تلویزیون مردم تی وی منبر وزارت اطلاعات در خارج کشور



تلویزیون مردم تی وی به مدیریت پارسا سربی منبر وزارت اطلاعات در خارج کشور

تلویزیون مردم تی وی منبر وزارت اطلاعات – یکی از منابر فعال مورداستفاده رژیم برای لجن پراکنی مأموران وزارت اطلاعات علیه مجاهدین و مقاومت ایران، تلویزیون اجاره‌ای موسوم به «مردم تی وی» به مدیریت پارسا سربی است که از امریکا پخش می‌شود و به‌صورت چرخشی هرهفته ۱ یا ۲ نفر از مأموران وزارت در اروپا را مطابق برنامه‌ریزی گشتاپوی آخوندی به صحنه می‌آورد. هر خودفروخته جدیدالاستخدام وزارت به‌صورت معمول بلافاصله سروکله‌اش در این برنامه پیدا می‌شود و مأموران شناخته‌شده اطلاعات آخوندها که برای مأموریت‌های شیطان سازی علیه مجاهدین به اروپا اعزام‌شده‌اند نیز از مهره‌های ثابت خیمه‌شب‌بازی‌های این به‌اصطلاح تلویزیون هستند.
شبکه‌های اینترنتی و ماهواره‌ای در خدمت وزارت بدنام علیه مجاهدین
از اوایل آبان ۱۳۹۱که مجاهدین در اشرف و لیبرتی در عراق بودند و به دنبال خروج نام مجاهدین از لیست تروریستی امریکا که سوختن بزرگ‌ترین برگ مورداستفاده خامنه‌ای برای شیطان سازی علیه مقاومت ایران بود، وزارت اطلاعات در جبران این شکست اقدام به طراحی یک پروژه شیطان سازی با کمک عده‌ای مزدور حقوق‌بگیر و با استفاده از شبکه‌های اینترنتی و ماهواره‌ای از قبیل مردم تی وی و یک مزدور اجاره‌ای بنام سربی کرد. به‌این‌ترتیب همه آن مزدوران مواجب‌بگیر و اشخاصی مانند سربی مدیر مردم تی وی “آتش بیار” کشتار مجاهدان بی‌سلاح و بی‌دفاع در مقابل نیروی تروریستی قدس و وحوش دولت دست‌نشانده ولی‌فقیه ارتجاع در عراق شدند. حملاتی که منجر به شهادت ده‌ها تن و مجروح شدن صدها تن از مجاهدان گردید.

پیشینه تلویزیون مردم تی وی منبر وزارت اطلاعات
تلویزیون موسوم به «مردم تی وی» که ایرانیان به آن «اطلاعات تی وی»‌ می‌گویند ابتدا توسط یک تشکل پوششی وزارت بدنام به نام انجمن “حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه” (آریا) که صحنه چرخان آن دو مأمور افشاشده به نام‌های جهانگیر شادانلو و جواد فیروزمند هستند اجاره شد ولی کمتر از دوماه، به دنبال افشاگری مقاومت ایران درباره ماهیت این تلویزیون و برنامه‌سازان و بازیگران مزدور آن، فضاحت آن‌قدر بالا گرفت که وزارت اطلاعات برنامه‌ریزی آن را به “کانون آوا” از دیگر تشکل‌های پوششی این دستگاه جاسوسی با صحنه‌گردانی یک مأمور شناخته‌شده دیگر به نام علی‌اکبر راستگو محول کرد.
در مورد علت متوقف شدن برنامه‌های آریا در این بلندگوی اجاره‌ای وزارت اطلاعات، سایت پوششی آریا اعلام کرد:
«اما ضربه مهلک را از “دوستان نادان” دریافت کردیم. همان‌هایی که با نام ایمیل زدند و گفتند این‌هایی که برنامه اجرا می‌کنند از ما نیستند که زیر پرچمشان بیاییم». (سایت پوششی وزارت اطلاعات به نام آریا –۲۳ آذر ۹۱)

سوابق و ماهیت انجمن دست‌ساز وزارت اطلاعات بنام آریا
بی‌مناسبت نیست که در اینجا مروری کنیم بر سوابق و ماهیت به‌اصطلاح انجمن “حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه” که به نیابت از اطلاعات آخوندی ابتدا برنامه تلویزیونی موسوم به مردم تی وی را با مدیر آن اجاره کرد.
آخوند دژخیم علی فلاحیان که هشت سال در رأس وزارت اطلاعات قرار داشت در مورد فعالیت‌های جاسوسی رژیم گفت:
«وزارت اطلاعات برای جمع‌آوری اطلاعات چه در داخل و چه در خارج در پوشش‌های شغلی نظیر کارهای بازرگانی یا شغل‌های خبرنگاری، کار می‌کند». (خبرگزاری حکومتی ایسنا – ۲۶ تیر ۹۶)
یکی از این مزدوران وزارتی که از پوشش شغلی خود برای انجام مأموریت‌های اطلاعاتی استفاده می‌کند، جهانگیر شادانلو است که بارها برای سفیدسازی خود گفته است:
«من… انجمن فرهنگی داشتم و کار خودم را می‌کردم» (تلویزیون اجاره‌ای وزارت اطلاعات موسوم به مردم تی وی – ۲۰ اردیبهشت ۹۲)
لازم به یادآوری است که در گزارش مشترک پنتاگون و کنگره آمریکا، در مورد هویت «انجمن حمایت از پناهندگان ایرانی» که گرداننده آن شادانلو در پاریس می‌باشد، آمده است:
«وزارت اطلاعات به جوامع ایرانی خارج از ایران از طریق انواع روش‌ها نفوذ می‌کند. به‌عنوان‌مثال، یک انجمن به نام ”حمایت از پناهندگان ایرانی” در پاریس جهت عضوگیری پناه‌جویان ایرانی برای جاسوسی ایرانیان در فرانسه بکار گرفته می‌شود».
جلد کتاب «واواک درخدمت آیت‌الله‌ها» نوشته ایوبونه مدیر اسبق سیستم ضدجاسوسی فرانسه

هویت و وابستگی شادانلو به گشتاپوی آخوندی، در کتاب تحقیقی «واواک در خدمت آیت‌الله‌ها» نوشته آقای ایو بونه نماینده سابق مجلس ملی فرانسه و رئیس پیشین سرویس اطلاعاتی و ضد تروریستی فرانسه نیز برملا شده است:
«افسران سرویس‌های اطلاعاتی وزارت اطلاعات عموماً به انجمن‌های پوششی متوسل می‌شوند. یک انجمن دیگر که توسط جهانگیر شادانلو دایر شده است به نام ”انجمن حمایت از پناهندگان و مهاجرین ایرانی” نقش نوعی شرکت عضوگیری برای مأموران جدید را بازی می‌کند که یک تله برای متقاضیان پناهندگی و جامعه ایرانیان در فرانسه با استفاده از احساسات ملی می‌باشد».
آقای ایوبونه در این کتاب به معرفی تعدادی از مزدوران وزارت اطلاعات رژیم در فرانسه ازجمله جواد فیروزمند پرداخته و می‌نویسد:
«جواد فیروزمند همکار جهانگیر شادانلو در انجمن آریاست و سایت پوششی به نام سایت آریا ایران برای پیشبرد کمپین شیطان سازی علیه مجاهدین در اختیار او قرار داده‌شده است».
به دنبال افشای جهانگیر شادانلو در کتاب «واواک در خدمت آیت‌الله‌ها»، شادانلو به دادگستری فرانسه شکایت کرد و مدعی شد که به «حیثیت و حرمت او لطمه خورده» است؛ اما دعاوی شادانلو توسط دادگاه رد شد و به‌این‌ترتیب مزدوری او برای وزارت اطلاعات رژیم آخوندی با این حکم مهر حقوقی هم خورد.

رو شدن فضاحت درخواست حق‌الوکاله وکیل از احمدی‌نژاد
در جلسه استماع دادگاه فوق در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آذر ۱۳۸۸، شادانلو خود را مشاور بنی‌صدر معرفی نمود و تلاش کرد برای فریب دادن دادگاه خود را مخالف رژیم وانمود کند. ولی در مقابل اسناد و شواهد غیرقابل‌انکار در جلسه دادگاه تعادلش را از دست داد که وابستگی‌اش به وزارت اطلاعات آخوندی را به نمایش می‌گذاشت.
در دادگاه فرانسه، همچنین نامه درخواست مبالغ کلانی پول از احمدی‌نژاد برای شکایت و لجن پراکنی علیه مجاهدین به خط و امضای مزدور احسان نراقی که مشترکاً با شادانلو طرف دعوا بودند، به دادگاه ارائه و ضمیمه پرونده شد. اسناد به‌دست‌آمده از دفتر احمدی‌نژاد نیز نشان داد که همکار شادانلو یعنی نراقی حق‌الوکاله وکیل خود و هزینه‌های دادگاه را از «ریاست محترم دبیرخانه ریاست جمهوری» رژیم جنایتکار حاکم بر ایران مطالبه کرده بود. شکایت و درخواست استیناف مزدور جهانگیر شادانلو هم از اساس مردود شناخته شد و ثابت گردید آنچه ایو بونه در کتاب خود فاش کرده صحت دارد و جهانگیر شادانلو یک مأمور وزارت اطلاعات ایران است.
البته وقتی مقاومت ایران اسناد وابستگی این مأموران به فاشیسم مذهبی را افشا کرد شادانلو تقصیرها را به گردن هم‌پالکی خودش نراقی انداخت و اقرار کرد:
«دادگاهی که ما رفتیم مرحوم نراقی یک نامه نوشته بود که من در دادگاه متوجه شدم. یک نامه نوشته بود به آقای احمدی‌نژاد که از خانه خودش به دفتر احمدی‌نژاد فکس کرده است؛ که هزینه این دادگاه بالاست و پول وکیل دارم و یا می‌خواهم بدهم و من کمک از شما می‌خواهم. وقتی وکیل ایوبونه که وکیل مجاهدین بودش آن فکس را نشان دادند، من هم تکذیب کردم و هم به آقای نراقی گفتم چرا این کار کردی و هم به دادگاه گفتم که من اصلاً از این نامه اطلاع نداشتم این نامه شخصی بوده که خودش نوشته و ازنظر من کار اشتباهی کرده است». (جهانگیر شادانلو-تلویزیون اجاره‌ای موسوم به مردم تی وی –۲۹ دی ۹۱)
مأمور وزارت اطلاعات، جهانگیر شادانلو در تلویزیون مردم فروشی پارسا سربی وابسته به وزارت اطلاعات

تشکل‌های پوششی اطلاعات آخوندی
جهانگیر شادانلو زیر نظر ایستگاه وزارت بدنام در سفارت رژیم در پاریس به‌عنوان هماهنگ‌کننده مزدوران علیه مقاومت و پناهندگان ایرانی در فرانسه کار می‌کند و حل‌وفصل امور حقوقی واداری مزدوران را هم به عهده دارد.
مزدور قربانعلی حسین نژاد 
در دی‌ماه ۱۳۹۱ از هتل مهاجر بغداد و عیسی آزاده در اسفند ۱۳۹۲ از تهران به کمک همین مأمور به فرانسه منتقل شدند.
قربانعلی حسین نژاد و عیسی آزاده دوتن از مأموران وزارت اطلاعات آخوندها در تلویزیون مردم فروشی پارسا سربی

در خرداد ۱۳۸۵ جواد فیروزمند مأمور دیگر وزارت اطلاعات در شرکت ساختمانی شادانلو مشغول به کار شد.
محمد شیرازی مسئول وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در فرانسه، به شادانلو مأموریت داده بود که امکانات خود را برای حل مسائل فیروزمند و ازجمله فراهم کردن یک پوش مناسب را برای فعالیت‌های این مزدور به کار بگیرد.
در همین رابطه شادانلو «انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه» را به نام خودش تأسیس و ثبت کرد. این انجمن با به‌کارگیری عناصری مانند جواد فیروزمند در جهت توطئه علیه مقاومت ایران، عضوگیری برای شبکه اطلاعاتی و جاسوسی وزارت اطلاعات تشکیل‌شده است.
جان سانو نایب‌رئیس بخش محرمانه اطلاعات مرکزی در دولت بوش 
در کنفرانس پاریس ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۱ در رابطه با این‌گونه روش کار وزارت اطلاعات می‌گوید:
«وزارت اطلاعات در جوامع ایرانی خارج از ایران نفوذ می‌کند. آن‌ها از شیوه‌های مختلف استفاده می‌کنند و حتی همین‌جا در فرانسه سازمانی هست بنام “حمایت از پناهندگان ایرانی” که وزارت اطلاعات توسط این سازمان تلاش می‌کند ایرانیان را به استخدام خود درآورد تا علیه ایرانیان در فرانسه جاسوسی کنند».

جهانگیر شادانلو سرپل وزارت اطلاعات در پاریس
ایجاد پوشش مناسب و حل‌وفصل مسائل لجستیک و ارتباطی مأموران اعزامی گشتاپوی آخوندی به اروپا، بخش دیگری از مأموریت شادانلو است. برای نمونه در اعزام تروریست اعزامی علیرضا نقاش زاده که اطلاعات ملایان او را پس از آموزش در داخل ایران برای انجام مأموریت علیه مجاهدین به اروپا فرستاد،‌ جهانگیر شادانلو در نمایشی به تاریخ اول آذر ۱۳۸۷ در پاریس از این مأمور نورسیده رونمایی نمود. در این نمایش علاوه بر شادانلو، جواد فیروزمند و علی‌اکبر راستگو حضور داشتند. علی‌اکبر راستگو همان مأموری است که به فرموده اطلاعات، هماهنگی و برنامه‌ریزی مزدوران برای برنامه تلویزیون موسوم به مردم تی وی، بعد از شادانلو به او محول شد.
جهانگیر شادانلو در نقش گرداننده جلسه رونمایی از تروریست وابسته به نیروی قدس سپاه پاسداران، علیرضا نقاش زاده پس‌از اعزام او از ایران به اروپا

علیرضا نقاش‌زاده عضوی از شبکه تروریستی علیه مراسم مجاهدین در نوروز ۱۳۹۷ درآلبانی بود که این طرح تروریستی رژیم توسط پلیس آلبانی کشف و به دنبال آن سفیر رژیم از آلبانی اخراج شد. رئیس پلیس آلبانی در تاریخ اول آبان ۱۳۹۸ اعضای این شبکه و ازجمله فرمانده آن به نام پیمان که عضو نیروی تروریستی قدس در تهران است و علیرضا نقاش زاده (که نقش مزدور محلی در طرح تروریستی مزبور ایفا می‌کرد) را در یک کنفرانس مطبوعاتی که موردتوجه بسیاری قرار گرفت افشا کرد.
از دیگر وظایف شادانلو حل‌وفصل مسئله اقامت و پناهندگی و ایجاد پوشش مناسب برای مأموران اعزامی با هزینه وزارت اطلاعات است. اطلاعات آخوندی همه این کارها را با مخفی‌کاری تمام انجام می‌دهد تا هم هویت مأمورانش و هم شبکه وزارت اطلاعات لو نرود؛

اعتراف از سر درماندگی:
وقتی مجاهدین همه پرده‌های استتار را کنار زده و واقعیت‌ها را در معرض عموم هم‌وطنانمان گذاشتند؛ جهانگیر شادانلو این‌گونه از سر درماندگی مجبور به اعتراف می‌شود:
«سایت همبستگی شورای ملی مقاومت اطلاعیه می‌دهد و می‌گوید یکی از مزدوران رژیم به خارج آمده است. این شخص آمده و شادانلو هم دنبال کارش است. هیچ‌کس نمی‌دانست که ایشان به پاریس آمده و من دنبال کار ایشان هستم. اداره پناهندگی با ما قرار گذاشته بود که برای این کار مراجعه کنیم… بعد از ایشان پرسیده این آقا کیه که با شماست؟ چون مرا نگذاشتند که با او به اتاق بروم که خودمان با او صحبت کنیم. ایشان [مزدور قربانعلی حسین نژاد] پرسیده برای چی؟ ایشان گفته من پلیسم و شما باید به من بگویید که این آقا کیه؛ که این آقا هم‌اسم مرا گفته و اینجا را متأسفانه ایشان گاف کرده؛ که بعد عین همین را به مجاهدین دادند». (مصاحبه جهانگیر شادانلو با تلویزیون مردم تی وی منبر وزارت اطلاعات – ۲۹ دی ۹۱)
البته مأمور افشاشده وزارت اطلاعات توضیح نمی‌دهد که اگر هیچ مأموریتی در کار نیست، چه نیازی به این‌همه مخفی‌کاری و ترس از برملا شدنش دارد؟! و چه چیزی را می‌خواهد کتمان کند؟!
در امتداد همین طرح‌های اطلاعاتی امنیتی، وزارت اطلاعات به شادانلو مأموریت داد که یک برنامه تلویزیونی اینترنتی که هزینه آن را وزارت تأمین می‌کند اجاره نماید تا از این طریق درون‌مایه آخوندها و گشتاپوی آن‌ها را از دهان مشتی مزدور لو رفته که از کشورهای اروپایی به‌نوبت جمع‌آوری می‌شوند تخلیه و فرافکنی کند.
مزدورانی از قبیل قربانعلی حسین نژاد، محمد کرمی، علی‌اکبر راستگو، عیسی آزاده، بتول سلطانی، جواد فیروزمند، محمدحسین سبحانی، بتول ابراهیمی و… همراه با شادانلو به‌عنوان پای ثابت منبر آخوندی موسوم به تلویزیون مردم هستند و به فرافکنی‌های لومپنی-آخوندی علیه مجاهدین و مقاومت ایران اشتغال دارند.
بخشی از مزدوران وزارت اطلاعات که در تلویزیون مردم فروشی پارسا سربی به خدمت گرفته می‌شوند

به دلیل شکست این خیمه‌شب‌بازی و افشای آن در بین ایرانیان بود که وزارت اطلاعات پس از چند هفته، به‌ناچار این‌گونه فعالیت‌ها تحت نام آریا را مختومه اعلام کرد و مأموریت ادامه طرح را به کانون آوا با صحنه‌گردانی علی‌اکبر راستگو محول نمود.
خلاصه طرح ابلاغ‌شده فوق توسط وزارت اطلاعات آخوندها به شبکه مأموران خارج کشوری خود دروغ‌پردازی علیه مجاهدین و مقاومت ایران باهدف شیطان سازی با شعار «مجاهدین بدتر از آخوندها» است که نتیجه عینی و کارکرد سیاسی آن سرپا نگه‌داشتن فاشیسم مذهبی می‌باشد. نمونه زیر که اراجیف مزدور شادانلو است بسیار گویاست:
«خوب ببینید این چه فرقه وحشتناکیه، خدا را شکر که این‌ها جایی در ایران ندارند ولی اگر در ایران می‌خواستند بیایند چه بلایی سر مردم ایران، صدبار بدتر از این رژیم اسلامی می‌آوردند… خوب آدم کشند، جنایتکارند، شکنجه‌گر هستند… این فرقه‌ای که برای مردم مشخص‌شده جنایتکارتر از این رژیم هستند» (مزدور شادانلو – تلویزیون اجاره‌ای وزارت اطلاعات موسوم به مردم تی وی – ۵ آذر ۹۱)
وی با این شعار که مجاهدین بدتر از آخوندها و خمینی هستند، اعدام و کشتار آن‌ها را مشروع جلوه می‌دهد که همان خواست و منطق خمینی و دنبالچه‌هایش در قتل‌عام سال ۶۷ است:
«الآن به خاطر اینکه آیت‌الله دیگری، یا بقول خودشان رهبری آقای رجوی بدتر از آقای خمینی بر سر ملت ایران نیاد و دوباره همان آش و همان کاسه نباشد و یا اینکه از چاله دربیاییم به چاه مجاهدین نیفتیم، باید این‌ها گفته شود…». (مزدور شادانلو- در تلویزیون مردم تی وی منبر وزارت اطلاعات – ۵ آذر ۹۱)

مأمور جواد فیروزمند کیست؟
جواد فیروزمند از اردیبهشت ۱۳۸۴ برای انجام مأموریت‌های محوله از طرف وزارت اطلاعات، پس از طی دوره‌های آموزشی لازم، از ایران تحت حاکمیت ملایان ابتدا به ترکیه و ازآنجا به فرانسه فرستاده شد. مأموریت اصلی او پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌های وزارت اطلاعات علیه مقاومت ایران در ارتباط تنگاتنگ با سایر مأموران رژیم در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی بود، او اندکی بعد از ظاهر شدنش در اروپا، به دلیل افشاگری‌های مستند و گسترده مجاهدین و مقاومت ایران مجبور شد ژست پوششی اپوزیسیون نمایی اولیه را کنار بگذارد و علناً به دفاع از فاشیسم‌ مذهبی بپردازد:
«مجاهدین آمدند به‌دروغ در مجامع بین‌المللی محکومیت علیه جمهوری اسلامی گرفتند… این‌همه ایران هراسی علیه مردم ایران از دست مجاهدین در جهان وجود دارد…». (مأمور جواد فیروزمند- تلویزیون اجاره‌ای وزارت اطلاعات موسوم به مردم تی وی -۲ آذر ۹۱)
از دیگر مأموریت‌های فیروزمند ایجاد پوشش تبلیغاتی و رسانه‌ای مناسب برای دربردن مأموران و تروریست‌های افشاشده آخوندها در اروپا می‌باشد. به همین منظور به دنبال کنفرانس مطبوعاتی رئیس پلیس آلبانی در افشای طرح تروریستی رژیم علیه مجاهدین و مقاومت ایران نامبرده به فرموده اطلاعات آخوندی به صحنه آمد و با وارونه‌گویی ۱۸۰ درجه‌ای گفت:
«چه کسی پاسخگوی اعمال تروریستی مجاهدین در اروپا است؟» (سایت آریا از سایت‌های زنجیره‌ای اطلاعات آخوندی – ۱۵ آبان ۹۸)
لازم به توضیح است که مزدور جواد فیروزمند در ترکیه به کمک شبکه خارج کشوری وزارت اطلاعات، با پول و امکانات آن و از طریق مأمورانی نظیر جهانگیر شادانلو، مسعود خدابنده و… مسئله استقرار و انتقالش پیگیری شد. پس از ورود فیروزمند به ترکیه، او با کمک منوچهر شلالی و علی راست‌بین از عوامل و لابی‌های شناخته‌شده رژیم و گشتاپوی آخوندها در فرانسه، به فرانسه منتقل گردید و در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۸۴ با هواپیما وارد پاریس شد و تقاضای پناهندگی [!] کرد.
کنفرانس رونمایی از مأمور وزارت اطلاعات اعزامی از داخل کشور به اروپا توسط مسعود خدابنده

مزدور جواد فیروزمند طبق سناریو تکراری وزارت اطلاعات در یک به‌اصطلاح کنفرانس مطبوعاتی، خود را یک مخالف رژیم! که هم‌زمان مخالف سازمان مجاهدین خلق هم هست! معرفی کرد و با سناریوی مضحکی مدعی شد که به شیوه‌ای سریع‌السیر از دست وزارت اطلاعات گریخته و خود را به اروپا رسانده است! او دلیل خروج خودش از ایران و آمدنش به فرانسه را درحالی‌که توسط نیروهای آمریکایی رسماً تحویل آخوندها شده و هیچ تهدیدی متوجه او نبود، این‌طور بیان کرد:
«می‌ترسیدم در ایران یک زهرا کاظمی دوم باشم!». (کنفرانس مطبوعاتی مزدور جواد فیروزمند–۲۲ تیر ۸۴)
این در حالی است که مزدور جواد فیروزمند در این مورد، با صدای خود، درباره رفتار دژخیمان وزارت اطلاعات با خودش، به بخش فارسی رادیو بی‌بی‌سی گفته است:
«من خدا را شاهد می‌گیرم که خوشبختانه عناصر حکومتی… هیچ‌گونه برخورد بد و منفی نداشتن و من هم آثار منفی نه در گفتار و نه در کردار و نه در عمل از اونها ندیدم»!(مصاحبه با بی‌بی‌سی-۲۲ تیر ۸۴)
نامبرده پس‌ازاینکه توسط افشاگری‌های مجاهدین رسوا شد، وقتی مورد این سؤال قرار گرفت که «می‌گویند شما در ارتباط با وزارت اطلاعات هستید؟» در یک اعتراف ناگزیر، با وقاحت آخوندی، گفت:
«حالا فرض کنیم که اصلاً من نه عضو اطلاعات، بلکه رئیس اطلاعاتم، چه چیزی را از این قضیه حل می‌کند؟»
لازم به توضیح است که جواد فیروزمند، در ۱۹ اسفند ۱۳۸۳ از خروجی اشرف تحت کنترل آمریکایی‌ها موسوم به تیف، به نزد رژیم آخوندی رفت. او از سال‌ها پیش از آن، با سفارت رژیم در بغداد، در ارتباط بوده و رابط او با وزارت اطلاعات در تهران «محمد علوی» نام داشت. فیروزمند یک‌بار در ۲۴ تیر ۱۳۸۰ طبق طرح وزارت اطلاعات با مدارک و هویت مجعول و سرقت سه قبضه سلاح، بی‌سیم، یک خودرو و مقدار قابل‌توجهی وجه نقد از مجاهدین، در جریان یک مأموریت خرید تلاش کرد تا خود را به سفارت رژیم در بغداد برساند؛ اما توسط پلیس عراق به اتهام جاسوسی دستگیر شد.

علی‌اکبر راستگو کار چرخان تشکل پوششی وزارت اطلاعات
علی اکبر راستگو مأمور افشاشده وزارت اطلاعات آخوندها در خارج کشور

همان‌گونه که فوقاً ملاحظه کردید؛ کار چرخانی بلندگوی اطلاعات موسوم به تلویزیون مردم در ابتدا با تشکل پوششی وزارت به نام آریا و مأمورانی از قبیل جهانگیر شادانلو و جواد فیروزمند بود که پس از افشاگری‌های مقاومت، وزارت بدنام این مأموریت را به تشکل پوششی دیگر خود به نام‌آوا باکار چرخانی علی‌اکبر راستگو محول کرد. وی همچنین بعد از شکست باند شادانلو-فیروزمند جمع‌آوری مزدور برای تلویزیون اجاره‌ای وزارت اطلاعات موسوم به «تلویزیون مردم» یا همان «مردم فروش» علیه مجاهدین و مقاومت ایران را به عهده دارد.
نامبرده یکی از مأمورین گشتاپوی آخوندی است که از سال ۱۳۷۳ در ارتباط با سفارت رژیم در آلمان قرار گرفت. این همان پادوی اطلاعاتی است که خبر دستگیری وی در ۲۴ تیر ۱۳۸۷ توسط یک مجله آلمانی فاش شد که برای جاسوسی علیه مجاهدین به بغداد رفته بود.
مزدور علی‌اکبر راستگو به همراه مشتی گماشته خلیفه ارتجاع بعد از قتل‌عام ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ در اشرف به شستن دست‌های جلاد پرداختند.
نام علی اکبر راستگو در خیل سایر مأموران وزارت اطلاعات که از مالکی به‌خاطر کشتار مجاهدین در اشرف قدردانی کرده‌اند در روزنامه الصباح الجدید عراق

در مورد فعالیت‌های علی‌اکبر راستگو در راستای طرح و برنامه‌های وزارت اطلاعات علیه مجاهدین،‌ آقای ایوبونه رئیس سابق سازمان ضد جاسوسی فرانسه در کتاب ارزشمند خودش به نام «واواک در خدمت آیت‌الله‌ها» می‌گوید:
«به‌منظور راه انداختن مجدد فعالیت‌های وزارت اطلاعات، در خرداد ۱۳۸۷ احسان نراقی از فرانسه، مسعود خدابنده از انگلستان و راستگو از آلمان به ایران احضار شدند».
احسان نراقی – مسعود خدانبده – علی اکبر راستگو
بازیگران و مهره‌های این بلندگوی اطلاعاتی چه کسانی هستند؟ ماهیت و مأموریت آن‌ها چیست؟ این‌ها موضوعاتی است که در مقالات بعدی به آن می‌پردازیم.
ولی تا همین‌جا نیز لازم به تأکید است که گشتاپوی آخوندی با کارزار شیطان سازی با شعار «مجاهدین از آخوندها بدترند» برای تروریسم علیه مجاهدین و سرکوب قیام به ماشین کشتار آخوندها سوخت‌رسانی می‌کند. به همین جهت شناسایی و افشای فعالیت‌های مأموران و مزدوران رژیم یک ضرورت و یک وظیفه ملی و میهنی برای هر ایرانی است.







اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران