به علت شیوع کرونا بست

صحبت شهروند قمی که مادرش را بر اثر بیماری کرونا از دست داده خطاب به سران حکومت
آمار فوت در قم بسا بیشتر از اونی هستش که از رسانه ها اعلام میشه این هموطن از وضعیت وخیم شهر قم و آمار بالای فوتی‌ها می‌گوید. 


یکی از هموطنان روز  شنبه ۱۷ اسفند ۹۸ از فردیس کرج گفت:  

«در مورد کرونا فردیس کرج همینطور گشتی های آمبولانس در حال چرخیدن هستند هر کسی تو خیابان افتاد  بر میدارند منتقل میکنند. اگر کسایی که تو خانه هاشون باشند  با آب نمک به جای اسیدپاشی ضدعفونی با آب نمک هست چیز دیگه ای ندارن اینطوری ضدعفونی می کنند و خانه را پلمپ میکنند و مریض را می برند و خانواده اش را معلوم نیست کجا می برند. کرج هم هیچ امکانات پزشکی درستی نداره از اول هم نداشت. اصلا دیگه نداره  همه مانده اند.  همینطور نگاه میکنند  شهر هم بصورت امنیتی هست هیچ خرید و فروشی هم وجود نداره».

فریاد پدری که فرزندش  در حال مرگ است 
خطاب به وزیر میگوید اگر خودت جای من باشی چه می کنی 

 وضعیت حال ملت دردمند ایران پشت پرده عوامفریبی و دجالیت آخوندی
  • کارگر ایران خودرو  با وجودیکه کروناش مثبت بوده با اینحال شرکت ایران خودرو به وی گفته بایستی به کار خود در شرکت ادامه بدی 
  • در حالیکه می بینیم اطلاعیه ایران خودرو به کارگران نه تنها کارخانه تعطیل نکرده  بلکه گفته بایستی سه شیفته کار کنید

سرتیتر خبرهای کرونا
  • مردم بابل به باز بودن جاده‌های ارتباطی اعتراض کردند و به‌خاطر گسترش ویروس کرونا مانع بازگشایی محورهای ورودی مازندران شدند
  • مردم یزد به‌طور خودجوش هتلها و مراکز اقامتی را برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا تعطیل کردند
  • فرماندار رژیم در رفسنجان در یک اقدام دیرهنگام اعلام کرد به‌علت شیوع ویروس کرونا بازار رفسنجان ۳روز تعطیل خواهد بود

صدای یک شیر زن گیلانی

این تنهاصدای گیلان نیست بلکه صدای تمامی ایرانه
اینهادارندبا جان مردم بازی می‌کنند
مردم دارندپرپرمیشن بیمارستانها وقبرستانهاپرشده
چطورمی‌خواهید جواب مردم و خدارابدهید؟
چرااز کشورهای دیگه کمک و تجهیزات واردنمی‌کنید؟

یکشنبه ۱۸اسفند ۹۸مشارکت و همبستگی مردم در مقابله با کرونا
مشارکت و همبستگی مردم در مقابله با کرونا؛ تولیدماسک رایگان توسط کفاشان محله‌ٔ انصاری..

شعارنویسی سقز: کرونای ولایت عامل قتل ملت.

گیلان، ماسوله
هر لحظه وضعیت بحرانی‌تر می‌شود؛ اقدامات نسنجیده نظام جان مردم سالم را هم به خطر انداخته است.

تمامی پرواز‌های ایران‌ایر به کشور‌های اروپایی لغو شد

شرکت هواپیمایی ایران‌ایر امروز اعلام کرد: به آگاهی مسافران گرامی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به مقاصد اروپایی می‌رساند با توجه به محدودیت‌هایی که به دلایل نامعلوم از طرف اروپا بر پرواز‌های "هما" اعمال شده، تمامی پرواز‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقاصد اروپایی تا اطلاع ثانوی به‌حالت تعلیق درآمده است.

نمایش تبلیغاتی و مسخره سم پاشی بازار تجریش + فیلم

نمایش مسخره سمپاشی رژیم در بازار تجریش
حوالی ساعت ۱۰صبح روز یکشنبه ۱۸ اسفند ۹۸ اکیپ های فیلمبردار تلویزیون رژیم به بازار تجریش در تهران رفته و اقدام به فیلمبرداری از ۵مأمور شهرداری که با دستگاه سم‌پاش مشغول سمپاشی در بازار بودند، کردند.

مردمی که شاهد صحنه بودند این اقدام نمایشی دستگاه تبلیغات آخوندی را مورد تمسخر قرار می‌دادند. اکیپ‌های فیلمبردار و کارگران مربوطه، حدود یک ساعت در صحنه بودند و سپس محل را ترک کردند.


سرتیتر خبرهای کرونا تا این ساعت:
  • روزنامه سوئدی داگنزنی هیتر: مخفی‌کاری رژیم ایران باعث گسترش بیماری کرونا شد. این مخفی‌کاری به‌خاطر برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات مجلس بود.
  • بیش از ۴۰درصد مبتلایان کرونا در کرمان پزشکان و پرستاران هستند.
  • شیوع گسترده کرونا/دانشگاه علوم پزشکی البرز وضعیت قرمز اعلام کرد.
  • جاده مشگین‌شهر - اهر با هدف مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا مسدود اعلام شد.
  • تمامی مراکز و اماکن تجاری در اردبیل تعطیل شدند.

دکتر مظفری فوق تخصص بیماریهای ریوی:
  • خطر کرونا جدی است،مجبور شویم بیماران را کف خیابان می‌خوابانیم. ویروس کرونا وحشی‌تر شده

سرپرست مرکز آموزشی و درمانی رازی گیلان:
  • متأسفانه تمام تخت‌های بیمارستانی در تمام ساعت و با ظرفیت کامل پر هستند. به‌محض آن که افرادی ترخیص می‌شوند، باید جایگزین آنها را در تخت بستری کنیم.
  • البته آمار ابتلای دقیق را بنده ندارم، زیرا تمام زمانم صرف اقدامات بیمارستانی می‌شود.

عضو مجلس ارتجاع از رشت: من جواب نمی‌دهم، از دولت بپرسید!
  • عضو مجلس ارتجاع از رشت در پاسخ به این سؤال که شنیده‌ها حاکی از وضعیت بسیار بحرانی در گیلان است، تا چه اندازه این شنیده‌ها به واقعیت نزدیک است؟ گفت: من هیچ جوابی به شما نمی‌دهم. این سؤالات را باید از اعضای دولت و آقای رئیس‌جمهور بپرسید که می‌گویند، همه چیز عادی است.

دفن درگذشتگان کرونایی در منازل توسط مردم
  • سایت حکومتی همشهری به‌نقل از دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران درباره دفن درگذشتگان در منازل توسط مردم نوشت: دکتر زالی در رابطه با مشکلات ایجاد شده در تدفین بیمارانی کرونایی که در منزل فوت می‌کنند، اظهار کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل پزشکی قانونی استان و همکاری با دادستانی و اعلام آمادگی بهشت زهرا، این مسأله در حال حل شدن است. البته مردم نیز باید از کم اظهاری و کتمان ممانعت کنند و تمام شرایط را مطرح کنند، چرا که گاهی افرادی بوده‌اند که برای طی مسیر و روند به گونه‌یی دیگر، شرایط را کتمان می‌کنند که این خطر بزرگی هم برای خودشان و هم دیگران محسوب می‌شود.

  • استاندار رژیم در گیلان: با توجه به‌ محدودیت امکانات و نیروی انسانی، آمادگی برای مواجهه با این ویروس در سطح وسیع را نداریم.

  • رسانه‌های حکومتی: مردم شهر پلدختر به‌منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در یک اقدام خودجوش مسیر ورودی این شهر را مسدود کردند.

  • به گزارش رسانه‌های حکومتی، رضا مدرسی، از آخوندهای حکومتی در قم،‌ بر اثر ابتلا به کرونا مْرد
  • استاندار رژیم در خراسان رضوی: مشهد در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.


خبرهای کرونا از دیگر کشورهای جهان:
  • نخست وزیر ایتالیا به‌دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در مناطق شمالی این کشور دستور قرنطینه کردن حدود ۱۶میلیون ساکن این مناطق را صادر کرد.
  • نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد حداقل ۱۶میلیون ایتالیایی در حال حاضر در منطقه لومباردی این کشور قرنطینه شده‌اند و تا اوایل ماه آوریل (اواخر فروردین ۱۳۹۹) وضعیت قرنطینه در ۱۴استان ادامه خواهد داشت.
  • رویترز: ویروس کرونا با ابتلای ۱۰۰هزار تن در جهان، نظام مالی را نابود می‌کند.
  • اپیدمی بیش از ۳۴۰۰نفر را کشته و در بیش از ۹۰کشور گسترش یافته است و روز جمعه ۷کشور اولین موارد ابتلای خود را گزارش کردند...
  • سازمان بهداشت جهان این هفته گفت در حدود ۳.۴درصد از موارد تأیید شده کوویدـ ۱۹جان‌ باخته‌اند که بسیار بالاتر از مرگ ومیر آنفولانزای فصلی با نرخ زیر ۱درصد می‌باشد...
  • نخست وزیر فرانسه گفت کودکستانها و مدارس در دو منطقه‌یی که بدترین شرایط ابتلای ویروس را دارند، از روز دوشنبه برای ۱۵روز تعطیل خواهند شد...
  • وزیر ورزش (عربستان) گفت عربستان سعودی اجتماعات عمومی در همه رویدادهای ورزشی را از روز یکشنبه معلق کرد. سازمان ملل گفت تعدادی از جلسات در بن آلمان و جاهای دیگر که برای آماده‌سازی نشست آب هوای سازمان ملل که ماه نوامبر در اسکاتلند برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی شده بود را کنسل کرده است.
  • با سرایت ویروس کرونا به حداقل ۹۰کشور جهان، وضعیت در کشورهای اروپایی بحرانی شده و میزان ابتلا و کشته‌ها رو به افزایش است.
  • ایتالیا با فوت ۲۳۳نفر و ابتلای بیش از ۵۰۶۱نفر به کرونا، به یکی از بدترین مناطق اروپا و جهان از منظر ابتلا به این بیماری تبدیل شده است.
  • طبق آمار رسمی فرانسه، میزان فوتی‌های کرونا به ۱۶نفر و تعداد مبتلایان به این ویروس در این کشور به ۹۴۹تن افزایش یافته است.
  • مقامهای آلمانی هم ابتلای بیش از ۷۹۵نفر به ویروس کرونا را تأیید کرده‌اند و از انگلیس هم آمار رسمی از ابتلای ۲۰۶نفر به این بیماری حکایت دارد.
  • ویروس کرونا در اسپانیا تاکنون طبق آمار رسمی ۱۰فوتی بر جای گذاشته و ۴۴۱نفر هم در کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.
  • تعداد مبتلایان به این بیماری در سوئیس به ۲۶۸نفر رسیده است.
  • تعداد مبتلایان به کرونا در هلند ۱۴۹، بلژیک ۸۱، جمهوری چک ۱۹، رومانی ۱۱، مجارستان و لهستان ۵نفر اعلام شده است. تعداد مبتلایان در کرواسی به ۱۲نفر افزایش یافته است.

عراق پنج مرز زمینی خود با ایران را بست
  • در پی شیوع ویروس کرونا هیات گذرگاه‌های مرزی عراق امروز (یکشنبه) در بیانیه‌یی اعلام کرد که پنج مرز زمینی شلمچه، شیب، زرباطیه، منذریه و مندلی میان ایران و عراق از امروز بسته شدند و تبادلات تجاری میان دو کشور از این مرزها انجام نمی‌شود.

موارد مرتبط:

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران