اخراج مأموران وزارت اطلاعات آخوندها از اروپا، یک ضرورت عاجل

۱مهر۱۴۰۰

اخراج مأموران وزارت اطلاعات آخوندها از اروپا یک ضرورت عاجل

در نیمه اردیبهشت۱۴۰۰، دادگاه عالی دانمارک، یک مأمور وزارت اطلاعات را مجرم شناخت و به هفت سال زندان محکوم کرد. این فرد دوتابعیتی بود و تابعیت ایرانی نروژی داشت. وی به جرم جاسوسی و همکاری برای توطئه سوءقصد علیه مخالفان ایرانی دستگیر و محاکمه گردید. دربهمن ماه سال۹۹ نیز، سه مزدور دستگاه ترور و آدمکشی حکومت آخوندی، در دادگاه آنتورپ محاکمه و محکوم گردیدند. آنها هم به شهروندی بلژیکی درآمده و دو تابعیتی بودند. این سه نفر نیز در دادگاه آنتورپ، به‌جرم برنامه‌ریزی برای عمل تروریستی، محکوم شده و حبس های طویل‌المدت گرفتند. چنین وقایعی که از‌طرف وزارت اطلاعات آخوندی پشتیبانی می‌شود، ضرورت اخراج مأموران جاسوسی حکومت آخوندی از اروپا را ضروری می‌کند.

با دستگیری اسدالله اسدی، دفترچه ای به دست پلیس افتاد که اسامی ۲۸۹مأمور مزدبگیر دیگر رژیم در آن ثبت شده بود. اخراج مأموران وزارت اطلاعات از کشورهای غربی، از دیرباز یک خواست عادلانه پناهندگان ایرانی و فعالان سیاسی مخالف این رژیم بوده. امروزه در شرایطی قرار داریم که حکومت فاشیسم آخوندی در غرقاب بحران‌های داخلی و بین‌المللی قرار گرفته است. رشد و اعتلای انقلابی جامعه، و حضور پررنگ تنها آلترناتیو مردمی در صحنه، سرنگونی محتوم را برایش عینی نموده است. به همین دلیل خامنه ای جز تروریسم و شیطان سازی علیه آلترناتیو اصلی خود، هیچ راه برون رفتی ندارد. در راستای همین ضرورت است که با خرج میلیونها دلار، سعی می‌کند در اروپا از مأموران شناخته شده و یا مخفی خود حداکثر استفاده را ببرد. در این مقاله به سوابق تعدادی از این ماموران و مزدوران رژیم در اروپا پرداخته شده است:‌


مسعود خدابنده

مسعود خدابنده، بنابر شهادت رسمی برادر بزرگترش دریک دادگاه بریتانیا، درپوش شرکت در کنفدراسیون جهانی کارگر در سال  ۱۹۹۸میلادی، به سنگاپور رفت. درآنجا طی یک ملاقات مخفیانه با نمایندگان وزارت اطلاعات به استخدام دستگاه تروریسم و آدمکشی ملایان درآمد. او رفت و آمدهای زیادی به ایران دارد. ازجمله در سال۲۰۰۱، دو ماه، نزد آخوندها در ایران بود که در آن، دستورات درست کردن سایت «ایران اینترلینک» را از جلادان دریافت کرد.

وین گریفیث، یک نماینده ارشد سابق پارلمان انگلستان، پس از انجام یک مأموریت انساندوستانه‌اش به ایران گزارش داد: «همسر مسعود خدابنده را درکنار بازجویان وزارت اطلاعات، در زندان اوین دیده است».

در جریان زدوبندهای استعماری با فاشیسم دینی حاکم بر ایران، برای سربریدن مقاومت عادلانه علیه ملایان درپیش پای آنان، مسعود خدابنده ازجمله جاسوسان دوجانبه‌ای بود که با سوءاستفاده از حق شهروندی، گزارشات ساختگی وزارت اطلاعات را به سرویسهای غربی درز میداد. با این هدف که جعلیات طراحی شده، وارد پرونده‌های سرکوبگرانه علیه مجاهدین در اروپا شود. مسعود خدابنده حداقل ۱۶بار برای چنین استشهادهای دروغی در پرونده ۱۷ژوئن، مورد استعمال قرار گرفت. گزارشاتی که بعدا درجریان دادرسی‌های دقیق و طولانی، تماما توسط چندین محکمه مختلف اروپایی، نامعتبر و غیرقابل استناد تشخیص داده شد.

در مارس و آوریل۲۰۰۴، وزارت اطلاعات آخوندها عوامل خود در داخل و خارج کشور را بسیج ساخت تا یک طرح زمینه ساز تروریسم علیه رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران را به انجام رساند. مسعود خدابنده از انگلستان و ده مأمور دیگر که عمدتا از سفارت رژیم در فرانسه و برخی از تهران آمده بودند، درهمین رابطه به اورسوراواز محل اقامت رئیس جمهور برگزیده مقاومت رفتند. اما به دلیل واکنشهای منفی مردم و مقامات محلی، ناموفق ماندند.

در نوامبر۲۰۰۵، وزارت اطلاعات ازطریق مسعود خدابنده و آن سینگلتون، تلاش برای راه اندازی جلسه‌ای علیه مجاهدین در پارلمان انگلستان کردند تا سوءتبلیغات دستگاه آدمکشی آخوندها را در آن بازنشر دهند. اما به آنها اجازه داده نشد.

مسعود خدابنده، ارتباطاتی علنی با یک دژخیم دستگاه امنیتی خامنه‌ای به اسم محمدجواد هاشمی‌نژاد دارد، او در نامه‌ای به این دژخیم، متعهد به همکاری با وی علیه مجاهدین شده است.

خدابنده و همسرش به‌طور منظم تبلیغات رژیم آخوندی علیه مجاهدین را در سایت «ایران اینترلینک» بازنشر می‌کنند و خود مستمرا در رسانه‌های فاشیسم دینی حاکم برایران برای دروغ‌پراکنی علیه تنها آلترناتیو ملایان بکار گرفته می‌شوند.

در ژوئن۲۰۰۷، گشتاپوی آخوندی جلسه‌ای در سالن «فیاپ» پاریس علیه مجاهدین سازماندهی کرد. در آن جلسه تعدادی از اوباش و چاقو به‌دستان سفارت آخوندها به پناهندگان ایرانی حمله و آنها را به سختی مجروح کردند. مسعود خدابنده و آن سینگلتون از گردانندگان این برنامه بودند. در مرداد۸۷ مقامات امریکایی، این دو مأمور وزارت اطلاعات آخوندها را ممنوع الورود به آن کشور اعلام کردند.

مسعود خدابنده همچنین در بسیاری از اقدامات تروریستی علیه مجاهدین درعراق شرکت فعال داشته است، حضور او در این کشور قبل ‌از هر تهاجم تروریستی علیه مجاهدین، برملا کننده نقش او در طرحهای جنایتکارانه نیروی قدس است.

یک گزارش تحقیقی مشترک پنتاگون و کنگره امریکا در دیماه۹۱، صحبت از مأموریت عناصری نظیر مسعود خدابنده و آن سینگلتون ازطرف وزارت اطلاعات برای پمپاژ دروغ علیه مجاهدین به پلیس و سرویس‌های اطلاعاتی در فرانسه, آلمان, هلند و کشورهای اسکاندیناوی داشت.

مسعود خدابنده، به دنبال اخراج سفیر رژیم آخوندی از آلبانی، مهمترین کانال پیشبرد مأموریتهای اطلاعاتی رژیم در این کشور بود که با مخارج هنگفت ازطریق استخدام روزنامه نگار، جاسوس و تروریست علیه مجاهدین، نسبت به این مأموریتها اقدام می‌کرد. پس از دستگیری تیم تروریستی بمبگذار در گردهمایی بزرگ مجاهدین در ویلپنت پاریس، مسعود خدابنده به میدان آمد تا با تبرئه تروریستها، انگشت اتهام را متوجه مجاهدین، بعنوان بمب‌گذاری علیه خودشان بگیرد.

پس از هلاکت قاسم سلیمانی، مسعود خدابنده از فعالترین عزاداران این تروریست در اروپا بود که با گذاشتن تصاویر او در پروفایل شبکه های اجتماعی خود، وابستگی تمام عیار ایدئولوژیک و ارگانیک خود با نهادهای ترور و بنیادگرایی آخوندی را به نمایش گذاشت.

خوشامدگویی مزدور مسعود خدابنده به قاسم سلیمانی جلاد


داوود باقروند

مزدور داوود باقروند در اسفند۱۳۸۳ از تیف تحت کنترل امریکایی‌ها در عراق به نزد وزارت اطلاعات در حاکمیت آخوندها برگشت. او درباره همکاری خود با دژخیمان در تکمیل اطلاعات مورد نیازشان برای جنایت و تروریسم علیه مجاهدین، اعتراف می‌کند:

«ما را مستقیم بردند به تهران در خارج از کرج در یک محل مربوط به پیشاهنگ‌ها مستقر نمودند [منظور مزدور، قرنطینه امنیتی وزارت اطلاعات است]… از همه ما خواستند… آنچه در مورد سازمان در دو سال گذشته می‌دانیم، بنویسیم… محورهای بازجویی را می‌دادند که باید می‌نوشتیم. تهدید کردند که ما اطلاعات زیادی داریم، اگر دروغ بنویسید برایتان عواقب خواهد داشت. من نیز همه اطلاعات عمومی را که همه داشتند نوشته و دادم. اطلاعاتی که در همه جلسات عمومی مطرح بود… نمی‌شد چیز دیگری نوشت یا کم نوشت… چند روز از صبح تا شب می‌نوشتیم و درنهایت… در محل باشگاه معلمان پائین تر از صداوسیما… تحویل خانواده‌ها شدیم. هر دو هفته باید خود را معرفی می‌کردیم. بعد شد هرماه و بعد هر دو ماه…».

به دنبال درهم شکستن راهبند ارتجاعی استعماری لیست تروریستی علیه مجاهدین درسال۱۳۹۱، دستگاه اطلاعاتی آخوندها،‌ یکسویه طرحهای کشتارجمعی و تروریستی برای نابودسازی تنها آلترناتیو خودرا، به منظور پاک کردن صورت مسئله سرنگونی نظام، در اولویت کار قرار داد. لازمه چنین طرحهای جنایتکارانه‌ای، فعال کردن بخشی از سلولهای خفته اطلاعاتی در داخل و خارج از ایران بود. درهمین راستا، ایرج مصداقی، درخارج کشور فعال شد. مزدور داود باقروند نیز، پس از آزمایشات ۸ساله در داخل ایران، مأمور به خدمت در خارج کشور گردید.

مزدور داوود باقروند در سایت وزارت بدنام اطلاعات موسوم به اینترلینک در مورد خروجش از کشور چنین می‌نویسد:

«درست هم‌زمان با خارج شدن [مجاهدین] از لیست تروریستی در اواخر سال ۱۳۹۱، هنگام بازگشت از یک مسافرت تجاری ضمن دستگیری مجدد، پاسپورت مرا ضبط کردند. برای پس‌دادن آن مرا از این اداره به آن اداره می‌کشاندند و اعلام کردند که ممنوع‌الخروج شده‌ای. درنهایت، در مراجعه به دفتر ریاست جمهوری طی یک بازجویی مفصل و نوشتن اینکه کجا بوده‌ام، این بار خواستند که تمامی مسافرت‌هایی که طی حضورم در ایران کرده‌ام را با ذکر علت بنویسم که من نیز همین کار را کردم. بازجو تک‌تک سؤالات را در برگه بازجویی می‌نوشت و من باید جواب می‌دادم. بازجویی در دفتر ریاست جمهوری در اداره مرکزی گذرنامه صورت می‌گرفت. بازجو گفت نظرت در مورد خروج منافقین [مجاهدین] از لیست تروریستی چیست؟… ابلاغ شد چند ماه فرصت داری که کشور را ترک کنی. که مجبور شدم در خرداد ۱۳۹۲ ایران را ترک کنم».

پس از این تاریخ بود که مزدور داوود باقروند درخارج کشور، درشبکه اروپایی مأموران وابسته به دستگاه تروریسم و جنگ روانی آخوندها در انواع پروژه‌های اطلاعاتی علیه مقاومت ایران بکار گرفته شد.


حمیرا محمد نژاد

مزدور حمیرا محمدنژاد، از جمله کسانی است که پس از دودهه زندگی شخصی در آلمان، پس از قتل عام مجاهدین در اشرف، درسایتهای زنجیره‌ای وزارت اطلاعات درنقش «منتقد مجاهدین» رونمایی شد. این رونمایی بدلیل تصمیم یکسویه خامنه‌ای برای نابودسازی تنها آلترناتیو خود می‌باشد. تصمیمی که ازطریق کشتار جمعی و تروریسم درسال۹۱ و ضرورت پیشبرد پروژه‌های شیطان‌سازی برای زمینه سازی این جنایات، مورد نیازش بود. به همین دلیل، همزمان با نقاب انداختن از چهره سلولهای خفته خود نظیر ایرج مصداقی و داود باقروند، حمیرا محمد‌نژاد را نیز علنی کرد.

یکی از پروژه های جنایتکارانه‌ای که اطلاعات آخوندی بلافاصله مزدور حمیرا محمدنژاد را وارد آن کرد، شیطان سازی از مجاهدین بود، وی با ریختن اشک تمساح برای ساکنان لیبرتی، پس از کشتارشان توسط نیروی تروریستی قدس، بدنبال دربردن قاتل و انداختن تقصیر «تسلیم نشدن»، به گردن قربانی بود. او وقیحانه در این زمینه گفت: «با شناختی که ما از شخص رجوی داریم او بسیار مشتاق است تا هر چه زودتر حملات مرگبار به لیبرتی افزایش یافته و رجوی در عطش ایجاد بیمارگونه عاشورا و کشته شدن تمام این نفرات، نفس راحتی بکشد»

این دلسوزیهای شیادانه درحالی صورت می‌گرفت که حمیرا محمدنژاد، به همراه تعداد دیگری از مأموران وزارت اطلاعات، طی نامه‌ای خطاب به «عالیجناب آقای نوری مالکی رئیس الوزرای عراق»، «نهایت سپاسگزاری و تشکر عمیق» به خاطر جنایاتی که در قتل عام مجاهدین دراشرف به عمل آورده بود، را تقدیم وی می‌کردند.

در بخشی از نامه این مأموران که در روزنامه رسمی عراق به نام «الصباح الجدید» مورخ ۱۷مارس ۲۰۱۴ / ۲۶ اسفند ۹۲ نیز به چاپ رسید، آمده است:

«دههاتن از جداشدگان ایرانی از سازمان مجاهدین خلق ایران، خواستار جدا کردن ساکنان کمپ لیبرتی از رهبری سازمان که آن را فرقه‌گرا توصیف کردند، شدند… ما می‌خواهیم که با هماهنگی و همکاری یونامی و نهادهای ذیربط سازمان ملل متحد و سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی و آمریکا، در جهت جدا‌سازی افراد و بدنه پایین سازمان در کمپ مذکور از رأس و رهبری تشکیلات مخوف آن و اعلام انحلال این رهبری و تشکیلات و خودداری از به رسمیت شناختن و مذاکره با آن تحت پوش دروغین و موهوم نمایندگان ساکنان لیبرتی، تلاش لازم مبذول گردد».

افشای این قبیل مزدوران وزارت اطلاعات توسط مقاومت ایران، ارگانهای امنیتی آخوندها را بر آن واداشت که پرده‌ها را کنار زده و درنقش کارگردان، تمامی پروژه‌های شیطان‌سازی اطلاعاتی، مأموران خودرا تحت حمایت و پشتیبانی رسمی بگیرند.

پس از این تصمیم اطلاعات آخوندی بود که مزدور حمیرا محمد نژاد، در انواع برنامه‌های رسمی تلویزیونهای فاشیسم مذهبی ولایت فقیه و سایت‌های زنجیره‌ای وزارت اطلاعات، به کار گرفته شد. مزدور حمیرا محمد‌نژاد در شبکه خبر آخوندی ظاهر شده و گفت:

«فرانسه مأمن مهم منافقین بوده و هست. از این‌رو گروهی از افرادی که در سابق همکار این گروهک بوده و اکنون توبه کرده‌اند». و در گزارشی دیگر می‌گوید: « راستش ماها تمامی جوانی‌مون رو یعنی بهترین دوران زندگی‌مون رو… اینها واقعاً جلادترین کسانی هستند که…»


علی اکبر راستگو

مزدور علی اکبر راستگو در جلسه وزارت اطلاعات

علی اکبر راستگو از سال۱۳۷۳ ازطریق دیپلمات تروریستی به نام عباسی در سفارت آخوندها در آلمان، به استخدام وزارت بدنام اطلاعات خامنه‌ای درآمد. عباسی در سال۷۴ به دلیل شرکت در طرح تروریستی علیه خانم مریم رجوی در گردهمایی دورتموند آلمان، بعنوان عنصر نامطلوب از آلمان اخراج گردید. بدنبال آن، راستگو به حاکمیت آخوندها فراخوانده شد.

وی پس از آموزشهای جاسوسی و تروریستی لازمه علیه مقاومت ایران، به آلمان بازگشت داده شد. این موضوع، از سوی کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران، درهمان ایام افشا گردید. علی اکبر راستگو در آلمان، با راه اندازی یک موسسه پوششی به اسم «آوا»، شبکه‌ای از مأموران وزارت اطلاعات را برای پیشبرد طرحهای جاسوسی، شیطان سازی و تروریستی علیه آلترناتیو مرد‌‌م‌سالار ملایان، هدایت می‌کند.

در دیماه ۱۳۷۸ پلیس امنیتی آلمان وی را‌ نسبت به وجوه دریافتی فعالیت‌هایی اطلاعاتی امنیتی‌اش ازطریق کشور هلند، مورد بازجویی قرار داد. در ۱۲فروردین۸۴ علی اکبر راستگو درکنار تعداد دیگری از مأمورین وزارت اطلاعات در یک طرح تروریستی علیه محل اقامت خانم مریم رجوی در اورسوراواز شرکت داشت. درخرداد۸۶ مزدور علی اکبر راستگو و تعداد دیگری از مأموران وزارت اطلاعات یک چاقوکشی در سالن فیاپ پاریس به راه انداختند که منجر به سوءقصد به جان تعدادی از پناهندگان و مخالفان ایرانی شد.

در اکتبر۲۰۰۷ کمیته پارلمانی بریتانیا برای آزادی ایران، با انتشار جزوه‌ای تحت عنوان «جاسوسی برای ملایان» موقعیت علی‌اکبر راستگو در شبکه شیطان‌سازی وزارت اطلاعات علیه مقاومت ایران را افشا کردند. فعالیت اطلاعاتی علی‌اکبر راستگو، تنها در محدوده کشور آلمان نیست. او برای پیشبرد طرحهای نیروی قدس سپاه پاسداران، چندین بار نیز به عراق و اطراف کمپ اشرف مسافرت کرد. در تاریخ ۲۴تیر۸۷ مجله آلمانی اشپیگل از دستگیری او همراه با مزدور دیگری به اسم مهدی خوشحال در عراق به اتهام جاسوسی خبر داد و نوشت: «آنها می‌بایستی یک تاسیسات ملی مهم از نظر عراق“ را مورد جاسوسی قرار داده باشند».

در کتاب «واواک درخدمت آیت‌الله‌ها» که نوشته رئیس سابق سازمان ضدجاسوسی فرانسه می‌باشد، از مزدور علی‌اکبر راستگو بعنوان یک مهره وزارت اطلاعات در آلمان نام برده شده است.

کتاب واواک در خدمت آیت الله‌ها نوشته ایو بونه رئیس سابق سازمان ضدجاسوسی فرانسه

در آذر ماه سال۸۸، مزدور علی‌اکبر راستگو از گردانندگان جلسه ای بود که طی آن، یک مأمور نیروی تروریستی قدس به نام علیرضا نقاش‌زاده که از حاکمیت ملایان به اروپا اعزام شده بود، رونمایی شد. نقش نقاش زاده، در یک طرح تروریستی کشتار جمعی مجاهدین در آلبانی، توسط رئیس پلیس آلبانی، در آبان۹۸، فاش گردید.

 درسال۱۳۹۰یک ارگان تحریف تاریخ، متشکل از دژخیمان خامنه‌ای به اسم «مرکز اسناد انقلاب اسلامی»، کتابی به اسم مزدور علی‌اکبر راستگو علیه مجاهدین خلق را منتشر ساخت که برملاکننده سرنخ تمام لجن پراکنی‌های این مزدور علیه مقاومت ایران بود. از دیگر اعمال جنایتکارانه مزدور علی اکبر راستگو اقدامات زیر هستند:

-اسفند۹۲، سپاسگذاری علی‌اکبر راستگو به نوری مالکی، بخاطر قتل عام مجاهدین در اشرف در دهم شهریور۹۲.

-علی‌اکبر راستگو یکی از رابطین سرشبکه سابق وزارت اطلاعات در آلبانی بوده که اقدام به انتشار تولیدات سفارت رژیم می‌کرده است. او در اسفند ۹۵، توزیع‌گر سی‌دی‌های تبلیغی وزارت اطلاعات به مجامع سیاسی و مطبوعاتی علیه مجاهدین بوده است.

-در تاریخ ۲۰۱۷ اقدام به ثبت یک سایت برای «مزدوران وزارت اطلاعات در آلبانی»، در کارلسروهه آلمان می‌کند.


عیسی آزاده

عیسی آزاده، ازطریق سجاد (با نام اصلی کیان‌مهر)، موسوی و حسینی، افسران اطلاعاتی رژیم ایران در هتل مهاجر بغداد، به‌استخدام آخوندها درآمد. وزارت اطلاعات یک پاسپورت ایرانی به شماره ۱۶۳۵۹۰۸۵ درتاریخ

۲۴بهمن۱۳۹۱ برای وی صادر کرد. عیسی آزاده درآبان۱۳۹۲ توسط نیروی قدس سپاه پاسداران برای فراگیری آموزش، به ایران برده شد. حملات موشکی متعدد نیروی تروریستی قدس به کمپ لیبرتی، باهدف کشتار رهبری مجاهدین، برمبنای اطلاعات میدانی عیسی آزاده هدفگیری شده بود.

عیسی آزاده، پس از پایان آموزشها، در زمره تعداد دیگری از مزدوران به اروپا اعزام و باکمک جهانگیر شادانلو سرپل وزارت اطلاعات در پاریس، مخفیانه به فرانسه آمد. مأموریت او پیشبرد طرحهای تروریستی علیه رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، خانم مریم رجوی، بااستفاده ازپوش پناهندگی بود. وی قبل‌از شهریور۹۳ به مصطفی رودکی سرکرده ایستگاههای اطلاعاتی اروپای رژیم وصل بود. بعداز بازگشت رودکی به تهران، این مسئولیت به‌عهده اسدالله اسدی گذاشته شد.

درفرودین۹۴ مزدورعیسی آزاده در یک طرح اطلاعاتی، جهت انشعاب تراشی ساختگی برای مجاهدین بکار گرفته شد که از بدو شروع به‌دلیل مسخرگی بیش‌ازحد، باشکست مفتضحانه‌ای روبرو شد. ۲۸خرداد۹۴ سایت وزارت اطلاعات آخوندها با مسئولیت مزدور عیسی آزاده، خبری جعلی از ملاقات مزدور مصطفی محمدی با برنارد پوانیان مامور به خدمت در نزد رییس جمهور فرانسه منتشر ساخت که بنابه نامه آقای پوانیان، تنها یک سوءاستفاده از نام وی بوده است.

درخرداد۹۶ درآستانه برگزاری گردهمایی ایرانیان درویلپنت پاریس، یک دوجین از مهره‌های وزارت اطلاعات ازجمله عیسی آزاده به کار گرفته شدند تا با تشبثات تکراری و مسخره، از نگرانی ولی فقیه ارتجاع کم کنند. از مأموریت‌های دیگر عیسی آزاده، استخدام مزدور برای دستگاه آدمکشی ملایان بود. او با شیوه تهدید و تطمیع، طعمه خودرا به تسلیم می کشاند. دریک نمونه، وی از طریق مأمور اطلاعات، محمد تورنگ (در داخل ایران) اقدام به عضوگیری مزدور دیگری به اسم رضا اسلامی، درآلبانی، برای وزارت اطلاعات آخوندها کرد.

نفوذ در جوامع ایرانی نیز از دیگر مأموریت‌های مزدور عیسی آزاده بود. دراین رابطه وی به‌همراه تعداد دیگری از مأموران رژیم، وارد محفل گرداگرد اسماعیل نوری علا شده بودند تا اهداف وزارت اطلاعات را از این تریبون علیه مجاهدین و مقاومت ایران پیش برند. زمانیکه مقاومت ایران یکی ازهمین مأموران اطلاعاتی نفوذی، به اسم فرشید نصراللهی را با عکس و اسناد آن افشا ساخت، در اسفند۹۸، عیسی آزاده درجمع تعداد دیگری از مأموران وزارت اطلاعات سراسیمه و بفرموده به صحنه مهستان فرستاده شدند تا مأمور لو رفته را تطهیر و سفیدسازی کنند.

دربهمن ۹۸ زمانیکه فیسبوک صفحات جانبداری از تروریست قاسم سلیمانی، ازجمله مسعود خدابنده را بست، عیسی آزاده به دلداری او برخاست و درپیامی برایش نوشت: «رسانه‌ای که دم ترامپه بیش از این اعتبار و ارزشش را ازدست‌داده. در حال حاضر آن‌قدر فضای مجازی گسترده است که فیس‌بوک دارد به حاشیه می‌رود»!!

مزدور عیسی آزاده همچنین یکی از مأموران ثابت شیطان سازی علیه مجاهدین در تلویزیون اینترنتی وزارت اطلاعات موسوم به مردم تی وی است.


محمدحسین سبحانی

محمدحسین سبحانی درسال۱۳۸۰ به حاکمیت آخوندها بازگشت. دریک سند درونی وزارت اطلاعات مورخ اول اسفند۱۳۸۰ که در نشریه مجاهد شماره ۵۹۷، افشا شد، رامین دارامی، یک نفوذی تحت آموزش، خطاب به رابط خود در وزارت بدنام، حاج سعید، نوشته بود؛ سرتیم او طی مدت آموزش در هتل مرمر تهران، محمدحسین سبحانی بوده است.

سبحانی پس از گذراندن آموزشهای اطلاعاتی، جاسوسی و تروریستی تحت نظر حاج غلامی از دژخیمان اطلاعاتی، با یک سناریوی ساختگی به اروپا اعزام شد. محمدحسین سبحانی دراروپا درموضع سرشبکه جاسوسی و ترور تعدادی از مأموران دیگر قرار گرفت. درتیرماه۱۳۹۴ وقتی قربانعلی حسین نژاد همراه‌ با مأمور دیگر وزارت اطلاعات به جرم شناسایی محل استقرار رئیس جمهور برگزیده مقاومت در پاریس بازجویی شد، در اعترافاتی که باصدایش در ژاندارمری محل ضبط شده، اعتراف کرد محمدحسین سبحانی ماهانه به پاریس آمده و حقوق ۵۰۰ یورویی مأموران و ازجمله وی را بصورت نقد پرداخت می‌کرده است.

مزدور محمدحسین سبحانی براساس پروژه های شیطان‌سازی وزارت اطلاعات، به‌دفعات به مأموریت مراجعه به رسانه های استمالت‌چی با فاشیسم ولایت فقیه و ارگانهای بین‌المللی فرستاده شد تا علیه مجاهدین دروغ پراکنی کند. جعل خبر، مستندهای جعلی ولایت و نمایش‌های خیابانی برای روایت وارونه از مجاهدین، بخش‌هایی از مأموریت‌های او هستند.

یک ماه و اندی قبل‌از حمله ۱۷ژوئن‌۲۰۰۳ علیه مجاهدین، در اردیبهشت۸۲ وزارت اطلاعات درهماهنگی با سرویس جاسوسی فرانسه، یک جلسه چندروزه از ۳۰مأمور اطلاعاتی آخوندها، ازجمله محمدحسین سبحانی، در پاریس به‌راه انداخت تا حمله و هجوم برنامه‌ریزی شده علیه مجاهدین و استرداد و اعدام محتمل بعدی آنها را زمینه‌سازی کند.

محمدحسین سبحانی، ازجمله ۷شاهد قلابی پرونده آخوندساز ۱۷ژوئن بود که هیچکدام از دروغهای وارده شده به آن، درجریان دادرسی، مورد قبول دستگاه قضایی فرانسه قرار نگرفت. محمدحسین سبحانی همچنین ازجمله شهود گزارش ننگینی است که تنها بمنظور نفی حق پایه‌ای حفاظت ساکنین اشرف درعراق، ظرف ۱۲ساعت، ازطریق مصاحبه تلفنی با ۱۲شاهد قلابی که تماما مأموران وزارت اطلاعات بودند، سرهم بندی و منتشر شده بود.

این مزدور به اقتضای نیاز آخوندها، برای مأموریت‌های مختلف به پاریس، بروکسل، ژنو و سیرک وزارت اطلاعات درعراق برای توطئه‌های تروریستی علیه مجاهدین اعزام‌شده است.

دستگاه امنیتی آخوندها همچنین کتابی به اسم وی منتشر ساخته که نخستین مبلغان آن، هارترین باندهای فاشیستی حاکم، نظیر کیهان شریعتمداری، موسسه دژخیمان هابیلیان و اطلاعات سپاه پاسداران هستند. سبحانی ازجمله مأمورانی است که بصورت ثابت در تلویزیون اینترنتی وزارت اطلاعات، موسوم به «مردم تی وی»، کارزار پمپاژ دروغ علیه مقاومت ایران را به پیش می‌برد. در۲۷خرداد۱۳۸۶، محمدحسین سبحانی به همراه تعدادی دیگر از مأموران اطلاعاتی رژیم، در سالن «فیاپ» پاریس با چاقو به جان پناهندگان ایرانی افتادند که درهمین جریان، توسط پلیس فرانسه دستگیر شد. پشتیبانی تلویزیون حکومت آخوندی از این اقدام، هرگونه شبهه در منشأ صدور دستور آنرا برطرف ساخت.

در آذر۱۳۸۸ سبحانی به همراه چند عامل دیگر گشتاپوی آخوندی درنمایشی علیه حضور خانم رجوی در اورسورواز، در استان والدوآز فرانسه شرکت داشت، که با مخالفت مردم و ارگانهای محلی مواجه شد. در ۲۷آبان۱۳۹۰ او به همراه تعداد دیگری از عوامل وزارت اطلاعات از حکومت مالکی به خاطر کشتار مجاهدین کمال سپاسگذاری و قدردانی را به جا آورد. در ۵تیر۹۳ روز قبل‌از اجتماع بزرگ مقاومت ایران، تلویزیون خارج کشوری رژیم موسوم‌به جام جم، در گزارشی از مأموریت خائنانه محول‌شده به تعدادی مزدور و ازجمله محمدحسین سبحانی، درپاریس علیه «حق ابراز مخالفت» مردم ایران با آخوندها خبر داد. نهایت اینکه در۲۶بهمن۹۹ در یک روشنگری سرشبکه سابق وزارت اطلاعات در آلبانی، فاش گردید که محمدحسین سبحانی، ازجمله مأموران اطلاعاتی است که طرح‌های تروریستی علیه مجاهدین در آلبانی را با پرداخت پول ازطریق سایر مزدوران محلی هدایت می‌کرده است. او همچنین از گردانندگان سایت مأموران وزارت اطلاعات در آلبانی نیز می‌باشد. 

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

مسعود رجوی کیست؟

پخش زنده سیمای آزادی

توییتر اختر شبانه

مسعود رجوی: درماندگی بچه شاه از «سلطنت انتخابی» تا «فراسوی» سلطنت و جمهوری

Popular Posts

برچسب‌ها

مقالات سیاسی (1777) مجاهدین (1556) خامنه ای (1082) روشنگری (1051) رئیسی (723) ولایت فقیه (679) قیام (676) سپاه پاسداران (624) ایران (591) تحلیل سیاسی (553) انقلاب نوین (550) دزدی (546) آزادی (540) مبارزه (527) مسعود رجوی (518) مقالات اجتماعی (518) سرنگونی (479) کرونا (464) مریم رجوی (451) مقالات اقتصادی (423) تاریخ ایران (405) یادواره (403) سرکوب (381) اجتماعی (371) فقر (369) تاریخ معاصر (362) قتل عام۶۷ (356) خط فقر (350) خمینی (329) غارت (325) انقلاب ضد سلطنتی (323) چپاول (319) اختلاس (318) کانونهای شورشی (300) قیام سراسری (296) اقتصادی (295) گرانی (291) مدیا (287) فساد (280) قیام آبان۹۸ (276) آموزه سیاسی (264) بهداشت (264) آموزه تاریخی (263) وزارت اطلاعات (261) جنبش دادخواهی (257) سیاسی (256) شورای ملی مقاومت (246) شیطان سازی (236) تورم (224) اشرف۳ (206) جنگ سیاسی (196) زندان (193) آلترناتیو (188) تحریم انتخابات (187) شرایط عینی (185) بیکاری (184) زندانیان سیاسی (178) قربانیان کرونا (176) آمریکا (173) بحران آب (173) ویروس (173) اعدام (172) برجام (172) تاریخچه مجاهدین (169) تظاهرات (155) تروریسم (153) انتخابات۱۴۰۰ (150) حقوق بشر (150) گزارش خبری (144) شکنجه (142) واکسیناسیون (142) اقتصاد (139) انقلاب (135) سلطنت پهلوی (133) زنان (130) دادگاه (125) رژیم آخوندی (124) حمید نوری (120) اصفهان (116) خوزستان (115) رسانه (109) ساواک (107) جمهوری دمکراتیک (103) تحریم (102) استبداد دینی (100) انتخابات (99) مذاکره (99) افشاگری (98) رانت (98) دلتا (97) پیک پنجم (97) شهیدان (96) مجلس (96) سازمان مجاهدین خلق ایران (94) دیکتاتوری سلطنتی (92) اتمی (90) اوین (90) پیام (89) انقلاب مشروطه (88) قطعی برق (88) شاه (86) روسیه (84) جنایت علیه بشریت (82) مقاومت ایران (81) براندازی (80) اعتراضات سراسری (76) بسیج (76) اهواز (75) مقاومت (75) انتخابات قلابی (73) بودجه۱۴۰۱ (73) دیکتاتوری مذهبی (72) سپاه قدس (72) اختناق (71) تروریسم دولتی (71) واکسن (71) سخنرانی (70) انقلاب ۵۷ (69) تاریخ (69) تاریخ مشروطه (69) مصداقی (68) جنگ قدرت (67) معلمان (67) ارتش آزادیبخش (66) اعتراضات (66) بانک (66) فاز سیاسی (66) سازمان ملل (65) قوه قضاییه (65) اینترنت (63) بلوچستان (63) سانسور (62) شوش (62) اروپا (61) رسانه حکومتی (61) کابینه دولت (61) سیستان (60) محاکمه (60) انگلیس (59) روحانی (59) زندانی سیاسی (59) زاینده رود (58) گردهمایی (58) گرسنگی (58) شکنجه گر (57) کهکشان۲۰۲۱ (57) بودجه (56) ریاست جمهوری (56) هنر (56) حقوق زنان (55) سایبری (55) دیکتاتوری (54) سازمان مجاهدین (54) مزدوران (54) ارز (53) زندان گوهردشت (51) کارگران (51) گزارش (51) هنرمند (50) ۳۰خرداد (50) جوانان (49) مذهبی (49) موسی خیابانی (49) نفت (49) جنگ ایران و عراق (48) مسکن (48) آلبانی (47) ایدئولوژی (47) عراق (47) قاجار (47) مبارزه مسلحانه (47) بازنشستگان (46) مصدق (46) کتاب سیاسی (46) قیام خوزستان (44) ماه رمضان (44) کسری بودجه (44) دمکراسی (43) هسته ای (43) زباله گردی (42) غارت و چپاول (42) خامنه‌ای (41) بنیادگرایی (40) اسلام انقلابی (39) قالیباف (39) مهندسی انتخابات (39) شهرکرد (38) فضای مجازی (38) قیام آبان (38) اصلاح طلب (37) شیخ (37) فرهنگ (37) مشهد (37) آموزه فلسفی (36) تهران بزرگ (36) حقوق (36) دروغ (36) رژیم شاه (36) ستارخان (36) قاسم سلیمانی (36) فاشیسم دینی (35) پهلوی (35) اپوزیسیون (34) ایذه (34) دانشجو (34) شبکه های اجتماعی (34) کشاورزی (34) آشنایی با مجاهدین (33) استراتژی (33) بمب اتمی (33) جنایت (33) سیمای آزادی (33) بهبهان (32) جنگ کثیف (32) سیاست (32) لیست تروریستی (32) ادبیات (31) تکامل (31) رمضان (31) زندانی (31) عفوبین الملل (31) موسیقی (31) نقدینگی (31) نیروی انتظامی (31) کنفرانس (31) تهران (30) جنگ (30) خبرگزاری (30) راه حل سرنگونی (30) رضا خان (30) فلسفه (30) استکهلم (29) اعتصاب (29) اندیمشک (28) تبریز (28) دادخواهی (28) دانشگاه (28) فرانسه (28) مافیا (28) محیط زیست (28) مماشات (28) بودجه۱۴۰۰ (27) حضرت علی (26) خاطرات زندان (26) شعائر (26) شورش (26) قرآن (26) کودکان کار (26) آبادان (25) اسدالله اسدی (25) تأسیس سازمان مجاهدین (25) دورس (25) متروپل (25) وزارت خارجه (25) کردستان (25) کودکان (25) اشرف (24) امام حسین (24) انقلابی (24) بلژیک (24) تاریخ اسلام (24) روز جهانی کارگر (24) عاشورا (24) پارلمان اروپا (24) اسلام (23) انقلاب دمکراتیک (23) اوکراین (23) رضا شاه (23) روزنامه (23) عدالت (23) فیلترینگ (23) مزدور (23) کهکشان (23) ۳۰دی (23) اخبار (22) ترانه (22) تشکیلات بیرون زندان (22) سال تحصیلی (22) صلح (22) صیانت (22) قیام دیماه ۹۶ (22) مشروطه (22) کشتار (22) استثمار (21) تولید (21) سخنگوی مجاهدین (21) شورای نگهبان (21) فیک نیوز (21) ورزش (21) ولی فقیه (21) گزینه سرنگونی (21) آنتورپ (20) انگلستان (20) بسیجی (20) تاریخ بیداری ایرانیان (20) حوزه (20) زهرا مریخی (20) همیاری (20) پیک ششم (20) چین (20) خانواده (19) سیل (19) شعر (19) شورای مرکزی مجاهدین (19) فاصله طبقاتی (19) مالیات (19) مقالات تاریخی (19) چماقداری (19) آتش بس (18) آژانس اتمی (18) ثروت (18) دارو (18) دانش آموز (18) دستمزد (18) رفراندوم (18) سوئد (18) شاعر (18) قیام کارگران (18) مهاجرت (18) ۱۶آذر (18) بنیانگذاران سازمان مجاهدین (17) ترور (17) جامعه (17) حجاب (17) دانشگاه تهران (17) فروغ جاویدان (17) قیام دی (17) لاجوردی (17) کاظم رجوی (17) کتاب (17) گرسنگان (17) اتحادیه اروپا (16) حضرت محمد (16) روز دانشجو (16) صدور انقلاب (16) ظریف (16) پناهندگان (16) کودتای ۲۸مرداد (16) اژه ای (15) تشکیلات (15) جام زهر (15) رئیس جمهور برگزیده (15) فاشیسم مذهبی (15) آب (14) آذربایجان (14) ارتجاع (14) دیکتاتور (14) رجوی (14) شهدا (14) ضربه شهریور ۵۰ (14) مادران آبان (14) مایک پنس (14) پهباد (14) افغانستان (13) برانداز (13) جنگ جهانی (13) دولت (13) سلطنت طلب (13) شورای امنیت (13) فرهنگیان (13) قاچاق (13) قزاق (13) قیام بنزین (13) منوچهر هزارخانی (13) موقعیت انقلابی (13) ورزشکاران (13) پول (13) کهکشان۱۴۰۱ (13) ۳۰مهر (13) برق (12) بورس (12) جنگ ضد میهنی (12) خیانت (12) شورای ملی مقاومت ایران (12) آسوشیتدپرس (11) انقلاب ایدئولوژیک (11) حزب‌الله (11) خائن (11) خرمشهر (11) دلار (11) دمکراتیک (11) رای من سرنگونی (11) روز جهانی زن (11) زاهدان (11) سال۱۴۰۰ (11) سوریه (11) شادگان (11) شرایط ذهنی (11) شعار نویسی (11) صنعت (11) فوتبال (11) قرارداد ننگین (11) محمد حنیف‌نژاد (11) موزه قتل عام۶۷ (11) نشریه مجاهد (11) هواپیمای اوکراینی (11) چریک فدایی (11) چریکهای فدایی (11) یارانه (11) ۱۹بهمن۶۰ (11) اصلاحات (10) انجمن نجات (10) انقلابیون (10) بازجو (10) بحران (10) بیت کوین (10) خصوصی سازی (10) روز جهانی مبارزه با اعدام (10) سعید محسن (10) سلاح (10) سینما (10) شاهنشاهی (10) لرستان (10) لوییزا همریش (10) لیست شهیدان (10) مجاهد (10) مجاهدین خلق ایران (10) موسسان پنجم (10) موشکی (10) چهارمحال بختیاری (10) کودتا (10) ۴خرداد (10) آزادیخواهان (9) آشنایی با شورای ملی مقاومت (9) استراتژیک (9) اشغالگر (9) اومیکرون (9) ایران آزاد۲۰۲۱ (9) بیکاران (9) جنگ روانی (9) خاور میانه (9) خلیفه (9) خودمختاری (9) دفاع مقدس (9) رحمان کریمی (9) زری اصفهانی (9) طلسم جنگ (9) فرار شاه (9) فرهنگی (9) قیام سراوان (9) مرجان (9) ملاقات (9) میانجی (9) میلاد (9) نمایشگاه (9) نوروز۱۴۰۰ (9) نوید افکاری (9) نویسنده (9) هورالعظیم (9) واکسن فایزر (9) پروپاگاندا (9) کوچک خان (9) آری به جمهوری دمکراتیک (8) اصغر بدیع زادگان (8) اعدام بنیانگذاران مجاهدین (8) انقلاب فرهنگی (8) بنزین (8) جنگل (8) جنگل تراشی (8) حنیف نژاد (8) خاش (8) خاوران (8) خاورمیانه (8) خبرنگار (8) دهه ۶۰ (8) دیوید ایمس (8) دیپلماسی (8) سرجنگل (8) سوئیس (8) شجریان (8) فاجعه (8) فرعون (8) فیلم سینمایی (8) قانون اساسی (8) قیام دیماه ۹۸ (8) قیام ۸۸ (8) قیصر (8) مبارزه چیست (8) محرم (8) مطبوعات (8) کانون شورشی (8) کتاب امام حسین (8) کودتای ۲۸ مرداد (8) ۱۳آبان (8) ۱۷ژوئن (8) آرژانتین (7) ارتش آزادیبخش ملی ایران (7) اشرف رجوی (7) اصولگرا (7) اطلاعیه (7) اعتراض (7) انقلاب اکتبر (7) بازگشایی مدارس (7) بنی صدر (7) بهار (7) بیژن جزنی (7) جایزه نوبل (7) حزب توده (7) خبرگان (7) خواننده (7) دادگاه مردمی آبان (7) روز جهانی کودک (7) زبان (7) سرود (7) شهادت (7) صادرات (7) علی میهن دوست (7) قرارداد۲۵ساله (7) لباس شخصی (7) مجروحان قیام (7) مذهب (7) مرضیه (7) مزار شهیدان (7) مطالبات قانونی (7) منتظری (7) موزیک (7) ناصر صادق (7) واشنگتن (7) پرستاران (7) چهارشبنه سوری (7) کتا صوتی (7) کربلا (7) کرج (7) کوروش بزرگ (7) کوروش کبیر (7) گروگان (7) ۳۰فروردین (7) استبداد (6) استقلال (6) انجمن نجاست (6) اندیشه (6) انسان (6) انفجار امیا (6) برنامه ۱۰ ماده ای (6) تاریخ جهان (6) جمشید پیمان (6) جهان (6) خاطرات سیاسی (6) رمزارز (6) رهایی (6) زن (6) سعید بهبهانی (6) سپاه (6) شهرداری تهران (6) صنایع فولاد (6) عملیات مروارید (6) فروش اندام (6) فعال محیط زیست (6) لبنان (6) مردم (6) معلم (6) مقالات (6) میتینگ (6) هاشم خواستار (6) همبستگی (6) واکسن برکت (6) کارخانه (6) کتاب صوتی (6) ۳۰تیر (6) ۸ مارس (6) آزادی بیان (5) آلمان (5) استان (5) اسکاتلند (5) انقلاب صنعتی (5) بازرگان (5) بدهی (5) بهزاد معزی (5) حشدالشعبی (5) حکومت علی (5) داوود رحمانی (5) دفاعیات مجاهدین (5) دین (5) رباط کریم (5) رمضان۱۴۰۱ (5) سال نو (5) شب یلدا (5) طالقانی (5) عباس داوری (5) عید فطر (5) فاطمه (5) فولاد مبارکه (5) قتل عام (5) قیام 57 (5) قیام ضد سلطنتی (5) قیام عراق (5) قیام ۲۱دی (5) لاریجانی (5) لوییزا هومریش (5) لیبرتی (5) مالباخته (5) محسن رضایی (5) محمد حنیف نژاد (5) محمد زند (5) مقاومت سراسری (5) میرزا کوچک خان (5) نظرسنجی (5) وزرات اطلاعات (5) کانون (5) آلودگی هوا (4) استعمار (4) امام حسن مجتبی (4) انفال (4) ایران آزاد۲۰۲۲ (4) بهشت زهرا (4) بیانیه (4) بیوگرافی (4) تاریخ ایران (4) تاریخی (4) تجارت (4) تشیع (4) تمدن ایران (4) تیرباران (4) جنبش جنگل (4) جنگ خلیج (4) حزب جمهوری (4) حسن نوروزی (4) حسین فاطمی (4) خاتمی (4) خشونت (4) خشک سالی (4) دجال (4) دیالکتیک (4) رها بحرینی (4) سلطنت (4) سکولاریسم (4) شاملو (4) شانگهای (4) شب قدر (4) صمد بهرنگی (4) طالبان (4) ظلمت (4) عوام فریبانه (4) فروغ ایران (4) فرونشست زمین (4) قیام۳۰تیر (4) لمپن (4) محمد مخبر (4) میلیشیا (4) نطنز (4) نفتگران (4) نهضت ملی (4) نوروز۹۹ (4) پایداری (4) پیامبر (4) پیروزی (4) پیشتاز (4) کارگر (4) کتاب تاریخی (4) کنگره (4) کولبری (4) کویت (4) ۱۹فروردین۹۰ (4) آتش سوزی (3) آخوند کاشانی (3) آخوندی (3) آستان قدس (3) آقازاده ها (3) آگاهی (3) احزاب سیاسی (3) اربعین (3) ارومیه (3) اسناد (3) اعتراض سراسری (3) اندیکا (3) ایتالیا (3) ایرانیان (3) برف (3) بی بی سی (3) تاریخساز (3) تبعید (3) تحصیل (3) تخریب (3) تروریست (3) تلویزیون (3) جاسوس (3) جعبه سیاه (3) جنبش برابری (3) جنسیتی (3) حبیب خدا (3) حسین فارسی (3) حضرت زینب (3) حضرت فاطمه (3) حمله خارجی (3) حمید اسدیان (3) خاطرات (3) خدیجه (3) خودروسازی (3) داستان (3) راهرو مرگ (3) رفسنجانی (3) روز معلم (3) روشنایی (3) روشنفکر (3) زلزله (3) زیارت (3) سالن مرگ (3) سعید شاهسوندی (3) سکولار دمکراسی (3) شبکه تروریستی (3) شعر نو (3) شهر (3) صدام (3) عباسقلی صالحی (3) عرفان (3) عماد رام (3) عملیات چلچراغ (3) غلامحسین ساعدی (3) فارسی (3) فرانسوا میتران (3) فرشید نصر‌اللهی (3) فلسطین (3) قتلهای زنجیره ای (3) ماهشهر (3) مجمع عمومی ملل متحد (3) محمد ضابطی (3) محمود رویایی (3) مدارس (3) مسیحی (3) مصباح یزدی (3) ملی شدن نفت (3) منطقه (3) مواد مخدر (3) نسل کشی (3) نقاشی (3) نوروز (3) نوروز۱۴۰۱ (3) نیما یوشیج (3) هجرت بزرگ (3) هزارخانی (3) واکسن چینی (3) ژئوپلیتیک (3) ژنو (3) کتاب اجتماعی (3) کریسمس (3) کلنل پسیان (3) کی‌را رودیک (3) ۱۲اردیبهشت (3) ۱۷شهریور (3) ۳ژوئیه (3) ۵ مهر (3) آموزشی (2) آندرانیک (2) أزادی (2) اتحاد ملی (2) اتوبوس خوابی (2) اراذل (2) اسفند۹۸ (2) اصغر مهدیزاده (2) اصلاح طلبی (2) اصلاحات ارضی (2) اعتیاد (2) افطار (2) امام زین العابدین (2) امام سجاد (2) امام موسی ابن جعفر (2) امام هفتم (2) امجدیه (2) انسانیت (2) انقلاب سفید (2) اوباش (2) اکبر صمدی (2) ایران اینترنشنال (2) ایران فردا (2) ایران مرز پرگهر (2) بازیگر (2) بعثت (2) بنیاد برکت (2) بنیاد فرانس لیبرته (2) بوچا (2) بکتاش آبتین (2) بیسواد (2) تاریخ ا یران (2) تخت جمشید (2) ترامپ (2) ترک تحصیل (2) تفسیر (2) توسکا (2) جاوید رحمان (2) جنگ داخلی (2) حزب رستاخیز (2) حسین امیر عبداللهیان (2) حمایت (2) حمید مصدق (2) خسرو گلسرخی (2) خودکشی (2) دانیل میتران (2) دبیر کل سازمان ملل (2) درگذشت (2) دهخدا (2) دوران آماده باش (2) دیدار صلح (2) ذوالقرنین (2) رسول خدا (2) رشوه (2) رهبر مقاومت (2) رهبری (2) روح‌الله حسینیان (2) روز جهانی (2) روز جهانی حقوق بشر (2) زمستان (2) زوربا (2) زینب کبری (2) سازمان خبات کردستان (2) سازمان چریکهای فدایی خلق (2) ستار بهشتی (2) سعدی (2) سعید ماسوری (2) سوخت بر (2) سوختبران (2) شام غریبان (2) شاهزاده (2) شباهنگ (2) شهر ری (2) شوروی (2) شکوفه (2) شیخ محمد خیابانی (2) شیراز (2) صدور بحران (2) صدیقه مجاوری (2) طرح صلح (2) عبدالرضا شهلایی (2) عزیمت از فرانسه (2) عشق (2) علم (2) علی (2) علی ربیعی (2) عیسی آزاده (2) عیسی مسیح (2) فاطمه امینی (2) فاطمه مصباح (2) فرانکفورتر آلگماینه (2) فردوسی (2) فرقه (2) فریدون مشیری (2) فشافویه (2) فلاکت (2) قاضی محمد (2) قضاوت (2) قیمت (2) مبارزات (2) مبعث (2) مجازات (2) محسن معصومی (2) مریم قدسی مآب (2) مسجد فاطمه زهرا (2) مقبره کوروش (2) من اگر برخیزم (2) مهدی ابریشمچی (2) میرزاده عشقی (2) میهن تی وی (2) میکونوس (2) میکیس تئودوراکیس (2) نافرمانی مدنی (2) نظامی (2) نیروی قدس (2) نیشکر هفت تپه (2) هامبورگ (2) هیتلر (2) وطن (2) وفات (2) ویتنام (2) پاریس (2) پدرطالقانی (2) پرس تی وی (2) پرواز بزرگ (2) پرویز خزایی (2) ژیلبر میتران (2) کابل (2) کاروان بهار (2) کربلای۴ (2) کشاورزان (2) کهکشان۱۴۰۰ (2) یغمایی (2) یوسف نوری (2) یونان (2) FATF (1) آزادی هدایتگر مردم (1) آستفیک (1) آفریقا (1) آلبرتو نیسمن (1) آنالیا (1) آنتونیو گوترز (1) آهنگساز (1) ابراهیم ذاکری (1) ابراهیم مرادی (1) ابواحسن صبا (1) اتحاد (1) اجباری (1) احتکار (1) احمد رئوف بشری دوست (1) احمد رضایی (1) احمد مقدم (1) احمد وحیدی (1) احمدرضا جلالی (1) اخبار جعلی (1) اردشیر زاهدی (1) ارمنستان (1) ارژنگ داوودی (1) استاد (1) استقلال آمریکا (1) اسلامشهر (1) اسماعیل خطیب (1) اسماعیل شریف زاده (1) اسکاندیناوی (1) اسیر جنگی (1) اشرف هادی (1) اشرف پهلوی (1) اشپیگل (1) اصغر بدیع‌زادگان (1) اصلاح‌طلب (1) اف ای تی اف (1) افتخار (1) افسانه (1) الله قلی خان (1) المپیک (1) الکساندر مدوید (1) امام جعفر صادق (1) امام حسن عسکری (1) امام رضا (1) امام زمان (1) امام صادق (1) امام محمد باقر (1) امام هشتم (1) امیرخیزی (1) امیرپرویز پویان (1) امیرکبیر (1) انتخاب (1) انجیل (1) انفجار حرم امام رضا (1) انقلاب کبیر فرانسه (1) اوریانا فالاچی (1) اپورتونیسم (1) ای ایران (1) ایران گیت (1) ایلیرمتا (1) ایندیپندنت (1) اینستاگرام (1) بالکان (1) بختیار (1) برلین (1) بنان (1) بند۲۰۹ (1) بهرام عالیوندی (1) بهرام عین اللهی (1) بویراحمد (1) بگو نه (1) بیرجند (1) بیروت (1) بیژن مفید (1) تئاتر و سینما (1) تابلو (1) تاریخ شفاهی (1) تاریخ فرانسه (1) تاریکی (1) تاسوعا (1) تاکتیک (1) تبیین جهان (1) تجزیه (1) تحریف (1) تختی (1) تروریستی (1) تریتا پارسی (1) تصنیف (1) تلگرام (1) تنگستان (1) توحید (1) توماج صالحی (1) توماس سانکارا (1) ثریا ابوالفتحی (1) ثقه‌الاسلام (1) جامعه المصطفی (1) جان مترکه (1) جایگاه انسان (1) جدایی دین از دولت (1) جریان اپورتونیستی چپ‌نما (1) جعفر کاظمی (1) جعلیات (1) جمعه سیاه (1) جمهوری خواه (1) جنبش تنباکو (1) جهاد کشاورزی (1) حبیب خبیری (1) حبیب‌الله بدیعی (1) حج (1) حجت زمانی (1) حسن اشرفیان (1) حسن ظریف (1) حسن ظریف ناظریان (1) حسن فیروزآبادی (1) حسین دهلوی (1) حسین طائب (1) حسین گل گلاب (1) حسینیان (1) حضرت معصومه علیها سلام (1) حضرت مهدی (1) حماس (1) حمید لاجوردی (1) حنیف عزیزی (1) حنیف‌نژاد (1) حکایت (1) حکومت (1) حکومت نظامی (1) خانواده شفایی (1) خدا (1) خطر (1) خلق (1) خلقت انسان (1) خلیل رضایی (1) خواهران میرابال (1) دانشمند (1) دانشیان (1) داوود باقروند (1) دختر آبی (1) دلوار (1) دمکراسی خیانت شده (1) دهقانان (1) دوباره می‌سازمت وطن (1) دکتر حسین گل‌گلاب (1) دی (1) دین و مذهب (1) دیوید کلیگور (1) ذوب آهن (1) رادیو مجاهد (1) رزمناو پوتمکین (1) رزمنده (1) رستاخیز (1) رستم قاسمی (1) رسول تبریزی (1) رسول مشکین فام (1) رشنگری (1) رضا رضایی (1) رضا شمیرانی (1) رضا پهلوی (1) رمضان۱۴۰۰ (1) رنگ روغن (1) روحانی مترقی (1) روح‌الله خالقی (1) روز جهانی صلح (1) روز جهانی معلم (1) روزجهانی منع خشونت علیه زنان (1) روس تزاری (1) رپ اعتراضی (1) ریچارد رابرتس (1) زادی (1) زاگرس (1) زمین (1) زندان تهران بزرگ (1) زهره صمدی (1) زینب (1) زینب پاشا (1) زینت میرهاشمی (1) سارق انقلاب (1) سال میلادی (1) سراوان (1) سرویس جهانی (1) سعید اقبالی (1) سعید سلطانپور (1) سنگسار (1) سهام (1) سهراب سپهری (1) سواد (1) سولماز ابوعلی (1) سولیوان (1) سونگون (1) سپ (1) سی ان ان (1) سیامک نادری (1) سیاهکل (1) سیاوش سیفی (1) سیزده بدر (1) سیمین بهبانی (1) سیمین بهبهانی (1) سیمین دانشور (1) شخصیتهای ایرانی (1) شریف واقفی (1) شستا (1) شمال (1) شهر مهران (1) شهر کرد (1) شهرزاد احسانی ناطق (1) شهرقصه (1) شهلا حریری مطلق (1) شکرالله پاک‌نژاد (1) شیخ فضل الله نوری (1) شیر و خورشید (1) شیلی (1) شیوا ممقانی (1) صالح کهندل (1) صدای مجاهد (1) صیاد شیرازی (1) ضرغامی (1) طبری (1) طنز سیاسی (1) عارف قزوینی (1) عدالت در اسلام (1) عزت الله مقبلی (1) عزیز فولادوند (1) عقیده (1) علمی (1) علی اکبر اکبری (1) علی اکبر دهخدا (1) علی صارمی (1) علی صالح آبادی (1) علی مطهری (1) علی همتیان (1) علیرضا جعفرزاده (1) علیرضا خالوکاکایی (1) عملیات (1) عملیات آفتاب (1) عکاسی (1) عکس (1) عیاران (1) عید قربان (1) عید مبعث (1) غرب (1) غلامحسین اسماعیلی (1) غلامحسین بنان (1) غلامرضا تختی (1) غلامرضا مسعودی (1) فاطمه زهرا (1) فاطمه صادقی (1) فتانه زارعی (1) فدایی خلق (1) فرخی یزدی (1) فردوست (1) فولاد (1) فیزیک (1) قاتلان ۶۷ (1) قاسملو (1) قانون کار (1) قربانعلی حسین نژاد. (1) قربانیان (1) قرن پانزدهم (1) قرنطینه (1) قزلحصار (1) قزوین (1) قم (1) قهرمان (1) قیام تنگستان (1) قیام روشنگری (1) لاهیجان (1) لغت نامه (1) لنین (1) لوازم التحریر (1) لوموند (1) لویزان (1) لیبی (1) مادر شایسته (1) مادران خاوران (1) مارکز (1) ماکرون (1) مایکل وایت (1) مثنوی (1) مجتبی اخگر (1) مجید اسدی (1) مجید صاحب جمع (1) محسن زادشیر (1) محمد اسلامی (1) محمد تهرانچی (1) محمد خدابنده‌لویی (1) محمد ری شهری (1) محمد سیدی کاشانی (1) محمد صادق (1) محمد محدثین (1) محمد مهدی اسماعیلی (1) محمد کاظم (1) محمد کرد زنگنه (1) محمدباقر شفتی (1) محمدرضا ایرانپور (1) محمدرضا سعادتی (1) محمدرضا قرایی آشتیانی (1) محمدعلی توحیدی (1) محمدعلی حاج آقایی (1) محمود عسگریزاده (1) محمود مهدوی (1) مدرس (1) مدرک تقلبی (1) مرتجعین (1) مرتضی حنانه (1) مرد (1) مرز پرگهر (1) مرغ سحر (1) مریلند (1) مریم بختیاری (1) مریم گلزاده غفوری (1) مسجد سلیمان (1) مسعود احمدزاده (1) مسعود خدابنده (1) مسعود راتبی (1) مسعود صفدری (1) مسعود مقبلی (1) مسیح (1) معصومه عضدانلو (1) ملا نصرالدین (1) ملک الشعرا (1) مناسک حج (1) منافقین (1) منوتو (1) منوچهر براتی (1) منوچهر سخایی (1) منوچهر طاهر زاده (1) منیره رجوی (1) مهدی دیباج (1) مهدی رضایی (1) موسسات خیریه (1) موشک باران (1) مولانا (1) مژگان پارسایی (1) مژگان کوکبی (1) مکه (1) میتران (1) میدان میلیونی (1) میدان ژاله (1) میرزا رضا کرمانی (1) میلیونی (1) ناصر دیوان کازرونی (1) ناصرالدین شاه (1) ناظم حکمت (1) نامه (1) نایاک (1) ندا حسنی (1) نروژ (1) نرگس غفاری (1) نسرین پارسیان (1) نصرالله زرین پنجه (1) نمایشنامه (1) نماینده (1) نورمراد کله جویی الوار (1) نوروز۱۴۰۳ (1) نوری علا (1) نیمه شعبان (1) نیویورک تایمز (1) نیکسون (1) هائیک هوسپیان مهر (1) هالیوود (1) هایک هوسپیان مهر (1) هجرت (1) هلدینگ (1) همایون کهزادی (1) همدان (1) ولادت (1) ولی‌الله فیض‌مهدوی (1) ویلیام هزلیت (1) وین (1) ویکتور خارا (1) پابلو نرودا (1) پاسارگاد (1) پروین اعتصامی (1) پرچم (1) پمپئو (1) پهلوان (1) پهلوان فیلابی (1) پوریای ولی (1) پیمان جبلی (1) پیک شادی (1) چارلی چاپلین (1) چه باید کرد (1) چه گوارا (1) چپ نما (1) ژنرال اودیرنو (1) ژنرال دوگل (1) کاخ سفید (1) کارنامه (1) کارنامه سبز (1) کارگردان (1) کاریکاتور (1) کانادا (1) کرامت الله دانشیان (1) کریمپور شیرازی (1) کشتی (1) کشور (1) کشیش (1) کشیش دیباج (1) کشیش میکائلیان (1) کلیسا (1) کمیسیون اقتصاد (1) کمیسیون کار (1) کنکور (1) کهشکان (1) کهکیلویه (1) کوثر (1) کودتانی فرهنگی (1) کودتای سوم اسفند (1) کولبران (1) کیفرخواست (1) گاردین (1) گاندی (1) گلرخ ایرایی (1) گلزاده غفوری (1) گلستان (1) گلسرخی (1) گور جمعی (1) گوهر مراد (1) گیسو شاکری (1) یاسرعرفات (1) یروم ستاقیان (1) یزدی (1) یعقوب ترابی (1) یونایتد پرس (1) یونسکو (1) یک شاخه گل (1) ۱۰شهریور (1) ۱۴اسفند (1) ۱۸تیر۷۸ (1) ۱۹بهمن۴۹ (1) ۲۶مهر (1)

بایگانی وبلاگ

پیام مسعود رجوی در دومین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

پست ویژه

«رئیس‌جمهور برگزیده‌ی مقاومت» یعنی چه؟

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جدیدترین مطالب

بازدید از وبلاگ

مانور بزرگ جنگی سیمرغ رهایی ارتش آزادیبخش ملی ایران