اعتصاب غذا در ۱۷کشور جهان در ادامه‌ی نخستین کارزار جنبش دادخواهی پس از قتل‌عام - ۸ تا ۱۸ آذر سال۶۷

۹آذر۱۴۰۰

اعتصاب غذا در ۱۷ کشور جهان

۸ تا ۱۸ آذر۱۳۶۷

اعتصاب غذا در ۱۷ کشور جهان

در ادامة نخستین کارزار جنبش دادخواهی پس از قتل عام

 

خودسوزی و شهادت مجاهد قهرمان مهرداد ایمن در تظاهرات آمریکا

در اعتراض به قتل عام زندانیان-۱۸ و ۱۹ شهریور ۱۳۶۷


تظاهرات جهانی

علیه موج اعدامهای دستجمعی

زندانیان سیاسی بویژه هواداران مجاهدین

توسط رژیم ضد بشری خمینی

  • شرکت دهها هزارتن هموطنان ایرانی در تظاهرات پرشور آلمان، آمریکا، فرانسه، انگلستان، سوئد، دانمارک، سوئیس، یونان پاکستان ...
  • خودسوزی و شهادت قهرمانانه یکی از هواداران مجاهدین در جریان تظاهرات نیویورک در برابر مقر ملل متحد
  • واکنش زبونانه دشمن ضد بشری


حمایت بیش از ۱۸۰۰ تن از شخصیت‌های سیاسی

و رهبران احزاب در سراسر جهان از درخواست رهبر مقاومت ایران

برای بازدید هیأت بین‌المللی از زندان‌ها و شکنجه‌گاههای رژیم خمینی

از سازمان ملل متحد خواسته بودید که رژیم خمینی را تحت فشار قرار دهد تا یک هیئت بین‌المللی بتواند از زندان‌ها و شکنجه‌گاههای آن بازدید کند. که در همین رابطه بیشتر از ۱۸۰۰تن از شخصیت‌های سیاسی و رهبران احزاب مختلف در سراسر جهان تلگراف‌هایی به دبیرکل ملل متحد زدند و از این تقاضای برحق حمایت کرده‌اند و این مسئله البته بازتاب جهانی بسیار گسترده‌ای هم داشت.


اعتصاب سراسری بعدا به ۱۷کشور گسترش یافت


تلگرام برادر مجاهد مسعود رجوی به دبیر کل ملل متحد-در مورد قتل عام زندانیان سیاسی– ۳ شهریور ۱۳۶۷

به‌دنبال تلگرام ۳شهریور۶۷ برادر مجاهد مسعود رجوی به‌دبیرکل و رئیس مجمع عموم ملل متحد پیرامون قتل عام زندانیان سیاسی و در خواست اخراج رژیم ضد بشری خمینی از سازمان ملل متحد اتحادیة انجمنهای دانشجویان مسلمان خارج کشور هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران به منظور افشای جنایات وحشیانة خمینی از هموطنان ایرانی برای شرکت در یک اعتصاب غذای بزرگ جهانی که در ۱۷ کشور جهان انجام شد دعوت به‌ عمل آورد...

این اعتصاب غذای بی‌سابقه و جهانی که گستردگی سازماندهی و هماهنگی خیره‌کنندة آن از همان نخستین روزهای برگزاری توجه ناظران را به‌خود جلب نمود، با شرکت و فعالیت هزاران هموطن ایرانی و در آستانة بررسی مسألة نقض حقوق بشر توسط رژیم خمینی در مجمع عمومی سازمان ملل در ۱۷ کشور جهان و از جمله در برابر مراکز اصلی ملل متحد در نیویورک و ژنو و در شرایط بسیار نامساعد جوی و در سرمای سخت زمستان و در میان برف و بوران و در شرایطی که در پاره‌یی از کشورها سرما تا ۲۵درجه زیر صفر می‌رسید، آغاز شد و بار دیگر صدای خلق قهرمان و در زنجیر ایران را با رساترین فریاد به‌گوش جهانیان رسانید و پرچم مقاومت وشرف ایران و ایرانی را در سراسر جهان به‌اهتزاز در‌آورد...

بنا بر گزارشهایی که تاکنون به‌دست ما رسیده است بسیاری از شخصیتهای سیاسی و اجتماعی و سازمانها و مجامع بشردوست در کشورهای مزبور نیز با مراجعه به اعتصاب‌کنندگان همبستگی خود را با آنان اعلام نموده و از خواستهای مشروع آنها مبنی بر محکومیت جنایات وحشیانة رژیم خمینی و اخراج آن از سازمان ملل متحد حمایت کرده‌اند.

شایان ذکر است که همزمان با برگزاری این اعتصابات گسترده و جهانی، کمیتة سوم مجمع عمومی ملل متحد با اکثریت آرا رژیم خمینی را به‌خاطر نقض شدید و مستمر حقوق اولیة انسانی محکوم نمود.

این اعتصاب غذا در ادامة نخستین کارزار جنبش دادخواهی بود که با تلگراف رهبر مقاومت به‌دبیرکل وقت ملل متحد پرزدکوئیار آغاز شد و با تظاهرات بزرگ جهانی در ۹شهریور سال ۶۷، ادامه یافت. در این تظاهرات دههاهزار تن از هموطنان شریف و آزاده‌ی ایرانی به وظیفه‌ی ملی و میهنی خویش قیام کردند و ندای حق‌طلبانه‌ی مردم ستمدیده و در زنجیر ایران و فریاد اعتراض هزاران زندانی سیاسی تحت شکنجه را در پی آغاز قتل عام زندانیان سیاسی به گوش جهانیان رساندند. (نشریه اتحادیه شماره ۱۵۵-جمعه ۱۸آذر۱۳۶۷)


خودسوزی و شهادت مجاهد قهرمان مهرداد ایمن در تظاهرات آمریکا

در جریان تظاهرات آمریکا یک هوادار قهرمان مجاهدین به‌نام مهرداد ایمن که از کالیفرنیا برای شرکت در تظاهرات به نیویورک آمده بود در اعتراض به‌قتل عام زندانیانی سیاسی توسط رژیم ددمنش خمینی دست به‌خودسوزی زد و روز بعد (۱۹شهریور۶۷) بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان به‌شهادت رسید.

مهرداد قهرمان با این اقدام فداکارانة خود یک‌بار دیگر ثابت کرد که خلق تحت ستم ایران هیچ‌وقت و در هیچ شرایطی دست از مبارزه برای سرنگونی تمامیت رژیم ضدبشری خمینی برنخواهد داشت از هر طریقی که بتواند فریاد اعتراض و مقاومت پایان‌ناپذیرش را به‌گوش جهانیان خوهد رساند. (نشریه اتحادیه شماره ۱۴۵-جمعه ۲۵شهریور ۱۳۶۷) 


آسوشیتدپرس: در اعتراض به اعدامها در ایران یک ایرانی خودسوزی می کند. (خبرگزاری آسوشیتدپرس ۹سپتامبر۱۹۸۸-۱۸شهریور۱۳۶۷) 


مصاحبهٔ رادیو صدای مجاهد با رهبر مقاومت - ۱۰ آذر۶۷

مجاهد صدیق محمدعلی جابرزاده: به دنبال تلگراف شما به دبیرکل ملل متحد راجع به اعدام‌های اخیر، به دعوت اتحادیه‌ی انجمن‌های دانشجویان مسلمان خارج کشور، از روز سه‌شنبه اعتصاب غذای گسترده‌ای در ۱۵کشور جهان شروع شده قبلاً هم از سازمان ملل متحد خواسته بودید که رژیم خمینی را تحت فشار قرار بده تا یک هیئت بین‌المللی بتواند از زندان‌ها و شکنجه‌گاههای آن بازدید کند. که در همین رابطه بیشتر از ۱۸۰۰تن از شخصیت‌های سیاسی و رهبران احزاب مختلف در سراسر جهان تلگراف‌هایی به دبیرکل ملل متحد زدند و از این تقاضای برحق حمایت کرده‌اند و این مسئله البته بازتاب جهانی بسیار گسترده‌ای هم داشت. حالا می‌خواهیم برای شنوندگان ما توضیح بدهید که این اعتصاب غذای جهانی چه هدفی داره و در چه شرایطی برگزار میشه و برای هموطنان عزیزمان در داخل کشور چه پیامی داره؟

رهبر مقاومت مسعود رجوی: سلام بر هموطنان عزیز در سراسر کشور، همچنانکه می‌دانید رژیم خمینی به دنبال خوردن زهر آتش‌بس از اونجایی که دیگه نمی‌تونست از نقطه اتکای جنگ به عنوان تضمین بقا و موجودیت رژیمش استفاده کند، لاجرم بر ابعاد سرکوب... و اختناق بنحو بی‌سابقه‌ای افزود. اگر پیامی رو که همین امروز مریم برای خواهران و برادران اعتصاب‌کننده‌مون در کشورهای مختلف جهان فرستاد شنیده باشید... آمده بود که تو این چند ماه تا بحال ۲بار خمینی شخصا حکم اعدام‌ها را به موسوی اردبیلی ابلاغ کرده و منجمله تصریح کرده که از زندانیها بپرسند از اسیرها بپرسند در مورد مجاهدین و هر کسی‌که سر موضعش هست و حتی هر کسی که از ابراز نظر خودداری می‌کنه، حکمش اعدامه و بایستی فوراً اعدام بشه.

جنایتهای رژیم، رژیم زهر خورده فی‌الواقع که حد و مرز نمی شناسه در بعضی شهرها مثل تبریز لباسهای خونین شهدا رو نیمه شب می اندازند تو خونه‌شون خونه والدینشون و فقط اونها رو به این ترتیب از اعدام جگرگوشه‌شون مطلع می کنند. فکر می‌کنم که مردم اغلب شهرها هم از حلق‌آویز کردن خواهران ما در ملاعام مطلعند. از اعدام مادرهای مجاهد مطلعند. همینطور از اعدام پدرهای سالخورده و بیمارها، زندانیانی که مدت محکومیتشون تموم شده بنا به همان ترتیبات فرمایشی خود رژیم، به این ترتیب ما با یک درندگی و سبعیت بی‌نظیری مواجهیم که خمینی تمسک‌جستن به آنرا تنها راه بقای خودش در قدرت برای چند صباحی بیشتر یافته بنابراین من چه برای دبیرکل ملل متحد و چه برای رئیس مجمع عمومی و برای سایر مجامع بین‌المللی نوشتم و از دبیرکل هم خواستم که همه‌ی اعضای ملل متحد و بخصوص اعضای دائمی شورای امنیت را از این جنایات مطلع بکنند تا که کسی در سراشیب قبر فکر کمک و دستگیری از خمینی، ... به سرش نزنه و به مدد خمینی از اون امدادهای غیبی که میدونید معمولاً خود خمینی مدعی‌اش بود کسی نیاد، زیرا که هرگونه کمک به رژیم خمینی، علیه مردم ایران و حقوق مسلم آنهاست. زیرا که رژیم خمینی با نقض مستمر اعلامیه جهانی حقوق بشر، با نقض مستمر میثاق ملل متحد بعد از محکومیت ۷ساله در کمیسیون حقوق بشر و سه بار و سه سال محکومیت متوالی در مجمع عمومی بنظر ما یعنی نظر اکثریت قریب به‌اتفاق مردم ایران، دیگه به هیچوجه شایسته‌ی در اختیارداشتن کرسی نمایندگی مردم ایران نبوده و نیست. پس ما خواستار این بوده و هستیم که این رژیم قرون‌وسطایی و ضدبشری از خانواده‌ی ملل اخراج بشه.

چنانکه میدونید در همین ایام در کمیته سوم مجمع عمومی رای‌گیری مربوط به قطعنامه محکوم کردن رژیم خمینی بخاطر نقض حقوق بشر برگزار خواهد شد

از زهر خوردن رژیم همه مطلعند رژیم خودش رو داره به آب و آتش می زنه که از این طرف و اون طرف کمک بگیره بیان و دستگیریش بکنند کمکش بکنند و متقابلا ما یعنی مقاومت عادلانه‌ی مردم ایران برای صلح پایدار، برای آزادی و برای حاکمیت مردمی، می‌خواهیم به جهان بگوئیم که این رژیم نامشروعه، این رژیم محکوم به سقوط است. این رژیم جنگ هم که نباشه اختناق و سرکوب و اعدام و تیرباران را افزایش میده اونهم در ابعاد نجومی و در نتیجه باید که برود و خواهد رفت.

فکر میکنم همین امشب یا فردا نتیجه رای کمیته سوم اعلام بشه که طبعا به اطلاع هموطنان عزیزمون خواهد رسید حالا با این مقدمات بهتر میشه فهمید که اعتصاب غذای جهانی که به آن اشاره کردید تا کجا برای رساندن پیام مردم ایران ضروری و لازم بوده...

بنابراین میخوام درست عکس آنچه که شما گفتید یعنی گفتید که اعتصاب چه پیامی برای هموطنانمون در داخل داره بگم که اصولا این اعتصاب همانا که پیام مردم ایران مردم سراسر ایران و مردم اسیر ایران، اسیر رژیم خمینی هست که به وسیله‌ی پیک‌ها و قاصدهای راستین‌شان در سراسر جهان در اقصی نقاط جهان به این وسیله طنین‌افکن میشه. یعنی صدای آزادگی و عزت و افتخار خلق از طریق رشیدترین فرزندانش که اونها رو هم باید رزمندگان ارتش آزادی محسوب کرد به گوش تمام مردم جهان می‌رسد. در تاریخ ملتها هر وقت که ملتی اسیر تحت ستم و در منتهای اختناق قرار گرفته صدای خودش رو اینطور از طریق مقاومتش بازتاب می کند چونکه مردم ایران مردمی نیستند که تن به جور و ستم خمینی داده باشند و همینطور بی‌کس و کار به این شرایط گردن گذاشته باشند اصلا، تظاهرات و اعتصابات جهانی نشون میده و در اساس هم از طریق نبرد آزادیبخش انقلابی که عالی‌ترین شکل تظاهر مقاومت یک خلق قهرمان و در زنجیرهء حالا میخوام نتیجه بگیرم که پیام این اعتصاب گسترده و جهانی که توجهات عمیق افکار عمومی را در کشورهای مختلف به خودش جلب کرده، پیام آزادگی و حریت مردم ایران و تنفر عمومی‌شان از یک رژیم نامشروع و سرکوبگر است. پیام اینست که مردم ایران این رژیم را نمی‌خواهند و خودشون میخواهند که حاکم بر خودشون و صاحبِ خانه‌شون باشند. می‌خواهند ایران‌زمین را از لوث وجود آخوندهای اشغالگرِ دارودسته‌ی خمینی، پاک بکنند و قطعا که خواهند کرد دنیا این رو به چشم می بینه و برای هموطنانمون در داخل هم سرمشقی است برای مقاومت هرچه بیشتر هرچقدر که از عهده‌اش برمیان و هرچقدر که در مقدوراتشون هست. مقاومتی که گفتم در عالیترین شکلش در صفوف ارتش آزادی تبلور پیدا میکنه و سایراشکال هم حول محور اون حول محورنبرد رهائیبخش انقلابی. (رادیو صدای مجاهد- مصاحبه با برادر مجاهد مسعود رجوی تحت عنوان چشم‌اندازها - ۱۰آذر ۱۳۶۷/نشریه اتحادیه شماره ۱۵۵ تاریخ جمعه ۱۸آذر ۱۳۶۷)


مجاهد صدیق محمدعلی جابرزاده - ۱۵ آذر ۱۳۶۷

خبر این است که حدود یکساعت پیش قطعنامه محکومیت رژیم خمینی بخاطر اعدام‌های دستجمعی و نقض حقوق بشر در کمیته‌ی سوم مجمع عمومی سازمان ملل به اکثریت آراء به تصویب رسید در حالیکه نمایندگان رژیم خمینی قویا در تلاش بودند که مانع تصویب اون بشوند بطوریکه نماینده‌ی رژیم سخن‌پراکنی مفصلی در برابر نمایندگان حدود ۱۲۰کشور داشته که تماما علیه مجاهدین بوده و حتی گفته که نماینده‌ی ویژه‌ی سازمان ملل را شب قبل به خانه‌اش برده و ویدئوی عملیات فروغ جاویدان را به او نشان داده و گفته اینها یعنی ارتش آزادیبخش فقط ۴۰۰۰۰ نفر را از پاسداران خمینی کشتندو خلاصه صحنه رای گیری در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل به صحنه رای گیری و انتخاب بین رژیم خمینی و مقاومت ایران تبدیل شده بود یعنی خود رژیم باعث یک چنین وضعیتی شده که البته به پیروزی مردم و مقاومت ایران منجر شده نظرتون در این باره چیه.؟ 


رهبر مقاومت مسعود رجوی - ۱۵آذر۱۳۶۷

خب قبل از هر چیز بایستی این پیروزی چشمگیر سیاسی را به مردم ایران، به خانواده‌ی شهدا و زندانیان تبریک گفت. چنانکه گفتید این یک نبرد سیاسی مهمی بود که مردم و مقاومت ایران در آن پیروز شدند و دشمن ضدبشری علیرغم تمام تشبثاتش اینطور که گفتید در آن شکست خورده است. ما می‌دانستیم که سفیر مزدور خمینی در آنجا با تمام قوا و امکانات مشغول فعالیت است برای ممانعت از تصویب قطعنامه کمااینکه خود رژیم هم با این دعوت‌ها و رفت و آمدهایی که توی خود تهران راه انداخته و زد و بندهایی که در نظر داشت می‌خواست به هر ترتیبی از تصویب قطعنامه جلوگیری بکند و کارش را یعنی شکنجه و اعدام را بیش از پیش، ادامه بدهد.

روشن است که این پیروزی در شرایطی محقق می‌شود که اعتصاب بزرگ جهانی همچنان که در نخستین سوال صحبت‌هامون رویش بحث شد در ۱۵کشور جهان راه افتاده و حالا به یمن این اعتصاب غذا به یمن رزم و رنج رزم‌آوران ارتش آزادیبخش، خون و شکنجه‌ی شهدا و اسرایمان، خون و شکنجه‌ی رشیدترین فرزندان این آب و خاک در بزرگترین و معتبرترین مجمع جهانی هم جوشید و دشمن نتوانست پایمالش بکند و لازم می‌دانم که در همینجا از زحمات نمایندگان مقاومت در ملل متحد تشکر کنم. (رادیو صدای مجاهد –مصاحبه با برادر مجاهد مسعود رجوی تحت عنوان چشم اندازها ۱۵آذر۱۳۶۷/ نشریه اتحادیه شماره ۱۵۵ به تاریخ ۱۸آذر ۱۳۶۷)


پیـام خـواهـرمجـاهـد مـریم رجـوی به هموطنان مقیم خارج‌کشور و همه شرکت‌کنندگان در اعتصاب غذای بزرگ جهانی – ۱۰ آذر ۱۳۶۷

اعتصاب غذا و اعتراض جهانی شما در شرایطی صورت می‌گیرد که خمینی خون‌آشام پس از شکست مفتضحانه‌ی استراتژی جنگ ضد میهنی‌اش در برابر شعار مردمی صلح و آزادی و در برابر جنگ آزادیبخش انقلابی ... مرگ قطعی رژیم زهرخورده‌اش را به عیان می‌بیند و به قتل‌عام وحشیانه‌ی زندانیانِ سیاسی و اعدام و حلق‌آویز حامیان مقاومت در ملاٌعام کمر بسته است. چنانکه در تلگرام مسئول شورای ملی مقاومت به دبیرکل ملل متحد آمده بود در میان هزاران اعدام‌شده‌ی اخیر اسامی مادران سالخورده، بیماران و بسیاری از زندانیان سیاسی که از ۷سال پیش به اصطلاح محاکمه شده و دوران محکومیت خود را سپری می‌کردند بچشم می‌خورد. همچنین موارد متعددی از کشتار اعضای یک خانواده و بستگان زندانیان و اعضای مقاومت وجود دارد. بسیاری از اعدام‌شدگان زندانیانی بودند که دوران محکومیتشان تمام شده بود و بسیاری دیگر کسانی که به تازگی دستگیر شده و بدون هر گونه محاکمه‌ای حلق‌آویز و یا تیرباران شده‌اند...(رادیو صدای مجاهد ۱۰آذر۱۳۶۷/نشریه اتحادیه شماره ۱۵۴ به تاریخ جمعه ۱۱آذر ۱۳۶۷) 


تلگرام مسعود رجوی به دبیر کل ملل متحد -۳شهریور۱۳۶۷

آقای پرزدکوئیار دبیر کل ملل متحد، ژنو

آقای دبیر کل!

دیکتاتوری قرون وسطائی خمینی که سوابق ننگین آن در نقض حقوق بشر و شکنجه و تیرباران مستمر بر هیچکس پوشیده نیست، اخیراً با سوءاستفاده از توجه افکار عمومی به مذاکرات صلح، و از آنجا که به گفته شخص خمینی صلح را برای تمامیت رژیمش "زهر کشنده" تلقی می‌کند به دستگیریهای انبوه و اعدام گسترده‌ی زندانیان سیاسی مبادرت ورزیده است. در ایام اخیر مسئولان این رژیم به کرات از ضرورت اعدام بدون محاکمه‌ی هواداران مقاومت عادلانه مردم ایران برای صلح و آزادی علناً و رسماً سخن گفته‌اند.

بر طبق اطلاعات موثق، خمینی چند هفته پیش طی حکمی به خط خودش دستور اعدام زندانیان سیاسی مجاهد خلق را صادر کرده و متعاقباً موج گسترده دستگیریهای سیاسی در شهرهای مختلف ایران که بیش از ده هزار نفر را شامل می‌شود همزمان با اعدامهای دستجمعی زندانیان سیاسی که بسیاری از آنان دوران محکومیتشان پایان یافته، آغاز گردیده است. بعنوان مثال فقط در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه ۸۶۰ جسد از زندانیان سیاسی اعدام‌شده از زندان اوین تهران به گورستان بهشت زهرا انتقال داده شده و قبل از آن نیز در ۶/مرداد ۲۰۰ زندانی سیاسی هوادار مجاهدین در سالن مرکزی زندان اوین قتل‌عام گردیده‌اند. آنها در اعتراض به شکنجه‌های وحشیانه در حالت اعتصاب غذا بسر می‌بردند.

همچنین ملاقات معمول زندانیان سیاسی در زندانهای مختلف کشور با بستگانشان قطع شده و به خانواده‌های زندانیان سیاسی گفته می‌شود که تا دو الی سه ماه دیگر نیز دیدار با زندانیان امکانپذیر نیست. هدف اینست که رژیم در این فرصت برای جنایات بیسابقه خود دست باز داشته باشد.

آقای دبیر کل؛

مسئولیت شما در مقام دبیر کل ملل متحد قویاً ایجاب می‌کند تا هر چه سریعتر هیئتی را برای رسیدگی به موارد یاد شده و بازدید از زندانهای رژیم خمینی و ممانعت از روند شتابان کشتارها به ایران اعزام دارید. نمایندگان مقاومت ایران برای ارائة اطلاعات لازم و همکاری با هیئت شما آمادگی دارند.

مسعود رجوی

مسئول شورای ملی مقاومت

۳/شهریور/۱۳۶۷


رونوشت:

  • رئیس کمیتهٔ بین المللی صلیب سرخ جهانی
  • رئیس مرکز حقوق بشر ملل متحد
  • رئیس کمیسیون فرعی منع تبعیض و حمایت از اقلیتها
  • رئیس پارلمان اروپا
  • رئیس مجمع پارلمانی شورای اروپا
  • فدراسیون بین‌المللی حقوق بشر
  • کمیسیون اروپایی حقوق بشر
  • آقای رینالدو گالیندوپل گزارشگر ویژه سازمان ملل در رابطه با نقض حقوق بشر در ایران
  • آقای واکو گزارشگر حقوق بشر در رابطه با اعدامهای بدوی
  • لیگ بین المللی برای حقوق بشر
  • دبیرکل عفو بین الملل

( نشریه اتحادیه ۱۵۴ ) 


نشریهٔ ۱۴۷ صفحهٔ ۱۹ – ۱۵مهر۱۳۶۷

به‌دنبال تلگرام رهبر مقاومت ایران به دبیرکل سازمان ملل متحد و مجامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر در بارة دستگیریهای گسترده و اعدامهای دستجمعی اسرای مجاهد خلق و سایر زندانیان سیاسی توسط رژیم ضدبشری خمینی، دکتر کاظم رجوی، نمایندة مسئول شورای ملی مقاومت ایران روز پنجشنبه ۲۴شهریور ۶۷ بناب به دعوت کمیسیون تحقیق ملل متحد دربارة ناپدیدشدگان سیاسی در بیست و پنجمین اجلاس رسمی این کمیسیون در کاخ ملل متحد در ژنو حضور یافت و توضیحات مبسوطی پیرامون جنایات اخیر رژیم خمینی به‌اعضای کمیسیون و خبرنگاران رسانه‌های خبری جهان ارائه نمود... 


پیام رهبر مقاومت ایران برادر مجاهد مسعودرجوی خطاب به اعتصاب کنندگان در ۱۷کشور جهان – ۱۸آذر ۱۳۶۷

رزمندگان آزادی،

هموطنان عزیز،

زنها و مردهای دلیری که هنوز در ۱۷کشور جهان در حال اعتصاب هستید.

قهرمانان،

اعتصاب‌غذاتون به نتیجه رسید و شما پیروز شدید. چند دقیقه‌ی پیش، مجمع عمومی ملل متحد به اکثریت آرا جنایت‌های رژیم خمینی رو در قطعنامش محکوم کرد. به این ترتیب دنیا برای چهارمین بار و چهارمین سال، تلویحاً به عدم مشروعیت رژیم خمینی و به حقانیت مقاومت ایران گواهی داد. رژیم خمینی هم بر خلاف همه‌ی تشبثاتش، همه‌ی زد و بندهاش و همه‌ی دست بدامن شدنها و التماس‌های بین‌المللیش، دست آخر به یمن حرکت پاکبازانه‌ی شما بزرگترین ضربه‌ی سیاسی بعد از خوردن زهر آتش‌بس رو خورد. به تمام مردم ایران، به خانواده‌ی شهدا و زندانیان سیاسی و به فرد فرد شما بایستی صمیمانه تبریک و تهنیت گفت. ازتون درخواست میکنم هرکجا که هستین به اعتصاب‌غذاتون خاتمه بدین، مقاومت انقلابی و ارتش آزادیبخش ملی به قامت‌های استوار شما به این قامت‌های استواری که روحیه‌ی رزمنده‌ی تک تک‌تونو حمل میکنه نیاز داره. درود بر شما و عزم پولادین شما. (رادیو صدای مجاهد ۱۸آذر ۱۳۶۷ / نشریه اتحادیه به شماره ۱۵۶) 


از سخنان خواهر مریم پنجشنبه ۲۷آبان۱۴۰۰ در اشرف۳

جنبش دادخواهی ادامه دارد تا هر کجا که لازم باشد تا روز سرنگونی این رژیم. و آنروز است که خون ۳۰هزار سربدار قتل‌عام شده در سال ۶۷ و بیش از ۱۵۰۰ جوان شورشگر در قیام آبان ۹۸ و سایر شهدا به نتیجه خود خواهد رسید.

بنابراین حرف همه ما و همچنین حرف آن سربداران از روز اول تا امروز این بود که:

آنزمان که بنهادم سر به پای آزادی - دست خود ز جان شستم از برای آزادی

تا مگر بدست آرم دامن وصالش را - میدوم به پای سر در قفای آزادی. 

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران