تاکتیک‌های «جنگ‌روانی» وزارت اطلاعات (قسمت پنجم)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین
میرحسین موسوی نخست وزیر وقت خمینی در مورد دجال‌بازی‌های ضدامپریالیستی نظام آخوندی: «شعار مرگ بر آمریکا بیش از دستگاه‌های اطلاعاتی در از بین بردن این گروهها نقش داشته است»

درقسمت پیش دیدیم خمینی با احساس جدی تهدید سرنگون‌شدن نظامش، کشتار مجاهدین را از همان صحنه تظاهرات مسالمت‌آمیز نیم‌میلیونی آنان در تهران، ۳۰خرداد۱۳۶۰، عملی کرد. همچنین توضیح دادیم که چنین کشتاری باتوجه به‌رفتارهای قانونی و دمکراتیک مجاهدین، فاقدهرگونه وجاهت قانونی و عرفی بود؛ بنابراین برای انجام آن نیاز به‌بهانه، دستاویز و زمینه‌سازی سیاسی اجتماعی بود تا جنایت‌را درمنظر اجتماعی قابل‌پذیرش کند. یکی از تاکتیک‌های مورداستفاده دجالانه او برای این‌مشروع‌سازی که در شماره قبل این سلسله بحث‌ها توضیح دادیم؛ بهانه «جنگ با عراق» بود. جنگی ضدمیهنی برای گمراه کردن توجهات از جنگ اصلی با مردم و مقاومت سازمان‌یافته آنان.
ترفند دجالانه دوم خمینی، استفاده از مارک «آمریکایی بودن» یعنی انتساب مجاهدین به «آمریکا» بود که نسخه به‌روزشده روش «تکفیرکردن» آخوندی و زدن مارک «بی‌دین» و «دشمن خدا» و غیره برای از میدان به‌درکردن حریف است؛ این‌بار می‌خواست متناسب با مد روز و سوءاستفاده از فضای ضدآمریکایی ناشی از سرنگونی مصدق و کودتای ۲۸مرداد با عربده‌های شیادانه ضدامپریالیستی، دقیقاً میهن‌پرستی مجاهدین که از نقاط درخشش موجودیت آنهاست را هدف قراردهد. تا نگذارد کسی درهراس از فضای هیستریک به‌وجود آمده و خوردن برچسب «حمایت از عوامل آمریکا» صدایش درمورد جنایات رژیم نسبت‌به پاکبازترین فرزندان مردم‌ایران به‌اعتراض بلند‌شود. یکی از سردمداران این خط که عربده‌کش چنین نمایشات «ضدامپریالستی»‌ در اوایل حکومت خمینی بود آخوند شیادی به‌نام «محمد موسوی خوئینی‌ها» است. او نماینده خمینی درماجرای گروگان‌گیری اعضای سفارت آمریکا بود و بعدها به‌واسطه کینه بی‌اندازه‌اش به مجاهدین و خوش‌خدمتی در زدن همین برچسب به انقلابیون اصیل تا کرسی سردژخیم خمینی یعنی دادستانی کل حکومت هم بالاکشید. او تعریف بسیار واضحی از نگاه خمینی برای معیار «آمریکایی بودن» در نظام «سلطنت مطلقه او» ارائه می‌دهد:
– «به‌گفته موسوی خوئینی، ”حتی اگر نافذترین چهره ملی یا غیرملی به‌امام و حریم رهبری معترض شود این ملت می داند که از آمریکا است ولو اینکه این فرد کسی نباشد که وابسته به‌آمریکا و مهره آمریکا باشد، چون دشمن اصلی آمریکاست.”» (فتاح غلامی، سایت حکومتی عصر ایران، ۱۲آبان۸۶)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – هرکس در نظام «ولایت مطلقه فقیه» به «امام و حریم رهبری» معترض شود، وابسته به آمریکاست ولو اینکه «نافذترین چهره ملی» باشد!!!

بنابراین مشخص می‌شود در رژیمی که هیچ‌گاه تضاد ماهوی و جدی با آمریکا نداشته و ازقضا در تمامی سرفصل‌های تعیین‌کننده سیاسی (کودتای ۲۸مرداد، سرنگونی شاه، قتل‌عام انقلابیون، اشغال افغانستان، اشغال عراق و…) اتحادعمل‌های مادی و مشخص هم داشته است، پوشاندن تروریسم در زرورق پزهای ضدامپریالیستی تنها یک دجالیت صرف برای توجیه قتل و کشتار مجاهدین بوده است. همین مضمون را «یکی‌از مدیران اداره کل التقاط وزارت جنایتکار اطلاعات در دهه۷۰» در مصاحبه‌ای، با اعتراف به یک‌فقره از زدوبندهای کثیف مخفیانه بین نظام وحشی ولایت‌فقیه با دولت آمریکا درجریان سرنگون‌سازی دولت سابق عراق برملا کرده‌است. که درآن به‌وضوح دیده می‌شود عربده‌های «انتساب فرزندان رشیدمردم ایران به‌آمریکا» یک ترفند جنایتکارانه بیش نبوده و تضاد اصلی این رژیم، تنها با «مردم ایران و پیشتازان آن» است و نه هیچ‌تضادی دیگر. بنابراین برسرآن می‌تواند درهر تضادی با طرف‌حساب‌هایش به‌راحتی علیه منافع مردم ایران به‌وحدت برسد:
– «[مصاحبه‌کننده نشریه رمزعبور]: در باره ماجرای خلع سلاح منافقین در عراق و مذاکراتی که در جنگ عراق و آمریکا انجام شد توضیح بفرمایید. نظر ایران این بود که آمریکا کلاً سازمان را نابود کند؟
[دژخیم اطلاعاتی پاسخ‌دهنده]: …هیچ کشوری در بده بستان‌ها امکاناتی که علیه آن کشور هست را از بین نمی‌برد و برای خودش یک بدنامی نمی‌گذارد. کسی نمی‌آید که سه، چهارهزار نفر را از بین ببرد. طبیعی بود که آنها هم نپذیرند، ولی در لابی با آمریکاییها واقعاً در حداقل، امتیاز به آمریکایی‌ها دادیم، آمریکایی‌ها از اطلاعات ما استفاده کردند که مثلاً عراق چه امکاناتی دارد. حتی مثلاً در مواقعی اجازه پرواز در آسمان خوزستان را هم به آنها دادیم. یا در موضوع موشک هم ‌می‌شد کارهایی کرد. در همکاری‌هایی که از این طریق داشتیم عمده از طرف انگلیسی‌ها بود -چون انگلیسی‌ها در جنگ مشارکت داشتند- آمریکایی‌ها هم پذیرفتند که قرارگاه اشرف را بمباران کنند. بمباران هم کردند و ۴۰، ۵۰ کشته هم گرفتند. هم فشار ما و هم طبق توافق قبلی سازمان خلع [سلاح] شد». (نشریه رمزعبور شماره۲۱، از انتشارات اطلاعات آخوندها، تیر و مرداد۹۵)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – نمونه‌ای از زدوبندهای خائنانه سپاه پاسداران تروریست که جیغ‌های ضدامپریالیستی‌اش گوش فلک را کر می‌کند با دولت آمریکا برای بمباران و خلع سلاح مجاهدین خلق ایران در عراق

بنابراین می‌بینیم که براساس تعریفی که خوئینی‌ها ارائه داد، در «ولایت مطلقه فقیه» هرکس به حاکمیت خلیفه ارتجاع تن ندهد، آمریکایی تلقی می‌شود، درنتیجه خون، آبرو و مالش هیچ حرمتی ندارد و باید نابود شود.
مطلب حاضر آویختن نظام ولایت‌فقیه به همین «تاکتیک جنگ‌روانی آخوندها» را باکمک اسناد پی‌می‌گیرد:
خمینی، دجالی بود تابع ماکیاولیسم مطلق، او برخلاف دیکتاتورهای کلاسیک، به هیچ چارچوب، پرنسیپ و اخلاقی حتی همان حلال و حرامی که خودش آن‌را تبلیغ می‌کرد نیز پایبند نبود، او برای اعمال سلطه خودش و از میدان به‌درکردن حریفان که آن‌را حفظ نظام می‌نامید اصطلاح «اوجب واجبات» (واجب‌ترین واجب‌های شرعی) را جعل کرده‌بود؛ با این اصل، برای حفظ حکومت فاسد آخوندی هر «عمل حرام» نه‌تنها «مباح» بلکه «واجب» هم می‌شود؛ او بارها و بارها این‌را با صراحت تمام هم بیان کرده‌است، به‌عنوان نمونه:
– «در اسلام اموال، مشروع و محدود به حدودی است و زاید بر این معنا ما اگر فرض بکنیم که یک کسی اموالی هم دارد که خیر، اموالش هم مشروع است، لکن اموال طوری است که حاکم شرع، فقیه، ولی امر تشخیص داد که این به این قدر که هست نباید این قدر باشد، برای مصالح مسلمین او می‌تواند قبض کند و تصاحب کند. و یکی از چیزهایی که مترتب بر ولایت‌فقیه است و مع‌الأسف این روشنفکرهای ما نمی‌فهمند که ولایت‌فقیه یعنی چه، یکیش هم تحدید این امور است.» (صحیفه خمینی، جلد۱۰، صفحه۴۸۱)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – نمونه‌ای از بی‌قانونی در حاکمیت مطلقه فقیه خونریز به اعتراف بنیانگذار آن

بابرگزاری میتینگ عظیم ۲۰۰هزارنفره مجاهدین در ورزشگاه امجدیه تهران در ۲۲خرداد۱۳۵۹ گستردگی اجتماعی مجاهدین به حدی رسیده بود که دیگر نمی‌شد آن‌را درصحنه اجتماعی نادیده گرفت. طوری‌که روزنامه فرانسوی لوموند هم درباره آن نوشت:
– «بنا به‌گفته ناظران، اوضاع در شرایط کنونی، انتخاب بین سازش یا جنگ داخلی است» (لوموند، ۱۴ژوئن۱۹۸۱)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – اذعان روزنامه لوموند فرانسه که خمینی در سی خرداد۶۰ مجاهدین را بین دوراهی تسلیم و کشتار قرار داده بود

خمینی نیز با دیدن چنین قدرتی درصحنه، خطر را در کنار گوش خود حس کرد، بنابراین یا باید به همزیستی دمکراتیک با این هماورد تن بدهد و یا وارد تصفیه خونین آنان شود. او که از شکست مقدر خود در پاسخ‌گویی به الزامات زندگی مسالمت‌آمیز و دمکراتیک به‌خوبی آگاهی داشت و می‌دانست در این میدان، قدرت هماوردی با مجاهدین‌ را ندارد، راه دوم را انتخاب کرد. هم‌زمان با این تصمیم‌گیری استراتژیکی، او زمینه‌چینی روانی و بسترهای اجتماعی این‌تصفیه را هم شروع کرد تا به‌صورت علنی و در کلان‌ترین ابعاد، الزام تلفیق هم‌زمان «اهرم کشتار» و «اهرم شیطان‌سازی» را به سرکردگان حکومت و نیروهای سرکوب در بدنه نظام آموزش دهد. رفسنجانی بعدها در مورد اینکه سرکردگان نظام، چگونه خط کارشان را از خمینی خصوصاً در موضوعات عمومی و سراسری آموزش می‌گرفته‌اند؟ گفت:
– «ما ملاحظه امام را می‌کردیم در مجلس ملاحظه می‌کردیم در حزب ملاحظه می‌کردیم … اما این جا که امام خودشان این کار را کردند یعنی یاد بگیرید که چه کار باید بکنید…» (رفسنجانی درنمایش‌جمعه ۴تیر۱۳۶۱)
– «امام در یکی ار آن جلساتی که ما در قم رفته بودیم برای شکوه راهنمایی به ما کردند، فرمودند شما بروید دنبال مجلس، همین طور کوتاه، امام حرف‌هایشان را استدلالی نمی‌گویند و هیچ وقت نمی‌گویند چرا این را می‌گویم… و ما هم چون روح اطاعت از امام داریم اگر امام نخواست توضیح بدهد ما هم توضیح نمی‌گیریم. خوب قابل درک هم بود برای ما سیاست خط امام این شد که مجلس را جوری به وجود بیاورد که لااقل در مقابل نهاد ریاست‌جمهوری بتواند مقاومت کند… وی در ادامه با اشاره به پایگاه‌های دانشگاه، نماز جمعه، مجلس و… که از دست ضد انقلاب خارج و به حزب‌الله تعلق گرفته بود گفت: پایگاه قانونی ولایت‌فقیه خیلی از مسائل را حل می‌کرد.» (رفسنجانی، نمایش‌جمعه ۴تیر۱۳۶۱)

 ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – صحبت‌های رفسنجانی از شیوه‌های خط دهی ضدانقلابی خمینی به طرفدارانش

 خمینی، دجالی که افتضاح فرورفتن خودش تاخرخره در کثافت‌کاری کلت و کیک و کلید با ریگان و اسرائیلی‌ها چندسال بعد از پرده بیرون افتاد. (افتضاح ایران گیت)، یک‌سال پیش از سی‌خرداد۱۳۶۰، با وقاحت تمام، جهت زمینه‌سازی روانی کشتار مجاهدین، انگشت «جنگ‌روانی» لازمه را برای تعلیم به نیروهایش این‌گونه به‌سوی مجاهدین نشانه‌رفت:
– «می‌بینیم که یک بساطی در امجدیه پیش می‌آید؛ یک غائله درست می‌شود و مع الاسف، جوان‌های ما مطلع نیستند که اینها چه دارند می‌کنند؛ این اشخاص چه دارند می‌کنند و بعضی از اشخاصی که با من هم مربوط هستند، اینها هم ملتفت نیستند که مسائل عمقش چی هست. خیال می‌کنند که مسئله چماقدار است و تظاهرکننده، مسأله این است؟ نه، مسأله این نیست. این یک ظاهری است برای آشوب درست کردن. مسأله عمق دارد. مسأله آمریکاست. مسأله این است که باید آمریکا بیاید اینجا و مقدرات کشور ما را به دست بگیرد. نه مسأله، مسأله این است که یکی می‌خواهد تظاهر کند، یکی می‌خواهد ضد تظاهر. اینها مسأله نیست، اینها غائله ایجاد کردن است برای اینکه نگذارند این مملکت به حال خودش باشد و روی میزانی که دارد حرکت می‌کند، حرکت بکند… همین‌ها هستند که وقتی کشاورزها خرمن‌هایشان را جمع می‌کنند، آتش می‌زنند. الآن هم بازدارند آتش می‌زنند و اگر محافظت نشود، محافظت صحیح نشود، همه‌اش را آتش می‌زنند.» (صحیفه خمینی، جلد۱۲، صفحه ۱۹۳و۱۹۴)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – خمینی دجال خود اولین کس بود که با برچسب زدن «آمریکایی» به مجاهدین زمینه‌سازی قتل‌عام آنها را آماده می‌کرد

 اتهام‌ زنی خمینی بر «انتساب مجاهدین به آمریکا» آن‌هم درزمانی‌که به‌دلیل سوابق درخشان مبارزاتی مجاهدین علیه دیکتاتوری شاه، هیچ‌کس حتی در درون رژیم این‌را پذیرا نبود، نشان‌دهنده اشراف او بر کارکردهای جنگ‌روانی، برای نابودسازی حریف بود. خمینی خوب می‌دانست بدون وارونه کردن نقطه قوت‌های نیروی‌هماورد و تخریب ویژگی «میهن‌پرستی مجاهدین» که از امتیازهای منحصربه‌فرد و جاذب آنها هست هرگز نخواهد توانست آنها را در ابعاد صدها نفره کشتار کند؛ خصوصاً اینکه سوابق انقلابی و مجاهدت مجاهدین در زندان‌های شاه، درکنار سپاس‌گویی و عافیت‌طلبی آخوندها، هنوز در خاطره‌ها زنده بود؛ بنابراین درقدم نخست می‌بایست این‌حربه از مجاهدین گرفته ‌شود تا به‌جای آن، خمینی مرتجعی که با شیادی خود را «انقلابی‌ترین مرد جهان» جا زده‌ بود، وجهه درخشان مجاهدین در پاسداشت راه و مسیر مصدق کبیر را در مبتذل‌ترین شکل آلوده کند و مسیر قتل‌عام میهن‌پرست‌ترین فرزندان ایران هموار شود، به‌همین خاطر بود که با بی‌شرمی تمام، پیکر بی‌جان شهیدان مجاهد، این رزم‌آوران فداکار مردم ایران را، پس از اعدام، لای پرچم آمریکا می‌پیچید تا تروریسم افسارگسیخته مادون‌تاریخی خود را مبارزه با آمریکا جلوه دهد و مخالفانش را با اتهام همین وابستگی قتل‌عام کند. این حقیقت امروزه آن‌چنان روشن شده‌است که حتی سرمقاله روزنامه رسالت، ارگان باند فاشیستی مؤتلفه، هم خطاب به باندهای متخاصم می‌نویسد اگر این اتهام که مجاهدین عامل آمریکا هستند را به کار نمی‌بردیم، دیگر چه دلیلی برای اعدام آنها وجودداشت؟
– «او [منظور آخوند محمد موسوی خوئینی‌ها دادستان کل رژیم در زمان قتل‌عام۶۷ است] در صدور حکم خود به گونه ای مْصر است که حتی [مجاهدین]… [را] استثناء نکرده است و صریح می گوید؛ ”امروز هم تمام مردم ایران و تمام گروه ها و احزاب و تشکل‌های سیاسی نه تنها مخالف آمریکا بلکه مخالف هر دولتی هستند که منافع ملی ایران را تهدید کند.” از پاسخ ایشان کشف می‌شود نه تنها دیروز بلکه امروز هم این گونه بوده است!! معلوم نیست اگر پاسخ ایشان درست باشد پس صدها نفر از عوامل آمریکا که در گروه‌های محارب توسط نهادهای امنیتی دستگیر و توسط دستگاه قضائی اعدام شدند و اکثر این اعدام‌ها هم ایامی بوده که ایشان دومین مقام قضائی کشور بودند، به چه جرمی مجازات شدند؟!» (روزنامه حکومتی رسالت، ارگان باند فاشیستی مؤتلفه، ۱۵مهر۹۶)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – اعتراف روزنامه حکومتی رسالت به اینکه اگر آخوندها مجاهدین را به آمریکا نمی چسباندند هیچ دلیل دیگری برای سرکوب و کشتار آنها در دست نداشتند

سال‌ها بعداز اتهام‌زنی خمینی دربارا «انتساب مجاهدین به آمریکا»، میرحسین موسوی که تقریباً دربیشتر دوران خلافت خمینی نخست‌وزیر او بوده‌است در سمینار استانداران حکومتی، منافع این «اتهام زنی» و «شیطان‌سازی» درخدمت دستگاه «کشتار» حکومت را، این‌گونه تشریح کرد:
– «شعار مرگ بر آمریکا و دیگر شعارهای مردمی و اسلامی مهمترین ابزار برای مقابله با گروه‌های کمونیستی، مائوئیستی و [مجاهدین] بود وشعار مرگ بر آمریکا بیش از دستگاه‌های اطلاعاتی در از بین بردن این گروه‌ها نقش داشته است.» (روزنامه جمهوری رژیم، ارگان حزب چماق‌به‌دستان، ۱۳مهر۱۳۶۷)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – اعتراف نخست‌وزیر وقت خمینی به کارکرد شعارهای دجالانه ضدامپریالیستی درنظام آخوندی برای سرکوب و کشتار

سرکردگان دیگر رژیم و رسانه‌های باندهای مختلف حکومت هم بارها و بارها با زبان‌های گوناگون اعلام کرده‌اند که هدف حکومت آخوندی از اشغال سفارت آمریکا در سال۱۳۵۸ و زیرپاگذاشتن قوانین بین‌المللی درگروگان‌گرفتن ۴۴۴روزه اعضای این سفارت که مهم‌ترین واقعه سیاسی دوساله نخست حاکمیت خمینی بود، تنها به‌منظور «ازمیدان به‌درکردن» مجاهدین و برای مقابله با نفوذ روبه‌رشد آنها در بین جوانان و زنان، طراحی شده‌بود.
شواهدی‌ که در زیر می‌آیند به‌اندازه کافی گویای این‌حقیقت هستند که چگونه رژیم ولایت‌فقیه برای «ارتکاب جنایت» از مارک «آمریکایی» در «دستگاه جنگ روانی» علیه مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران و مجاهدین‌خلق سوءاستفاده کرده است و به‌همین‌خاطر ما‌را بی‌نیاز از توضیحات بیشتر می‌کنند:
«اولین مصاحبه مطبوعاتی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام درساعت هفت بعد از ظهر روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و در اولین ساعات تسخیر لانه جاسوسی، در درون لانه جاسوسی یک مصاحبه مطبوعاتی برگزار گردید. در این مصاحبه یکی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام به عنوان سخنگو طی سخنانی به دلائل تسخیر لانه جاسوسی پرداخت… [اوگفت]: …به‌عنوان قشری از روشنفکران که در خدمت انقلاب هستند معتقدیم با توجه به این‌که دشمن اصلی انقلاب ما آمریکا است و به علت فرقه‌گراییها و برخورد گروهها وجود ضدانقلابیون، اغتشاش‌ها، ارگان‌های اجرایی انقلاب ایران در حال از دست دادن جهت اصلی خود است و به راههای فرعی کشیده می‌شود، انقلاب وقتی نجات پیدا می‌کند که در خط اصلی خود قرار گیرد…» (پایگاه حکومتی جامع تاریخ معاصر، روزنامه حکومتی اطلاعات، ۱۴آبان ۱۳۵۸)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – اعتراف به‌اینکه نظام آخوندی درصورت عدم مقابله خشونت‌بار با مجاهدین به دمکراتیک‌ترین صورت جارو توسط آنها جارو می‌شد

– «آیت‌الله‌هاشمی به تسخیر لانه جاسوسی پرداخته و ادامه داد: گروهک‌ها خودشان را آماده کرده بودند، هریکی هفت هشت تا روزنامه داشتند در آن مرحله شروع کردند…

اشغال لانه جاسوسی ضربه‌ای که ملت به آمریکا وارد کرد
هاشمی بعد از تشریح تسخیر لانه جاسوسی به انقلاب سوم پرداخت و گفت: ضربه دوم بعد از سیر این دو جریان شروع شد. ضربه‌ای که ملت وارد کرد اشغال لانه جاسوسی بود که این خیلی مهم بود. شیرازه جریان‌ها را از هم پاشید، ۶۰نفر را بیشتر نگرفتند یک ساختمان کوچکی را بیشتر تصرف نکردند، اما عمده اشکالش این بود که شیرازه پاشیده بود یعنی فرماندهی و اتاق کنترل را ما گرفتیم. این اتاق که گرفته شد دیگر حرکت‌ها خیلی درست نبود هر کسی به میل خودش حرکت می‌کرد» (خبرگزاری سپاه پاسداران، موسوم‌به فارس، ۵تیر۹۴)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – اعتراف هاشمی رفسنجانی به اینکه هدف یک از کودتای موسوم به «انقلاب فرهنگی» مقابله با استقبال دانشجویان و اقشار آگاه از مجاهدین بوده است

– «لانه جاسوسی در حالی به تسخیر نیروهای انقلابی درآمد که جوانه انقلاب اسلامی تازه سر بر آورده و بسیار آسیب پذیر و شکننده بود. این حرکت انقلابی با از کار انداختن موتور محرکه گروهک‌های ضد انقلاب گامی مهم در مسیر ایمن سازی، مصونیت و تثبیت انقلاب برداشت… یکی دیگر از رهاوردهای وقایع ۱۳آبان به ویژه تسخیر لانه جاسوسی نمایش قدرت انقلاب و قاطعیت و اقتدار آن در برابر دشمن بود. چنانچه این قدم اول محکم برداشته نمی‌شد، بدون شک در مسیر بقای انقلاب اسلامی چالش‌های فراوان دیگری پدید می‌آمد. موضع حمایتی و سخنان کوبنده امام در رابطه با تسخیر لانه جاسوسی نشان داد مؤلفه اقتدار خواهی جزئی لاینفک از بدنه فکری و سیاسی انقلاب اسلامی است.» (روزنامه بسیج سپاه پاسداران، موسوم‌به جوان، ۱۲آبان۹۶)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – «مولفه اقتدارخواهی جزئی لاینفک از بدنه فکری و سیاسی [نظام آخوندی] است» این است بن‌مایه ضدامپریالیسم‌نمایی‌های آخوندها

– «ضعف مفرط دولت موقت در برخورد با گروهک‌های ضد انقلابی و تروریستی باعث شد که موج هرج و مرج و درگیری‌ها در مناطق غرب کشور و در جاهای دیگر حتی در تهران افزایش یابد… مستنداً و قاطعانه بر این باورم که با توجه به روند حرکت دولت موقت و تحرکات ضد انقلاب و ارتباطات و توطئه‌های سفارت آمریکا و موج دشمنی دولت آمریکا و غرب در برابر نظام نوپای جمهوری اسلامی اگر اقدامی نمی‌شد و جریان ۱۳آبان سال ۵۸ اتفاق نمی‌افتاد، یقیناً و مطمئناً به استناد همه موارد دیگر مشابه که الان می بینیم در کشورهای مختلف، از جمله در همین قضیه بهار عربی به قول غربی‌ها یا بیداری اسلامی که چطوری دگرگون شد و قدرت‌های بزرگ مسائل را در مصر در جاهای دیگر مانند لیبی به نفع خودشان تمام می‌کنند، همین بلا را سر انقلاب ایران می‌آوردند… در چنین شرایطی بود که انجمن‌های اسلامی طرفدار خط امام که در غربت و مظلومیت بودند و اگر چه هواداران بیرونی آنها همه جامعه ایران بودند ولی دانشگاه‌ها در اختیار کمونیست‌های آمریکایی؛ اقلیت و اکثریت و توده و مائوییست‌ها و حزب دموکرات و کومله و [مجاهدین] و صدها اسم که هر کدام یک گروه چند نفری درست کرده بودند و دفتر و دستک و تشکیلات، در آن شرایط این نیروهای خط امام تحلیل کردند و دیدند انقلاب به یک حرکت جدی احتیاج دارد…» (حمید انصاری، از پادوهای بیت خمینی دجال، سایت حکومتی جماران،‌ ۱۵آبان۹۵)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – اعتراف یکی از نزدیکان خمینی که تمامی شکلک‌های ضدامپریالیستی نظام آخوندی تنها برای ازمیدان بدر کردن مجاهدین بوده است

– «گروههای چپ و مارکسیست که به دنبال سرکوب گسترده خود در دوران پهلوی، توانسته بودند پس از پیروزی انقلاب، در فضای سیاسی کشور عرض‌اندام کنند، بیش‌ازهرچیز به ضدامپریالیست و ضدآمریکایی‌بودن خود فخر می‌فروختند و خود را سردمدار حرکت‌های ضدامپریالیستی قلمداد می‌کردند. آنها نیروهای مذهبی را به دلیل مواضع شرعی! فاقد پتانسیل لازم برای مبارزه با امپریالیسم می‌دانستند و انقلاب اسلامی را هم یک انقلاب سطحی داخلی و ناشی از اختلافات شاه و روحانیت تحلیل کرده… بودند… اقدام دانشجویان، علیرغم تمامی جنجال‌هایی که از سوی گروه‌های چپ‌گرا برپا شد، اتهام آمریکایی ‌بودن انقلاب اسلامی را برطرف ساخت؛ چراکه برخی بر این باور بودند که آمریکا به‌خاطر جلوگیری از وقوع یک انقلاب سوسیالیستی در ایران، انقلاب اسلامی ایران را هدایت کرده است. اما این رخداد سیاسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، آن دسته از گروه‌های چپ که به همراهی با انقلاب تظاهر می‌کردند ــ مانند چریکهای فدایی خلق، حزب توده و گروه‌های التقاطی نظیر [مجاهدین] ــ را دچار نوعی سیاست انفعالی کرد و به‌اصطلاح، این گروه‌ها وجهه ضدآمریکایی خود را از دست دادند.» (احمدرضا شاه‌علی، سایت حکومتی پرتابل جامع به‌اصطلاح علوم انسانی،۱۳۸۴)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – ضدامپریالیسم‌نمایی‌های پوشالی آخوندهایی که بالاترین سوابق زدوبندهای خائنانه استعماری را پرونده دارند

– «اهمیت این مهم و درس‌هایی که در شرایط کنونی می توانیم از آن [اشغال سفارت آمریکا] بگیریم ما را وا می‌دارد تا به بازخوانی زمینه ها و پیامدهای آن بپردازیم. مهم‌ترین زمینه‌ها عبارتند از:
۴- از بین رفتن جاذبه گروه های چپ مارکسیستی
این گروه‌ها که تا پیش ازاین خود را تنها سردمدار مبارزه با امپریالیسم آمریکا می دانستند و نیروهای انقلابی را به سازش کاری در مقابل آمریکا متهم می کردند، با تسخیر لانه جاسوسی و کشف مدارک و اسناد موجود در این مرکز که رابطه مخفی آنها را با آمریکا روشن می ساخت، با این اقدام به یک باره در بن بست سیاسی قرار گرفتند.

۵- میدان دار شدن نیروهای انقلابی و تثبیت انقلاب
این دستاورد مهم از یک سو زمینه ساز تثبیت انقلاب در برابر اقدامات گروهک های ضدانقلاب، مقابله با کودتاها و مقابله با تجاوز عراق علیه ایران شد و از سوی دیگر موجب تقویت روحیه‌ی خودباوری و ما می توانیم در عرصه های دیگر که امروز شاهد نتایج آن در حوزه های مختلف هستیم، گردید.» (سایت امنیتی بصیرت، ۱۳آبان۹۶)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – اعتراف در نشریات امنیتی نظام آخوندی به اینکه هدف از شکلک‌های ضدامپریالیستی فقط مقابله با تنها هماورد نظام یعنی مجاهدین خلق بوده است

– «امام بعد از اشغال سفارت از آن حمایت و آن‌را انقلاب دوم نامیدند… پس از این واقعه ضد انقلاب داخلی و نیروهای [مجاهدین] در موضع انفعالی قرار گرفتند چون به‌لحاظ تبلیغی تنها اتهامی که بر نیروهای انقلابی می‌زدند غربگرایی و آمریکایی بودن آن بود، اما تسخیر سفارت آنان را مستاصل کرد.» (فتاح غلامی، سایت حکومتی عصر ایران، ۱۲آبان۸۶)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – اعتراف رسانه‌های حکومتی به اینکه نمایشات مسخره ضدامپریالیستی آخوندها تنها ترفندی برای از میدان بدر کردن مجاهدین بوده است

– «آن چیزی که من یادم است کل دوستان یکی از دلواپسی هایشان این بود که بالاخره چه کار می‌شود کرد. هر روز این قضیه تشدید می‌شد و عرصه برای بچه‌های طرفدار انقلاب تنگ‌تر می‌شد و روز به‌روز هم قضایا به‌شکلی پیش می‌رفت که در واقع گروه‌های مخالف انقلاب دائماً به‌اسم یک حزب جدید می‌آمدند و از دانشگاه به‌عنوان مرکز ستادشان اتاق یا سالن می‌گرفتند و این داشت به‌صورت قانون می‌شد. یک قانون نانوشته که هر کسی یک حزب اعلام کرد می‌تواند یک دفتر از دانشگاه بگیرد و همین طور بدون هیچ کنترلی پیش می‌رفتند.
یعنی یک نوع حاکمیت گروه‌ها بر دانشگاه‌ها بود، نه حاکمیت انقلاب بر دانشگاه‌ها. برای اینکه این حاکمیت تغییر کند و به‌حاکمیت انقلاب بر دانشگاه تبدیل شود، مستلزم این بود که یک توقفی در وضعیت موجود ایجاد شود تا از یک طرف، به‌لحاظ آموزشی که عرض کردم تمام متون، سیستم و روش‌ها، با آن محورهایی که آنها دنبال می‌کردند تغییر کند و از طرف دیگر به‌دنبال این بودیم که یک جو مناسب برای کار آموزشی پیش آید، یعنی دانشگاه از حالت سیاست زده صرف و آن هم مرکزی بر علیه انقلاب نه در جهت انقلاب، تبدیل شود به‌یک مرکز آموزشی در خدمت انقلاب. مگر اصلاً رسالت دانشگاه غیر از این است سیاست بازی‌های مخالف نظام آن هم از نوع مسلحانه‌اش یعنی چریک‌های فدایی مسلحانه با نظام می‌جنگیدند، [مجاهدین] مسلحانه می‌جنگیدند، خلق ترکمن، خلق عرب، خلق فلان و… اینها مردم ترکمن و مردم عرب که نبودند، اینها گروهک‌هایی بودند که با سوء استفاده از عنوان خلق ترکمن و خلق عرب و خلق بلوچ و خلق کرد، علیه نظام جنگ می‌کردند و در دانشگاه هم که می‌آمدند و کار سیاسی، عملیاتی و حتی پشتیبانی درمانی خودشان را می‌کردند و از امکانات دانشگاه استفاده می‌بردند.
خوب هر عقل سلیمی اجازه این بهره‌برداری را نمی‌دهد و اگر خود دانشجوهای انقلابی به‌فکر نباشند، چه کسی باید کاری انجام دهد متأسفانه این موضوع را بعضی از دوستان دفتر تحکیم که بیشتر فکر می‌کردند که این لانه جاسوسی می‌بایست به‌صورت مرکزی برای ادامه کار سیاسی آنها ادامه داشته باشد حاضر نمی شدند بپذیرند و با انقلاب فرهنگی مخالفت می‌کردند. علت این مخالفت‌ها برای ما روشن بود، آنها فکر می‌کردند که با راه اندازی این تز که یک حرکت انقلابی و دانشجویی جدید به‌نام انقلاب فرهنگی بود، دیگر دکان لانه جاسوسی بسته خواهدشد. زیرا بهره‌برداری سیاسی از آن می شد. انقلاب فرهنگی در واقع نه تنها معارض حرکت تسخیر لانه جاسوسی نبود بلکه مکمل آن هم محسوب می‌شد.
آن نتیجه‌ای را که انقلاب و امت می‌خواست از تسخیر لانه جاسوسی گرفته شده بود» (صادق محصولی، خبرگزاری سپاه پاسداران، موسوم‌به فارس، ۲۶اسفند۸۷ به‌نقل‌از روزنامه دولتی ایران متعلق به خبرگزاری رسمی رژیم، ایرنا، ۱۴مهر۸۷)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – اعتراف پاسدار صادق محصولی به اینکه انقلاب فرهنگی خمینی تنها یک کودتا علیه استقبال دانشجویان از جنبش مترقی و انقلابی مجاهدین بود

نمونه‌هایی ازکشتارمجاهدین به‌مثابه رشیدترین فرزندان مردم‌ایران زیر آتش‌تهیه سنگین هیستری «ضدامپریالیست‌نمایی‌ ابتذالی و تروریستی»
– «هجوم‌مسلحانه [؟!]”مجاهدین‌خلق”‌به‌مردم [!!!]، باخشم‌انقلابی [؟] توده‌های‌مسلمان [؟] مواجه‌شد…
قبلا برژینسکی مشاور کارتر و طراح اصلی توطئه های امپریالیستی گفته بود که آمریکا بیش از پیش به عملیات گروه‌های مسلح ایران دل بسته‌است و ژنرال هیگ چندی پیش گفته بود که چنانچه در ایران جنگ داخلی روی دهد آمریکا به گروه‌های مسلح کمک تسلیحاتی خواهد کرد. و دیروز تهران شاهد درگیری‌هایی بود که بدون شک امپریالیسم آمریکا از آن بهره خواهد برد…
در ساعت ۱۸.۳۵ دقیقه گروهی از مردم در میدان فردوسی شروع به دادن شعار علیه بنی‌صدر کردند این گروه درحالی‌که فریاد می زدند مرگ بر بنی‌صدر – خمینی عزیزم بگو تا خون بریزیم در خیابان قره‌نی دست به‌راهپیمایی زدند…» (کیهان آخوند خاتمی، ۳۱خرداد۱۳۶۰)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – خمینی که خود درپاریس تمام زدوبندهای استعماری را با برژینسکی انجام داده بود هنگاه تصمیم به خون‌ریختن از مجاهدین ناگهان عبای ضدبرژینسکی برسر کشید

– «۱۷۷نماینده‌مجلس‌باشعار مرگ‌برآمریکاعدم‌کفایت‌سیاسی‌بنی‌صدررا تصویب‌کردند…»
«امام: می‌گویند ما طرفدار خلق هستیم، خلق‌ایران آمریکاست؟!…»
«دیروز در زندان اوین به اجرا درآمد: اعدام انقلابی ۲۳مهاجم مسلح [؟!] و عامل درگیری‌های اخیر…»
«اطلاعیه جهاد سازندگی برای مقابله با ستون پنجم دشمن… اما اینک که دست آمریکا از آستین پلید [مجاهدین] بدر آمده است تا راه را برای ورود ابرقدرت‌ها هموار نماید و اینک که [مجاهدین] و دیگر هم‌پیمانان آنها به منزله ستون پنجم دشمن به تضعیف پشت جبهه و بالنتیجه تضعیف جبهه پرداخته‌اند واینک که همکاری و همدستی آنان با رژیم آمریکائی عراق در جهت نابودی انقلاب اسلامی برملا گشته است…».
«… و اطمینان داشته باشید که [مجاهدین] با دست‌یابی به شیوه های آریامهری و قتل‌وغارت و آتش‌سوزی و ایجادوحشت گور خویش را بدست خویش کندند و ایستادگی اینان در برابر اسلام و قرآن و مردم مانند مقاومت حباب در برابر خورشید خواهد بود اطمینان داریم که حرکت مذبوحانه گروهک‌های ورشکسته وابسته به شرق و غرب نهادهای قانونی جمهوری اسلامی را از انجام وظیفه خطیر خویش در این شرایط حساس و سرنوشت ساز باز نخواهد داشت… جامعه روحانیت مبارز تهران».
«رئیس مجلس: شمادرصحنه حاضریدو اجازه نمیدهید کسی از مصلحت انقلاب تجاوز کند… مردم مسلمان و انقلابی [!!!] تهران از نخستین ساعات بامدادی دیروز در مقابل مجلس شورای اسلامی اجتماع کردند تا در جریان کار بررسی عدم صلاحیت رئیس جمهور باشند پس از صدور رأی مجلس، هزاران تن از مردم تهران با دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت‌فقیه از رأی مجلس حمایت کردند…».
«صبح دیروز هزاران نفر از مردم مسلمان و متعهد تهران برای دومین روز متوالی مقابل مجلس شورای اسلامی با در دست داشتن پلاکاردهائی که بر روی آن نوشته شده بود ”با روح خدا هرکه درافتاد ورافتاد” و ”ماخواستار محاکمه قاتلین و اعدام عاملین جریان توطئه دیروز هستیم” و نیز با دادن شعارهائی چون ”مرگ بر بنی صدر”، ”مرگ برآمریکا” و ”خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی رو نگهدار” به تظاهرات پرداختند و سپس آقایان خلخالی و حجازی و موسوی جهان آبادی و خانم دستغیب سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تظاهر کنندگان سخنرانی کردند. ابتدا حجت‌الاسلام خلخالی طی سخنانی گفت: در این روز تاریخ ایران گور همه لیبرال‌ها و فراماسونرها، ساواکی‌ها، هزارفامیل خط آمریکا، طاغوتیان و درباریان و جمهوری خلق مسلمان، کسانی که سازشکار بودند و نمی‌توانستند این عظمت بزرگ را در ایران ببینند در ایران کنده خواهد شد. ”تکبیر حاضرین” مرگ بر آمریکا. آقای خلخالی افزود: ما آمریکا را از در بیرون کردیم واین اژدهای زخمی بزرگترین ضربه را از دست ملت ایران و از دست امام ‌امت خورد و حالا تلاش می‌کند که دوباره به‌ایران و به این وطن شهیدان و به‌این مرز و بوم برگردد. ما ملت ایران حاضریم چهل میلیون کشته بدهیم ولی ایالات متحده آمریکا تا ده هزار سال دیگر به این کشور برنگردد… خلخالی در خاتمه گفت: به کسانی که اسلحه برداشتند و می‌خواهند آمریکا را برگردانند و مجلس را متلاشی کنند و پرچم پرفروغ جمهوری اسلامی را پائین بکشند، اعلام می‌کنیم اینها احتیاج به دادگاه ندارند ”تکبیر حاضرین – مرگ برآمریکا” اینها بدستور قرآن و خدا مرتد هستند … سپس فخرالدین حجازی نماینده اول مردم تهران [؟!] طی سخنانی خطاب به مردم مسلمان ایران گفت: دیروز بزرگترین حادثه در تاریخ ما رخ داد. آمریکا نقشه کشیده بود با ایجاد یک کشتار دسته‌جمعی زمینه را برای حضور ایادی خود در ایران فراهم آورد و نیز عراق، آمادگی پیدا کند که به آبادان قهرمان ما حمله کند… چون امروز امام حسین در حسینه جماران قرار گرفته است ”تکبیر حاضرین – مرگ برآمریکا” هرکس از ایران و جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی تا پای جان دفاع نکند جزء اردوگاه ابن‌سعد خواهد بود ”تکبیر حاضرین – مرگ بر آمریکاٰ”… پس از اتمام جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی دربین تظاهرکنندگان مسلمان حاضر شد و سخنانی بدین شرح ایراد کرد: خداوند به شما خواهران و برادران عزیز محترم انقلابی وصبور اجر و قدرت بیشتر بدهد، که با حضورتان در مسائل اساسی در صحنه جامعه عرصه را بردشمنان و ضد انقلاب تنگ کردید. مجلس شورای اسلامی خانه خود شماست و امیدواریم خانه منافع انقلاب اسلامی که همان منافع شماست نیز باشد… مجلس در آخرین ساعات امروز نظر خود را اعلام خواهد کرد ”تکبیر حاضرین – مرگ برآمریکا”…» (کیهان آخوند خاتمی، ۱تیر۱۳۶۰)

 ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – خمینی دجال خود شخصاً تاکتیک‌های جنگ روانی چسباندن مجاهدین به آمریکا را به نیروهایش آموزش می‌داد

– «۴مزدور صهیونیسم و ۵عامل هجوم مسلحانه [؟] به‌مردم [!!!] تیرباران شدند…»
«۴۰۰عامل هجوم مسلحانه [؟!] به مردم [!!!]… دستگیر شدند… فرخ نگهدار و هرکس یاهر گروهی توبه کند و بخواهد مبارزه سیاسی بکند آزاد است و سازمان فدائیان اکثریت نیز یکی از این گروه‌ها بود که به موقع توبه کرد…» (کیهان آخوند خاتمی، ۳تیر۱۳۶۰)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – اعدام پاکبازترین انقلابیون میهن توسط آخوندهایی که از اسرائیل سلاح می‌خریدند، زیر تبلیغات غلیظ «صهیونیسم‌ستیزی»

– «نماز جمعه دیروز نیز همچون هفته‌های گذشته به امامت حجت‌الاسلام سید علی خامنه‌ای امام جمعه تهران در دانشگاه تهران برگزار شد. قبل از خطبه های نماز جمعه، محمد منتظری نماینده مجلس شورای اسلامی سخنانی ایراد کرد. وی ضمن اشاره به حدود آزادی در جمهوری اسلامی گفت: آزادی در چهار چوب جمهوری اسلامی آری ولی آزادی بمعنی توطئه و ضربه زدن به این نظام هرگز. وی در قسمتی دیگر از سخنان خود به تشریح جریان‌های آمریکائی پرداخت وی گفت: جریان آمریکا هنوز در این کشور وجود دارد و بایستی با تمام نیرو تا محوکامل‌آن با آن مقابله شود. وی اضافه کرد: ما باید بدون کوچکترین ترس و بیم این راه را با قاطعیت و ارشاد ادامه دهیم و ارشاد در کنار قاطعیت آنچنان نیروئی بما خواهد داد و پیروزی‌در جنگ ایران و عراق موجب آن خواهد شده تا منطقه خلیج فارس و مسلمانان این منطقه در کنار قدرت اسلام قرار گیرند و دست همه قدرت‌های شرق و قرب [غرب] از منطقه کوتاه شود… پس‌از سخنان محمدمنتظری حجت‌الاسلام سید علی‌خامنه‌ای امام جمعه تهران به ایراد خطبه های نماز پرداخت،… وی افزود: این گروه‌ها می‌خواهند اولاً با تبلیغات دروغ و اشاعه حرف‌های خلاف واقع مردم را از اندیشیدن پیرامون حقایق مانع شوند. ثانیاً با مردم بی‌پناه روبرو می‌شوند و ثالثاً به هدف‌های استکباری جهانی کمک می‌کنند… وی اضافه کرد: شما ای مجاهدین خلق مقابله خود را با دولت و حکومت اسلام بحساب مقابله با ارتجاع می‌گذارید. ارتجاع با منطق اسلام یا منطق کمونیسم؟ ارتجاع در منطق اسلام یعنی ارتداد و شماها هستید که مرتد و مرتجعید نه ما. وی خطاب به نوجوانان گفت: نصایح نصحیت‌کنندگان را گوش دهید تا فردا در دوزخ تأسف نخورید.» (کیهان آخوند خاتمی، ۶تیر۱۳۶۰)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – تبلیغ برای اعدام مجاهدین با اتهام «آمریکایی بودن» در نمایش جمعه ریایی به امامت خامنه‌ای جلاد

– آیت‌الله صدوقی: هدف‌ازاستقرار جمهوری اسلامی حکمفرماشدن برنامه‌های اسلام و قرآن بین مردم است
رشت: آیت‌الله صدوقی نماینده امام و امام‌جمعه یزد که به‌منظور شرکت در سمینار ولایت‌فقیه از استان گیلان دیدار می‌کرد در گفتگویی اعلام کرد: … برخلاف آنچه که درباره این استان شنیده بودم [؟!] بادیدار از منطقه و گفتگو با اهالی، اکثریت مردم را در خط امام و انقلاب و علاقمند به جمهوری اسلامی دیدم وی اضافه کرد: … داشتند کاری می‌کردند که نه قانون‌اساسی و نه مجلس شورای‌اسلامی و نه دیگر نهادهای قانونی برسمیت شناخته شود. و این‌عده حتی فرمایشات امام را نیز پشت‌سر می‌انداختند… گروهک‌های ضداسلام و ضدانقلاب از قبیل پیکار و مجاهدین خلق و سایر کسانیکه در راه انقلاب نبوده‌اند خیال داشتند این کشور را به شرق و یا غرب بکشانند لیکن انقلاب سوم تحقق یافت…» (کیهان آخوند خاتمی، ۷تیر۱۳۶۰)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – آخوند جنایتکار صدوقی برای مشروع‌سازی کشتار، می گوید مجاهدین خیال داشتند کشور را به شرق و غرب بکشانند!

– « … ۸- محمود یحیوی آزاد فرزند محمدعلی اهل اردبیل بجرم شرکت فعال و مسلحانه در درگیری ۵۹.۳.۷ اردبیل و فعالیت شدید و موثر با گروهگ ضدانقلابی [مجاهدین] سرقت اسناد محرمانه ساواک و سپاه پاسداران و سرقت اسلحه و مهمات از محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل و از افراد دیگر و اخلال در نظم عمومی شهرستان اردبیل و تحریک افراد، یکی از مصادیق بارز مفسدفی‌الارض و محاربه با خدا و رسول خدا شناخته‌و به‌اعدام محکوم گردید. ۹-رقیه موتاب‌پور رضائی فرزند غلامحسین اهل تبریز بجرم فعالیت شدید و موثر علیه جمهوری اسلامی ایران و ایجاد درگیریهای خیابانی، تشنج و بهم زدن نظم شهر بنفع گروهک [مجاهدین] آمریکائی، فساد اخلاق و بفساد کشانیدن‌افکار و اذهان جوانان دانش‌آموز، پخش و نشر اکاذیب فریبنده و معرفی ننمودن خود در طول مدت دستگیری و بازداشت. محاکمه و یکی از مصادیق بارز مفسد فی‌الارض و محارب با خدا ورسول خدا شناخته شده و محکوم به‌اعدام گردید. توضیح اینکه هویت متهمه توسط محققین دادسرای انقلاب اسلامی شناسائی و معلوم گردیده است. ۱۰-لعیا عنصریان فرزند احمد علی اهل تبریز بجرم فساد اخلاق و فعالیت شدید و موثر بر علیه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، ایجاد درگیری های خیابانی و جو سازی و تشنج و تحریک و بهم زدن نظم شهر و دبیرستان بنفع گروهک آمریکائی [مجاهدین] خلق و پخش و توزیع اکاذیب فریبنده و معرفی ننمودن خود در طول مدت دستگیری، بازداشت و محاکمه، یکی از مصادیق بارز مفسد فی‌الارض و محارب با خدا و رسول خدا شناخته شد و به‌اعدام محکوم گردید. روابط عمومی دادسرای انقلاب اسلامی تبریز» (کیهان آخوند خاتمی، ۱۰تیر۱۳۶۰)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – اعدام دانش آموزانی که در مدارس، تنها از مجاهدین دفاع کرده بودند زیر عنوان آخوندساخته «گروهک منافقین آمریکایی»

– «دکتر باهنر: سرنخ این جنایت، امپریالیسم آمریکا و کارگزاران آن [مجاهدین] هستند …»
«۷خانه تیمی مجاهدین و فدائیان اقلیت در مشهد کشف و گروهی دستگیر شدند…» (صفحه اول کیهان آخوند خاتمی، ۱۱تیر۱۳۶۰)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – دجالیت مذهبی با چسباندن مجاهدین به آمریکا برای پوشاندن ننگ نسل‌کشی آنها

– « نباید فراموش کنیم که در جنگ با آمریکا هستیم»
«بیانات روشنگرانه امام درباره مواضع جریان آمریکائی در برابرانقلاب»
«تفاله های آمریکا را شناسایی و معرفی کنید و ننشینید باز جائی را آتش بزنند»
«همه باید توجه بجنگ داشته باشیم»
«این تفاله‌های آمریکا را از کشورخودتان بیرون بریزید»
«گرفتن جاسوس‌خانه برای آنها ناگوار بود برای اینکه پرونده‌های اینها ظاهر می‌شد»
«خط این بود که قضیه مرگ بر آمریکا فراموش شود»
«من حالا باز باین افراد که خیلی منحرف نیستند نصیحت می‌کنم که حسابتان را از [مجاهدین] که برضداسلام قیام کردند جداکنید»
«این [مجاهدین] توحید را طبقاتی می گویند و معاد را دنیا می‌دانند»
«[به‌اصطلاح]مردم ۴۰خانه تیمی مجاهدین را کشف کردند…»
«حجت‌الاسلام رفسنجانی در نماز جمعه: در ایران دوجریان اصلی نفاق وجود دارد، مجاهدین خلق و لیبرالیسم…»
«مجلس شورای اسلام از بدو تأسیس آماج حملات و توطئه‌های عمال آمریکا بود…»
«میلیون‌ها نفر [!!!] از مردم متعهد و مسلمان تهران روز گذشته در مراسم عبادی سیاسی جمعه شرکت جسته و بار دیگر نفرت قود را از آمریکا و ایادی داخلی‌اش، عاملین حادثه انفجار بمب‌گزاری تهران، ابراز داشتند…»
«ایران[!!!] در روز های گذشته یکپارچه[!!!] سوگوار بود. سوگوار از دست دادن ۷۲تن از عزیزترین یاران امام. مردم عزادار بطور بیسابقه‌ای در کلیه شهرستان های کشور به خیابان‌ها ریخته و به عزاداری پرداختند. از ویژه گی های مراسم عزاداری چند روزه اخیر ننگ و نفرتی بود که خیلی بیشمار جمعیت نثار آمریکا و ایادی داخلیش می‌کرد…» (صفحه اول روزنامه کیهان آخوند خاتمی، ۱۳تیر۱۳۶۰)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – شعارهای «مرگ بر آمریکا» پوششی برای مشروع‌سازی قتل‌عام مجاهدین

– «با از هم پاشیدن بیش از ده مرکز و پایگاه اصلی [مجاهدین]: ۵۰عضوکادرمرکزی و تشکیلات [مجاهدین] دستگیر و کشته شدند»
«درحالی‌که سپاهیان دلاور اسلام در جبهه‌های جنگ تحمیلی با حماسه‌آفرینی‌های خود هرروز موفقیت‌های درخشانی بدست میاورند مدافعان انقلاب اسلامی همگام با دلاوران قوای اسلام ضربه سهمگین دیگری بر مزدوران امپریالیسم آمریکا در داخل وارد آوردند و با کشف چندین لانه توطئه [مجاهدین] بار دیگر پوزه امپریالیسم و ایادیش را به خاک مالیدنند… ضربه ای سهمگین بر مزدوران ارتجاعی استکبار جهانی در داخل وارد کند که براستی درسی است هشدار دهنده بر ریگان و صدام و دیگر مستکبرینی که با دل بستن به … انتظار تزلزل و بی ثباتی انقلابی را دارند که تکیه گاه آن ا… است و صاحبان آن شهیدان شاهد حزب‌الله…» (روزنامه جمهوری رژیم، ارگان حزب چماق‌به‌دستان، ۱۴اردیبهشت۱۳۶۱)

ضدامپریالیسم‌نمایی ترفندی برای کشتار مجاهدین – نسل‌کشی مجاهدین توسط آخوندها تحت عنوان شیادانه مبارزه با «مزدوران امپریالیسم آمریکا»




اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران