سینه‌زنی متحدین جبهه ولایت در سوگواری هلاکت سر دژخیم قاسم سلیمانی



هلاکت قاسم سلیمانی ترسیم‌کننده مرزهای دوست و دشمن در منطقه است.
۳ بهمن ۱۳۹۸

تا پیش از خیزش یکشنبه ۲۲ دی‌ماه، رژیم تلاش کرده بود که با ترفندهای تبلیغاتی و با واردکردن گله‌های پاسدار و بسیجی و لباس شخصی به خیابان، از قاسم سلیمانی یک چهره ملی بسازد. اما خیزشی که از ۲۱ دی‌ماه از دانشگاه آغاز شد و در تهران و سایر شهرها گسترش پیدا کرد این بساط خیمه‌شب‌بازی را به هم زد. چراکه تمرکز شعارها پس از مرگ بر خامنه‌ای، علیه سپاه پاسداران و شخص قاسم سلیمانی بود، همراه با پاره کردن و به آتش کشیدن تصاویر منحوس او به دست جوانان قیام آفرین. به‌این‌ترتیب مردم ما بخصوص جوانان و اقشار آگاه با بلندترین صدا با دشمنان ایران و ایرانی مرزبندی کردند.
هلاکت پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی ترسیم‌کننده مرزبندی نیروهای سیاسی است؛ برای شناختن دوست و دشمن مردم و آزادی، مروری بر مواضع برخی نیروها و گروه‌ها و هیئت عزادارانی از این قماش ضروری است:
مشاوران میرحسین موسوی در پیامی نوشتند:
فداکاری‌های صادقانه سردار سرافراز، قاسم سلیمانی طی هشت سال دفاع قهرمانانه از کشور در مقابل تجاوز بیگانگان و نقش ایشان در شکست داعش فراموش ناشدنی است!!
اردشیر امیرارجمند، محمد باقریان، قربان بهزادیان‌نژاد، سید علیرضا بهشتی شیرازی، سید محمدرضا حسینی بهشتی، سید علیرضا حسینی بهشتی، ابوالفضل فاتح، مهدی فروزنده پور، علی‌عرب مازار یزدی، فرشاد مؤمنی (سایت کلمه – ۱۶ دی ۱۳۹۸)
ابراهیم نبوی تحت عنوان چه گوارای عراق، سوپرمن سوریه می‌گوید:
«در اینکه ایران در نابود کردن داعش نقش اساسی و مهمی داشت هم شکی نیست و تردید هم نداریم که این اقدام جمهوری اسلامی را سپاه قدس و با فرماندهی قاسم سلیمانی انجام داد. او مردی فروتن است… سلیمانی کوشش کرد در نقش چه‌گوارا قرار بگیرد. چه‌گوارایی که به داد مردم دمشق می‌رسد، در آخرین لحظه بالای سر داعشی‌ها در موصل حاضر می‌شود… در انتخابات عراق به‌عنوان ریش‌سفید دخالت می‌کند و عکسش را دختران و پسران میهن روی تی‌شرتشان چاپ می‌کنند.» (۱۳ دی ۹۸)
بجاست که یادآوری کنیم؛ در ارتباط با ادعاهای میان‌تهی برای شکست داعش، سخنگوی مجاهدین گفت:
«بالاخره ما نفهمیدیم داعش را کردها شکست دادند؟ یا ائتلاف ۶۰ کشور به رهبری آمریکا؟ یا ترک‌ها؟ یا روس‌ها؟ یا قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و هادی عامری؟ اگر هم همه این‌ها باهم داعش را شکست دادند لطفاً بما بگویید که ابرقدرت داعش و بغدادی در ابتدای قرن بیست و یکم از کجا سبز شد که شکست دادن او این‌همه مدعی دارد؟!».
آخوند کروبی در پیام غلیظ تسلیت خود، «هلاکت حاج قاسم سلیمانی را موجب تأثر و تأسف فراوان!» دانست. (سهام نیوز – ۱۶ دی ۱۳۹۸)
مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی نیز طی بیانیه‌ای اعلام کردند:
«ما امضاکنندگان زیر حمله تروریستی روز گذشته دولت امریکا را که منجر به شهادت سردار رشید قاسم سلیمانی شد و با تیره‌تر کردن چشم‌انداز صلح در منطقه پرآشوب خاورمیانه، راه بر ماجراجویی، تشدید تنش‌ها و تخاصم بیشتر گشود، قاطعانه محکوم می‌کنیم. (ایرنا- ۱۴ دی ۱۳۹۸)

عطاءالله مهاجرانی نیز با برداشتن نقاب اصلاح‌طلبی از چهره‌اش در توئیتی نوشت:
«سردار قاسم سلیمانی یک فرد نبود که با شهادت او راه قاسم سلیمانی تمام شود. او یک مکتب و مدرسه و سبک زندگی بود… قاسم سلیمانی با شهادتش، مثل موج‌های دریا و آتش در جنگل تکثیر می‌شود. شهادت چنین ظرفیتی داشته و دارد…» (همشهری آنلاین – ۱۴ دی ۹۸)
یکی دیگر از سینه‌زنان هیئت عزاداران هلاکت قاسم سلیمانی، عبدالکریم سروش می‌باشد. وی که نام واقعی او حسین حاج فرج دباغ است، از دانشگاهیان سینه‌چاک خمینی و از کارگردانان کودتای فرهنگی موسوم به انقلاب فرهنگی است که طی آن دانشگاه‌ها به خاک و خون کشیده شد. او که چند سال است با خامنه‌ای در تضاد قرارگرفته و ژست منتقد به خود گرفته، در بزنگاه‌های مشخص به میدان آمده و سرشت ارتجاعی و خمینی‌گرایانه خود را به نمایش گذاشته است. او این بار نیز در هلاکت سر دژخیم قاسم سلیمانی به صحنه آمده و ببینید که چه کلمات و توصیفاتی را نثار این جانور خون‌آشام کرده است:
«درود و رحمت و رضوان حق بر روان آن دلاور باد که از چشمه عشق وضو ساخت و بر دوعالم چهارتکبیر زد و راست‌قامت ایستاد» و «چشم خود بربست و چشم ما را گشاد». (روزنامه حکومتی عصر ایران – ۱۷ دی ۹۸)
و این هم بهمن نیرومند، ورژن به‌اصطلاح ملی عبدالکریم سروش، با ژست اپوزیسیون و ادعاهای روشنفکرنمایانه:
«قاسم سلیمانی برای بسیاری از ایرانیان یک قهرمان بود، یک شهید زنده، یک وطن‌پرست. جوانان او را مثل یک ستاره سینما دوست داشتند. من او را دوست نداشتم، چراکه او در فتوحات جمهوری اسلامی در خاورمیانه و دریای مدیترانه نقش و مسئولیت تعیین‌کننده‌ای داشت». (روزنامه آلمانی تاکس تسایتونگ -۱۳ دی ۱۳۹۸)
مسعود بهنود لباس شخصی سینه‌چاک ولایت هم این‌گونه می‌گوید:
«مردم ناراحت از به شهادت رسیدن سردار مدافع وطن هستن و چیزی که در توییتر می‌بینی عده‌ای جشن و پای‌کوبی گرفتن!… چگونه است حال کسانی که مدعی سیاست شناسی، سیاست ورزی و ایرانی دوستی هستند از این فرصت استفاده نمی‌کنند تا همراهی خود را با اکثریت مردم نشان دهند. خوشحالی برای ترور قاسم سلیمانی، بند نازک این گروه‌ها را با مردم می‌برد.» (مسعود بهنود -۱۳ دی ۹۸)

مواضع برخی گروه‌ها و دستجات این هیئت عزاداری نیز بی‌نیاز از هرگونه شرح و توضیح است:
شورای مرکزی جبهه ملی ایران:
ترور اخیر مقام نظامی ایران، سردار قاسم سلیمانی به‌وسیله دولت آمریکا را شدیداً محکوم می‌نماید. (اتحاد جمهوری‌خواهان ایران – ۲۰ دی ۱۳۹۸)
«بیانیه جبهه ملی ایران – سامان ششم درباره ترور سردار قاسم سلیمانی: کشتن و حذف فیزیکی مأموران رسمی یک کشور در کشور میزبان توسط یک نیروی خارجی دیگر، به‌جز در میدان جنگ رودررو مذموم و محکوم … و خلاف اصول بین‌المللی است…» (سایت همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران- ۱۵ دی ۱۳۹۸)
در جریان خیزشی که از ۲۱ دی‌ماه در تهران و سایر شهرها شروع شد مردم خشمگین عکس‌های پاسدار دژخیم قاسم سلیمانی را پایین کشیده و یا لگدکوب کرده و به آتش می‌کشیدند. تا پیش‌ازاین آخوندها تلاش زیادی می‌کردند تا با فضاسازی و کشاندن جماعتی به خیابان، چهره جنایتکار قاسم سلیمانی را بزک کنند و یک تصویر به‌اصطلاح مردمی و میهنی از او ارائه کنند؛‌ اما خیزشی که از ۲۱ دی‌ماه از دانشگاه و از سوی آگاه‌ترین اقشار جامعه آغاز شد این بساط شعبده‌بازی ولی‌فقیه ارتجاع را بالکل بر هم زد. چراکه شعارها پس از مرگ بر خامنه‌ای، علیه سپاه جعل و جنایت پاسداران و سر دژخیم آن یعنی شخص قاسم سلیمانی بود.
شکل گرفتن نیروهای داعش و القاعده، اساساً متأثر از رژیم آخوندی و ماشین سرکوب و صدور ترور و بنیادگرایی او به‌عنوان یک دولت حامی تروریسم بود که پیش برنده آن سر دژخیم قاسم سلیمانی بود. قاسم سلیمانی و جنایتکارهایی مانند او بودند که به نمایندگی از ولی‌فقیه ارتجاع یا به‌طور مستقیم امثال داعش را تغذیه و کمک کردند و یا برای به وجود آمدن آن زمینه‌سازی کردند. این‌ها همگی از یک دستگاه و از یک ریشه به وجود آمده‌اند؛ با این تفاوت که پشت قاسم سلیمانی یک حکومت و کشوری با امکانات رژیم است.

قاسم سلیمانی فرمانده ترور و کشتار مجاهدین:
قاسم سلیمانی و نیروی تروریستی قدس نقش بلا جایگزینی برای خامنه‌ای ایفا کرده که همان رویکردش با مقاومت و اشرف و مجاهدین در عراق بوده است. از سال ۱۳۷۶ تاکنون یعنی طی ۲۲ سال، نیروی تروریستی قدس موتور محرکه هر جنایتی در عراق یا در کشورهای خارجی علیه مجاهدین بوده است. از محاصره پزشکی در اشرف و لیبرتی با ۲۷ شهید تا ۷ حمام خون در اشرف و لیبرتی که ۱۴۰ شهید و حدود ۱۵۰۰ مجروح بجای گذاشت تا ده‌ها عمل تروریستی دیگر با انبوهی مجروح، تماماً توسط نیروی تروریستی قدس تحت فرماندهی دژخیم قاسم سلیمانی جنایتکار صورت گرفته است. همچنین در ۱۵۰ عمل تروریستی علیه مجاهدین در عراق که قبل از سال ۱۳۸۲ یعنی قبل از اشغال این کشور توسط آمریکا صورت گرفته، نیروی قدس و شخص سلیمانی دست داشته است و به خاطر همین نقش است که هلاکت قاسم سلیمانی ضربه‌ای بسیار مهلک برای رژیم محسوب می‌شود.

هلاکت قاسم سلیمانی ترسیم‌کننده مرزبندی نیروهای سیاسی:
هلاکت قاسم سلیمانی ترسیم‌کننده مرزبندی نیروهای سیاسی است؛ یعنی هر فرد یا گروه و جریانی که به معنای واقعی ملی و دنبال منافع ملت ایران باشد؛ هر کس که واقعاً آزادیخواه است و پلی با رژیم جنایتکار آخوندی ندارد و خواهان سرنگونی این رژیم ضدمردمی و ضد تاریخی است نمی‌تواند از هلاکت این جانی‌ترین مهره تاریخ ایران خوشحال نباشد. کما این‌که نمی‌تواند در سوگ و عزاداری این جنایتکار شریک باشد.
نمونه‌های زیر در بیان و اثبات شاخص بودن این مرزبندی بسیار گویاست:
اردشیر زاهدی؛ سر دژخیم جنایتکار قاسم سلیمانی این گل پرپر شده ولایت‌فقیه را این‌چنین به علف هرز ۲۸ مرداد نیز آراسته کرد:
«ژنرال سلیمانی یکی از شخصیت‌هایی امروز خواهد بود که در دنیا شناخته‌شده، یک سرباز وطن‌پرست شرافتمندی بود که بچه ایران بود ساخته ایران بود و این خودش احترام همه رو جلب میکنه…» (بی‌بی‌سی – گفتگو با اردشیر زاهدی – ۱۶ دی ۱۳۹۸)
و مجری برنامه پرگار آیت‌الله بی‌بی‌سی هم در تاریخ ۱۸ آذر ۹۸ در مورد قاسم سلیمانی گفت:
«شخصیتی چون قاسم سلیمانی محبوبیتی فرامرزی دارد».

ابوالحسن بنی‌صدر:
«این عملیات (زدن قاسم سلیمانی) اسمش چیه؟ ترور است دیگه، شما آقای ترامپ ترور کردید، اگر برای شما مجاز است که از هوا خودروهای حامل آقای سلیمانی و همراهانش را به موشک ببندی خوب به همان دلیل به آن‌هایی که با هواپیما به دو برج نیویورک زدند هم همین حقی که شما داری، آن‌ها هم داشتند، خوب مروج ترور شما هستی…» (روزنامه انقلاب اسلامی- ۱۴ دی ۱۳۹۸)
چهار گروه مدعی دمکرات و جمهوری‌خواه بودن هم نگران از وقوع «جنگی فاجعه‌آمیز» این‌گونه به جیب رژیم آخوندی می‌ریزند:
«ما چهار حزب و سازمان دموکرات، جمهوری‌خواه و ملی هرگونه تشدید تنش در منطقه و رویارویی مستقیم بین جمهوری اسلامی و دولت امریکا را که می‌تواند به جنگی فاجعه‌آمیز علیه ایران تبدیل گردد و نیز ترور دولت امریکا را بشدت محکوم می‌کنیم… هیئت‌های سیاسی – اجرائی اتحاد جمهوری‌خواهان ایران – حزب چپ ایران (فدائیان خلق) – سازمان‌های جبهه ملی ایران در خارج از کشور – همبستگی جمهوری‌خواهان ایران» (سایت پیش- ۱۴ دی ۱۳۹۸)


احمد پورمندی (اکثریتی) این‌گونه برای نعش گردانی رژیم آخوندی تبلیغ می‌کند:

«تشییع‌جنازه قاسم سلیمانی بعد از مراسم خمینی بزرگ‌ترین خواهد بود و بخش عظیمی از ایرانیان به هر دلیل برای تشییع به خیابان خواهند آمد. با احساسات زخم‌خورده مردم بازی نکنیم. اگر قادر به محکوم کردن تروریسم و درک فجایع ناشی از تروریسم دولتی ایران و آمریکا نیستیم از عقده‌گشایی‌های کودکانه بپرهیزیم. سکوت بهتر از نمک‌پاشی بر زخم هم‌میهنانی است که خود را زخمی و داغدار می‌دانند…» (فیس‌بوک احمد پورمندی- ۱۴ دی ۱۳۹۸)

و محسن درزی از سازمان فدائیان اکثریت ضمن تزیین پروفایلش با عکس منحوس قاسم سلیمانی با بی‌شرمی تمام این جانی خون‌خوار را اسطوره نامیده است:
«کسانی هستند در میان ملت‌ها که تاریخ تولد و مرگ ندارند، همیشه بودند، هستند و خواهند بود… آنان خارج از تاریخ هستند، اسطوره‌اند: ترکیبی از رستم، سهراب، سیاوش و…» (محسن درزی – ۱۴ دی ۱۳۹۸)


محمد منظرپور نیز با استفاده از فرهنگ آشنای وزارت اطلاعات می‌نویسد:
اطمینان دارم کاربرانی که به فارسی کشته شدن یک سردار ایرانی را جشن گرفته‌اند عمدتاً ایرانی نیستند، فارسی‌زبان هستند… و البته اسیران شستشوی مغزی شده تیرانا… (فیس‌بوک محمد منظرپور – ۱۴ دی ۹۸)


عبدالله مهتدی دبیرکل کومله:
آقای سیلمانی فرمانده بسیار قابل و شخص بسیار بانفوذی بوده در تمام منطقه، فقط مجری سیاست‌های جمهوری اسلامی نبود، طراح این سیاست‌ها بود. نفوذ شخصی روی شخصیت‌ها و احزاب داشت، حرف‌شنوی ازش داشتند، تصور این‌که جانشینش بتواند باهمان اقتدار و اتوریته عمل بکند بسیار دشوار است. (فیس‌بوک عبدالله مهتدی – ۱۵ دی ۹۸)
و این هم از افاضات علی کشتگر (اکثریتی) که بی‌نیاز از هرگونه شرح و توضیح است:
«سال‌ها پیش به‌محض اینکه خبر ترور جلاد اوین اسدالله لاجوردی را شنیدم درحالی‌که بسیاری برای مجاهدین کف می‌زدند، آن اقدام را محکوم کردم و نوشتم که راه عدالت و آزادی از ترور نمی‌گذرد… ترور سردار قاسم سلیمانی به‌مراتب از ترور لاجوردی بدتر و پیامدهای منفی آن اساساً با آن حرکت قابل‌مقایسه نیست. این بار رئیس‌جمهور آمریکا، فرمانده بزرگ‌ترین ارتش جهان بدون آن‌که رسماً با ایران در جنگ باشد، دستور ترور یک ژنرال نظامی ایران و همراهان او را صادر کرده و مسئولیت اقدام خود را باافتخار به عهده گرفته است… به هم‌وطنانی که از این اتفاق ابراز شادمانی می‌کنند یادآوری می‌کنم که به‌جای نگاه انتقامی به عواقب این حادثه فکر کنند…» (سایت‌های زیتون و اتحاد جمهوری‌خواهان – ۱۷ دی ۱۳۹۸)
واقعیت اما این است که هیچ ایرانی وطن‌پرست و آزادیخواهی نمی‌تواند نسبت به سقط شدن دژخیم‌ترین جنایتکار پیش برنده استراتژی صدور تروریسم رژیم که درعین‌حال در سرکوب مردم و کشتار مجاهدان و آزادیخواهان نقش مستقیم داشته خوشحال نباشد. کما این‌که هیچ آدم شرافتمندی نمی‌توانست از اعدام انقلابی دژخیم لاجوردی یا صیاد شیرازی جنایتکار اظهار ناراحتی کند. کسی که از اعدام انقلابی لاجوردی به هم می‌ریزد و یا انتقاد می‌کند، خواه‌ناخواه در همان جبهه قرار دارد؛ چون لاجوردی یک دژخیم جنایتکار بود که همه باید در موردش موضع داشته باشند و این دقیقاً در مورد هلاکت قاسم سلیمانی نیز صدق می‌کند

مواضع دیگر سینه‌زنان هیئت سوگواران هلاکت قاسم سلیمانی:
فرخ نگهدار در مصاحبه با بی‌بی‌سی ۲۴ دی ۱۳۹۸:
«آن سرداری که شهید شد در آنجا… یک نکته بسیار مهم در اینجا قرار دارد برخی تحریم‌ها، برخی به موشک بستن کاروان سردار سلیمانی هم به‌عنوان فشار بین‌المللی تعبیر می‌کنند. من آن‌ها را جنایت بین‌المللی می‌شناسم»
یک عامل شناخته‌شده آخوندها به نام تریتا پارسی:
«او (قاسم سلیمانی) به‌عنوان یک بازیگر مهم در شکست داعش دیده می‌شود… ما باید به خاطر داشته باشیم که ایران اکنون زیر فشار تحریم‌ها و فشار اقتصادی بیشتر از زمانی است که تن به توافق اتمی نداده بود و نقض ان.پی.تی را کرده بود… امتیازی که آن‌ها دارند این است که می‌توانند جنگ نابرابر را پیش ببرند… تنها زمانی که ما دیدیم شبه‌نظامیان شیعه در ایران به نیروهای آمریکایی حمله نکرده‌اند زمانی بود که ایرانی‌ها و آمریکایی‌ها بر سر توافق اتمی در حال مذاکره بوده‌اند و بعداً که آن را به اجرا گذاشته بودند… بنابراین ما می‌دانیم چطور به آن نقطه برسیم به آن دیپلماسی می‌گویند، دیپلماسی حقیقی؛ و این مسیری نیست که دولت ترامپ انتخاب کرده است. (تلویزیون سی.ان.ان- ۱۴ دی ۱۳۹۸)
موضوعی که تریتا پارسی این مستخدم اطلاعات آخوندی به آن اشاره می‌کند همان پروژه ضد میهنی اتمی رژیم است که مجاهدین افتخار افشای آن رادارند. تریتا پارسی در همین رابطه علیه مجاهدین بی‌دفاع و بی‌سلاح در اشرف تا توانست در همدستی با آخوندها زمینه‌ساز کشتار مجاهدین شد و هم‌زمان حداکثر تلاش خودش به نیابت از آخوندها را علیه خروج نام سازمان از لیست تروریستی آمریکا بکار گرفت.

مأمور مسعود خدابنده و تریتا پارسی – توطئه علیه اشرف:

پایگاه اینترنتی فوروم ایرانیان، نقش یک مأمور اطلاعات آخوندی به نام مسعود خدابنده و یک مزدور دیگر رژیم به نام تریتا پارسی را در توطئه‌های رژیم به‌منظور کشتار مجاهدان اشرف دریک روشنگری مستند افشا کرده است. در این روشنگری درباره تلاش‌ها و ملاقات‌های این مزدوران و هیئت اعزامی دولت احمدی‌نژاد به‌منظور کشاندن آمریکا و دولت اوباما که تازه بر سرکار آمده بود، به توطئه برای دستگیری و قتل مجاهدین چنین آمده است: درمجموع من از پنج ملاقات خبردارم. اسنادش رادارم که سرپرست هیئت ایرانی را معمولاً مجتبی هاشمی ثمره مشاور ارشد احمدی‌نژاد به عهده داشت و ویلیام پری وزیر سابق دفاع هم از طرف اوباما شرکت می‌کرد. تریتا پارسی یکی از ترتیب‌دهندگان این دیدارهای پنهانی بود.
هدف این دیدارهای مخفیانه بین ایادی رژیم با مقام‌های آمریکایی این بود که شرایط معامله بر سربرنامه هسته‌ای فراهم شود و یک سازش کلی بین آمریکا و رژیم بر سر موضوعات دیگر هم صورت بگیرد یعنی همان معامله بزرگ و از همان سال ۲۰۰۸ جهت فراهم کردن زمینه‌های سازش بین دو کشور قرار شد چند اقدام حُسن نیت از جانب آمریکا انجام شود، از همان اوایل سال ۲۰۰۸ تریتا پارسی و سازمان لابی نایاک وارد کار شدند تا زمینه‌های سازش را فراهم کنند و گشایش آمریکا به‌طرف رژیم را مشروعیت بدهند و این‌گونه القا کنند که گویا مردم ایران طرفدار سازش هستند و یکی از اقداماتی که به صورتی جدی در دستور کار نایاک و تریتا پارسی قرار داشت بستن قرارگاه اشرف، دستگیری رهبران مجاهدین و حل این مسئله به صورتی بود که نظر مساعد رژیم آخوندی فراهم شود.
در ایمیلی که تریتا پارسی در آغاز سال ۲۰۰۸ یعنی شروع مذاکرات پنهان‌بین رژیم و امریکا برای هیئت مذاکره‌کننده رژیم می‌فرستد مطرح می‌کند که حفاظت اشرف از آمریکائی‌ها گرفته‌شده و به عراقی‌ها داده شود تا یک ژست حُسن نیتی به رژیم ایران نشان داده‌شده باشد و رژیم ایران در عراق با آمریکا همکاری کند.
در یک ایمیل دیگر پارسی طرح خودش برای بستن قرارگاه اشرف و دستگیری رهبران مجاهدین را مطرح می‌کند. تریتا پارسی درعین‌حال کارزار گسترده‌ای را برای نگه‌داشتن مجاهدین در لیست تروریستی و بستن اشرف و دستگیری مجاهدین انجام می‌داد و در این زمینه با مأمور مسعود خدابنده و همسرش آن سینگلتون همکاری می‌کرد.
در همین رابطه قرار شد نایاک برای مسعود خدابنده و آن سینگلتون در کنگره امریکا جلسه سخنرانی بگذارد تا علیه مجاهدین صحبت کنند. امّا دولت آمریکا بنا بر مدارکی که در مورد رابطه این زن و شوهر با وزارت اطلاعات رژیم ایران وجود داشت از سفر آن‌ها به آمریکا جلوگیری کرد.


یرواند آبراهامیان:
«تاکنون عموم ایرانیان، آمریکا را دولتی که علیه دولت مصدق کودتا کرد می‌شناختند، اما با ترور قاسم سلیمانی، عموم ایرانیان ازاین‌پس آمریکا را یک دولت تروریست هم خواهند شناخت… بعد از ترور قاسم سلیمانی، ابوبکر بغدادی سرکرده سابق داعش در قبرش می‌خندد! … حالا داعش فرصت دارد تا دوباره اوج بگیرد. (باشگاه خبرنگاران جوان- ۱۴ دی ۱۳۹۸)
بد نیست بدانیم که آبراهامیان همان کسی است که کتاب او به نام «مجاهدین ایران» در سال ۱۳۷۳ یکی از منابع مورد استناد وزارت خارجه آمریکا برای انتشار گزارشی علیه مجاهدین و مقاومت ایران شد. از طرف دیگر کتاب‌ها و نوشته‌های او یکی از منابعی است که آخوندها برای شیطان سازی علیه مجاهدین به‌وفور از آن استفاده می‌کنند.
«برای ایرانیان چه واقعی باشد چه نباشد، اگر او (قاسم سلیمانی) یک قهرمان بود به دلیل این واقعیت است که او کسی بود که از ورود داعش به ایران و کشتن ایرانیان جلوگیری کرد… من زیاد سفر می‌کنم و تقریباً در ایران زندگی می‌کنم… او خیلی محبوب بود چون برای مردم ایران او در خط مقدم از ایران دفاع می‌کرد… متأسفم شما میگویید او یک تروریست بود. چه کسی گفته او تروریست بود؟ َ»(کانال خبری فرانسه ۲۴- ۱۶ دی ۱۳۹۸)
هشترودی که این‌طور مدافع دوآتشه سر دژخیم جنایتکار قاسم سلیمانی شده همان کسی است که در سال ۱۳۸۵ به ایران تحت حاکمیت آخوندها رفت و با یکی از دژخیمان اطلاعات آخوندی به نام هاشمی نژاد نشست و توسط او ارشاد شد و ازآن‌پس هم مرتباً تحت عناوین مختلف ازجمله خبرنگار به ایران رفت‌وآمد و با مأموران گشتاپوی آخوندی حشرونشر دارد.

و این هم فراخوان مسعود بهنود سینه‌چاک ولایت به اقتدای «مخالفین جنگ» به نیم پهلوی در سکوت در قبال هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی:
«جا دارد از سکوت خردمندانه شاهزاده رضا پهلوی در ماجرای ترور یک سردار ایرانی، یاد شود. آن بخش از کسانی که هنوز ایرانیند، مخالف جمهوری اسلامی و مخالف جنگ و ویرانی کشور، بجاست اگر به ایشان اقتدا کنند.» (فیس‌بوک مسعود بهنود – ۲۴ دی ۱۳۹۸)
درواقع کسانی که سکوت می‌کنند و موضع نمی‌گیرند یا سعی می‌کنند به نحوی از کنار این موضوع رد شوند شکی نیست که یا با رژیم لینک دارند، یا منافع مشخصی دارند و یا یک گرویی نزد رژیم دارند. موضوع قاسم سلیمانی کسی که باعث قتل صدها هزار نفر شده و باعث آوارگی میلیون‌ها نفر در یمن و سوریه و عراق شده ساده نیست. البته طراح اصلی همه این جنایات خامنه‌ای بود اما بالاترین مجری آن قاسم سلیمانی بود.
واضح است که ما با موجودی روبرو هستیم که هرگز داعش و القاعده با همه جنایتکاری و خباثتشان به‌اندازه او کشتار نکرده‌اند. پس معیار در اینجا حق و باطل است. معیار درست و غلط بودن است. کسانی که در این موضوع احتیاط می‌کنند، نزدیک نمی‌شوند، محکوم نمی‌کنند، یا بدتر از آن، ایراد هم می‌گیرند، طیفی هستند که در این موقعیت‌ها خودشان را با رژیم تنظیم می‌کنند.
آخوند یونسی وزیر اسبق اطلاعات رژیم یک‌بار در مصاحبه‌ای به‌صراحت گفته بود:
«آقا ما در خیلی از گروه‌های سیاسی نفوذ کرده‌ایم و اونا رو هدایت و رهبری‌شون می‌کنیم.»
بله طیف عزاداران فوق از همین قماش هستند و درست به همین دلیل است که هلاکت قاسم سلیمانی یک شاخص ترسیم‌کننده مرزبندی تمامی افراد و جریانات با رژیم جنایتکار آخوندهاست.
و اینجاست که یک‌بار دیگر صحت کلام رهبر مقاومت بیشتر اثبات می‌شود:
«هلاکت قاسم سلیمانی ترسیم‌کننده مرزهای دوست و دشمن در منطقه است. کسانی که با رژیم و قاسم سلیمانی هستند ماهیت ارتجاعی خود را برملا می‌کنند و نیروهای میرا و محوشونده هستند. (پیام مسعود رجوی – ۱۳ دی ۹۸)

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران