رحمان کریمی، سرگرد اسکندریان، جمشید پیمان و ناهید همت آبادی در اجلاس شورای ملی مقاومت ایران ـ خوزستان بپاخاسته - قسمت نهم

۳شهریور۱۴۰۰

اجلاس شورای ملی مقاومت ایران ـ خوزستان بپاخاسته ـ قسمت نهم

رحمان کریمی- شاعر و نویسنده و مبارز پیش‌کسوت

رحمان کریمی-با درودهای گرم، حضور دو بزرگ سرداران قهرمان ملی میهن دربندمان ایران، مسعود و مریم! مایهٔ افتخار ما هستند و ما پروایی نداریم که این را با صدای بلند، آنچه می‌گویم از جانب فرشته جان هم هست که سالهاست دلبستگی‌اش به این مقاومت و رهبران آن را، دیده‌ام و مشوق من هم بوده؛ و درود بی‌پایان به اعضای محترم و گرامی شورای ملی مقاومت که اصالت و وفاداری خودشان را طی سال‌ها به اثبات رسانده‌اند. من اجازه می‌خواهم، خارج از شاید موضوع، به یک نکته اشاره کنم. خانم گیسو شاکری هنرمند معروف مقاومت ایران قطعهٔ کوتاهی از زنده‌یاد، شاعر قلندر آزاده و ضد رژیم نصرت رحمانی خواندند. نصرت رحمانی دایی خانم گیسو شاکری است و اتفاقاً نام گیسو، زنده یاد نصرت رحمانی برای این هنرمند انتخاب کرده است. و اما آنچه واقعاً باید گفت، به زیباترین و رساترین شکل صمیمانهٔ اعتقادی اینجا گفته شد و چیزی برای امثال این مخلص نمانده است؛ جز این‌که در مورد شکوه بی‌نظیر و بی‌سابقهٔ جهانی در تمامی جنبش‌های آزادیبخش و ضداستبداد، چنین کهکشانی بی‌سابقه است. مخلص در جریان بودم، برحسب تعارف نمی‌گویم، بلکه یک واقعیت تاریخی است.

همین قدر که خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارشش را با این تیتر همراه کرد: «نمایش قدرت جهانی مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت» از این رساتر فکر می‌کنم نباشه.

همین تیتر همه چیز در آن است. خب این دستاورد، این وحدت نظر و عمل، مهم است وحدت نظر و عمل موجب آن هست. عشق و اعتقاد به رهبریها مطرح است. من در همین محدوده کلن به سهم خودم ناظر بودم، هم‌چنان که افتخار نظارت بر شورای ملی مقاومت ناظر بودن دارم، با فرشته. که هواداران تحت مشارکت مشترک و مدیریت مجاهدین خلق چقدر انرژی برای چنین برنامهٔ فراگیر جهانی گذاشتند. قهرمان ملی بزرگوار ما خانم مریم رجوی! فکر نکنید مخلص وقتی می‌گویم سربازی در ته صف این مقاومتم بر مبنای تعارف یا فروتنی کاذب است، حاشا حاشا! هرگز! حقیقت است.

من به سهم خودم شرمنده می‌شوم وقتی می‌بینم هواداری کسب و کارش را زمین می‌گذارد و با تمام عشق و انرژی برای برنامه‌های مقاومت می‌دود، حق ندارم بگویم من یک سرباز کوچک و سادهٔ ته صفم؟ حق دارم! کجا هستند این طاعنان، این خائنان، این هم‌صدایان با رژیم که من دیگر رژیمش نمی‌گویم؛ رژیم معنای خاص خودش را دارد. این یک مجموعهٔ شیطان رجیم است. رجیم! نه رژیم!

 شما ببینید نخست‌وزیر اسلووانی یکی از میهمانان و شخصیتهای جهانی بود. رجیم، خامنه‌ای، رجیم می‌گم ها! خامنه‌ای ترکیدند خوب مسئول خارجی اتحادیه اروپا ناگزیر بود بگوید این از موضع خودش حرف زد. طرفه آنچه متعاقب این حرف نشست شورای وزیران که شروع شد نکته‌یی که درش مطلقاً مطرح نشد سخنان نخست‌وزیر اسلوونی بود مماشات هم‌چنان ادامه داره اما به تدریج یاران رنگ می‌بازد به یاد می‌آورم. قهرمان ملی ایران مسعود سال‌ها پیش گفت اینان ما را نمی‌خواهند. دولتیان را می‌گفت. اما ما خودمان را تحمیل می‌کنیم. با چه وسیله‌ای؟ مقاومت، پایداری! خائن که چه عرض کنم حقیرترین، پلیدترین، کثیف‌ترین مزدوری که من به عمرم دیدم مثل ایرج مصداقی با بی‌شرمی می‌گفت مجاهدین خلق دروغ می‌گویند چیزی به‌نام کانونهای شورشی وجود ندارد. اینهایی را که پخش می‌کنند فتوشاپه. در این کهکشان جهان گستر، جان برکفان شورشی، پاسخ شایسته را نه به این عنصر حقیر به همه طاعنان و خائنان و معاندان رجیم خوش‌کن دادند. درود بر آنان درود بر یکایکشان.

خانم مریم رجوی: 

با درود و سلام به آقای رحمان کریمی عزیز و همین‌طور به فرشته عزیزم. هزاران درود بر شما. واقعاً نکاتی که الآن آقای کریمی گفتند همه‌اش جای صحبت داره و بسیار زیبا. این یک مجموعه شیطان رجیمه و نه رژیم.

ولی باید بهتون بگم که برعکس اونچه که گفتید شما سرداری در جلوی صف این مقاومت هستید و همواره آماده نبرد اون هم نبردهای سنگین و گفتید که این وحدت نظر و عمله که مهمه و این منشاء و سرچشمه دست‌آوردهای این مقاومته. بهرحال با هزاران درود به شما آقای کریمی شما سال‌ها پیش در شعر زیباتون نوشته بودید که آزادی و عدالتخواهی این همان گناه کبیره‌یی است که سرگردان جهانم کرده است. و باز گفتید که کدامین سلاح کاراتر از ایمان و کدامین انگیزه زیباتر از حقیقت؟

بهرحال این همان گناه کبیره ما و شماست که البته بالاترین افتخار ما و همه اعضای این مقاومت هم هست و قطعاً با همین عشق و ایمان است که می‌توانیم جنگهای ۱۰۰برابر را به پیش ببریم و مردم ایران را از شر این دار و دستهٔ آدم کشان، آدمخواران و به‌قول شما این مجموعه شیطان رجیم نجات بدهیم. درود بر شما.

سرگرد خلبان حسین اسکندریان - عضو شورای ملی مقاومت ایران


با سلام خدمت شما خانم رجوی و یکایک دوستان و رفقا در شورا و رزمندگان دلیر مجاهد در اشرف۳. قبل از هر چیز می‌خواستم به‌خاطر برگزاری شکوهمند کهکشان ۱۴۰۰ و اثبات صحت استراتژی مقاومت در نبرد رو در رو با جیره‌خواران و ایادی رژیم فاسد به همه دست‌اندر کاران و مسئولان و همین‌طور هموطنان عزیزم در جای جای جهان تبریک و تهنیت عرض کنم. در این ۴۰ سالگی تأسیس شورا رژیم آخوندی حاکم در سراشیبی سقوط و مقاومت مردم در اوج شکوفایی‌ست، پس با اراده راسخ و قدمهای صد چندان محکمتر بسوی پیروزی نهایی به پیش تا بنیاد سیاهی و فساد و جنایت را از میهن عزیز مان ایران پاک کنیم. اما هرگاه که فرصتی به من داده می‌شود تا چند دقیقه‌ای در خدمت شما باشم، دریغ می‌دانم که از استاد عزیزم سرهنگ یاد نکنم.

او که در آغاز چهلمین سالگرد شورا با ما بود و می‌گفت و می‌خندید و با روحیه شاد به همه انرژی می‌داد اکنون در پایان ۴۰ سالگی در کنار ما نیست و این برای من و شاید خیلی‌های دیگر باور کردنی نباشد. البته در این ۴۰سال کم نبودند ستارگان مجاهد و مبارزی که در راه عقیده و ایمانی که برای آزادی خلق خلق در زنجیرشان داشتند به خاک افتادند ولی خوشبختانه همیشه کسانی بودند که سلاح و پرچم آنها را بردارند و این راه پرافتخار را ادامه دهند. سرهنگ یکی از همین انسانهای فدا کار و خالص، جنگنده و پاک بود. تا آخرین لحظه زندگی خون مجاهدت و مقاومت در رگهایش و عشق آزادی خلق در سرش موج می‌زد. همیشه استوار و پایدار، وفادار به آرمان، خستگی‌ناپذیر در مشارکت و با ایمان به پیروزی و آینده روشن برای ایران قدم برمی‌داشت. تنها غروری که داشت این بود که جای کوچکی در این مقاومت بی‌نظیر دارد و می‌تواند در خدمت مردم باشد. در پایان جا دارد از ستاره دیگری که اخیراً از میان ما پر کشید برادر مجاهد مسعود فرشچی یادی کنم که شبانه روز مانند هم رزمانش چون شیر می‌غرید و خواب از چشمان ملایان خونخوار گرفته بود روحشان شاد و راهشان پر راهرو باد با ایمان به پیروزی زنده باد آزادی درود به مسعود و مریم پاینده ایران.

خانم مریم رجوی: 

با تشکر از آقای اسکندریان. بسیار خوشحالم که می‌بینمتون. راستش خاطره‌ٔ امسال عید که با شما بر مزار جناب سرهنگ بهزاد معزی رفتیم فراموش نمی‌کنم. چون موقع پر کشیدنش نبودم و این جزو آرزوهایم بود. بهرحال یار همیشه وفادار سرهنگ جناب سرگرد شما بودید. یک تیم بسیار بسیار جنگاور و رزمنده و اون عملیات عظیم را تیم شما بود که انجام داد. بهرحال خیلی زیبا گفتید که جناب سرهنگ تا آخرین لحظه خون مجاهدت در وجودش بود و ایمان به پیروزی داشت. منم مطمئنم که این مقاومت می‌تواند و باید به یمن همه این خونهای پاک به یمن همه این یاران صدیق و پرکشیده از جناب سرهنگ که اسم بردین و مسعود فرشچی و بسیاری از یاران دیگر ما که امروز از اونها ذکر خیر بود و اونهایی که نبود همه و همه. همه منتظرن که ما و شما پرچم و ارزشهای اونها را هر چه برافراشته‌تر و هر چه زنده‌تر در میدان کارزار برای رسیدن به پیروزی بکار بگیریم. درود بر شما.

جمشید پیمان نویسنده و شاعر ملی و مبارز

سلام به آقای مسعود رجوی مسئول محترم شورا و رهبر مقاومت وخانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و اعضاء محترم شورا و اشرف نشینان اشرف‌نشانان در ایران و هرکجای جهان. تبریک صمیمانه و توأم با غرور و افتخارم را به‌مناسبت برگزاری پرشکوه پیروزمندانه گردهمایی ایران آزاد تقدیم می‌کنم به همه دست درکاران، شرکت کنندگان، سخنرانان و همه آزادیخواهان ایران زمین. این گردهمایی بی‌نظیر با توجه به کمیت و کیفیت شرکت‌کنندگان و سخنرانان و از همه مهمتر محتوی غنی مستدل و مستند سخنرانیها و استقبال کم مانند رسانه‌های جهانی از آنها نشانه اقتدار، استحکام و درستی شیوه مبارزه مقاومت سرتاسری علیه نظام ضدبشری جمهوری اسلامی بود. گردهمایی ایران آزاد هم‌چنین مبین اطمینان و اعتماد مردم ایران به مقاومت سازمان‌یافته و سراسری علیه نظام حاکم از یک‌سو و اعتماد رهبران سیاسی اجتماعی نمایندگان احزاب سیاسی گوناگون پارلمانترها، حقوقدانان شمار زیادی از کشورهای جهان به این مقاومت بود واکنش‌های جنون‌آمیز سرشار از فرو مایه گی و توأم با خود خوریها و سر به در و دیوار کوبیدنهای سردمداران نظام نسبت به این گردهمایی نیز در نوع خود بی‌نظیر بود این واکنش بار دیگر نشان داد که حاکمیت آخوندی از توانمندی فزاینده مقاومت ایران در عرصه جهانی تا چه حد بیمناک و از مقابله با آن درمانده است. از نگاه به این وضعیت احساس سربلندی می‌کنم و به مردم و به مقاومت سرفرازشان تبریک می‌گویم

در این جا اجازه بدهید به چند برداشتم از سخنرانی متین سراسر استدلال و توأم با فاکتهای پرشمار و البته آمیخته با احساس و شور میهن‌پرستانه خانم مریم رجوی اشاره کنم.

۱-ما خواهان سرنگونی این نظام هستیم زیرا راه رهایی ایران و دیگر

کشورها از این بختک تروریستی فقط در سرنگونی آن متصور است. و ما آن را به این شکل و شیوه می‌بینیم

۲- ما از مجامع صالح بین‌المللی و جوامع و سازمانهای حقوق‌بشری و از سازمان ملل‌متحد می‌خواهیم با این نظام ضدبشری و متزلزل کننده صلح و آرامش خاورمیانه و سایر مناطق جهان به‌طور جدی و قاطع برخورد کنند و امکانات و توانایی‌های ضدانسانی آن را به هر گونه ممکن به صفر برسانند.

۳- ما از کشورهای بزرگ می‌خواهیم با توجه به تجارب چهل و سه ساله گذشته در برابر این رژیم شیوه مماشات را کنار بگذارند و چند بار آزموده را به‌ویژه در مذاکرات اتمی اخیر دوباره و به زیان مردم ایران نیاز مایند.

۴- ما از همه کشورهای بزرگ می‌خواهیم با تحریم مالی و پولی نظام جمهوری اسلامی امکان غارت، چپاول و سرکوب و کشتار مردم ایران و نیز توسعه تروریسم و رشد بنیادگرایی دینی و توسعه‌طلبی و دست‌اندازی رژیم به‌ویژه در منطقه خاورمیانه را به صفر برسانند.

۵- مقاومت و مردم ایران به‌ویژه از سازمان ملل‌متحد خواهان رسیدگی به جنایت رژیم علیه بشریت در جریان کشتار بیش از ۳۰هزار مجاهد و نیز شمار دیگری از آزادیخواهان ایران در تابستان ۱۳۶۷ هستند.

۶- مقاومت ایران صمیمانه از هر حزب و سازمانی که خواهان سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و استقرار حاکمیت مردمی مبتنی بر اعلامیه جهانی حقوق‌بشر است می‌خواهد که در این راه با شورای ملی مقاومت و با ارتش آزادیبخش ملی ایران همگام و همراه شوند.

یاران گرامی دوستان شورایی سخن برای گفتن بسیار است و وقت من اندک اما راه برای تحقق آرمانهای شورا بالنسبه هموار و ما برای پیمودن این راه تا قله فرازمند پیروزی بیش از هر زمان دیگر حاضریم. حاضر حاضر حاضر با تشکر فراوان برای شما و مردم ایران آرزوی پیروزی بر فاسدان و جانیان حاکم بر میهنمان را دارم پیروز و سرفراز باشید.

خانم مریم رجوی:

با تشکر زیاد از آقای پیمان. که در همه بزنگاهها برای مقابله با دشمن حاضر هستید و هر شعر و مقاله و موضع‌گیریهای شما شلیکی به سوی دشمنه و به‌خصوص ثبت نام شما در مؤسسان پنجم که پاسخ بلند و زیبایی بود به فراخوان مسعود. حاضر گفتنهای شما در تمام بزنگاهها یادتون باشه که دشمن کور کنه. درود بر شما که حق مطلب را به‌جا میارید و درود بر شما که این‌قدر روشن گفتید که راه روشن و هموار و نزدیک است برای پیروزی و ضربه نهایی بر دشمن. درود بر شما.

ناهید همت آبادی – هنرمند و خواننده اپرا عضو شورای ملی مقاومت ایران

با تهنیت به فرمانده کل ارتش آزادی و دست مریزاد به خالقان کهکشان و با درود به شورشگران، اشرف‌نشانان و همرزمان. همهٔ دوستان دربارهٔ کهکشان و وجوه مختلف آن به بهترین کلام و سخن صحبت کردند و نظرات خودشون رو گفتند. و من با زبان الکن و سواد اندک چیز چندان جالب و جدیدی ندارم برای گفتن. جز این‌که دو نکته به‌نظر خودم در کهکشان امسال بیشتر چشمگیر بود که به‌طور خلاصه به آنها اشاره می‌کنم. و اول این که: اگر رئیسی سمبل جنایت و قتل‌عام حتی به احتمال هم قرار بود برای جزام بی‌علاج ولایت خونخوار و خون‌آشام مرهم موقتی باشد و در فوران آتشفشان کهکشان اگر چه هنوز کاملاً ذوب و تمام‌سوز نشده اما نیمسوز شد

و مواضع به‌حق و شایستهٔ مقامات و صاحب منصبان سیاسی در قبال جنایات او نه فقط ریش و ریشهٔ خودش بلکه ولی‌فقیه خونخوارش رو هم به آتش کشید و سوخت.

و داغ ننگی را بر مماشاتگران همهٔ فصلها کوبید که طی چهل سال با هفتاد هزار توطئه، دسیسه و تهمت پنهان و آشکار سگ دو زدند تا بر ترور و جنایت بنیادگرایی‌ هار آخوندی چشم ببندند و از افعی کبوتر به‌عمل آورند. اما کهکشان امسال فقط شرم سیاست مماشات را نصیب سیاستمداران دودوزه باز و دلالان دلار نساخت. بلکه حقیقت وجود و حضور ملموس شورای ملی مقاومت ایران و در رأس آن سازمان مجاهدین خلق را نیز به‌مثابه آلترناتیو جدی در برابر فاشیزم دینی در چشم جهانیان مطرح ساخت.

شاید که دولتهای حراف و وراج هم به جای بازی حلوا و چماق با رژیم آخوندی مقاومت ایران را به‌عنوان جایگزین واقعی رژیم خونخوار آخوندی و بنیادگرایی دینی به‌رسمیت بشناسند.

و نکتهٔ دیگر این‌که شخصاً نمی‌دانم و به‌خاطر هم ندارم که در عصر حاضر به‌خصوص طی صد سال اخیر هیچ جنبش یا سازمانی در تبعید مثل مجاهدین با انگیزه و آرایش آرمانی و عزم و رزم تمام‌عیار اعضایش به‌ویژه در اشرف سه به‌عنوان آلترناتیو قدرت و توان تشکیلاتی منسجم خود را چنین به نمایش گذاشته و برای سرنگونی غول آدمخواری به‌نام حکومت آخوندی از تمام عمر، هستی و سرمایهٔ مادی و معنوی خود مایه بگذارند. ضمن این‌که البته عزم و دلاوری کانونهای شورشی نیز در بلوغ عملیاتشان برای تکامل تا تشکیل ارتش آزادی آن هم در شرایط کشتار و اختناق هولناک در داخل ایران را هم نمی‌توان نادیده گرفت. هم‌چنان که با مانور گسترده‌شان در کهکشان امسال تحسین و بهت همگان را برانگیختند.

و اما نکتهٔ آخر حرفی ست که راستش سالهاست آن‌قدر که در دلم مانده اصلاً انگار ماسیده. و همیشه شرم حضور یا خودسانسوری مانع از اظهار آن بوده. اما حالا که بعد جغرافی به کمک شتافته و به‌طور طبیعی از شرم حضور اندکی کم می‌کنه و با آرزوی این‌که فروتنی آرمانی خاص شما را هم زیاد آزرده و جریحه‌دار نسازم بی‌ رودربایستی می‌گویم و تکرار می‌کنم که شما ایزدبانوی زمان حاضرید. و نه در تعریف افسانه‌ای یا اسطوره ای. بلکه در حقیقت ملموس و محسوس. برای همین هم هر لحظه و هر روز بیش از پیش

برای همین هم هر لحظه و هر روز بیش از پیش به نقش بی‌همتای شما به‌عنوان بانوی مترقی و مسلمان رودرروی بنیادگرایی خوار مذهبی و در رهبری مجاهدین می‌توان پی برد و آن را فهم کرد و به تبع آن همهٔ‌کینه‌های کور و دهان گسیختگی مزدوران ولایی، خائنین استعماری و پادوهای دلاری را هم نسبت به شما و فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی ایران فهم و درک نمود.

با این همه اما اعضای شورای ملی مقاومت ایران یاران و اشرف‌نشانان همه با هم و یکجا هم‌چنان مثل همیشه دلگرم و انگیخته ایمان و باور دارند به بهار فصل رهایی که مردان و زنان و جوانان ایران‌زمین با اتکا به کانونهای شورشی آزادی را در میهن دربند خلق و محقق خواهند کرد. تا با حضور شما در ایران آزاد زمینهٔ برپایی ایرانی بدون سرکوب، اعدام، شکنجه و جنگ‌افروزی و بدون سرکوب اقلیتهای قومی و مذهبی فراهم گردد و به امید آن روز، آن روز خجسته، از راه دور دستان شما را صمیمانه می‌فشارم.

خانم مریم رجوی:

قربان شما. خانم همت آبادی عزیز. ما آرزو داشتیم که شما را از نزدیک ببینیم ولی الآن که صحبت کردین ۱۰۰بار آرزو داشتیم که نزدیک بودیم که در نتیجه رعایت می‌کردین یه چیزایی را نمی‌گفتین بنابراین امیدواریم که هر چه سریعتر از نزدیک بتوانیم ببینیمتان. ولی از لطف شما که چشم بپوشم می‌خواهم بهتون بگم که فعالیت‌های شما و به‌خصوص قلم و مقالات زیبای شما از جمله اون مقاله یک‌کلام که در همبستگی منتشر شد واقعاً جان کلام را آنجا گفته بودین و اشاره کردین که سرانجام سرنوشت نهایی میهن دربند ما برعکس خواست و آرزوی دیرین دشمنان به‌دست قیام‌آفرینان و جوانان و مردم رنج دیده ایران با پیشاهنگی کانونهای شورشی رقم خواهد خورد.

واقعیت اینه که این رژیم با قیامهای پی‌درپی هم‌چنانکه گفتم هر روز و هر ساعت مواجهه. بنابراین اگر رژیمش را یک‌پایه کرده به این دلیله در نتیجه این مقاومت می‌تواند و باید هر چه سریعتر خواست مردم ایران یعنی رهایی از شر آخوندها را محقق کنه.

درود بر شما و همه اعضای این مقاومت. 

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران