تروریست شماره ۱- عامل سرکوب قیام

۲۹اسفند۹۹

چه چیز قاسم سلیمانی را به نفر شماره۲ حکومت تبدیل کرد؟

یک سال از به‌هلاکت رسیدن قاسم سلیمانی، نفر شماره۲ نظام و مهره اصلی صدور تروریسم آن گذشت. طی این سال اهمیت و تأثیرات این نقصان برای نظام، بیش‌ازپیش، روشن شده‌است. تروریستی که ۲۲سال سرکرده نیروی تروریستی قدس بود و در گسترش و سازماندهی تروریست‌های خارج کشوری نظام نقش عمده‌ و بلاجایگزین داشت.

هدف این نوشتار شناخت عاملی است که باعث‌شد سردژخیم قاسم سلیمانی از یک پاسدار دون‌پایه در روستاهای کرمان، به‌موقعیت نفرشماره۲ در رژیم آخوندی برسد؟

در قیام دی ماه ۹۸، علاوه بر عکس‌های خامنه‌ای، عکس‌های قاسم سلیمانی نیز هدف حمله جوانان قیام آفرین بود.


به زیر کشیدن پوستر قاسم سلیمانی ، توسط جوانان در قیام آبان ۹۸

جوانان آگاه ایرانی، ‌به‌خوبی وی را به‌عنوان «یکی از جدی‌ترین مهره‌های سرکوب رژیم»، هدف قرار دادند. آخوند علم الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد در باره روش «تکه‌پاره کردن آدمها» توسط ایادی دژخیم قاسم سلیمانی، در تلویزیون آستان رضوی ۲۴دی۹۸، به گویاترین صورت کارکرد او برای نظام را اعتراف کرد: «هنوز هفت‌روز از تدفین شهید سلیمانی نگذشته در یک شهری که هفت میلیون، جنازه شهید سلیمانی تشییع‌کننده داشته

… تو همان‌جا بیایند، قبل از هفتم شهید سلیمانی، عکس شهید سلیمانی را پاره کنند؟!… نه خیر! سفیر انگلیس باید تکه‌تکه شود… انگلیس بایستی ممنون نیروهای انتظامی و عزیزان امنیتی ما باشد؛ نجاتش دادند آن شب، اگر این عنصر ناپاک ‌به‌دست نیروهای خط حاج قاسم سلیمانی می‌افتاد، آنهایی که همه گفتند ما توی پیشانیشان نوشتن ما قاسم سلیمانی هستیم، اگر ‌به‌دست آنها می‌افتاد تیکه بزرگ او گوشش بود»



بیرحمی و قساوت علیه مردم ایران، تنها شاخص بالاکشیدن در رژیم ولایت فقیه

بی‌رحمی، قساوت و کینه هیستریک قاسم سلیمانی دربرابر مردم ایران و ضدیت بیمارگونه او با مقاومت سازمانیافته آنان، تنها عامل ارتقای این پاسدار جنایتکار در فاشیسم مذهبی ولایت فقیه بود. سردمداران حکومت، برای مقایسه کردن با او، کسی جز قصاب اوین، اسدالله لاجوردی که تنها شاخص کینه حیوانی با مجاهدین بود را نیافته اند. معاون سابق دادستانی ضدانقلاب رژیم در مصاحبه ای با خبرگزاری حکومتی تسنیم در ۸شهریور۹۶ درباره دشمنی پاسدار جانی با مجاهدین ‌به‌مثابه تضاد اصلی نظام ولایت فقیه، همین تمثیل را آورده و گفته بود که لاجوردی، یک قاسم سلیمانی، اما در داخل کشور بود.

بصورت واقعی نیز قاسم سلیمانی ‌به‌دلیل نقش تعیین‌کننده‌ای که دررابطه با «تضاد اصلی نظام ولایت فقیه»، داشت، قدم‌‌به‌قدم در سلسله مراتب جنایت و کشتار بالا کشید و موردپسند رأس ارتجاع قرار گرفت. این شاخصی است که رژیم آخوندی تمامی مهره‌های خودرا فقط ازطریق آن، شناسایی و انتخاب می‌کند. کما اینکه:

خامنه ای، که آخوند دون پایه ای درسلسله مراتب آخوندی، بیش نبود، در فاشیسم مذهبی ولایت فقیه تنها ‌به‌دلیل کینه ورزی‌اش نسبت ‌به‌مردم ایران و مجاهدین و دفاع از قتل عام آنان ‌به‌جایگاه فعلی دست پیدا کرد. دشمنی و کینه ای وحشیانه که براحتی می‌تواند براساس آن، فرمان شلیک ‌به‌سوی مردم و کشتار ۱۵۰۰جوان معترض را درجریان قیام آبان۹۸ بدون هرگونه دغدغه وجدانی، صادر کند.

آخوند جنایتکار ابراهیم رئیسی تنها ‌به‌دلیل قساوت و بی رحمی که در دهه۶۰ علیه مجاهدین از خود نشان داد و بخصوص شرکت وی در هیئت مرگ در قتل عام مجاهدین درسال۶۷، بالاترین منصب قضایی خامنه ای را صاحب شد.

دژخیم مصطفی پورمحمدی تنها ‌به‌دلیل سبوعیتش در وزارت اطلاعات علیه مجاهدین و عضویت در هیئت مرگ کشتار زندانیان سیاسی به وزارت و وکالت رسید.

علیرضا آوایی وزیر دادگستری آخوند روحانی نیز تنها امتیازی که درکارنامه خود درنظام دارد، کشتار مجاهدین و عضویت در هیئت مرگ سال۶۷ بوده است.

پاسدار محمدباقر قالیباف که به ریاست مجلس رژیم رسید بنابه‌اعتراف خودش، بدست آوردن ریاست یک قوه نظام را مرهون قرارداشتنش در زمره «چوب‌زن‌های کف خیابان» و «چماقداری برای نظام» علیه حق حاکمیت مردم و سرکوب آزادیخواهان به پیشتازی مجاهدین بوده است.

باهمین شاخص می‌توان علت بالاکشیدن تمام مهره‌های این رژیم را، بدون استثنا سنجید.

نقش قاسم سلیمانی در رابطه با سرکوب و کشتار مردم ایران و پیشتازان آن، مجاهدین چه بوده است؟

 آخوند سعادت نژاد نماینده خامنه ای در نیروی تروریستی قدس و مشاور سرکرده آن، درتاریخ ۱۲دی۹۹ از سرکوبگری و ضدیت هیستریک قاسم سلیمانی درمقابل مردم و مجاهدین، از همان روزهای اول پیروزی انقلاب ضد سلطنتی، درتلویزیون حکومتی شبکه پنج آخوندها، گفت:

«من منزل حاج قاسم بودم، یکباره خبر دادند منافقین تظاهرات و راهپیمایی کردند و شورش کرده‌اند در میدان مشتاق، اون موقع می‌گفتند میدان مشتاق که الآن اسمش میدان شهدا ست، مقابل مسجد جامع کرمان است. حاج قاسم از آن کسی که خبر آورد، گفت راهپیمایی کرده‌اند؟! چه می‌گویند؟ گفت دارند شعار علیه ما می‌دهند. گفت چه می‌گویند؟ گفت می‌گویند جماران، بمباران! خدا می‌داند دیگه حاج قاسم تحمل نکرد، نه نگاه کرد ما مهمان در خانه ایشان هستیم،

نه این‌که نگاه کرد کفش بپوشد. با پای پتی و برهنه از خانه دوید، زد بیرون ۳-۲تا از بچه‌ها، اون دورواطراف بودند، یک‌‌به‌یک صدایشان زد گفت بدوید ببینیم این منافقین خاک تو سر ما دارند چی می‌گویند نسبت‌به امام! و بچه‌ها را بین‌راه که داشت می‌رفت یکی‌یکی پیام داد، برایشان تلفن زد که پاشید بیایید اونجا ببینم چه خبر است؟ چندنفری از بچه‌ها همراه حاج قاسم که پیشتازشان او بود آمدند و بالاخره قصه و صحنه را جمع کردند».

پاسدار قاسم سلیمانی در جنگ ضدمیهنی که برضد عالیترین مصالح مردم ایران و ابزاری برای حفظ حاکمیت فاشیسم مذهبی بود، نقش سرکردگی داشت. او در عملیات کبیر فروغ جاویدان نیز از سرکردگان مقابله با مجاهدین بود و خود را سراسیمه ‌به‌جبهه عملیات رساند. یکی از پاسداران همراه قاسم سلیمانی میگوید زمانیکه عملیات فروغ جاویدان آغاز شد و خبر به قاسم سلیمانی رسید، ‌به‌همراه یک گروهان و مقادیری سلاح و ادوات، خود را به اسلام آباد رساند و تعدادی از آنها را با لباس مبدل برای شناسایی فرستاد و بدنبال آن، اقدام‌‌به‌کشتار و قتل عام مجاهدین نمود.


سرسپاری ‌به‌قطب قدرت یعنی خامنه‌ای، آن روی دیگر دشمنی با مردم ایران

قاسم سلیمانی ‌به‌رغم تمام تبلیغات دجالگرانه رژیم، ‌به‌هیچ چیز، حتی اسلام ریایی و دروغین آخوندی نیز اعتقادی نداشت. بندگی و بردگی او به منشأ قدرت، یعنی خامنه ای و هر حاکم دیگری که برسر کار باشد، تنها اعتقاد عملی او بود که نمادی از بی ریشه گی اجتماعیش بود. این رویکرد را در می‌توان در خاطره یکی از نزدیکترین نفراتش ‌به‌خوبی دید. آخوند سعادت نژاد در تاریخ ۱۲دی۹۹ در شبکه پنج تلویزیون رژیم گفت:

«حاج قاسم لبخندی زد و گفت فلانی این چه سؤالی است که از من درباره افراد می‌کنی!؟ من یک معیار و شاخص برای شما بیان کنم که از من داشته باشید! اگر همین بزرگواری که اسم بردید و ”تمام مراجع” و ”تمام روحانیت” و ”تمام مسئولان” و ”رؤسای سه قوه” و ”تمام وزرا” و ”دولت” و ”همه و همه” یک‌طرف باشند و رهبر معظم انقلاب یک‌طرف دیگر باشد، من درکنار رهبر معظم انقلاب، ”در مقابل همه آنها” خواهم ایستاد»

شرکت قاسم سلیمانی درسرکوب قیامهای مردم ایران و کشتار فرزندان آن، مجاهدین

سرسپاری قاسم سلیمانی به خامنه‌ای، و دشمنی‌اش با مردم ایران باعث شده بود هرجا حاکمیت خامنه‌ای در خطر قرار گیرد، او حاضر باشد. قیام دانشجویان در سال۷۸ یکی از همین صحنه‌ها بود. در آن سال قاسم سلیمانی به‌همراه دیگر سرکردگان سپاه، علاوه برحضور میدانی در سرکوب قیام دانشجویان، طی نامه‌ای به آخوند خاتمی، ‌به‌او نیز اولتیماتوم دادند که صحنه را جمع کند وگرنه خود رأسا وارد می‌شوند. پاسدار قالیباف در این‌باره میگوید:

«حادثه سال۷۸ که اتفاق افتاد درکوی دانشگاه، اون نامه‌یی که نوشته شده، بنده نوشتم. باآقای سلیمانی بودیم، با هم! این رو چرا دارم می‌گم؟! وقتی ما آمدیم اونجا وایسادیم، خیلی‌ها ‌به‌ما حرف زدند، همین الان هم هرکجا می‌ریم ‌به‌ما حرف می‌زنند. کف خیابون وقتی راه افتادند، ‌به‌سمت بیت رهبری راه افتادند. بنده فرمانده نیروی هوایی بودم، عکس من روی موتور۱۰۰۰ باچوب هست، با حسین خالقی، وایسادم کف خیابون، که کف خیابون اونجا را جمع کنم.

پس نگاه کنید! اون جایی که لازم بشه بیایم کف خیابون چوب بزنیم، جزو چوب‌زنها ایم. افتخارم هم هست، از سال۵۸ هم با مسعود رجوی چوب می‌زدیم، تو خیابون دانشگاه، و دانشکده، اونجا می‌زدیم. جلوشون رو هم می‌گرفتیم، خوب ما جزو دارودسته بچه‌های شهید بهشتی بودیم، اونها هم دارودسته مسعود رجوی بودند. از اون روز، ما اونجایی که لازم بوده چوب بزنیم، کف خیابون چوب می‌زدیم».

جنایات قاسم سلیمانی علیه قیامهای مردم ایران تنها منحصربه سال۷۸ نبود. در قیام سال۸۸ نیز به‌رغم اینکه قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس بود و ماموریت تعریف شده او برون مرزی بود، باز برای سرکوب مردم معترض خودرا ‌به‌میدان جنایت علیه مردم معترض انداخت. پاسدار محمدعلی جعفری سرکرده قبلی سپاه پاسداران و مشاور فعلی خامنه ای، در توئیتی به‌تاریخ ۲۰بهمن۹۹ باصراحت ‌به‌این نقش جنایتکارانه اعتراف کرده و نوشت:

«در ماجرای فتنه ۷۸ و ۸۸ حاج قاسم در صحنه مقابله با ضدانقلاب در کف خیابان بود و اقدامات موثری را برای کنترل ناامنی و آشوب‌ها انجام می‌داد. بارها شاهد حضور او در قرارگاه ثارالله بودیم»

پاسدار جعفری، همچنین در مصاحبه‌ای درتاریخ ۲۰دی۹۹ با خبرگزاری سپاه پاسداران تروریست موسوم‌به فارس، مجددا همین اقدام را به‌طور مفصل تشریح کرد:

 «مگر می شود حاج قاسم برای فتنه ۸۸ که واقعا خطرش برای امنیت کشور از دیدگاه من از خطر جنگ برای انقلاب و نظام بیشتر بود، بی تفاوت باشد؟ اتفاقا در آن نامه ۲۴ فرمانده سپاه به رئیس جمهور وقت که در واقع تهدید مستقیم رئیس جمهور وقت بود، نامه را حاج قاسم خودش تهیه کرد، ایشان فقط امضاکننده نامه نبود، بلکه نگارنده نامه بود و نقش اصلی و محوری را در تنظیم این نامه و گرفتن امضا از فرماندهان داشت که در پی آن دو جلسه هم با رئیس جمهور وقت داشتیم که روح اصلی نامه هم تهدید بود که اگر توجه نکنید ما طور دیگری برخورد می کنیم

فکر می‌کنند دعوای ۷۸ و یا ۸۸ دعوای دو جناح سیاسی بوده است درحالی که دعوا برسر بودونبود نظام و انقلاب بود. فتنه ۸۸ و فتنه‌گرانی که این ماجرا را به وجود آوردند، ظاهرش موضوع تقلب در انتخابات بود، اما واقعیتش پایان دادن به اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود و طبیعی است چنین چیزی برای افرادی مثل حاج قاسم قابل تحمل نباشد.»

قاسم سلیمانی مدت ۲۲سال سرکرده سپاه قدس بود، عراق میدان اصلی تاخت و تاز این نیروی تروریستی و زمین اصلی برای اجرای توطئه‌های او علیه مجاهدین بود. بعداز اشغال عراق، قاسم سلیمانی با جنایاتی که در آن کشور انجام داد، عملا به حاکم واقعی عراق تبدیل شد. سفرای رژیم در عراق و کل منطقه، توسط سلیمانی تعیین میشدند، ازجمله ایرج مسجدی سفیر فعلی رژیم در عراق، حسن دانایی فر، سفیر قبلی و کاظمی قمی سفیر اسبق رژیم در عراق تماما عوامل نیروی قدس و منصوب قاسم سلیمانی بودند.


علی خرم از دیپلمات تروریست‌های وزارت خارجه آخوندها در روزنامه باند مغلوب نظام، همدلی ۲۷تیر۹۸، به تعیین سفرای کشورهای منطقه توسط نیروی قدس اعتراف کرد و نوشت:

«فلان ارگان این طور می گوید که در قضیه عراق بهتر از سایرین می‌تواند به مدیریت امور اقدام کند. به همین دلیل، سفرای کشور در برخی از کشورها با تصمیم برخی از نهادهای فرادولتی تعیین می شوند. در شرایطی که مر قانون گزینش سفرا را به عهده وزارت خارجه گذاشته است»

حسین امیر عبدالهیان معاون سابق وزارت خارجه رژیم، از باند مقابل او هم ترکتازی قاسم سلیمانی در سیاست خارجی رژیم را ‌به‌گونه دیگری عنوان کرده است:

«ما ابتدای ورودمان به وزارت خارجه فکر می‌کردیم واقعا ما وزارت‌خارجه‌ای‌ها تنها بخش در کار دیپلماسی هستیم و همه ابزارها در اختیار وزارت خارجه است؛ درحالی‌که اصلا این‌طوری نیست

اگر پشت ظرفیت وزارت خارجه قدرت دیگری نخوابیده باشد… کسی‌که وارد مذاکرات می‌شود بخشی از ابزار کار را نخواهد داشت… [نمی‌شود] آقای سردار سلیمانی در چارچوب راهبرد مصوب نظام، برای امنیت ملی ما در عراق عملکردی خاص داشته باشد و از تمام ظرفیت‌های ممکن در حوزه اختیارات خودش استفاده کند و من دیپلمات در مسیر عکس آن عمل کنم» (سایت حکومتی اقتصاد آنلاین، ۱۹مرداد۹۶))

قاسم سلیمانی از همین سیطره خود، تماما در جهت تروریسم و کشتار مجاهدین در عراق استفاده می‌کرد. کینه هیستریک او نسبت‌به مجاهدین ‌به‌حدی بود که آخوند اسماعیل سعادت نژاد مشاور نیروی تروریستی قدس گفته است:

این اشاره مستقیم به شرکت سرجلاد قاسم سلیمانی در سرکردگی کشتار و قتل عام مجاهدین بی‌سلاح در ۱۰شهریور سال۱۳۹۲ در اشرف است که او طراحی و اجرای آنرا ‌به‌عهده داشت. کما اینکه بعد از آن نیز برای دادن گزارش همین جنایت، به مجلس خبرگان ارتجاع شتافت. تلویزیون شبکه خبر، ۱۳شهریور۹۲، در این رابطه گزارش داد:

«سردار سلیمانی با اشاره به ماجرای اخیر در اردوگاه اشرف، مقر منافقین در عراق، گفت: بیش از ۵۰نفر از آنها کشته شدند که بسیاری از آنها از سران منافقین بودند و ۱۰نفر نیز مفقود شدند و این قضیه، مهمتر از حمله مرصاد بود»


حسین امیرعبداللهیان در مصاحبه با تلویزیون رژیم در تاریخ ۱۰دی۹۹ درباره اینکه قاسم سلیمانی چگونه جزئیات امور درعراق را تعیین می‌کرده است توضیح داد:

«در سال۱۳۸۶ قرار بر این شد که مذاکراتی با حضور طرف عراقی بین ایران و آمریکا در عراق صورت بگیرد… ولی چون مسئولیت پرونده در ایران در سطح عالی در اختیار سردار سلیمانی بود… تأکیدات فراوان ایشان در چگونگی… رعایت آداب تشریفات، چگونه ظاهر شدن در مقابل دوربین… بخش‌هایی از این توصیه‌های شخص مقام معظم رهبری بود اما انتقال آن به تیم مذاکره‌کننده و ترجمان آن در اختیار سردار سلیمانی بود»

امیرعبداللهیان درمصاحبه دیگری با تلویزیون افق رژیم در تاریخ ۲۰تیر۹۶ فاش ساخت قاسم سلیمانی هدفی مهمتر از کشتار و سرکوب مجاهدین در عراق نداشته است او درباره محتوای مذاکرات با آمریکا اعتراف کرد نخستین موضوعی که قاسم سلیمانی در مذاکره با امریکائیان روی میز مذاکره گذاشت، موضوع «فعالیت مجاهدین» بوده است:

«تو مذاکرات امنیتی… ما گفتیم خیلی خب میخواهید راجع به عوامل ناامنی در عراق بحث بکنیم… شما اشتباه‌تون اینه سازمان منافقین که هم مردم ایران رو کشته، هم مردم عراق رو کشته و اقدامات تروریستی متعدد در عراق و ایران انجام داده، این گروه رو حاضر نیستید تو لیست گروه‌هایی که میتونند عراق رو نا امن کنند، قرار بدهید»

‌به‌این‌ترتیب مشخص‌شد که قاسم سلیمانی حتی در مذاکره با امریکا هم هدفی جز پرداختن به مسئله مجاهدین در عراق نداشته و می‌خواسته از مذاکراه با آن، میدانی برای شیطان سازی از مجاهدین و کشتار آنان بسازد.

برهمین سیاق خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم‌به تسنیم، ۲۴تیر۹۶ نوشته بود که موشک‌باران‌های جنایتکارانه لیبرتی و کشتار افراد تحت‌حمایت بین‌المللی در آن کمپ موقت، از اقداماتی بوده که تحت هدایت قاسم سلیمانی و نیروهای نیابتی‌اش انجام گرفته است:

«سال قبل تقریبا در همین ایام، نیروهای مقاومت عراق، تحت هدایت سپاه پاسداران، آشیانه منافقین تروریست در عراق را برای آخرین بار هدف قرار دادند و آنان را مجبور کردند از آخرین پایگاه خود در این کشور، یعنی پادگان لیبرتی، به آلبانی [بروند]»

گماشتن مسعود خدابنده، بعنوان مشاور نوری مالکی، توسط قاسم سلیمانی

یکی از مأمورانی که سرجلاد قاسم سلیمانی علیه مجاهدین درعراق بکار گرفت، مزدوری بنام «مسعود خدابنده» بود. مسعود خدابنده نیز دلبستگی خود به قاسم سلیمانی را با گذاشتن تصویر سردژخیم در پروفایل خود، بعد از به‌هلاکت رسیدن او ‌به‌عیان ابراز کرده است.

پروفایل فیس بوک مزدور مسعود خدابنده

با روی کار آوردن دژخیم نوری مالکی در عراق توسط قاسم سلیمانی، مزدور خدابنده نیز بلافاصله بعنوان مشاور او در امور سرکوب اشرف تعیین شد. مسعود خدابنده قبل و بعداز هر تهاجم مسلحانه به اشرف که توسط قوای مزدور نیروی تروریستی قدس انجام می‌شد، ‌به‌همراه همسر انگلیسی‌اش ‌به‌اسم «آن سینگلتون» برای جاسوسی و جنگ روانی در اطراف شهر اشرف حاضر می‌شدند. این مأموریتهای جاسوسی و اطلاعاتی حتی بعد از هجرت مجاهدین از عراق به آلبانی، توسط مسعود خدابنده همچنان ادامه داشت، او با رفتن به کمپ لیبرتی که در یک منطقه حفاظت شده نظامی نزدیک فرودگاه بغداد قرار داشت، کلیپی نیز از فعالیت‌های تبهکارانه اطلاعاتی خود تهیه کرده بود.

قتل عام ۱۰شهریور سال۹۲، تنها یکی از بیشمار جنایات سردژخیم قاسم سلیمانی علیه مجاهدین در عراق بوده است. هفت حمام خون در اشرف و بیش از ۲۰۰ عمل تروریستی که در عراق علیه مجاهدین انجام شد، همگی توسط نیروی تروریستی قدس و و پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی انجام گرفت. کما اینکه ابومهدی مهندس هم که همراه با این جنایتکار ‌به‌هلاکت رسید، از قاتلان تحت امر قاسم سلیمانی در جنایت علیه مجاهدین بوده است:

«خبرنگار تلویزیون حکومتی: علیه منافقین هم توی عراق عملیات می‌کردید؟

ابومهدی مهندس جنایتکار: بله! ما مهمترین عملیات، مثلا پادگان حبیب، عملیات استشهادی تو پادگان حبیب، بعد از شهادت شهید صیاد شیرازی، و آنها گفتند که ۱۳نفر از اونها کشته شده، ولی ساختمان کامل تقریباً منهدم شد»(مصاحبه ابومهدی المهندس جنایتکار با تلویزیون حکومت آخوندی)

ابومهدی مهندس جنایتکار از عوامل نیروی قدس در عراق که همراه سلیمانی به درک واصل شد

دجالیت قاسم سلیمانی در نامگذاری اقدامات سرکوبگرانه رژیم، تحت عنوان «دفاع ازحرم»

پاسدارجنایتکار چهارباغی از سرکردگان توپخانه سپاه در یکی از صحبت‌های خود، در برنامه چهل ستون تلویزیون حکومتی، ۱۳دی۹۹، تعریف قاسم سلیمانی از عبارت دجالانه «دفاع از حرم» را اینگونه باز کرده است:


«عرض کنم که سردار سلیمانی یک چیزی که واقعاً همیشه دغدغه اون بود دغدغه اونو داشت امنیت برای کل جمهوری اسلامی بود. همیشه می‌گفت من یادمه یه بار دعوتش کردم ایشون رو برای بچه‌های توپخانه صحبت کنه وقتی در جمع بچه‌های توپخانه صحبت می‌کرد می‌گفت که به‌شما می‌گن مدافع حرم، می‌دونید حرم چیه؟ حرم یعنی کل جمهوری اسلامی!».

بدین ترتیب، قاسم سلیمانی جنایتکار، تنها ‌به‌واسطه پرداختن به جنگ اصلی نظام ولایت فقیه با مردم ایران و پیشتازان مقاومت آنها، مجاهدین، توانست مدارج جنایت و تبهکاری را در نظام وحشی آخوندی طی کرده و به نفرشماره۲ و بلاجایگزین آن تبدیل شود. از پابرهنه دویدن برای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مجاهدین در خیابانهای کرمان گرفته تا مقابله با مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان و تا عملیات تروریستی علیه مجاهدین در عراق و حملات موشکی به ساکنین بی دفاع لیبرتی و شبیخون جنایتکارانه در ۱۰شهریور۹۲ به افراد بی‌سلاح اشرف وکشتاردانشجویان درسال۷۸ و مردم بپاخاسته درسال۸۸. در صحبت‌های پاسدار جنایتکار چهارباغی هم دیدیم که حتی دخالتهاش در سوریه، عراق، یمن و فلسطین، با عناوین دجالانه «دفاع از حرم»، هم اهرمی برای سرکوب مردم ایران و روحیه دادن و زنده نگهداشتن سپاه پاسداران ‌به‌مثابه ابزار اصلی جنایت خامنه ای علیه مردم و مقاومت سازمانیافته آنها و ادامه غصب حق حاکمیت ملت ایران بر سرنوشت خودشان بوده است. 

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران