مراسم سالگرد قیام کبیر آبان در اشرف۳ با یاد شهیدان

۲۰آبان۹۹

مریم رجوی - مراسم سالگرد قیام کبیر آبان در اشرف۳ با یاد شهیدان

این خبر تکمیل می‌شود.

سخنرانی مریم رجوی در سالگرد قیام کبیر آبان ۹۸:

شعله‌های قیام آبان در نبرد کانون‌ها و جوانان شورشگر

هدی عماد: جوانان حزب کارگر نروژ – روابط بین‌الملل


اسم من هدی عماد است و من رهبر روابط بین‌الملل درAUF حزب جوانان کارگر هستم. از این‌که در کنفرانس شما برای گرامی‌داشت قیام مردم ایران در سال۲۰۱۹ شما حضور دارم خوشحالم.
قیام دموکراتیک به این علت است که به رژیم و به جهان نشان دهد که مردم ایران دیگر قبول نخواهند کرد که در ترس زندگی کنند. و حالا شما صدای خودتان را بلند کرده‌اید. و حالا نوبت همه‌ی ماست که صدایمان را همراه با شما و در حمایتتان بلند کنیم

اوفه البک – نماینده‌ی پارلمان دانمارک


از صمیم قلب تحت تاثیر مقاومت شما قرار گرفتم. مقاومتی برای دمکراسی در کشور خودتان. همه می‌دانند که به‌دنبال قیام ۱۹۷۹ امیدهای فراوانی وجود داشت که دمکراسی در ایران پا بگیرد اما چنین نشد و شاهد نقض مستمر حقوق‌بشر در ایران بود.
از این رو بسیار مهم است که مقاومتی که شما انجام می‌دهید سرشار از موفقیت باشد. به شما درود می‌فرستم و درخواست می‌کنم به مقاومت خودتان ادامه دهید. همه ما بایستی برای ایران و حقوق‌بشر از شما حمایت کنیم.

کیارا گریباودو – نماینده‌ی پارلمان ایتالیا


در سطح بین‌الملل همه نگران وضعیت زندانیان در ایران هستند.
در یکی از تازه‌ترین گزارشهای عفو بین‌الملل به اپیدمی شکنجه در رژیم ایران اشاره شده است. شکنجه ابزاری روزمره در حکومت ایران است. قانون و محاکمه عادلانه اصلاً در این کشور معنا ندارد.
در این صحبت کوتاه می‌خواهم به نقش مهم اتحادیه اروپا اشاره کنم. موضوعی که به ژئوپلتیک مربوط است. اتحادیه اروپا باید به‌ درخواست خانم رجوی باید برای جلوگیری از گروگانگیری مردم ایران توسط حکومت پاسخ مناسب دهد. باید در مقابل امیدی که برنامه ده ماده‌ای مریم رجوی ایجاد می‌کند عکس‌العمل نشان دهیم تا آن را در صحنه عمل انجام دهیم تا مردم ایران بر مبنای استانداردهای بین‌المللی به یک دستگاه مستقل دسترسی پیدا کنند.

الهه ذبیحیان – انجمن آکادمیسینهای ایرانی - انگلستان


جوانان عزیز، قیامهای ۹۶ و آبان و دی ۹۸ تبلور خواسته مردم ایران برای سرنگونی تمامیت رژیم آخوندی با همه جناح‌های آن بود.
فریاد «اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، دیگه تمومه ماجرا»‌ نه بزرگ ملت ایران به تمامیت فاشیسم دینی حاکم بر میهنمان بود.
خطاب به جامعه بین‌المللی و به‌خصوص به اتحادیه اروپا و دولت انگلستان باید گفت:
به سکوت خود در قبال جنایات رژیم خاتمه دهید.
به همیاری و کمک به رژیم آخوندی با سیاستهای مماشات طلبانه و مراودات اقتصادی خاتمه دهید.
بجای مراودات اقتصادی با رژیم که تماماً در کنترل سپاه است، سپاه سرکوبگر پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم را در لیست تروریستی قرار دهید.
سفارتهای رژیم در اروپا را تعطیل و همه عوامل مزدوران رژیم را اخراج کنید.
دوران آخوندها به پایان رسیده.
با درودی فراوان به ۱۵۰۰ سیمرغ ۹۸ و با سپاس از کانونهای شورشی.

هستی حسامی - انجمن جوانان سازمان جوانان ایرانیان - آمریکا


ویژگیهای مهم این قیام تعداد شهیدانش بود که رژیم در کمتر از یک هفته ۱۵۰۰نفر را کشت. سؤال این است که چطور رژیمی که خودش را با ثبات معرفی می‌کند چه دلیلی دارد که دست به این جنایت می‌زند. به‌نظر من یک جواب بیشتر ندارد و آن هم روحیه رزم‌آور جوانان ایران است. روحیه ایستادگی در مقابل ارتجاع. روحیه‌ای که نظیرش را در اشرف دیدیم با عنوان جنگ صد برابر.

تصاویری از مراسم سالگرد قیام کبیر آبان در اشرف۳ با یاد شهیدان:



خانم مونته ماجی - نماینده پارلمان سن مارینو


بسیار مفتخرم که در این کنفرانس که در سالگرد قیام نوامبر ۲۰۱۹ برگزار می‌شود شرکت می‌کنم.
این قیام برای چندمین بار نشان داد که مردم ایران خواستار تغییر در ایران می‌باشند مردم ایران خواستار خروج از زیر حاکمیت یک رژیم بنیادگرای مذهبی آن هم به‌مدت بیش از ۴دهه می باشند و خواستار یک دمکراسی و آزادی واقعی هستند.
بنیادگرایی اسلامی یک مشکل عاجل این دوران ما می باشد که قربانیان اولیه آن هم مردم کشورهای مسلمان مثل ایران می باشند و در جهان خودش را از طریق حملات وحشیانه نشان می‌دهد،
کشور من سن مارینو، از برنامه مریم رجوی رهبر مقاومت ایران که یک زن مسلمان، دموکرات و بردبار است و از حقوق همه، همه زنان و همه مردان پشتیبانی می‌کند حمایت می‌کند. همه ما بایستی در آن طرف باشیم، طرف دمکراسی و طرف مردم ایران.

امیرپاشا برج‌خانی


در سالروز قیام باشکوه آبان ۹۸ در برابر بیش از ۱۵۰۰ شهید و مردم به‌پاخاسته میهنم تعظیم می‌کنم. افتخار می‌کنم که بخشی از نسلی شورشی هستم که در امتداد سربداران ۶۷ تا شهدای اشرف و لیبرتی و تا آخرین شهیدمان نوید قهرمان خواب را از چشم خامنه‌ای و تمامی اعوان و انصارش چه در ایران با لباس پاسداری و چه در آن‌سوی مرزها با کت و شلوار و کراوات و یک دوجین اسامی ‌دهن پرکن دیگر ربوده است.
از روز قیام پرشکوه آبان تا امروز، رژیم ضدبشری آخوندی به هر رذالتی دست‌زده است تا بلکه سرنگونی محتوم خودش را کمی به عقب بیندازد. روزی نیست که خامنه‌ای و مزدورانش به طرق مختلف ابراز وحشت از قیام نکنند و روضه امنیت نخوانند.
صدور حکم اعدام و شکنجه برای جوانان قیام، اعدام شورش گرانی مثل نوید و مصطفی قهرمان، تحقیر جوانان تحت نام مبارزه با ارذل اوباش توسط اوباش حکومتی تا جنگ دعوای فزاینده رژیم که حتی با توپ و تشرهای خامنه‌ایی هم متوقف نشد بازتاب ترس تمامیت حکومت از جامعه انفجاری است. روزی نیست که اعضای باندهای مختلف رژیم از ظهور یک قیام دیگر با جلوداری مجاهدین و کانونهای قهرمان شورشی ابراز ترس و وحشت نکنند.

کیمو ساسی – وزیر و نماینده پیشین پارلمان فنلاند


رژیم ایران در اعتراضات نوامبر ۲۰۱۹ بیش از ۱۵۰۰تن را کشت. یک کمیته بین‌المللی حقیقت‌یاب بایستی تعیین گردد تا نقض حقوق‌بشر توسط رژیم ایران را بررسی کند.
ماه گذشته، رژیم ایران قهرمان کشتی نوید افکاری را اعدام کرد. جامعه جهانی به‌شدت از این وحشی‌گری آزرده و مضطرب شد. روحش شاد.
برای حمایت از مردم ایران چه باید کرد؟ پاسخ این است که جامعه جهانی باید در کنار نسل جوان ایران که خواهان آینده‌ای بهتر است بایستد. باید تحریم‌ها علیه رهبری ایران و سپاه فاسد پاسداران ِاعمال گردد. باید تأکید کنیم زمانیکه مردم ایران سرنوشت خود را به‌دست می‌گیرند کسی را از عدالت و مسئولیت در نقض حقوق‌بشر گریزی نخواهد بود.
برای دستیابی به این آرزوها، برنامه ده ماده‌ای خانم مریم رجوی رهبر اپوزیسیون راه‌کاری مؤثر است. سخنان او در مورد یک قضاییه مدرن، جدایی دین از دولت و همزیستی مسالمت‌آمیز با دیگر کشورها، همگی ارزش‌هایی هستند که همه ما برای یک ایران بهتر در آن اتفاق‌نظر داریم.

مارتین پاتسلت نماینده مجلس فدرال آلمان، عضو کمیسیون حقوق‌بشر


اکنون یک‌سال از اعتراضات نوامبر ۲۰۱۹ در ایران می‌گذرد که توسط رژیم به وحشیانه‌ترین شکل سرکوب شد و همه ما شاهد آن بودیم. متأسفانه جامعه بین‌المللی بعد از این جنایت سکوت کرد و به وظیفه خود آن‌گونه که باید عمل نکرد. مشابه همین برخورد را می‌توان در برخورد جامعه بین‌المللی با تروریسم این رژیم هم دید که روی دیگر سکه سرکوب در ایران است. سرکوب مردم ایران در داخل کشور و هم‌چنین از طریق تعرض مستمر به رزمندگان مقاومت و ایرانیان تبعیدی در خارج از کشور پیوسته جریان دارد.

رژیم ایران از دهه‌ها پیش با تروریسم دولتی خود در داخل کشور و در سطح جهانی عمل می‌کند. هدف مقدمش ایرانیان تبعیدی و اعضای اپوزیسیون سازمان‌یافته بوده است.
ما نباید چشممان را به این واقعیت ببندیم. الآن آشکار شده است که از پرسنل دیپلماتیک برای این مقاصد استفاده شده است. اکنون قضایای دیپلمات اسدی کشف شده است. یک رسیدگی قضایی در جریان است. از طریق این پرونده بالاخره ما این شانس را داریم که پرده را از روی این فعالیت‌های [پوششی] دیپلماتیک کنار بزنیم و ببینیم که کل دولت و نمایندگیهای دیپلماتیک اش در این تروریسم دولتی از جمله در اروپا درگیر هستند.

سناتور روبرتو رامپی – عضو مجلس سنای ایتالیا، دبیر هیات ایتالیا در شورای اروپا


در سالگرد قیام نوامبر ۲۰۱۹ وضعیت حقوق‌بشر در ایران هر چه بیشتر نگرانی ما را بر می‌انگیزد و رژیم ایران با شدت هر چه تمام‌تر به تظاهرات اعتراضی پاسخ می‌دهد.
جامعه ناراضی ایران را آماده انفجار کرده است. جوانان ایران، به‌خصوص زنان جوان، در صف مقدم قرار دارند و با شجاعت تمام برای احقاق حقوشان در خیابانهای سراسر کشور پاسداران را به چالش می‌کشند. ما در غرب وظیفه سیاسی و اخلاقی در حمایت از آنها را داریم. حمایت ما بایستی خودش را در پاسخ به فراخوان خانم رجوی برای اعزام یک هیأت مستقل بین‌المللی برای تحقیق حول وضعیت زندانیان سیاسی و شکنجه در زندانهای ایران نشان دهد و این وظیفه جامعه بین‌المللی است.

سارا رحیلی:


با سلام به همه شما به‌طور خاص عزیزانی که از داخل ایران صدای مرا می‌شنوید.
در آخرین روزهای آبان به یکباره نسلی شورشی ایران را به یکپارچه آتش تبدیل می‌کند و به‌پا می‌خیزد! نسلی که همه جهان فکر می‌کردند در اختناق آخوندها به سکوت تن داده است... به یاد آخرین روزهای مرداد ۶۷ می‌افتم. این انعکاس همان خونهاست آنها که در سی هزار نام بی‌نشان نه بزرگ خود را به خمینی جلاد گفتند و از آن روز تا به امروز معنای پایداری و مقاومت نسل شورش شدند.
آری از سی هزار شهید مرداد ۶۷ تا ۱۵۰۰ شهید آبان ۹۸ مقاومت و شورش ادامه دارد و امروز به یقین می‌بینیم که که شورشگران پیروزی می سازند!

امیر سیفی - ایرلند


نقطه عطف تاریخی‌ای که اعلام رسمیش در شعار اصلاح‌طلب اصول‌گرا دیگه تمومه ماجرا، بود، از دانشگاهها آغاز و در دی ۱۳۹۶ به شعار سراسری همه مردم ایران شد. همان دانشگاههایی که اتفاقاً یکی از اهداف اصلی فریبکاری رژیم به‌اصطلاح اصلاح‌طلب بودند. به همین دلیل هم هست که این شعار تا این حد مهم و پرمعناست.
درست از همان نقطه هم کانونهای شورشی در داخل ایران در پیروی از راه و رسم مجاهدین و میلیشیاهای قهرمان پا گرفتند. این نیروهای شجاع و فداکار که در واقع ارتش آزادیبخش نوین مردم ایران هستند. و من دوست دارم از همینجا درود بفرستم به تک‌تک این سربازان واقعی ایران‌زمین در هر جای میهنمان که هستند.

علی فاطمی – انجمن جوانان ایرانی – لوکزامبورگ


یاد و خاطره شهیدان خیزش آبان ۹۸ را گرامی می‌داریم و درود بر روح پرفتوحشان می‌فرستیم. آنان که در صف اول جنگ در برابر دشمن ضدبشر جلودار خیزش مردم ایران بودند و برای آرمان آزادی و رهایی ملت ایران مجاهد صفت جان فدا کردند.
قیام آبان به‌دلیل گرانی قیمت بنزین شروع شد ولی از آنجا که جان ملت ایران به لب آمده و فقر و تنگدستی تمام کشور را فراگرفته و از سوی دیگر اصلاحات و تغییر رنگهای آفتاب‌پرستانه این رژیم در پوشش اصلاحات دیگر اعتباری نداشت به‌سرعت گسترش یافت و تمامیت ایران همصدا و متحد قلب نظام را نشانه رفت و فهماند که راه دیگری جز سرنگونی نیست و بار دیگر به خیانتکارانی که خواهان حفظ این رژیم به هر قیمتی هستند جوابی کوبنده داد.

گیر توسکدال – عضو کمیته‌ی خارجی و دفاع پارلمان نروژ



مرگبارترین حمله به اشتیاق جوانان ایرانی برای آینده بهتر در سال گذشته بود. زمانی که ۱۵۰۰ جوان ایرانی که برخی کودکان هم در میان آنها بودند قتل‌عام شدند. تیراندازی بی‌رویه توسط سپاه پاسداران موجی از شوک را در سراسر جهان ایجاد کرد. البته پاسخ بین‌المللی به جنایتی در این ابعاد کافی نبوده است. اعمال مجدد تحریم‌های بین‌المللی یکی از کارهایی است که باید انجام شود.
من از آرمان مردم ایران علیه این دیکتاتوری حمایت می‌کنم. این شرم‌آور است که کسی تلاش کند مشروعیت در این رژیم را جستجو کند.
منتظر روزی هستم که فداکاریهای مردم ایران ثمر خودش را بدهد. تاریخ نشان داده که دیکتاتورها نمی‌توانند بر آرزوی مردم پیشی بگیرند.

ندا امانی – انجمن جوانان ایرانی- سوئیس

یک‌سال پیش در چنین روزهایی جوانان در ایران به خیابان‌ها ریختند تا به خامنه‌ای و دستگاه جنایتکار و فاسدش بگویند ما ترا نمی‌خواهیم.
رژیم جواب این اعتراضات را با کشتن بیش از ۱۵۰۰نفر و دستگیر کردن ۱۲۰۰۰نفر داد. نمی‌خواست باور کند که عمرش به‌سر آمده و باید گورش را گم کند. بعد از آن هم به‌شدت از قیام و اعتراضات مردمی به وحشت افتاده و تلاش بیهوده‌ای می‌کند تا با اعدام و شکنجه جلوی قیام را بگیرد.
بهمین دلیل است که ما جوانان از مماشات با این رژیم و هر چه مماشاتگر است منزجریم چرا که مماشاتگر در جنگی که بین خلق ما و فاشیسم مذهبی در جریان است در سمت آخوندها می‌ایستد و دم از حقوق آخوندهای وحشی می‌زند ولی حقوق مردم ما را ذره‌ای به‌رسمیت نمی‌شناسد.

می‌خواهم به خواهر مریم عزیزم بگویم که آن دختر ۱۷ساله کانون شورشی چقدر زیبا گفت که با شما و برادر مسعود ایران چه ایرانی خواهد شد. این حرف دل همه ماست. پس با تمام وجودم به شما تعهد می‌دهم که کانونهای شورشی را در شجاعت و پاکبازی الگوی خودم کنم و مثل آنها در برابر همه مماشاتگران و مزدوران و لابی‌های رژیم در خارج ایران که می‌خواهند علیه مجاهدین شیطان‌سازی کنند بایستم و از راه و رسم مجاهدین که شرف نسل جوان ایران است دفاع کنم. حاضر حاضر حاضر



بهنام کریمی


در سالگرد قیام آبان قرار داریم؛ روزی که صدها هزار تن از مردم به‌جان آمده در سراسر ایران، هر چه از نمادها و نشانه‌های رژیم آخوندی یافتند به آتش کشیدند تا سرنوشتی را که در انتظار رژیم ولایت‌ فقیه قرار دارد نشان دهند.
در برابر شورش‌گران، خامنه‌ای فرمان آتش را صادر کرد.
خیابانهای شهرها، از ماهشهر فقیر در کنار صنایع پتروشیمی در کنترل سپاه، تا شیراز شورشی و حاشیه‌های تهران و سراسر ایران غرق خون شد.
قیامی که پیش‌تر خود را در دی ۹۶، و در بهار و تابستان ۹۷ نشان داده بود. قیام‌هایی که افزون بر شهیدان میدانی‌اش اکنون با دو سربدار؛ مصطفی و نوید، حقانیت مسیر مقاومت را حک کرد.
آخوندها برای از بین‌بردن مجاهدین دست به هر جنایتی از اعدام و شکنجه در داخل تا ترور در خارج زده‌اند. از یاد نباید برد؛ هر کشتاری، زمینه‌سازیهای رسانه‌یی می‌خواهد. باید کسانی در چهره‌های مختلف از حزب‌اللهی و سلطنت‌طلب، چپ و سکولار، تا عوامل رژیم تحت عنوان اعضای سابق مجاهدین به میدان بیایند و هر یک به بیانی، بگوید که مجاهدین بدتر از خمینی و خامنه‌ای هستند.
اینچنین است که سگ‌های با قلاده و بی‌قلاده به صحنه می‌آیند تا جاده صاف کن کشتار مجاهدین شوند.
مگر مجاهدین چه کرده‌اند، و چه می‌خواهند که آماج فوران کینه‌ی بدگوهران‌اند؟
در زمانه‌ای که بلندگوهای دروغ به تسلیم فرا می‌خوانند، مجاهدین سر بر انقلاب انسانی ساییده‌اند، که هنرش ترویج فدا کردن و صدق ورزیدن است و بسیج قوای انسانی علیه دنیای جنسیت بنده‌ساز و فردیت فرو برنده است. او سمبل می‌توان و باید است. نام او مریم است. با مریم مجاهدین جایگاه زن را به‌عنوان انسانی برابر که می‌تواند در موضع راهبری سیاسی و عقیدتی قرار بگیرد، به‌رسمیت شناخته‌اند و در مناسبات روزانه‌شان این پیشروی انسانی را با پذیرش هژمونی خواهرانشان تثبیت کرده‌اند.

زاماسوازی دلامینی ماندلا - نوه نلسون ماندلا


سال گذشته در اثر حمله رژیم به اعتراضات صلح‌آمیز لااقل ۴۰۰۰نفر مجروح و ۱۵۰۰نفر به‌قتل رسیدند و بسیاری دستگیر شدند حتی بسیاری از خانواده‌هایی که مراسم تشییع برای عزیزانشان برگزار کنند دستگیر شدند بسیاری از مردم مورد وحشیگری قرار گرفتند.

ترزا پیتون - مدیر ارشد فناوری اطلاعات کاخ‌سفید (۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸)


رژیم ایران درگیر ایجاد حسابهای جعلی فیلتری و سایر شبکه‌های اجتماعی بوده که هدفش ترویج اطلاعات غلط در مورد سازمان مجاهدین است.
رژیم کنونی در ایران از مخلوطی از تعرض اینترنتی کارزارهای دیجیتالی و فعالیت‌های تروریستی استفاده می‌کند برای این‌که وضع موجود توانمندی عملیاتی‌اش را حفظ کند تا بتواند مردم را سرکوب کند. رژیم ایران خودش را پشت عوامل سایبری و شخصیتهای جعلی پنهان می‌کند.

سفیر میچل ریس– مدیر پیشین سیاست‌گذاری وزارت‌خارجه‌ی آمریکا


بسیار مایه افتخار است که با شما همراه هستم
در قیامی که بیش از ۱۹۰شهر در تمام استانهای ایران انجام شد. افرادی که جانشان را برای این هدف مقدس شرکت کردند جرقه اول با افزایش قیمت بنزین انجام شد اما خواسته‌های مردم ایران بیشتر بود. آنها ذات و بنیاد این رژیم ستمگر را هدف قرار دادند.
این اعتراضها به همان دلیلی شکل گرفت که همه مردم جهان خواهان آن هستند. حقوق‌بشر و آزادی.
شما بسیار روشن کردید که خواهان تغییر هستید. شما با تظاهرات سراسری نشان دادید که اهداف شما حق است و محقق می‌شود. شجاعت شما در برابر این رژیم وحشی بسیار انگیزاننده است.

چند سال پیش علیه سازمان مجاهدین در آمریکا یک کارزار شیطان‌سازی در جریان بود اما الآن وضعیت تغییر کرده است. اما امروز شرایط به کلی تغییر کرده است و سازمان مجاهدین به‌عنوان یک سازمان سیاسی مشروع که نمایندگی بخش گسترده‌یی از مردم ایران را دارد شناسایی شده و سازمان پیشتاز تغییر در ایران است.
آینده دموکراتیک برای ایران از هر زمان دیگر نزدیک است. بدانید که همه آزادیخواهان ایران در کنار شما هستند.

نیلوفر عالمیان:


یک‌سال پیش وقتی در قیام آتشین آبان‌ماه، ایران یکپارچه شورش و عصیان شده بود، حس عجیبی داشتم.

اشتیاق و عطش برای بودن کنار تک‌تک خواهران و برادران دلیرم که به مراکز رژیم تهاجم می‌کردند و با شهامت و شجاعت خودشان، سراپای رژیم را به لرزه در آورده بودند.
دلم می‌خواست در صف جلوی قیام در برابر گلوله‌های پاسداران جنایتکار قرار می‌گرفتم و به‌جای تک‌تک آنها شهیدان می‌شدم. از شبنم و مریم و... نیکتا تا مهرداد، نوید و مصطفی. . .
از طرف دیگر حس شرف و افتخار از این نسل که این‌چنین در برابر هیولای خون‌ریز قد علم کرده و نقشه‌مسیر درخشان سرنگونی را از میان همه بیراهه‌های واهی شناخته است. همان استراتژی درخشان تدوین شده توسط برادر مسعود که از چهل سال پیش با خونبهایی سنگین آغاز شد و تا سرمنزل آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.
در این میان اما آنچه که برای من به‌عنوان یک زن مجاهد خلق بالاترین افتخار را داشت، دیدن صحنه‌های دلاوری زنان و دختران میهنم بود.
از همان شیرزنانی که یک تنه، جلوی خودروها را گرفته و مردم را به آغاز قیام و حرکت تشویق می‌کردند.
از زنان دلیری که اولین فریادهای «مرگ بر خامنه‌ای» را سر می‌دادند و جمعیت را به شورش و عصیان فرامی‌خواندند.

خواهر مریم سالیان است که به همه ما درس «می‌توان و باید» را داده است. من همیشه تصور می‌کردم که این آرمان خاص خواهر مریم و در توان اراده سترگ اوست.
اما این روزها به ایمان و یقین رسیدم که تک به تک ما زنان و مردان می‌توانیم مثل او فکر کنیم و «می‌توان و باید» را لحظه به لحظه به اثبات برسانیم. واقعیت این است که دشمن تلاش می‌کند از هزار جهت با ایجاد رعب و وحشت و ترویج ناباوری این‌طور القاء‌ کند که سرنگونی‌اش غیرممکن است. اما ما سرشار باور و ایمان هستیم چون انتخاب کرده‌ایم. چون برای پرداخت هر بهایی آماده هستیم و این چیزی است که هر روز در جای جای میهن، توسط کانونهای شورشی قهرمان به اثبات می‌رسد.
ما این ایمان را در خلال نبردی مستمر با تمامی موانع ذهنی و وسوسه‌ها و منافع فردی به دست آورده‌ایم.
بله در مقابل تصورات زن‌ستیزانه آخوندها، ما انتخاب کرده‌ایم که بر همه خرافه‌ها و دروغهای تاریخی آخوندها عصیان کنیم و مسئولیت سنگین سرنگون کردن آنها را بر دوشهای خود بگذاریم و هم‌پیمان با خواهر مریم که شورشگر و پرچمدار نخستین همه ما بوده است پیروزی محتوم را تقدیم خلقمان کنیم و چنین خواهیم کرد.

بهروز امید – انجمن متخصصان ایرانی - نروژ


فقر گسترده، بیکاری نیمی از جوانان، اعدام و شکنجه مخالفین، تبعیض علیه زنان و اقلیتها و مرگ و میر بیش از ۱۰۰۰نفر در روز در اثر کرونا واقعیت زندگی مردم ایران است. نارضایتی‌ ۹۶درصد مردم به‌گفته رئیس کنونی مجلس رژیم، ایران را در آستانه دگرگونی قرار داده است.
استراتژی اصلی‌ تغییر در ایران انحلال و نابودی سپاه است. کانون‌های‌شورشی سمبل و برایند این راهبرد هستند و قیامهای ۹۶ و ۹۸ از همین سنخ بودند. این راه‌حلی است که حاکمیت به‌شدت از آن هراس دارد و تمرکز حملات تروریستی و تبلیغات و شیطان‌سازی علیه این استراتژی و این مقاومت و هم‌چنین سرکوب عریان جوانان در این روزها را در این کادر می‌توان تفسیر کرد.
به قول شاعر "گر مرد رهی‌ میان خون باید رفت"، درود به کانون‌های‌شورشی، کلید تغییر دموکراتیک در ایران.

دکتر رامش سپهرراد – آگادمیسین، مدیر امنیت سایبری


با سلام و درود به تمام هموطنان عزیزم
با سلام به شورشگران ایران‌زمین
با درود به روح پاک شهدای قیام آبان

یک سال از قیام آتشین آبان می‌گذرد. در آن قیام سراسری، مردم و جوانان آزادیخواه ایران فریاد زدند که رژیم چپاولگر آخوندی باید سرنگون شود. پیام قیام در یک کلمه این بود که رژیم آخوندی رفتنی است. این نظام در آستانه سرنگونی است.
پرواضح است که قیام آبان قبل از همه نشان‌دهنده چشم‌انداز سقوط رژیم آخوندی، و بن‌بست شکن بودن مشی براندازی مجاهدین و کانونهای شورشی در میدان عمل و کف خیابانهای شهرهای ایران بود. و این‌چنین است که حنای مبلغین و لابیها و حامیان رژیم برای با ثبات نشان‌دادن آن و بیهوده بودن حمایت از مبارزه مردم ایران، دیگر بیش‌ از‌ پیش رنگ باخت و درهم شکسته شد. مردم ایران دیکتاتوری شاه خائن را به زباله‌دان تاریخ انداختند و بی‌تردید رژیم آخوندی را هم به‌زودی سرنگون و به زباله‌دان تاریخ خواهند انداخت.
درود بر همه کانونهای قهرمان شورشی در سراسر میهن عزیز مان، این مهد دلیران و شیران.

ترزا ویلیرز - وزیر محیط‌زیست دولت بوریس جانسون تا فوریه ۲۰۲۰


خیلی خوشحال هستم که امروز با شما هستم در این کنفرانس که به‌مناسبت اولین سالگرد قیام سراسری در ایران برگزار می‌شود و امروز به گرامی‌داشت مردم شجاع ایران نشستیم که سرکوب و اذیت و آزار رژیم را برای به سکوت کشاندن مخالفانشان و خواستشان برای تغییر را به چالش کشیدند. این اعتراضات با تظاهرات علیه تصمیم رژیم به افزایش قیمت بنزین شروع شد اما به‌سرعت به اعتراضات ضد رژیم تبدیل شد. پاسخ رژیم سرکوب بیرحمانه ودستیگیریهای گسترده بود و در واقع افشاگریهای جنبش مقاومت ایران یعنی شورای ملی مقاومت که در گزارشات مطبوعات غربی و بین‌المللی هم تأیید شد که دست کم ‍۱۵۰۰۰ تن از تظاهر کنندگان کشته شدند.

بهروز مقصودی – اتحادیه انجمنهای جوانان دموکراتیک ایرانی - نروژ


سلام می‌کنم به خانم رجوی، رئیس‌جمهور مقاومت که مردم ایران و مقاومت آنها را در همه جا نمایندگی می‌کنند.
تعظیم می‌کنم در برابر تک‌تک شهدای قیام آبان که در قلب هر ایرانی وطن‌پرستی جا دارند و در سالگرد این مناسبت بزرگ ملی میهنی از طرف اتحادیه انجمنهای جوانان دموکراتیک ایرانی، هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران، به رهبر مقاومت برادر مسعود به‌خاطر داشتن چنین نسل رشید و شورشگری که برآمده از جوشش خون دست پروردگانش یعنی شهدای دهه۶۰ و سربداران ۶۷ هستند تبریک می‌گویم.

برخی از قیام آبان تحت عنوان «پیکار مردم ایران برای نان و آزادی» صحبت می‌کنند. البته که ۱۵۰۰ شهید ما در این قیام نه نان داشتند و نه آزادی، ولی خوب می‌دانستند که تا این رژیم بر سر کار است هیچ‌کدام را به‌دست نخواهند آورد. ۱۲۰۰۰ دستگیر شده‌مان هم که در زندانهای رژیم زیر شکنجه قرار دارند به این چشم ندوخته‌اند که از این رژیم جنایتکار لغو مجازات اعدام و آزادی زندانیان سیاسی دربیاید. این خواسته‌ها را مردم ما در قیامهای پیش‌تر تجربه کرده‌اند. در قیام آبان ۹۸ آنها خواستار سرنگونی رژیم آخوندی در تمامیتش و جایگزین شدنش با یک جمهوری دموکراتیک بودند با شعارهایی هم‌چون «مرگ بر خامنه‌ای»، «حکومت آخوندی نمیخوایم، نمیخوایم» و «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر».

مگنوس اسکارشون نماینده پارلمان سوئد:


دوستان عزیز،
در آغاز سخنانم با قاطعیت بگویم که این رژیم باید برود. این رژیم پلید مردم خودش را زندانی کرده، سلاخی می‌کند و نهایتاً آنها را به طناب‌دار می‌سپارد. راستی چرا؟ زیرا مردم ایران خواهان آزادی، دموکراسی و عدالت هستند.
زمان آن فرا رسیده تا این رژیم برود و جایش را به حکومتی بسپارد که بر اساس دمکراسی بنا خواهد شد.
ما مطلع هستیم که مردم ایران شهر به شهر و روستا به روستا در مقابل این رژیم قدعلم کرده‌اند. آنها می‌گویند دیگر بس است. پس زمان آن فرا رسیده تا سوئد به حمایت از مردمی برخیزد که خواهان دمکراسی و حقوق‌بشر در ایران هستند.

اینگرید بتانکور – کاندیدای ریاست‌جمهوری کلمبیا (۲۰۰۲):


دوستان عزیز امروز یاد زنان و مردان جوانی را گرامی می‌داریم که جان عزیزشان را فدا کردند و خواهان آزادی و عدالت در قیام ۹۸ بودند. هیچ چیز دردناک‌تر از این نیست که شاهد کشتار آنها باشیم. بدون این‌که بتونیم به نجات آنها اقدام کنیم.
به همین علت وظیفه داریم انگشتهایمان را به سمت جنایتکاران نشانه رویم آنهایی که اونها را به‌قتل رساندند.

رهبران جهان آزاد باید همین الآن دست به اقدام بزنند. این یعنی فهم آن چه که در ایران رخ می‌دهد و پیامدهای آن. به‌طور خاص تروریسم تحت نام مذهب که خیابانهای ما را فراگرفته توسط رژیم ایران تأمین مالی می‌شود و این بارها اثبات شده است.
بله به ما یادآوری می‌شود که دیپلمات تروریست رژیم ایران که قصد داشت ما را در ژوئن ۲۰۱۸ ما را به‌قتل برساند. تهدید کرده است که اگر حکم سنگین برایش صادر شود اقدامات تلافی‌جویانه انجام می‌دهد علیه منافع اروپا در جهان. هر گونه بی‌عملی کشورهای اروپایی در برابر این تهدید مستقیم غیرقابل قبول است.

توئیت مریم رجوی در مراسم سالگرد قیام کبیر آبان در اشرف۳



هم اکنون سخنرانی مریم رجوی شروع شده است.

شعله‌های قیام آبان در نبرد کانون‌ها و جوانان شورشگر


سخنرانی مریم رجوی در سالگرد قیام کبیر آبان ۹۸:

با سلامی گرم و آتشین از این جا به همه قیام‌آفرینان در شهرهای ایران و به ایرانیان آزاده در سراسر جهان
گرد‌آمده‌ایم در سالگرد خیزش عظیم آبان و درود می‌فرستیم به‌ دلیران و شورشگران برپادارنده آن. آتشی که آنها برافروختند تا خاکستر‌ کردن نظام ولایت فقیه خاموشی نمی‌پذیرد.
سلام بر‌ شهیدان سرفراز آبان. فدیه‌های مردم ایران برای آزادی‌ که خونهای پاک‌شان تا روز آزادی در جوشش است. سلام بر‌ هزاران جوان قیام‌آفرین و شورشگر که به‌ اسارت درآمدند و شکنجه‌های وحشیانه را تحمل کردند تا راه آزادی را هموار کنند.

هموطنان!
شعله‌های قیام آبان یک‌باره در بیش از ۲۰۰شهر در ۲۹استان زبانه کشید. رژیم آخوندی در بسیاری مراکز و پایگاههای سرکوبگرش هدف تهاجم شورشگران قرار گرفت و جهان به ‌چشم دید که آخوندهای حاکم یک اقلیت ناچیزند که در محاصره آتش خشم جامعه ایران قرار دارند.
قیام آبان یک شورش کور نبود، یک جنبش بی‌دنباله نبود.
با ‌هیچ از یک جناح‌های رژیم پیوندی نداشت و به هیچ قدرت و دولتی در جهان مرتبط نبود.
به‌عکس، قیام آبان، جوشیده از اراده مستقل و آزادیبخش مردم ایران و یک الگوی واقعی از قیام و نبرد سرنگونی رژیم بود. الگویی که در آن جوانان آگاه و محروم، نیروی رزمنده آن‌اند؛ الگویی که از کانون شورشی الهام گرفته و الگویی که استراتژی مجاهدین یعنی استراتژی کانون شورشی و شهرهای شورشی را، مادیت بخشیده است.
شورشگران آبان به میدان آمدند، در حالی‌که کمتر چیزی در دست داشتند، اما بغض‌های پرخشم‌شان بر مراکز غارت و سرکوب رژیم شعله‌ور شد. جانشان نثار آزادی شد.
و سلام بر شهرهای شورشی،
سلام بر شیراز، پایتخت شورش و انقلاب،
سلام بر ماهشهر و جوانان رزم‌آورش در نبردهای کوره‌ها و خورموسی و شهرک بعثت،
سلام بر اسلام‌شهر که شورشگران‌اش پایگاه اصلی سپاه پاسداران را تسخیر کرده سلاحهایش را به‌دست گرفتند،
سلام بر شهریار که جوانان دلیرش نماد خمینی دجال، یعنی انگشتر او را تخریب و لگدمال کردند،
سلام بر بهبهان که آتش‌زنه‌ قیام آبان شد،
سلام بر سیرجان، اصفهان، خرمشهر، اراک، تهران، کرج، فردیس، رباط کریم، قلعه حسن‌خان، کرمانشاه، مریوان، صدرا، اهواز و دیگر شهرهای میهن که رزم‌آوران‌شان دست کم ۸۰مرکز سپاه و بسیج یا کلانتری را هدف قرار داده یا تسخیر کردند.
و سلام بر این شهرهای شورشی که در قیام آبان سلطه آخوندها را درهم شکستند و طعم آزادی را چشیدند و خود را برای نبردهای آتی و برای آزادی آماده می‌کنند.
سلام بر ۱۵۰۰شهید آبان که یک به‌یک‌شان مظاهر ستایش‌انگیز اراده مردم ایران برای کسب آزادی‌اند.
چه گواهی عینی‌تر، صادق‌تر و راسخ‌تر از این شهیدان درباره عزم مردم ایران برای سرنگونی رژیم؟
چه گواهی واقعی‌تر و روشن‌تر از این شهیدان درباره به‌ پایان رسیدن کار این رژیم؟
در آبان ۹۸، کشتار قیام‌کنندگان از همان ابتدا شروع شد و با دستور خامنه‌ای در ۲۶آبان، ابعاد بیشتری یافت. او به ‌نهادهای سرکوب و کشتار گفت:‌ در مقابل قیام‌کنندگان «به وظایف خود عمل کنند». این دستور یک قتل‌عام وحشیانه بود.....(جزئیات بیشتر در سایت مریم رجوی)

مراسم سالگرد قیام کبیر آبان در اشرف۳ با یاد شهیدان لحظاتی پیش آغاز شد. در این مراسم خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برای دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران سخنرانی می‌کنند.

این مراسم در ارتباط با ۳۰۰جامعه ایرانی در ۲۴۰۰نقطه از جهان برگزار می‌شود.

تصاویری از مراسم سالگرد قیام کبیر آبان در اشرف۳: 














اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران