اخبار قیام سراسری ایران - آبان۱۳۹۸-قسمت دوم


قیام سراسری ایران-۱۶آذر۹۸ زنجان
این خبر بروز می‌شود


برای مشاهده‌ی صفحه‌ی اخبار روزهای قبل کلیک کنید





سی و دومین روز قیام سراسری -مهیاشهر سیرجان، به آتش کشیدن میدان خمینی ملعون

قیام سراسری ایران


مهمترین نکات قیام:
تعداد شهرهای قیام کننده:‌ بیش از ۱۹۰شهر
تعداد شهیدان ثبت شده:بیش از ۱۵۰۰شهید. تعداد اسامی اعلام شده توسط مقاومت ایران:‌۴۷۵نفر
تعدا مجروحان:‌ بیش از ۴۰۰۰تن
تعداد دستگیر شدگان: بیش از ۱۲۰۰۰تن، دستگیریهای جدید ادامه دارد


تجمع غارت شدگان کاسپین
امروز دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸ غارت شدگان کاسپین در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.
شعار تظاهر کنندگان  : دزدهای پست و بی‌دین پول ما را پس بدین

۶ ماه کار بدون حقوق
دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸ –  مطابق اخبار دریافتی کارگران سد کارون۴ واقع در استان چهارمحال و بختیاری ۶ ماه است که حقوق‌شان پرداخت نشده است.
سد کارون ۴ در فاصله حدود ۱۸۰ کیلومتری جنوب شهرکرد واقع شده است.

اعتصاب کارگران مجتمع معادن مس تکنار بردسکن
دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸ – مطابق اخبار دریافتی کارگران مجتمع معادن مس تکنار بردسکن (واقع در استان خراسان رضوی) در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ ماه حقوق‌شان از روز ۱۷ آذر ۹۸ در اعتصاب بسر می برند.

آتش زدن میدان خمینی ملعون در مهیا شهر سیرجان
شامگاه یکشنبه ۲۴آذر ۹۸(حوالی ساعت ۲۱) جوانان شورشی مهیاشهر سیرجان، میدان موسوم به خمینی این شهر را به آتش کشیدند. به‌دنبال این اقدام جوانان، نیروی سرکوبگر انتظامی میدان را قرق کرده و اجازه فیلمبرداری به کسی نمی‌داد.


تازه‌ترین اخبار این ساعت:
  • روز دوشنبه مدارس تهران، تبریز، بوشهر و تعدادی شهر دیگر به‌علت آلودگی هوا، تعطیل است.
  • روز دوشنبه دانشگاههای تهران به‌علت آلودگی هوا تعطیل است.
  • شمار قربانیان آنفلوآنزا در هفته گذشته به ۱۸تن رسید.
  • قربانیان آنفلوآنزا از شهرهای تهران، تبریز، قزوین، زاهدان، استانهای خوزستان، اردبیل، البرز، گلستان و خراسان رضوی بودند.
  • تعداد قربانیان آنفلوآنزا از اواخر مهر ماه تاکنون به ۹۶تن رسید.
  • پاسداران جنایت‌پیشه روز یکشنبه یک کولبر ۱۹ساله را در مرز سردشت به‌قتل رساندند.

مطالب مرتبط:

***************************************
سی و یکمین روز قیام سراسری -فراخوان خانم مریم رجوی به شورای امنیت ملل متحد و اتحادیه اروپا برای اعزام هیأت تحقیق

شهیدان قیام سراسری

مهمترین نکات قیام:
تعداد شهرهای قیام کننده:‌ بیش از ۱۹۰شهر
تعداد شهیدان ثبت شده:بیش از ۱۵۰۰شهید. تعداد اسامی اعلام شده توسط مقاومت ایران:‌۴۷۵نفر
تعدا مجروحان:‌ بیش از ۴۰۰۰تن
تعداد دستگیر شدگان: بیش از ۱۲۰۰۰تن، دستگیریهای جدید ادامه دارد

فوری - تازه‌ترین اخبار این ساعت:
  • سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد به گزارش شهود عینی که در آمار ۱۵۰۰شهید محسوب نشده، صدها پیکر شهید در روزهای قیام وارد سردخانه بیمارستان نمازی شیراز شده و رژیم هنوز در این باره سکوت و مخفی‌کاری می‌کند تا حقایق پوشیده بماند.
  •  سازمان مجاهدین خلق ایران امروز اسامی ۲۸شهید دیگر را منتشر کرد. تاکنون ۵۰۴اسم و ۲۰۸عکس تأیید شده از شهیدان سرفراز قیام منتشر شده است.
  • خانم مریم رجوی: شورای امنیت ملل ‌متحد و اتحادیه اروپا باید به اقدام فوری برای توقف جنایت و سرکوب و آزادی دستگیر‌شدگان و اعزام هیأت تحقیق پیرامون جنایت بزرگ و بازدید از زندانهای رژیم مبادرت کنند.
  •  خانم مریم رجوی: رژیم هنوز هم از تحویل اجساد شهیدان خودداری می‌کند و با وقاحتی مافوق تصور پول گلوله و کشتن فرزندان ایران را از پدران و مادران آنها طلب می‌کند.
  •  فراخوان خانم مریم رجوی به شورای امنیت ملل ‌متحد: این کشتار تکان‌دهنده یکی از هولناک‌ترین جنایتهای قرن بیست‌ویکم است و با هر معیاری یک جنایت بزرگ علیه بشریت محسوب می‌شود.
  •  آمار شهیدان در کرمانشاه حداقل ۳۲۰نفر و در خوزستان حداقل ۲۴۰نفر است.
  •  آمار شهیدان در استان فارس بدون محاسبه‌ی صدها پیکری که به گزارش شاهدان عینی در ایام قیام توسط مأموران رژیم وارد سردخانه‌ی بیمارستان نمازی شیراز شده است، حداقل ۲۷۰نفر است.
  •  آمار شهیدان در استان تهران حداقل ۴۰۰نفر است.
منزل یکی از شهیدان کشتار نیزار ماهشهر 


تازه‌ترین اخبار این ساعت:
  • سازمان مجاهدین خلق ایران اسامی ۱۹تن دیگر از شهیدان قیام سراسری مردم ایران را اعلام کرد
  • تاکنون اسامی ۴۷۶تن از شهیدان سرفراز قیام توسط سازمان مجاهدین خلق ایران منتشر شده است
  • تاکسیهای ون، در شهرهای بزرگ از جمله تهران در اعتراض به‌پایان یافتن سهمیه بنزین خود، اعتصاب کردند
  • مربیان آموزشگاههای رانندگی در اراک به‌خاطر ‌اختصاص ندادن سهمیه بنزین تجمع اعتراضی برپا کردند
  • آخوند دری نجف آبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: حوادث اخیر در کشور به‌دنبال سهمیه‌بندی بنزین و نیز همزمانی با حوادث عراق و لبنان به این سادگی نیست. دشمنان دو تا سه سال برای این حوادث نقشه کشیده و توطئه کرده‌اند
  • استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا: رژیم ایران با صدور تروریسم، برای همسایگانش مشکل ایجاد می‌کند.
  • همه‌ی مدارس استان تهران روز یکشنبه ۲۴آذر به‌دلیل آلودگی هوا تعطیل است

مطالب مرتبط:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
سی‌امین روز قیام سراسری -تجمع اعتراضی پرسنل دانشگاه آزاد تهران + عکس . فیلم


قیام سراسری ایران

مهمترین نکات قیام:
تعداد شهرهای قیام کننده:‌ بیش از ۱۹۰شهر
تعداد شهیدان ثبت شده:بیش از ۱۰۰۰شهید. تعداد اسامی اعلام شده توسط مقاومت ایران:‌۴۳۲نفر
تعدا مجروحان:‌ بیش از ۴۰۰۰تن
تعداد دستگیر شدگان: بیش از ۱۲۰۰۰تن، دستگیریهای جدید ادامه دارد


تجمع اعتراضی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی در اراک 
 روز شنبه ۲۳ آذر ۹۸ بیش از صد نفر مربیان آموزشگاه‌های رانندگی در اراک در اعتراض به اختصاص ندادن سهمیه بنزین به آنها  با خودروهای آموزشی خودشان در مقابل استانداری رژیم در اراک تجمع کردند. آنها خواستار افزایش قیمت آموزش رانندگی نیز شدند.
توضیحات بیشتر:
مربیان آموزشگاه‌های رانندگی سهمیه بنزین خاصی ندارند. هزینه آموزشگاه‌های رانندگی برای هر نفر پنج‌میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است که از این مبلغ بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال سهم آموزشگاه و بقیه سهم مربیان تعریف شده که بسیار ناچیز است. نرخ جدید هفت میلیون و ۹۰۰ هزار ریال است. ۶۰۰ مربی در ۲۰ آموزشگاه رانندگی اراک فعالیت می‌کنند.

اعتصاب تاکسی های ون در شهرهای بزرگ
روز شنبه ۲۳ آذر ۹۸ تاکسی‌های ون درون شهری که مسئولیت جابجایی وحمل ونقل عمومی مسافران را در شهرهای بزرگ از جمله تهران به عهده دارند با پایان یافتن سهمیه بنزین خود دست از کار کشده و اعتصاب کردند.
لازم به توضیح است که در خط تاکسی رانی میدان شهران -ولیعصر در تهران در ساعات پایان کار اداری هیچ ونی وجود نداشت و رئیس خط تاکسیرانی این خط گفت «سهمیه بنزین این تاکسی‌ها تمام شده و آنها به محل کار خود نخواهند آمد».
وی گفت: «از آنجایی که این تاکسی‌ها اجازه افزایش نرخ کرایه خود را نیز ندارند، نمی‌توانند از جیب خود بنزین آزاد تهیه کرده و همان کرایه سابق را از مردم بگیرند، چرا که این کار برایشان صرف ندارد و ترجیح می‌دهند دست از کار بکشند»

تجمع کارگران ناحیه ۱ و ۲ شهرداری میاندوآب 

 روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ کارگران ناحیه یک و دو شهرداری میاندوآب در اعتراض به نپرداختن حقوق معوقه و بیمه‌شان در مقابل «مصلی» این شهر تجمع کردند.

تصویری جدید از هفتم  شهید قیام حسین لرستانی 
 جمعی زیادی از مردم اندیمشک وکوی لور  روز پنجشنبه ۲۱ آذر ۹۸ به مناسبت هفتم شهید قیام حسین لرستانی (عبدالله ) برسر مزار او حاضر شدند و مراسم با شکوهی برگزار کردند .
عده ای از جوانان روی ماشینها حلقه های گل گذاشته و تقدیم مزار این شهید کردند .
 عبدالله لرستانی در روز ۱۲آذر در جریان درگیریهای با وحوش رژیم به شهادت رسید.

ضرب و شتم یک دستفروش توسط وحوش شهرداری و نیروی انتظامی در تبریز 
 روز پنجشنبه ۲۱ آذر ۹۸ ماموران وحشی شهرداری رژیم در تبریز بساط محقر دو میوه‌فروش که با وانت‌های خودشان مشغول کسب و کار برای تامین خود و خانواده‌شان بودند را مورد تهاجم قرار دادند. آنها راننده وانت نیسان را با تحقیر و توهین از ماشین پایین کشیده و نیسان او را یک سرهنگ نیروی سرکوبگر انتظامی با خودش برد.
سپس سراغ یک میوه‌فروش با وانت سفید رفتند و دو نفری او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. میوه‌فروش مظلوم فریاد می زد. اما صدایش بجایی نمی رسید.
وقتی مامور شهرداری و مامور سرکوبگر انتظامی متوجه شدند که فیلمبردار دارد از آن صحنه فیلم می گیرد، به سمت وی دویدند تا او را دستگیر کنند. اما فیلمبردار موفق شد بعد از تهیه فیلم صحنه را ترک کند.

تجمع اعتراضی پرسنل دانشگاه آزاد تهران
 صبح شنبه۲۳آذر ۹۸پرسنل دانشگاه آزاد تهران، در اعتراض به کسر کردن یک میلیون تومان از حقوق‌شان توسط رژیم، در محوطه دانشگاه تجمع کرده و با سر دادن شعار خواستار حقوق‌شان شدند. تجمع‌کنندگان می‌گفتند تا برگرداندن حقوق‌شان [که بدون اطلاع آنها از جیب‌شان توسط رژیم برداشته شده است] کوتاه نمی‌آیند. آنها شعار می‌دادند:
ما منتظر حقوق‌مون هستیم هیچ جا نمیریم همین جا هستیم.


کشف پیکر یکی از شهدای قیام در رود کارون 
کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده است که پیکر یکی از شهدای قیام در اهواز  را نشان می دهد که در جریان قیام آبانماه به کارون انداخته شده است و عوامل رژیم در حال انتقال وی هستند
در جریان قیام آبانماه ۹۸   وحوش خامنه‌ای جوانان قیام‌آفرین را پس از قتل در رودخانه‌ها و سدها انداخته اند و یا با انداختن در رودخانه ها و سدها آنها را کشته اند.

سر تیتر خبرهای مهم این ساعت
  • بیانیه‌ی مایک پمپئو:‌ ما به استفاده از همه ابزارهای در دسترس برای مقابله با تهدید حزب‌الله برای ثبات لبنان و خاورمیانه ادامه می‌دهیم
  • برایان هوک: ما تفاوتی بین رژیم ایران و نیروهای نیابتی آن نمی‌شناسیم. اگر تهاجمی توسط نیروهای نیابتی علیه ما صورت گیرد، رژیم ایران را مورد حسابرسی قرار می‌دهیم
  • نیکی هیلی نماینده‌ی پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد: رفتار بی‌ثبات کننده‌ی رژیم تندرو ایران، حمایت از تروریسم و نقض قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل ‌متحد نه‌تنها خاورمیانه بلکه کل جهان را تهدید می‌کند. من این تهدید را به‌صورت دست اول در سازمان ملل ‌متحد دیدم
  • جیمز فیلیپس کارشناس ارشد بنیاد هر‌یتیج در واشنگتن: بر اساس قطعات موشکی ارسال شده برای شبه‌نظامیان حوثی که توسط آمریکا کشف شده، دخالت‌های گسترده این رژیم در یمن را نمایان می‌سازد
  • جیمز فیلیپس: این مدرک دیگری است که نشان می‌دهد رژیم ایران به نقض قطعنامه‌های شورای امنیت ادامه می‌دهد
  • مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا: رژیم ایران به‌دخالت شرورانه‌ی خود با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده‌ی گسترده در سراسر خاورمیانه ادامه می‌دهد


مطالب مرتبط:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
بیست و نهمین روز قیام، با تظاهرات خشمگینانه خانواده دستگیرشدگان، آغاز شد
تجمع خانواده دستگیر شدگان مقابل زندان اوین

امروز در بیست‌و نهمین روز قیام سراسری مردم ایران، صدها تن از خانواده‌های بازداشت شدگان قیام ۱۸تیر در مقابل زندان مخوف اوین و بیدادگاه انقلاب در تهران تظاهرات کردند و خواهان آزادی فوری فرزندانشان شدند.
ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور در این باره گزارش داد: امروز شنبه۲۰تیر نزدیک به ۲۵۰نفر از اعضای خانواده‌های بازداشت شدگان در مقابل بیدادگاه رژیم در تهران و نزدیک به ۱۰۰نفر از اعضای خانواده‌ها در مقابل زندان اوین در حالی که عکس و مشخصات فرزندان و بستگان خود را در دست داشتند، تظاهرات کردند و خواهان اطلاع از سرنوشت فرزندانشان و آزادی آنها گردید.
مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در وحشت از پیوستن مردم به این حرکت اعتراضی، آنها را محاصره کردند

دبیرخانه شورای ملی مقاومت در اطلاعیه شماره ۹۵ خود ضمن اعلام این خبر افزود « مقاومت ایران، ضمن هشدار نسبت به شکنجه و اعدام دستگیرشدگان، مجامع بین‌المللی و سازمانهای و مراجع مدافع حقوق‌بشر را به محکوم کردن جنایات رژیم آخوندی و اقدام فوری جهت توقف دستگیریهای خودسرانه و ممانعت از شکنجه اعدام زندانیان و تلاش برای آزادی بلادرنگ آنان فرا می‌خواند. مقاومت ایران اسامی بخشی از دستگیر شدگان را در اختیار مراجع بین‌المللی قرار می‌دهد».
اسامی تعدادی از بازداشت شدگان روز۱۸تیر توسط نیروهای سرکوبگر انتظامی و لباس شخصی به قرار زیر می‌باشد:
۱- محمدرضا محمودی ۲۴ساله لیسانس شیمی در امیر آباد بازداشت شده
۲- سارا یدالهی ۲۶ساله دیپلم در انقلاب بازداشت شده
۳- بهاره باقرپناه ۲۳ساله فوق دیپلم کامپیوتر در خیابان ۱۶آذر بازداشت شده
۴- وحید مددی ۲۱ساله دانشجوی تاریخ در انقلاب بازداشت شده
۵- سینا محمدی ۱۹ساله دیپلم در کارگر شمالی بازداشت شده
۶- صادق احمدی ۲۸ساله لیسانس عمران در انقلاب بازداشت شده
۷- حشمت شریفی ۲۳ساله دیپلم و شغل آزاد در جمالزاده بازداشت شده
۸- محمد آزادی ۲۱ساله دانشجو در امیر آباد بازداشت شده
۹- محسن کریمی ۱۸ساله محصل در امیر آباد بازداشت شده
۱۰- مینا رستگار ۲۲ساله منشی در ولی عصر بازداشت شده
۱۱- احد وفازاد ۳۱ساله شغل آزاد (کتابفروش) در انقلاب بازداشت شده
۱۲- مرتضی تاکستانی ۲۶ساله لیبسانس ریاضی محض، کارمند در خیابان وصال بازداشت شده
۱۳- رضا یونسی ۲۹ساله لیسانس شیمی شغل آزاد در انقلاب بازداشت شده
۱۴- بهادر کلاهی ۲۴ساله لیسانس حسابداری کارمند شرکت خصوصی در امیرآباد بازداشت شده
۱۵- مختار قاسمی ۲۳ساله فوق دیپلم عمران در انقلاب بازداشت شده
۱۶- حامد میرزاخانی ۲۲ساله فوق دیپلم کامپیوتر (طراحی) در امیر آباد بازداشت شده
۱۷- سعید صباغی ۱۹ساله محصل
۱۸- جلال نوری ۳۰ساله شغل آزاد در خیابان کارون بازداشت شده
۱۹- آیدین میرزایی ۲۵ساله شغل آزاد دیپلم در کارگر بازداشت شده
۲۰- حسین صفری ۲۰ساله دانشجودر انقلاب بازداشت شده
۲۱- فرزانه ابوالقاسمی ۲۴ساله لیسانس روانشناسی در امیر آباد بازداشت شده
۲۲- ایمان جلالی جعفری ۲۲ساله دانشجو
۲۳- امید محمدی ۲۶ساله شغل آزاد در انقلاب بازداشت شده
۲۴- نادر عباسی ۲۷ساله لیسانس کشاورزی در امیر آباد بازداشت شده
۲۵- وحید شاهدی ۲۲ساله شغل آزاد در خیابان ۱۶آذر بارداشت شده
۲۶- عبدالحمید باغبانی ۳۲ساله فوق دیپلم برق در کارگر بازداشت شده
۲۷- معین منصوری ۲۲ساله فوق دیپلم در کارگر بازداشت شده
۲۸- سید متین حسینی ۱۹ساله دانشجو و طراح در انقلاب بازداشت شده
۲۹- عرفان علیداش ۲۵ساله لیسانس ریاضی و کتاب فروش در انقلاب بازداشت شده
۳۰- حسین حسنی ۲۶ساله لیسانس ادبیت عرب در خیابان ابوریحان بازداشت شده
۳۱- محمدرضا پاشایی ۲۶ساله دیپلم شغل آزاد در امیر آباد بازداشت شده
۳۲- علیرضا حسامی ۲۳ساله فوق دیپلم کامپیوتر
۳۳- مصطفی مجیدی ۲۷ساله لیسانس مدیریت در انقلاب بازداشت شده
۳۴- آرش رادپور ۲۹ساله شغل آزاد در جمالزاده بازداشت شده
۳۵- مسعود قاضی ۲۰ساله شغل آزاد در امیر آباد بازداشت شده
۳۶- محمد امیر امینی ۲۶ساله در انقلاب بازداشت شده
۳۷- محمدرضا فرضی متولد ۱۳۵۸ فرزند ابراهیم.
+++++++++++++++++++++++++++++++
بیست و هشتمین روز قیام سراسری -نمایندگان کنگره امریکا از طرح ۱۰ماده ای خانم رجوی حمایت کردن + عکس و فیلم

تجمع اعتراضی مردم در مقابل صدا و سیمای آخوندی در رشت

مهمترین نکات قیام:
  • تعداد شهرهای قیام کننده:‌ بیش از ۱۹۰شهر
  • تعداد شهیدان ثبت شده:بیش از ۱۰۰۰شهید. تعداد اسامی اعلام شده توسط مقاومت ایران:‌۴۳۲نفر
  • تعدا مجروحان:‌ بیش از ۴۰۰۰تن
  • تعداد دستگیر شدگانبیش از ۱۲۰۰۰تن، دستگیریهای جدید ادامه دارد


سرتیتر تازه‌ترین اخبار این ساعت:
  • جمعی از مردم خشمگین رشت در اعتراض به اهانت رادیو و تلویزیون رژیم آخوندی به مردم گیلان، مقابل ساختمان تلویزیون آخوندی تجمع کردند
  • جمعی از نمایندگان کنگره‌ی آمریکا، با حمایت از قیام مردم ایران، بر حق مشروع ملت ایران برای مقاومت علیه دیکتاتوری و نیل به یک ایران آزاد تأکید کردند
  • نمایندگان کنگره‌ی آمریکا با محکوم کردن جنایات ضدبشری رژیم آخوندی در سرکوب قیام، از کنگره و دولت آمریکا خواهان اقدامات قاطع علیه این رژیم شدند
  • نمایندگان کنگره‌ی با اشاره به طرح ۱۰ماده‌یی خانم رجوی، از اقدامات ایشان برای یک ایران آزاد حمایت کردند
  • پاسدار حسین اشتری سرکرده نیروی انتظامی: اعتراضات اخیر در ایران متفاوت از گذشته و نسبت به‌ اعتراضات قبلی پراکندگی داشته و مدیریت شده بود
  • برایان هوک: رژیم ایران چهل سال فرصت داشت تا به اقتصاد خود سامان بدهد اما ترجیح داد از منابع ایران به‌عنوان یک بانک برای تأمین هزینه صدور انقلاب استفاده کند
  • برایان هوک: محروم کردن آخوندها از منابع مالی با تحریم‌های آمریکا موجب شده است که فساد آنها در اداره‌ی کشور و صرف منابع ایران در سایر کشورها به‌روشنی برملا شود
  • نیویورک تایمز:‌ آمریکا با تحریم شرکت‌های حمل و نقل، فشار روی رژیم ایران را افزایش می‌دهد
تجمع اعتراض مردم خشمگین رشت
  • جمعی از مردم خشمگین رشت در اعتراض به اهانت رادیو و تلویزیون رژیم آخوندی به مردم گیلان در سریالی به نام وارش، در مقابل ساختمان این ارگان منفور تجمع کردند.
  • مأموران سرکوبگر به تجمع‌کنندگان حمله کردند و موبایل چند نفر را گرفتند. آنان تلاش کردند تعدادی از معترضان را بازداشت کنند اما به‌خاطر مقاومت مردم ناکام ماندند
  • مردم عکسهای میرزا کوچک خان را با خود حمل می‌کردند و هویت و گذشته سراسر مبارزاتی خود را یادآوری می‌کردند
تجمع اعتراضی مردم در مقابل صدا و سیمای آخوندی در رشت

روز پنجشنبه ۲۱آذر۹۸هموطنان‌مان در رشت مطابق فراخوان قبلی در اعتراض به اهانت به مردم گیلان در شبکه ۳صدا و سیمای آخوندی (در سریالی به نام وارش) در مقابل ساختمان تلویزیون رژیم در شهر رشت تجمع کردند.
به‌دنبال این تجمع مزدوران خامنه‌ای در وحشت از گسترش اعتراضات، به تجمع‌کنندگان حمله کرده و موبایل چند نفر از تجمع‌کنندگان را گرفتند. آنها هم‌چنین تلاش کردند تا تعدادی از تجمع‌کنندگان را بازداشت کنند که به‌دلیل مقاومت مردم موفق نشدند.
مطابق خبر دریافتی جو شهرهای استان گیلان و مازندران متشنج است.


پنجشنبه ۲۱آذر۹۸تجمع مردمی علیه زمین خواری در رباط کریم
تعدادی از مالکین زمینهای معروف به کوهسیاه دررباط کریم در اعتراض به جنگل کاری غیرقانونی زمینهایشان که به وسیله حسن نوروزی نماینده این شهرستان انجام شده، دست به تجمع اعتراضی زدند.
این زمینها حدود ۷۰۰هکتار است و ۵۰۰۰نفر مالک دارد
تجمع‌کنندگان پس از این‌که نوروزی نیآمد قصد رفتن به فرمانداری را دارند


اعتصاب نیسان داران شهرری
روز چهارشنبه ۲۰آذر۹۸نیسان‌داران شهرری در اعتراض به گرانی بنزین و پایین بودن کرایه‌ها در تقاطع چهارراه چشمه‌علی اتوبان آوینی متوقف شده و اعتصاب کردند.


تجمع پرسنل شرکت مهندسی حشمت رود
پرسنل شرکت مهندسی حشمت‌رود در اعتراض به پرداخت نشدن ۵ماه حقوق معوقه و عیدی ۹۷و سایر مطالبات‌شان در ساختمان منطقه آزاد انزلی دست به تجمع زدند.
 تجمع خانواده‌های بازداشت‌ شدگان قیام آبان در مقابل اوین
روز چهارشنبه ۲۰آذر ۹۸جمعی از خانواده‌های بازداشت‌ شدگان در قیام آبان در مقابل زندان اوین تجمع کرده و خواستار آزادی فرزندان و بستگان خود شدند.
سرتیتر تازه‌ترین اخبار این ساعت:
  • شمار شهرهای ایران که در آنها قیام صورت گرفته است، به ۱۹۱شهر رسید
  • جولیو ترتزی وزیر خارجهٔ پیشین ایتالیا: سازمان ملل ‌متحد باید خواهان آزادی کامل و بی‌قید و شرط کلیهٔ افرادی باشد که در اعتراضات ایران سرکوب و زندانی شده‌اند
  • دبیرخانهٔ شورای ملی مقاومت ایران: سازمان مجاهدین خلق ایران اسامی ۳۲شهید دیگر قیام مردم ایران را اعلام کرد و به این ترتیب شمار شهیدانی که اسامی آنها تاکنون اعلام شده است به ۴۳۲بالغ می‌شود
  • فاشیسم دینی حاکم بر ایران با تمام قوا از افشای ابعاد واقعی جنایت علیه بشریت در جریان قیام آبان‌ماه جلوگیری می‌کند
  • بعدازظهر چهارشنبه، نمایشگاهی از شهیدان قیام و تصاویری از شهرهای شورشی در میدان انولید پاریس در مقابل مجلس ملی و وزارت‌خارجه‌ی فرانسه بر گزارشد
  • هروه سولیناک نماینده‌ی مجلس فرانسه: فرانسه باید از قیام مردم ایران برای آزادی حمایت کند و به‌مماشات با رژیم ایران خاتمه دهد
  • آندره شاسین نماینده‌ی مجلس فرانسه: از برنامه‌ی شورای ملی مقاومت و برنامه‌ی ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی برای یک ایران دموکراتیک حمایت می‌کنیم
  • آدام اسمیت، رئیس کمیته‌ی نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا: در عراق و لبنان علیه دخالت رژیم ایران تظاهرات داشتیم که قبلاً ما ندیده بودیم. مردم منطقه شروع به فهم این مسأله کرده‌اند که دخالت رژیم ایران زیانبار بوده و علیه منافع آنهاست
  • مایک اسپر وزیردفاع آمریکا: ما باید برای مقابله با تهدید رژیم یاغی ایران فعال باشیم. ما روی بین‌المللی کردن پاسخ به تجاوز رژیم ایران متمرکز هستیم
  • مایک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: رژیم ایران از بی‌ثباتی خاورمیانه سوء‌استفاده می‌کند
  • رانندگان نیسان در شهرری در اعتراض به‌گرانی بنزین اعتصاب کردند

مطالب مرتبط:

************************************
بیست وهفتمین روز از قیام سراسری -افشای جنایتی دیگر از دژخیمان خامنه ای : در بیمارستانهای استان کرمانشاه ۳۲۰شهیدقیام ثبت شده است +عکس و فیلم


قیام سراسری ایران
مهمترین نکات قیام:
تعداد شهرهای قیام کننده:‌ بیش از ۱۹۰شهر
تعداد شهیدان: بیش از ۱۰۰۰شهید
تعداد مجروحان:‌ بیش از ۴۰۰۰تن
تعداد دستگیر شدگان: بیش از ۱۲۰۰۰تن

افشای جنایتی دیگر از دژخیمان خامنه‌ای در قیام آبان
  • سازمان مجاهدین اعلام کرد: در بیمارستانهای استان کرمانشاه ۳۲۰شهید قیام ثبت شده است
  • سازمان مجاهدین: در جریان قیام در تهران لشکر ضد محمد رسول‌الله سپاه پاسداران پیکر بیش از ۱۰۰شهید را از مناطق مختلف ابتدا به پایگاه ناحیه‌ی بسیج در منطقه‌ی ۷منتقل کرد و سپس آنها را به‌ محل نامعلومی برد
تازه‌ترین اخبار این ساعت:
  • روزنامه‌ی حکومتی فرهیختگان: صدا و سیمای رژیم در جنگ روایت از قیام،‌ مغلوب «رسانه‌های معاند» شده است
  • فرهیختگان: « شبکه‌های معاند با قطع برنامه‌های عادی خود، تمام روز را به پوشش (قیام) اختصاص داده بودند» اما صدا و سیما، خبر، تحلیل یا گزارشی در خور از وضعیت کشور پخش نکرد
  • صبح امروز کارگران متروی اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن ۲۰ماه حقوق دست به راهپیمایی زدند
  • کارگران متروی اهواز شعار می‌دادند: مشکل ما حل نشه هر روز همین بساطه
  • بر اثر ریزش یک تونل در معدن زغال‌سنگ در شهرستان کوهبنان، یک معدنچی کشته و تعدادی مجروح شدند
  • دژخیمان خامنه‌ای روزهای یکشنبه و دوشنبه ۷زندانی را در زندانهای مشهد و کرمانشاه اعدام کردند

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سه شرکت حمل‌ و نقل ایران
آقای پومپئو روز چهارشنبه اعلام کرد که سه شرکت حمل‌ و نقل ایرانی که در «انتقال سلاحهای کشتار جمعی» دست داشته‌اند مشمول تحریم می‌شوند.
طبق توضیحی که وزیر خارجه آمریکا داد، این شرکتها از زمان امضای برجام از تحریم خارج شده بودند، اقدامی که مایک پومپئو «بسیار غلط» توصیف کرد.
به این ترتیب این سه شرکت بار دیگر مشمول تحریم‌های آمریکا می‌شوند.
شرکت هواپیمایی ماهان یکی از این شرکتها است.

تازه‌ترین اخبار این ساعت:
  • صبح امروز کارگران متروی اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن ۲۰ماه حقوق دست به راهپیمایی زدند
  • کارگران متروی اهواز شعار می‌دادند: مشکل ما حل نشه هر روز همین بساطه
  • بر اثر ریزش یک تونل در معدن زغال‌سنگ در شهرستان کوهبنان، یک معدنچی کشته و تعدادی مجروح شدند
  • دژخیمان خامنه‌ای روزهای یکشنبه و دوشنبه ۷زندانی را در زندانهای مشهد و کرمانشاه اعدام کردند
  • ریچارد گرنل سفیر آمریکا در آلمان خواستار پیوستن آلمان به آمریکا در تلاش برای توقف حمایت رژیم ایران از تروریسم شد
  • کلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد: در ایران نیروهای امنیتی صدها معترض را کشتند، مخالفان را شکنجه کردند و شهروندان بی‌گناه را زندانی کردند
  • کلی کرافت: در سوریه رژیم اسد با حمایت رژیم ایران شرایط وحشتناکی را بر مردم تحمیل کرده است
  • بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها در واشنگتن: در ایران بیش از هزار نفر در تظاهراتهای اخیر توسط نیروهای رژیم کشته شده‌اند
  • برایان هوک: ما باید در کنار مردم ایران بایستیم و در بحث مدره و تندرو گم نشویم
  • برایان هوک: رژیم ایران به ارتکاب جنایت علیه مردم از جمله کودکان ادامه می‌دهد. صدها نفر کشته شدند، هزاران نفر زندانی شدند
  • برایان هوک: دنیا باید در کنار مردم شجاع ایران بایستد و ناقضین حقوق‌بشر را مورد حسابرسی قرار دهد
  • نیتان سیلز، هماهنگ‌کننده مقابله با تروریسم در وزارت‌خارجه آمریکا: ما تلاشمان را برای مقابله با تروریسم رژیم ایران، سپاه پاسداران و حزب‌الله در سراسر دنیا افزایش داده‌ایم
  • نیتان سیلز: ما به افزایش فشار مالی و تحمیل هزینه به‌رژیم ایران ادامه خواهیم داد تا زمانی که از رفتار یاغی‌گرایانه خود دست بردارد
راهپیمایی اعتراضی کارگران متروی اهواز
  • روز چهارشنبه ۲۰آذر ۹۸تعدادی از کارگران متروی شهر اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن ۲۰ماه حقوق‌شان دست به راهپیمایی از چهارراه نادری به سمت خانه امام جمعه اهواز زدند. این حرکت اعتراضی در حالی صورت گرفته که رژیم فضای امنیتی شدیدی توسط مزدوران‌اش در خیابان و در اطراف این کارگران ایجاد کرده است.
  • کارگران شعار می‌دادند:
    • مشکل ما حل نشه هر روز همین بساطه
    • مترومونو نساختن پولامونو بردن
    • خوزستان بیچاره مسئول خوب نداره


افشای جنایتی دیگر از دژخیمان خامنه‌ای در قیام آبان
  • سازمان مجاهدین اعلام کرد: در بیمارستانهای استان کرمانشاه ۳۲۰شهید قیام ثبت شده است
  • سازمان مجاهدین: در جریان قیام در تهران لشکر ضد محمد رسول‌الله سپاه پاسداران پیکر بیش از ۱۰۰شهید را از مناطق مختلف ابتدا به پایگاه ناحیهٔ بسیج در منطقهٔ ۷منتقل کرد و سپس آنها را به‌ محل نامعلومی برد
  • عصر روز سه‌شنبه پیکر پاک شهید قیام حسین لرستانی در بهشت زهرای شهرک آزادی در ۲۵کیلومتری جنوب اندیمشک به‌خاک سپرده شد
  • حسین لرستانی در روز ۲۵آبان در جریان درگیریها با وحوش رژیم به‌ شهادت رسید
  • چهارشنبه ۲۰آذرماه: تجمع کارگران پروژه قطار شهری اهواز در اعتراض به عدم دریافت ٢٠ماه حقوق معوقه
  • خروش ایرانیان در کشورهای مختلف جهان در حمایت از قیام مردم ایران و بزرگداشت شهیدان
    • حمایت از قیام و شهرهای شورشی، بزرگداشت شهیدان- برن -سوئیس
    • حمایت از قیام و شهرهای شورشی، بزرگداشت شهیدان- استکهلم - سوئد
    • حمایت از قیام و شهرهای شورشی، بزرگداشت شهیدان- واشنگتن -آمریکا
    • حمایت از قیام و شهرهای شورشی، بزرگداشت شهیدان-لاهه – هلند
    • حمایت از قیام و شهرهای شورشی، بزرگداشت شهیدان- سانفرانسیسکو - آمریکا
    • حمایت از قیام و شهرهای شورشی، بزرگداشت شهیدان- میشیگان- آمریکا
    • حمایت از قیام ایران – گرامی‌داشت شهیدان قیام- مونترال

سر تیتر خبرهای مهم این ساعت
  • برایان هوک: ما باید در کنار مردم ایران بایستیم و در بحث مدره و تندرو گم نشویم
  • برایان هوک: رژیم ایران به ارتکاب جنایت علیه مردم خودش شامل کودکان ادامه می‌دهد. صدها نفر کشته شدند، هزاران نفر زندانی شدند. دنیا باید در کنار مردم شجاع ایران بایستد و ناقضین حقوق‌بشر را مورد حسابرسی قرار دهد
  • نیتان سیلز، هماهنگ‌کننده مقابله با تروریسم در وزارت‌خارجه آمریکا: ما تلاشمان را برای مقابله با تروریسم رژیم ایران، سپاه پاسداران و حزب‌الله در سراسر دنیا افزایش داده‌ایم
  • نیتان سیلز: ما به افزایش فشار مالی و تحمیل هزینه به‌رژیم ایران ادامه خواهیم داد تا زمانی که آنها از رفتار یاغی‌گرایانه خود دست بردارند
  • هیل نشریه کنگره آمریکا: تد دوچ و جو ویلسون اعضای کنگره، رژیم ایران را به‌خاطر استفاده از نیروی مرگبار محکوم کردند
  • نمایندگان، تد دوچ و جو ویلسون:کنگره در کنار مردم ایران می‌ایستد. رژیم ایران باید به سرکوب خشونت‌آمیز معترضان خاتمه دهد
  • سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد: در جریان قیام در تهران لشکر ضد محمد رسول‌الله سپاه پاسداران پیکر بیش از ۱۰۰شهید را از مناطق مختلف ابتدا به پایگاه ناحیهٔ بسیج در منطقهٔ ۷منتقل کرد و سپس آنها را به‌ محل نامعلومی برد
  • رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران به‌ مناسبت روز جهانی حقوق‌بشر پیامی فرستاد
  • مریم رجوی: در سالروز تصویب اعلامیه جهانی حقوق‌بشر، می‌خواهم فریاد به‌آسمان‌رفتهٔ خون‌ بیش از هزار شهید قیام ایران را تکرار کنم که جهان نمی‌تواند نسبت به‌ جنایت‌های وحشیانه آخوندهای حاکم بر ایران نظاره‌گر و بی‌عمل باشد
  • ‌مریم رجوی: این قیام مردمی اثبات کرد که مردم ایران آمادگی و اشتیاق آن را دارند که بساط حکومت ولایت‌ فقیه را برچینند
  • مریم رجوی: رژیم آخوندی که سراپا در وحشت فرو رفته است،‌ پاسخ اعتراضهای مردم را با کشتار بیش از هزار نفر از قیام‌کنندگان که دهها نفر آنان نوجوان کمتر از هیجده سال و حتی دختر بچه‌های سیزده ـ چهارده ساله‌اند و دست کم ۱۲هزار دستگیری داده است
  • مریم رجوی: سازمان ملل ‌متحد باید سریعاً هیأت‌های تحقیق در مورد شهیدان و مجروحان و زندانیان را به ایران بفرستد
  • مریم رجوی: شورای امنیت باید سردمداران رژیم را به‌خاطر این‌ همه سرکوب و خون‌ریزی، جنایتکاران علیه بشریت اعلام کند تا در برابر عدالت قرار بگیرند
عصر روز سه‌شنبه پیکر پاک شهید قیام حسین لرستانی در بهشت زهرای شهرک آزادی در ۲۵کیلومتری جنوب اندیمشک به‌خاک سپرده شد.

مطالب مرتبط:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
بیست و ششمین روز قیام سراسری -ثبت ۳۲۰ شهید قیام در بیمارستانهای کرمانشاه +عکس و فیلم

خروش ایرانیان آزاده و اشرف نشانها در استکهلم سوئد
این خبر به روز می‌شود
مهمترین نکات قیام:
  • تعداد شهرهای قیام کننده:‌ بیش از ۲۰۰شهر
  • تعداد شهیدان: بیش از ۱۰۰۰شهید
  • تعداد مجروحان:‌ بیش از ۴۰۰۰تن
  • تعداد دستگیر شدگان: بیش از ۱۲۰۰۰تن


سرتیتر تازه‌ترین اخبار این ساعت:
  • سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد: در بیمارستانهای استان کرمانشاه ۳۲۰شهید قیام ثبت شده است
  • سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد: در جریان قیام در تهران لشکر ضد محمد رسول‌الله سپاه پاسداران پیکر بیش از ۱۰۰شهید را از مناطق مختلف ابتدا به پایگاه ناحیه‌ی بسیج در منطقه‌ی ۷منتقل کرد و سپس آنها را به‌ محل نامعلومی برد
  • رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران به‌ مناسبت روز جهانی حقوق‌بشر پیامی فرستاد

  • عصر روز سه‌شنبه پیکر پاک شهید قیام حسین لرستانی در بهشت زهرای شهرک آزادی در ۲۵کیلومتری جنوب اندیمشک به‌خاک سپرده شد
  • حسین لرستانی در روز ۲۵آبان در جریان درگیریها با وحوش رژیم به‌ شهادت رسید
  • برایان هوک: اعتراضات اخیر، مرگبارترین بحران سیاسی در تاریخ رژیم ایران است. چیزی که ما دیده‌ایم این است که رژیم به‌طور مستمر در حال از دست‌دادن پایگاهش در میان مردم است
  • برایان هوک: ما فیلمهایی هم داریم که در ماهشهر به تنهایی بیش از ۱۰۰نفر قتل‌عام شدند. این رقم فراتر از کل کسانی است که در جریان اعتراضات سال ۱۳۸۸کشته شدند. این بدترین بحرانی است که آنها با آن مواجه شده‌اند
  • اجتماع یک و نیم میلیون نفر از مردم عراق در ساحة التحریر بغداد در حمایت از قیام و جوانان انقلابی
  • تلویزیون اسکای نیوز: در بغداد نیروهای امنیتی به‌منظور متفرق کردن تظاهر کنندگان در خیابان رشید از گاز اشک‌آور استفاده کردند
  • حسین راغفر کارشناس اقتصادی رژیم:‌ این سیاست‌های اقتصادی ما را در مردابی که اکنون اسیر آن هستیم بیشتر فرو خواهد بود. پس باید انتظار انفجارهای بزرگتری را در آینده داشته باشیم
  • حسین راغفر: ژنرال‌های فاسد در همه محافل تصمیم‌گیری از سازمان برنامه و بودجه گرفته تا مجمع تشخیص مصلحت نفود دارند و نمی‌گذارند احدی منافع آنها را تهدید کنند
  • جیمز جونز مشاور امنیت ملی پیشین باراک اوباما در کنفرانس ابوظبی: شما باید با رژیم ایران قاطع و سرسخت باشید. شما باید پیگیر و پایدار باشید. دیر یا زود مردم ایران کار درست را انجام خواهند داد
  • خروش ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها در استکهلم سوئد در حمایت از قیام سراسری مردم ایران و تجدید پیمان با شهرهای شورشی




خروش ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها در استکهلم سوئد

  • خروش ایرانیان آزاده در برن سوئیس در حمایت از قیام سراسری مردم ایران و گرامی‌داشت یاد شهیدان



خروش ایرانیان آزاده در برن سوئیس

پیام مریم رجوی به جلسه پارلمان ایتالیا در حمایت از قیام مردم ایران
  • روز سه‌شنبه ۱۰دسامبر کنفرانسی در مجلس ایتالیا با حضور شماری از نمایندگان مجلس ایتالیا و شخصیت‌های آزاده و اشرف‌نشانها در همسبتگی با قیام مردم ایران برگزار کردند.
  • قیام مردم ایران که از ۲۴آبان‌ماه، هم‌زمان در صدها شهر کوچک بزرگ در سراسر کشور آغاز شد، قیامی برای ‌آزادی و دموکراسی است.
  • اتحادیه اروپا باید مماشات و هر گونه ملاحظه و مراعات در مورد این رژیم را کنار گذاشته و خواهان توقف فوری کشتار و دستگیریها شوند. اگر رژیم سرپیچی کرد باید بی‌گفتگو ماشه تحریم‌های شورای امنیت را بچکانند.



 کنفرانس در مجلس ایتالیا با حضور شماری از نمایندگان مجلس ایتالیا و شخصیت‌های آزاده و اشرف‌نشانها در همسبتگی با قیام مردم ایران برگزار کردند.


  • خروش ایرانیان آزاده در آمستردام هلند در حمایت از قیام سراسری مردم ایران
هلند






سرتیتر تازه‌ترین اخبار این ساعت:
  • رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران به‌ مناسبت روز جهانی حقوق‌بشر پیامی فرستاد
  • مریم رجوی: در سالروز تصویب اعلامیه جهانی حقوق‌بشر، می‌خواهم فریاد به‌آسمان‌رفته‌ی خون‌ بیش از هزار شهید قیام ایران را تکرار کنم که جهان نمی‌تواند نسبت به‌ جنایت‌های وحشیانه آخوندهای حاکم بر ایران نظاره‌گر و بی‌عمل باشد
  • مریم رجوی: قیام مردم ایران که از ۲۴آبانماه، هم‌زمان در صدها شهر کوچک و بزرگ در سراسر کشور آغاز شد، قیامی است برای پایان دادن به‌ جنگ و جنایت و تروریسم آخوندها در خاورمیانه و تمام جهان. قیامی است برای دستیابی به پیشرفت و رفاه و عدالت
  • ‌مریم رجوی: این قیام مردمی اثبات کرد که مردم ایران آمادگی و اشتیاق آن را دارند که بساط حکومت ولایت‌ فقیه را برچینند
  • مریم رجوی: رژیم آخوندی که سراپا در وحشت فرو رفته است،‌ پاسخ اعتراضهای مردم را با کشتار بیش از هزار نفر از قیام‌کنندگان که دهها نفر آنان نوجوان کمتر از هیجده سال و حتی دختر بچه‌های سیزده ـ چهارده ساله‌اند و دست کم ۱۲هزار دستگیری داده است
  • مریم رجوی: سازمان ملل ‌متحد باید سریعاً هیأت‌های تحقیق در مورد شهیدان و مجروحان و زندانیان را به ایران بفرستد
  • مریم رجوی: شورای امنیت باید سردمداران رژیم را به‌خاطر این‌ همه سرکوب و خون‌ریزی، جنایتکاران علیه بشریت اعلام کند تا در برابر عدالت قرار بگیرند
  • برایان هوک نماینده ویژه آمریکا برای ایران: اعتراضات اخیر، مرگبارترین بحران سیاسی در تاریخ رژیم ایران است. چیزی که ما دیده‌ایم این است که رژیم به‌طور مستمر در حال از دست‌دادن پایگاهش در میان مردم است
  • برایان هوک: ما فیلمهایی هم داریم که در ماهشهر به تنهایی بیش از ۱۰۰نفر قتل‌عام شدند. این رقم فراتر از کل کسانی است که در جریان اعتراضات سال ۱۳۸۸کشته شدند. این بدترین بحرانی است که آنها با آن مواجه شده‌اند
  • علی مطهری عضو مجلس ارتجاع: اگر جامعه در شرایط عادی بود به‌نظر من جا داشت که ما حتی رئیس‌جمهور را استیضاح کنیم ولی الآن در شرایط خاص هستیم
  • رانندگان تاکسی اسنپ در مشهد در اعتراض به گرانی قیمت بنزین دست به اعتصاب زدند

 تجمع دانشجویان دانشگاه سراسری اورمیه در اعتراض به بیکاری فقر گرانی
  • روز ۱۶آذر روز دانشجو با دخالت نیروی انتظامی در دانشگاه نگذاشتن تجمع برگزار بشه، امروز سه‌شنبه ۱۹آذر در سالن اصلی دانشکده فنی دانشجویان دانشگاه سراسری ارومیه در اعتراض به بیکاری و فقر این تجمع را برگزار کردن.

دانشگاه ارومیه

تجمع کارمندان دانشگاه آزاد ماهشهر مقابل ساختمان ریاست
  • تجمع جمعی از کارمندان دانشگاه آزاد بندر ماهشهر از صبح سه‌شنبه ۱۹آذر مقابل ساختمان مرکزی ریاست این دانشگاه، در اعتراض به مصوبه‌یی که منجر به کاهش حقوق‌شان‌ شده است.
دانشگاه آزاد ماهشهر

اعتصاب پرستاران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  • سه‌شنبه ۱۹آذر ۹۸، در اعتراض به عدم پرداخت کارانه و اضافه‌کاری ۹ماهه جمعی از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در مقابل ساختمان استانداری این شهر تجمع کردند.
اعتصاب رانندگان تاکسی اسنپ در مشهد


صبح روز سه‌شنبه ۱۹آذر ۹۸رانندگان تاکسی اسنپ در مشهد مطابق فراخوان قبلی، به‌منظور اعتراض به سه برابر شدن قیمت بنزین دست به اعتصاب زدند.
سرتیتر تازه‌ترین اخبار این ساعت:
  • انستیتوی حقوق‌بشر بنگلادش:‌ ما سرکوب وحشیانه تظاهرکندگان در ایران را محکوم می‌کنیم
  • انستیتوی حقوق‌بشر بنگلادش: باید ناظران مستقل و هیأت حقیقت‌یاب سازمان ملل ‌متحد اجازه بازدید از زندانهای ایران را داشته باشند
  • مایک پمپئو همزمان با روز بین‌المللی مبارزه با فساد: آمریکا در اعتراض به دزدسالاری و فساد، در کنار مردم ایران ایستاده است
  • واشنگتن پست: قطع اینترنت توسط رژیم ایران نشانهٔ قدرت نبود، نشانهٔ دهشت بود
  • واشنگتن پست: قطعی اینترنت تأثیر چندانی روی ساکت کردن ناآرامی‌ها در ایران نداشته است
  • سازمان مجاهدین خلق ایران اسامی ۲۰تن دیگر از شهیدان قیام سراسری مردم ایران را اعلام کرد
  • به‌ این ترتیب تاکنون اسامی ۴۰۰تن از شهیدان سرفراز قیام از ۱۹۰شهر کشور منتشر شده است. شمار شهیدان قیام بیش از ۱۰۰۰تن است
  • اعتراف مصطفی تاجزاده از معاونان اسبق وزارت کشور رژیم: هم‌چنان که آبان ۹۸از دیماه ۹۶گسترده‌تر، بود، بعدی هم گسترده‌تر، خواهد بود. بعد از این آشوب‌ها موضع ما بدون تردید ضعیف‌تر شده است.
  • ژوزف بورل رئیس سیاست خارجی اتحادیه‌ی اروپا: ما روز یکشنبه طی بیانیه‌یی از سوی ۲۸کشور اتحادیه‌ی اروپا سرکوب افسارگسیخته در ایران را که در جریان است، قویاً محکوم کردیم

اعتصاب صدها راننده ون در همدان
روز دوشنبه ۱۸آذر ۹۸صدها راننده ون در همدان در اعتراض به کم بودن سهمیه بنزین اعتصاب کرده و از سرویس‌دهی خودداری کردند.

تظاهرات در حمایت از قیام مردم در شهرهای شورشی ایران در واشنگتن
سرتیتر تازه‌ترین اخبار این ساعت:
  • وزارت‌خارجه‌ی آمریکا: مردم ایران با صدای بلند و رسا حرف خود را زده‌اند. آنها ۴۰سال فساد و سرکوبگریهای این رژیم را رد می‌کنند
  • وزارت‌خارجه‌ی آمریکا: مردم ایران حکومت فاسدان را که نیروهای نیابتی خارجی را بر رفاه مردم ایران ترجیح می‌دهند، رد می‌کنند.‌آمریکا در کنار مردم ایران می‌ایستد
  • اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران: سازمان مجاهدین خلق ایران اسامی ۲۰تن دیگر از شهیدان قیام سراسری مردم ایران را اعلام کرد
  • به‌ این ترتیب تاکنون اسامی ۴۰۰تن از شهیدان سرفراز قیام از ۱۹۰شهر کشور منتشر شده است. شمار شهیدان قیام بیش از ۱۰۰۰تن است
  • اعتراف مصطفی تاجزاده از معاونان اسبق وزارت کشور رژیم: هم‌چنان که آبان ۹۸از دیماه ۹۶گسترده‌تر، بود، بعدی هم گسترده‌تر، خواهد بود. بعد از این آشوب‌ها موضع ما بدون تردید ضعیف‌تر شده است.
  • صدها راننده‌ی ون در همدان در اعتراض به‌کم بودن سهمیه‌ی بنزین اعتصاب و از سرویس‌دهی خودداری کردند
  • ژوزف بورل رئیس سیاست خارجی اتحادیه‌ی اروپا: ما روز یکشنبه طی بیانیه‌یی از سوی ۲۸کشور اتحادیه‌ی اروپا سرکوب افسارگسیخته در ایران را که در جریان است، قویاً محکوم کردیم
  • دژخیمان خامنه‌ای روز دوشنبه دو زندانی را در زندان کاشان اعدام کردند
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
بیست و پنجمین روز قیام سراسری - اعتراض و اعتصاب در شهرها- ۱۸ آذرماه


اعتصاب و تجمع کارکنان بیمارستان الزهرا اصفهان
روز دوشنبه ۱۸ آذر ۹۸ کارکنان بیمارستان الزهرا در اصفهان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات‌شان دست از کار کشیده و اعتصاب کردند. آنها که در راهرو بیمارستان تجمع کرده بودند، در مقابل تهدیدات کارگزاران رژیم شعار می‌دادند:
نترسید نترسید ما همه با هم هستیم
کارکنان بیمارستان الزهرا خواستار استعفای گرداننده این بیمارستان شدند.


  
ادامه قطعی اینترنت و فضای ملتهب منطقه مرزی پیشامگ در منطقه سرباز
روز یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸ یکی از هموطنان در منطقه سرباز واقع در استان سیستان و بلوچستان اطلاع داد که:
 «... پیشامگ منطقه مرزی (پایگاهی که مزدوری بنام اسلم بلیده ای که به امکانات سرکوب مجهز شده است) شلوغه و اینترنت قطع است».
وی که می‌گفت فضای این منطقه ملتهب است، اضافه کرد: «جو عمومی پرتنش و آتش زیر خاکستر است. اینجا ما سیمای آزادی را می بینیم».

 ابطحی عضو مجلس ارتجاع: مجلس کاری ندارد غیر از این‌که دست تو جیب مردم کند هی فشار بیاورد. همین حالا می‌خواهید پدر مردم را در بیاورید.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
بیست و چهارمین روز قیام سراسری - تجمع دانشجویان نوشیروانی بابل برای دومین روز

مهمترین نکات قیام:
  • تعداد شهرهای قیام کننده:‌ بیش از ۲۰۰شهر
  • تعداد شهیدان: بیش از ۱۰۰۰شهید
  • تعداد مجروحان:‌ بیش از ۴۰۰۰تن
  • تعداد دستگیر شدگان: بیش از ۱۲۰۰۰تن
  • دومین روز تجمع دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی یکشنبه ۱۷ آذر۹۸
  •  تجمع دانشجویان نوشیروانی بابل برای دومین روز به مناسبت ۱۶ آذر - متحد مقاومت می‌کنیم

سرتیتر خبرهای این ساعت:
  • جوزف بورل مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیة اروپا دربارة سرکوب قیام مردم ایران گفت: با وجود فراخوانهای مکرر برای خویشتنداری، نیروهای امنیتی واکنش نامناسب علیه تظاهرکنندگان داشته اند
  • جوزف بورل: ما انتظار داریم مسببین مورد حسابرسی قرارگیرند و دستگیر شدگان فوراً آزاد شوند
  • جوزف بورل: بستن اینترنت برای بیش از یک هفته در ایران نقض آزادی بیان بوده است
  • تشدید بحران درونی رژیم و اعترافهای وحشت‌آلود پس از ارائة بودجه و صحبتهای ‌روحانی در مجلس ارتجاع.
  • علی ابراهیمی در مجلس ارتجاع : تصمیم‌گیران اقتصادی کشور بدانند فشار اقتصادی آستانة تحمل مردم را به حداقل رسانده و دیگر بابت تصمیمات اشتباه و خسارت‌بار به‌طنزهای تلخ اکتفا نمی‌کنند
  • محمود صادقی، عضو مجلس ارتجاع: کلیه آمران و مباشران ریختن خون بیگناهان همه مسئولیت دارند و باید پاسخگوی خونها و آسیبهای جانی و مالی وارده به مردم باشند
  • محمود صادقی: مطابق قانون باید قبل از به‌کارگیری سلاح از وسایل دیگری مطابق مقررات استفاده کرده باشند
  • محمود صادقی: به‌وزیر کشور تذکر می‌دهم چرا به حافظان نظم و امنیت آموزش لازم و تجهیزات لازم برای کنترل مسالمت‌آمیز ناآرامی‌ها داده نشده است؟ چه کسی مسئول این خون‌ریزیها هست
  • محمود صادقی: آیا وزیر کشور مسئولیت اظهارات فرماندار شهر قدس را می‌پذیرید که دستور تیراندازی مستقیم به معترضان را داده است؟
  • بهرام پارسایی، عضو مجلس ارتجاع: آقای رئیس‌جمهور شما که خطاب می‌کنید گروه اندکی اعتراض داشتند یکبار این اصل را به اجرا بگذارید و با ایجاد فضای امن، آزادی تشکیل اجتماعات را اجازه دهید و ببینید که چقدر مردم از این فشارها و ناکارآمدیها نارضایتی دارند.


  • تجمع اعتراضی دانشگاه غیر انتفاعی نبی اکرم تبریز به مناسبات ۱۶ آذر
تجمع اعتراضی دانشگاه غیرانتفاعی نبی اکرم تبریز به مناسبات ۱۶آذر

  • جان رود از مقامات وزارت دفاع آمریکا: شواهدی حاکی از احتمال وقوع اقدامات تعرضی ایران می‌بینیم که به دلایل روشن وارد جزئیات آن نمی‌شوم.  ما به حکومت ایران در مورد پیامدهای هر گونه اقدام بالقوه تعرضی پیام صریح و قاطعی داده‌ایم.
     

  • دانشگاه- ۱۶آذر: استمرار قیام ایران«شعار دانشگاه تهران:سرکوب‌تون کاری نیست، مقاومت زندگی است»
  • شعار دانشگاه تهران: سرکوب آخر راه نیست مبارزه رهایی‌ستسرکوب‌تون کاری نیست مقاومت زندگی است.
  • دانشجویان دانشگاههای تهران، پلی تکنیکشعارهای می‌کشم می‌کشم آن‌که برادرم کشت و برادر شهیدم راهت ادامه دارد سردادند
  • دانشجویان امیرکبیرزندانی سیاسی آزاد باید گردددانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرددانشجوی باغیرت حمایت حمایت برادر شهیدم راهت ادامه دارد

قیام

سرتیتر خبرهای این ساعت:

  • دونالد ترامپ در فلوریدا:‌ در هفته‌های اخیر ما دیده‌ایم که مردم ایران بپا خاسته‌اند تا سرنوشت خاص ملت خود را در دست خود بگیرند اما در واکنش؛ دیکتاتوری حاکم صدها و صدها و شاید هزاران نفر از مردم را کشته است. احتمالاً هزاران نفر
  • دونالد ترامپ: ‌آمریکا همواره در کنار مردم ایران و خواستهای بر حق آنها برای آزادی می‌ایستد. دولت من در حال مقابله با دولت جلودار شماره یک تروریسم جهان است و شما می‌دانید که کیست
  • مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا: ما نیاز داریم رژیم ایران را از رفتار شرورانه آن بازداریم
  • روزنامهٔ حکومتی سیاست روز: به‌نظر می‌رسد فتنه آبان ۹۸فاز نخست اغتشاشات بود و احتمال زیاد می‌رود فاز دوم آن نیز در یکی از مناسبتهای پیش رو عملیاتی شود
  • مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا: ما نیاز داریم رژیم ایران را از رفتار شرورانه آن بازداریم.
  • مارک اسپر: با توجه به‌آنچه که در خیابانهای ایران در این روزها رخ می‌دهد، می‌توان دید که رژیم ایران تحت فشار است.

سرتیتر خبرهای این ساعت:

  • دونالد ترامپ: «حکومت ایران پشتوانه خشونت، هرج‌ و مرج و آشوب در سراسر منطقه است، ولی بزرگ‌ترین قربانیان آن، مردم آن هستند».
  • رئیس‌جمهور آمریکا: شهروندان ایرانی خواستار بازپس‌گیری سرنوشت شکوهمند خود هستند ولی دیکتاتوری حاکم بر آنها صدها و صدها، بلکه هزاران تن از آنها را کشت».
  • دونالد ترامپ:‌ «من فکر می‌کنم هزاران تن کشته شده‌اند و هزاران هزار نفر بازداشت شده‌اند».
  • هراس دادستان رژیم از اعلام شمار کشته‌شدگان قیام سراسری- آخوند منتظری: از تعداد کشته‌شدگان حوادث اخیر اطلاع دقیق ندارم.
  • مریم رجوی: درود بر دانشجویان دلیر دانشگاههای تهران و سایر شهرها که به‌رغم بسیج تمام‌عیار و تدابیر سرکوبگرانه رژیم آخوندی با شعارهای می‌کشم آن‌که برادرم کشت و برادر شهیدم راهت ادامه دارد روز دانشجو را گرامی داشتند.
  • دانشجویان قهرمان نشان دادند دانشگاه به‌مثابه سنگر آزادی راه شهیدان قیام آبان ۹۸را ادامه می‌دهد. این انقلابی است تا پایان دادن به‌ فاشیسم دینی و استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم در ایران.
  • اطلاعیه‌ی دبیرخانه شورای ملی مقاومت: به‌رغم اقدامات سرکوبگرانه‌ی رژیم آخوندی، در اطراف دانشگاه تهران و دانشگاه پلی‌تکنیک شمار کثیری از دانشجویان این دانشگاهها در بزرگداشت ۱۶آذر روز دانشجو در محوطه دانشگاه دست به تجمع زدند.
  • دانشجویان شعارهایی در حمایت از قیام سراسری مردم ایران، همبستگی با قیام آفرینان و شهیدان و علیه رژیم آخوندی سر دادند.
  • دانشجویان دانشگاه تهران شعار می‌دادند «می‌کشم می‌کشم آن‌که برادرم کشت».
  • العربیه: دانشجویان ایرانی بنرهایی به زبان عربی نوشته بودند که با مردم عراق ابراز همبستگی کردند.
  • دانشجویی خطاب به پاسدار ضرغامی در دانشگاه یاسوج: صدای مردم را در خیابان‌ها بشنوید که می‌گویند دیگر شما اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان را نمی‌خواهند نسل جدید باهوش است و بار دیگر فریب نخواهد خورد.
  • مرکز مطالعات حقوق‌بشر امان در اردن با رتبه مشورتی در سازمان ملل با انتشار بیانیه‌یی، سرکوب تظاهر کنندگان را محکوم کر د و خواستار آزادی فوری دستگیر ‌شدگان گردید.
  • بیانیه مرکز مطالعات حقوق‌بشر امان در اردن: شورای امنیت سازمان ملل ‌متحد باید رسما طی بیانیه‌یی اعلام کند رژیم ایران در حال ارتکاب جنایت علیه بشریت است.
  • ریچارد گرنل، سفیر آمریکا در آلمان:‌ مردم ایران در خیابان‌ها کشته می‌شوند. رژیمی که این کشتارها را می‌کند، تأمین مالی نکنید.
*************************************
بیست و سومین روز قیام سراسری -۱۶ آذر -تظاهرات دانشجویان و پیام مریم رجوی + فیلم و عکس
تجمع شماری از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر
این خبر بروز می‌شود

مهمترین نکات قیام:
تعداد شهرهای قیام کننده:‌ بیش از ۲۰۰شهر
تعداد شهیدان: بیش از ۱۰۰۰شهید
تعداد مجروحان:‌ بیش از ۴۰۰۰تن
تعداد دستگیر شدگان: بیش از ۱۲۰۰۰تن


اعتراض دانشجویان علیه سرکوب و چپاول رژیم آخوندی
دانشگاه تهران: ‌ شعار فقر کشتار گرانی مردم شدن قربانی
به بسیج سرکوبگرانه دیکتاتوری آخوندی، از جمله استقرار نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و چماقداران بسیجی و لباس‌شخصی خامنه‌ای در اطراف دانشگاه تهران و دانشگاه پلی تکنیک، دانشجویان این دانشگاه‌ها در بزرگداشت ۱۶آذر روز دانشجو در محوطه دانشگاه دست به تجمع زده و شعارهای می‌کشم می‌کشم در حمایت از قیام سراسری مردم ایران، همبستگی با قیام آفرینان و شهیدان و علیه رژیم آخوندی سر دادند.
در دانشگاه تهران، دانشجویان ضمن فراخوان به آزادی زندانیان سیاسی و دستگیر‌شدگان قیام، شعار می‌دادند:
 «خیابونا خونی شد آزادی قربانی شد،»، «زندان تفنگ و باتون نمی‌نیشنیم ما آروم»، «میکشم می‌کشم آن که برادرم کشت» «سرکوب آخر راه نیست مبارزه رهایی‌ست»، «سرکوب تون کاری نیست مقاومت زندگی است»، «حراست دانشگاه شعبه اطلاعات»، «کلاس درس خالیه دانشجو زندانیه»، «جواب ما تفنگ نیست این همه کشته کم نیست»،«دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد»،
از آنجایی که قرار بود آخوند ابراهیم رئیسی، سردژخیم قضاییه آخوندها به دانشگاه تهران برود دانشجویان شعار می‌دادند «قضاییه جلادان مقدمتان خون‌باران». نیروهای سرکوبگر که از خشم و نفرت دانشجویان از این آخوند جنایتکار وحشت داشتند، رئیسی را مخفیانه وارد دانشگاه کردند و از ورود دانشجویان، به سالن محل سخنرانی وی جلوگیری کردند و شماری از مزدوران مورد اعتماد را به‌صورت دست چین شده با چند اتوبوس از خارج دانشگاه به این سالن بردند.
دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران) نیز در تجمع خود به‌ مناسبت ۱۶آذر با تأکید بر ادامه راه شهیدان قیام، شعارهای آزادی زندانیان سیاسی و دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد سردادند.

توئیتهای مریم رجوی:




تجمع دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس  به مناسبت ١۶ آذر

تجمع دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به‌ مناسبت ١۶آذر


سر تیتر خبرهای مهم
  • داگ لمبرن، عضو مجلس نمایندگان آمریکا: رژیم ایران پولی را که باید برای بهبود زندگی مردم ایران استفاده شود، صرف آتش‌افروزی، در کشورهای دیگر می‌کند
  • کمیسیون بین‌المللی آزادی مذاهب در آمریکا، بازداشت شماری از شهروندان بهایی در جریان قیام اخیر در ایران را محکوم کرد
  • سناتورتام کاتن عضو برجسته سنای آمریکا: آمریکا به رژیم گروگانگیر ایران باج نمی‌دهد
  • دیوید شنکر، دستیار وزیر خارجه آمریکا: رژیم ایران احتمالاً عامل حمله روز پنجشنبه به پایگاه "بلد" در عراق بوده است
  • دیوید شنکر: صادرات اصلی رژیم مذهبی حاکم بر ایران فساد و سرکوب است
  • محمدی گلپایگانی مشاور ولی‌فقیه ارتجاع:‌ فضای مجازی خطرناکی که امروز قابل دسترس است، شیطان مجسم است
  • سخنگوی وزارت‌خارجه فرانسه: ما نگرانی عمیق خود را از فعالیت‌های بالستیک رژیم ایران که مغایر قطعنامه ۲۲۳۱شورای امنیت است و تهدیدی برای امنیت منطقه‌یی و بین‌المللی است، ابراز می‌کنیم

تجمع دانشجویان دانشگاه هنر تهران  به مناسبت ١۶ آذر - دانشجوی زندانی، آزاد باید گردد




تجمع دانشجویان دانشگاه چمران اهواز به‌ مناسبت ١۶آذر


تجمع دانشجویان  به مناسبت ١۶ آذر   برادر شهیدم راهت ادامه دارد

  تجمع دانشجویان در دانشگاه پلی‌تکنیک  به مناسبت ١۶ آذر - دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد - زندانی سیاسی آزاد باید گردد

   تجمع دانشجویان  به مناسبت ١۶ آذر - متحد، متحد مقاومت میکنیم

 تجمع دانشجویان در دانشگاه پلی‌تکنیک  به مناسبت ١۶ آذر
تجمع دانشجویان در دانشگاه پلی‌تکنیک به‌ مناسبت ١۶آذر
 تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل به‌ مناسبت ١۶آذر
 ۱۶آذر؛ روز دانشجو، یادآور خروش اعتراض و مقاومت دانشجویان ایران
  • ۱۶آذر در میهن ما روز دانشجو نام گرفته. روزی که یادآور خروش اعتراض و مقاومت دانشجویان ایران در برابر دیکتاتوری شاه پس از کودتای ننگین ۲۸مرداد است. در ۱۶آذر سال ۱۳۳۲، دانشجویان آزاده دانشگاه تهران، رویاروی تفنگهای آماده شلیک مزدوران شاه قرار گرفتند.
  • در جریان این حرکت اعتراضی، ۳تن از دانشجویان قهرمان، به نامهای”قندچی“، ”بزرگ‌نیا“ و ”شریعت رضوی“ به ضرب گلوله مزدوران شاه به‌ شهادت رسیدند و با خون خود، پرچم مقاومت و آزادیخواهی را در دانشگاههای ایران به اهتزاز درآوردند. از آن پس، ۱۶آذر به‌عنوان روز دانشجو، به روز مقاومت، اعتراض و اعتصاب علیه دیکتاتوری تبدیل گردید.
  • به این ترتیب ۱۶آذر در طول ۵دهه گذشته هم‌چون یک سمبل و یک نماد، بر تارک دانشگاه درخشیده و هم‌چون یک سنت و یا یک شعار، گرامی داشته شده است. هر ساله و در همان روز، روح طغیانی شانزده آذر، بر پیکره نسلهای نو دمیده و به گرمایی زودآشنا بدل شده و می‌شود!
  • ۱۶آذر تجلی شعله‌هایی است ماندگار، درس‌آموز و رهگشا!

سر تیتر خبرهای مهم ۲۴ساعت گذشته
  • هیأت نمایندگی آمریکا در ژنو: ما در کنار مردم ایران برای استفاده از حقوق‌بشر پایه‌ می‌ایستیم
  • هیأت نمایندگی آمریکا در ژنو: ما رژیم ایران را به‌دلیل سرکوب شدید اعتراضات محکوم می‌کنیم. جامعه‌ی بین‌الملل باید خواستار حسابرسی کامل از رژیم ایران به‌خاطر اقدامات به‌شدت ناخوشایندش باشد
  • مایک پمپئو: آمریکا علیه کسانی که ثروت مردم عراق را می‌دزدند و آنها را می‌کشند، اقدام قانونی کرد
  • مایک پمپئو: تلاش می‌کنیم معترضان در ایران از امکان اینترنت و ارتباط برقرار کردن برخوردار باشند
  • مایک پمپئو: چالشی که اقتصاد ایران با آن مواجه است نتیجهٔ مستقیم رهبری رژیم ایران است
  • مایک پمپئو: خشم مردم ایران متوقف نشده، برخی به‌ سرنگونی حکومت فراخوان دادند

مطالب مرتبط:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
بیست و دومین روز قیام سراسری - دانشگاه زنجان بزرگداشت ۱۶ آذر ، روز نه گفتن به دیکتاتور« دانشجو بیدار است ،از تبعیض بیزار است »

مهمترین نکات قیام:
تعداد شهرهای قیام کننده:‌ ۱۸۷شهر
تعداد شهیدان: بیش از ۱۰۰۰شهید
تعداد مجروحان:‌ بیش از ۴۰۰۰تن
تعداد دستگیر شدگان: بیش از ۱۲۰۰۰تن


اعلام اسامی ۳۰تن دیگر از شهدای قیام آبان توسط سازمان مجاهدین
  • تا بحال اسامی ۳۵۰شهید توسط سازمان مجاهدین اعلام شده است

سرتیتر آخرین خبرهای این ساعت:
  • میشل باچله، کمیسر عالی حقوق‌بشر سازمان ملل خواستار «تحقیق مستقل و بی‌طرفانه» درباره سرکوب شدید اعتراضات در ایران شد.
  • کمیسر عالی حقوق‌بشر درباره «تداوم عدم شفافیت در مورد تعداد کشته‌شدگان و شیوه برخورد با هزاران بازداشتی و هم‌چنین تداوم دستگیریهای گزارش‌شده در سراسر ایران» ابراز نگرانی کرده است.
  • میشل باشله:‌ «تجزیه و تحلیل ویدئو‌های منتشر شده از اعتراضات نشان می‌دهند که برخی از مأموران امنیتی از پشت به سوی افراد غیرمسلح که در حال فرار بوده‌اند مستقیماً شلیک کرده‌اند. برخی دیگر به‌صورت و یا اعضای مهم بدن تیراندازی کرده‌اند. به عبارت دیگر قصد آنها کشتار معترضان بوده است.»
  • کمیسر عالی حقوق‌بشر هم‌چنین به "گزارشهای بسیاری مبنی بر بدرفتاری با افراد دستگیر شده" اشاره کرده که هدف آنها از جمله اخذ "اعترافات اجباری" از بازداشت‌ شدگان است.
  • میشل باشله:‌ تیراندازی‌ها در ایران به قصد کشتار بوده است
  • امروز همزمان با حضور هیأت اعزامی رژیم آخوندی به وین ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها، تجمعی اعتراضی در مقابل محل این اجلاس برگزار کردند و هر گونه مذاکره با حکومت قاتلان را محکوم کردند
  • رژیم آخوندی از ترس اعتراض هواداران مقاومت ایران محل برگزاری اجلاس وین را که همیشه در هتل کوبورگ بود، به ساختمان نمایندگی اتحادیه اروپا منتقل کرد
  • رئیس‌جمهور آمریکا:‌ حکومت ایران معترضان را می‌کشد و اینترنت را قطع کرد تا مردم مطلع نشوند چه اتفاقی افتاده است.
  • دونالد ترامپ: علاقه‌مندم که رسانه‌ها وارد عمل شده و بروند ببینند چه اتفاقی در آنجا در حال رخ دادن است. چرا که وضعیت در آنجا خوب نیست. وضعیت وحشتناکی است. این موضوعی است که به‌زودی یک رسوایی بزرگ در جهان خواهد بود.
  • دونالد ترامپ افزود: آنها در یک سرکوب وحشیانه در هفته‌های اخیر تعدادی زیادی از مردم را کشتند و هزاران نفر از شهروندان را بازداشت کردند، چرا که آنها دست به تظاهرات‌ زده بودند.
  • نیویورک تایم: ایران در یک سال گذشته از ناآرامی‌های مداوم در عراق برای ایجاد یک زرادخانه پنهان موشکهای بالستیک کوتاه برد استفاده کرده است.
  • نیویورک تایمز: مقام‌های آمریکایی می‌گویند که رژیم ایران از شبه‌نظامیان شیعه عراق برای جابه‌جایی و پنهان کردن این موشکها استفاده می‌کند. این نیروها به‌طور مؤثر کنترل تعدادی از جاده‌ها، پل‌ها و زیرساخت‌های حمل‌ و نقل در عراق را در اختیار دارند و از این طریق طرح تهران برای ورود موشکها به داخل عراق را تسهیل می‌کنند.
فیس‌بوک صفحه عربی‌خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع را بست
  • شبکه اجتماعی فیس‌بوک روز جمعه ۱۵آذر۹۸صفحه عربی‌خامنه‌ای ولی‌فقیه در هم شکسته ارتجاع را به‌دلیل نقض قوانین بست.
  • رژیم آخوندی در سومین روز قیام مردم ایران برای ممانعت از افشای ابعاد سرکوب قیام و جلوگیری از آمار شهیدان و بازداشت‌ شدگان اینترنت را قطع کرد.
  • در ماه‌های گذشته درخواست‌های زیادی از شبکه‌های اجتماعی برای بستن حساب سران و سرکردگان رژیم ایران که این شبکه‌ها را برای شهروندان ایرانی بسته ولی خود از آنها برای تبلیغ حکومت تهران استفاده می‌کنند، ارائه شده بود.


استقبال ۱۶آذر

روز دانشجو
  • «انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه زنجان» با برگزاری مراسمی به گرامی‌داشت روز دانشجو پرداخت. این مراسم متأثر از قیام شکوهمند آبان بود و با تأکید بر حق اعتراض و اشاره به بیکاری، گرانی و سرکوب،
  • در مراسم تعدادی از دانشجویان با چسب دهانهای خود را به نشانه اعتراض به خفقان سرکوب بسته بودند.
  • روز ۱۶آذر روز نه گفتن به دیکتاتور
  • دانشجو بیدار است، از تبعیض بیزار است.

ششمین روز اعتصاب‌غذای کارگران پتروشیمی مارون
روز پنجشنب ۱۴آذر ۹۸ کارگران پتروشیمی مارون، یکی از بزرگترین پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در ششمین روز از اعتراض خود نسبت به عدم توزیع برابر خدمات عمومی و اجتماعی به کارکنان پیمانکاری، دست به اعتصاب زده و از حضور در رستوران و سرو غذا خودداری کردند.
رستوران شماره ۲این پتروشیمی که محل سرو وعده‌های غذایی برای کارگران و نیروهای پیمانکاری شرکت است، روزهای اخیر را بدون توزیع غذا سپری کرده است.
برخی از کارگران طی روزهای اخیر توسط اداره حراست رژیم در این شرکت احضار و تذکرات جدی دریافت کرده‌اند.

سر تیتر خبرهای مهم
  • برایان هوک: رژیم ایران پایگاههای خود را در میان اقشار مختلف مردم ایران از دست داده است. ولی‌فقیه مردم را اوباش خوانده است
  • رژیم بنا را بر این گذاشته که پیشتازان را تعقیب و زندانی و سرکوب کند
  • در ۲۰نوامبر (۲۹آبان) یک ناو آمریکا یک کشتی رژیم ایران را که به یمن می‌رفت توقیف کرد. این کشتی قطعات پیچیده‌ی موشکهای ضدکشتی را با خود می‌برد
  • تعیین ۱۵میلیون دلار جایزه برای پیدا کردن و دستگیری عبدالرضا شهلایی از سرکردگان سپاه پاسداران به‌خاطر رساندن کمکهای مالی رژیم به یمن، ارسال سلاح برای مزدوران در عراق و حمله به نیروهای آمریکا در کربلا
  • این وخیم‌ترین بحران سیاسی است که رژیم در ۴۰سال عمر خود دیده است. این رژیم در هر دهه‌یی که در قدرت بوده بخشهای بزرگتری از جامعه را از دست داده است

 سر تیتر خبرهای مهم ۲۴ساعت گذشته
  • دونالد ترامپ در جمع نمایندگان دائم شورای امنیت ملل متحد: شورا باید با خطراتی که دنیا با آن مواجه است، مقابله کند. این موارد شامل رفتار رژیم ایران نیز می‌شود که در یک مدت بسیار کوتاه صدها و صدها نفر را کشت
  • دونالد ترامپ: من مایلم که رسانه‌ها وارد این مسأله شوند و بروند ببینند که چه خبر است. این وضعیت خوبی نیست، وضعیت وحشتناکی است
  • دونالد ترامپ: آمریکا همیشه در کنار مردم ایران در مبارزه به‌حق آنها برای آزادی خواهد ایستاد. با آنها به شیوه درستی رفتار نمی‌شود.
  • آسوشیتدپرس: روز پنجشنبه دولت ترامپ نیروهای امنیتی ایران را متهم کرد که بیش از ۱۰۰۰تن را در سرکوب تظاهرات اخیر که سراسر کشور را در بر گرفت، به‌قتل رسانده است
  • آسوشیتدپرس: هوک گفت در یک واقعه در ماهشهر، سپاه پاسداران حداقل ۱۰۰نفر را با مسلسل درو کرده است. ما گزارشهایی را در مورد کشته شدن صدها نفر در حوالی تهران دیده‌ایم. رژیم بیش از یکهزار تن از شهروندان را از شروع تظاهرات کشته که شامل بچه‌های ۱۳و ۱۴ساله است
  • آسوشیتدپرس: رقمی که هوک ارائه کرد به‌نظر می‌رسد همانند رقمی است که عصر چهارشنبه توسط گروه تبعیدی ایرانی مجاهدین خلق منتشر شد
  • آسوشیتدپرس: مجاهدین لیست اسامی ۳۲۰نفر را منتشر کرد که می‌گوید تاکنون شناسایی شده‌اند
  • برایان هوک نماینده ویژه آمریکا برای ایران: شاید بیش از ۱۰۰۰نفر در اعتراضات در بیش از ۱۰۰شهر کشته شده‌اند. ۳۲هزار نامه و فیلم از اعتراضها به‌دست ما رسیده است. فقط در ماهشهر بیش از ۱۰۰نفر را کشته و اجساد آنها را با کامیون برده‌اند
  • برایان هوک: رژیم ایران پایگاههای خود را در میان اقشار مختلف مردم ایران از دست داده است. ولی‌فقیه مردم را اوباش خوانده است
  • هوک: رژیم بنا را بر این گذاشته که پیشتازان را تعقیب و زندانی و سرکوب کند
  • در ۲۰نوامبر (۲۹آبان) یک ناو آمریکا یک کشتی رژیم ایران را که به یمن می‌رفت توقیف کرد. این کشتی قطعات پیچیده‌ی موشکهای ضدکشتی را با خود می‌برد
  • تعیین ۱۵میلیون دلار جایزه برای پیدا کردن و دستگیری عبدالرضا شهلایی از سرکردگان سپاه پاسداران به‌خاطر رساندن کمکهای مالی رژیم به یمن، ارسال سلاح برای مزدوران در عراق و حمله به نیروهای آمریکا در کربلا
  • هوک: این وخیم‌ترین بحران سیاسی است که رژیم در ۴۰سال عمر خود دیده است. این رژیم در هر دهه‌یی که در قدرت بوده بخشهای بزرگتری از جامعه را از دست داده است
  • همه اعتراضها متوجة یک مافیای فاسد مذهبی است که در ۴۰سال گذشته مردم خود را به‌قتل رسانده است. این‌که می‌گفتند تحریم‌ها مردم را گرد این رژیم متحد خواهد کرد، چنین چیزی واقع نشد
  • ما گزارشهایی داریم که صدها نفر در تهران و در اطراف آن کشته شده‌اند. واقعیتها کم‌کم از ایران به‌ بیرون درز می‌کند. به‌نظر می‌رسد رژیم بیش از هزار ایرانی را از زمانی که اعتراضها آغاز شد، کشته است. در میان افراد کشته شده حداقل ده نوجوان ۱۳و ۱‍۴ساله هستند
  • هزاران ایرانی زخمی شدند و حداقل ۷۰۰۰معترض در زندانهای ایران زندانی شدند
  • ما گزارشاتی دیده‌ایم که معترضان در زمان بازجویی در معرض بدرفتاری و تحقیر، ضرب ‌و شتم خودسرانه و تجاوز قرار گرفتند. زندان قرچک بزرگترین زندان زنان در ایران است. این زندان به‌ شرایط غیرقابل تحمل معروف است، از جمله تعرضهای مستمر و رفتار نامناسب زندانبانان با زنان
  • زمان آن فرا رسیده است که همه‌ی کشورها در کنار مردم ایران قرار بگیرند. رژیم را در زمینه دیپلماتیک منزوی کنند و افرادی را که مسئول قتل مردم بی‌گناه ایران هستند، تحریم نمایند

مطالب مرتبط:

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران